Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі до матричних принтерів
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-10-21-013986-a fa29e5b9bb9a423aa63723bc1a888f69
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Бугайко

+380362269648 buh@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 21084076
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Олена Бугайко
+380362269648
buh@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 19:27
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 19:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 19:25
Початок аукціону: 05 листопада 2020 14:09
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Категорія замовника.
Орган соціального страхування.

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції.
Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Не вимагається.

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Невід’ємними частинами оголошення є додатки:
Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі).
Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю.
Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги.
Додаток № 4. Цінова пропозиція.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штуки
Картриджі до матричних принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Короленка,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2020  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Кошти Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 19:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 19:27
Картриджі_Додаток_2.pdf
21 жовтня 2020 19:27
Картриджі_Додаток_4.pdf
21 жовтня 2020 19:27
Картриджі_Додаток_1.pdf
21 жовтня 2020 19:27
Картриджі_Додаток_3.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-013986-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1672003619
Дата подання: 12 листопада 2020 22:18
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації ФОП Осадчий Юрій Григорович
НЕПРАВОМІРНІСТЬ ВІДХИЛЕННЯ ФОП ОСАДЧОГО Ю.Г.
в закупівлі
Ідентифікаційний номер UA-2020-10-21-013986-a
Шановний Замовнику на Вашу вимогу «надати авторизаційний лист про повноваження від виробника товару або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника закупівлі постачати запропонований товар на території України.» ми надали пояснення: документ завантажено під назвою «На вимогу авторизаційного листа.pdf PDF, Документи, що підтверджують кваліфікацію. 2020-11-04 18:58:35», у якому надаємо письмові роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав щодо відсутності такого документу у нашій тендерній пропозиції, Детальні пояснення у вкладні.
документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2020 17:20
Згідно п. 7 Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання за даною закупівлею від учасників вимагався авторизаційний лист про повноваження від виробника товару або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника закупівлі постачати запропонований товар на території України.
Тобто вимагався не “дозвіл виробника на торгівлю”, а авторизаційний лист про повноваження для для підтвердження авторизованого джерела постачання за даною закупівлею, що не заборонено Законом України “Про публічні закупівлі” та іншим чинним законодавством.
Учасником не виконано відповідну вимогу, тому було відхилено його пропозицію.
Крім того, відповідна вимога не оскаржувалась /не уточнювалась на стадії уточнення інформації у відповідній закупівлі.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 78 736,00
UAH з ПДВ
78 736,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С І Е Л" 79 944,00
UAH з ПДВ
79 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 19:11
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:59
Електронний підпис

Публічні документи

04 листопада 2020 16:09
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ТОВ "С І Е Л"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Відхилено 78 736,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 19:14
ТОВ "С І Е Л"
#42324904
Переможець 79 944,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 19:15

Документи

10 листопада 2020 19:14
Електронний підпис
10 листопада 2020 19:13
Відхилення.pdf

Документи

10 листопада 2020 19:15
Електронний підпис
10 листопада 2020 19:15
Переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 19:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "С І Е Л"
#42324904
79 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2020 19:15
Електронний підпис
10 листопада 2020 19:15
Переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 17:03
Договір картриджі.pdf укладений
24 листопада 2020 17:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 79 944,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 324,00 UAH)