Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-12 Суми-Полтава, обхід м. Суми (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 16+312). Коригування
Очікувана вартість
51 634 630,00 UAH
UA-2020-10-21-013434-a c526c0d8048845b7a4e3b0af83e24fcb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2020 19:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 15:39
Очікувана вартість: 51 634 630,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 258 173,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 258173.15 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-12 Суми-Полтава, обхід м. Суми (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 16+312). Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», від 04.12.2019р. № 1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на виконання Робіт в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме загальної вартості робіт (Договірної ціни) на підставі наданих рахунків - фактур. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 17:59
Тендерна документація.docx
21 жовтня 2020 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 17:59
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо виконання робіт на данному об'єкті
Дата подання: 22 жовтня 2020 17:06
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 17:55
Доброго дня. Під час вивчення даної закупівлі було з'ясовано, що закупівля за практично аналогічним предметом " ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава, обхід м.Суми (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 16+312), Сумська область " Вами вже проводилась https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-24-000820-a і за її результатми було укладено договір з ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 24157485. Також відповідно до наявної в мережі Інтернет інформації роботи за цим договором проводяться та за них здійснюється оплата. Просимо підтвердити , що фактично роботи за цим тендером фактично є завершальним обсягом на тому самому об’єкті , де вже ведуться роботи ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Закупівля «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава, обхід м.Суми (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 16+312), Сумська область» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-24-000820-a) була проведена та за її результатами було укладено договір № БДР-132/08-19 від 06.08.2019 року з ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС».
Під час виконання робіт виникла потреба в коригуванні проектно-кошторисної документації, що призвело до збільшення вартості та обсягу робіт.
З метою проведення завершальних робіт на вищезазначеному об’єкті, Замовником оголошено нову закупівлю яка враховує всі коригування в частині збільшення вартості та обсягів робіт.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000152 ● e810ee7167044052b289e84d7fc7a976
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
63 UA-2020-10-21-013434-a 21.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо висновку державної аудиторської служби № UA-M-2020-11-19-000152 11.12.2020 року Державною аудиторською службою України в електронній системі закупівель за результатами проведеного моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-12 Суми-Полтава, обхід м. Суми (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 16+312). Коригування» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-21-013434-a) було оприлюднено висновок. Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: «Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Фінансування інфраструктурних проектів» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.10.2020 № 513, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс», протокол засідання тендерного комітету від 10.11.2020 № 574, повідомлення про намір укласти договір від 10.11.2020, протокол засідання тендерного комітету від 30.11.2020 № 597. Відповідно до вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Водночас Замовник у пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації установив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Згідно з інформацією оприлюдненою на вебпорталі Уповноваженого органу Замовник 01.12.2020 відмінив торги у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель». Не погоджуючись з викладеними у висновку порушеннями, надаємо обґрунтовані заперечення. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання вимог зазначеного пункту Замовником в тендерній документації (пункт 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») зазначено: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів розкриття тендерних пропозицій відбулось 09 листопада 2020 року о 16:00, після завершення електронного аукціону. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 07 листопада 2020 року о 19:00. Таким чином, оскільки розкриття пропозицій відбулось після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, Замовником повністю дотримано вимогу статті 22 Закону щодо строку дії тендерної пропозиції (не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).

2020-12-17 16:12:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" 46 103 552,00
UAH з ПДВ
46 103 552,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН 51 376 220,00
UAH з ПДВ
51 376 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 16:35
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:20
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:19
ч 2 ст 17.pdf
17 листопада 2020 11:19
п 8 ч1 ст17.pdf
17 листопада 2020 11:19
п 3 ч1 ст17.zip
17 листопада 2020 11:19
п 2 ч1 ст17.zip
17 листопада 2020 11:19
п 12 ч 1 ст 17.pdf
07 листопада 2020 11:21
Електронний підпис
07 листопада 2020 11:20
Банківська гарантія.zip
07 листопада 2020 11:20
5. Інформація про досвід.pdf
07 листопада 2020 11:20
2. Установчі документи.pdf
07 листопада 2020 11:20
1. Загальна інформація.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 16:41
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:09
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:06
Технічне завдання.pdf
06 листопада 2020 16:06
Працівники.pdf
06 листопада 2020 16:06
Наявність техніки Ч 2.pdf
06 листопада 2020 16:06
Наявність техніки Ч 1.pdf
06 листопада 2020 16:06
МТБ з підтвердженням.pdf
06 листопада 2020 16:06
Досвід.pdf
06 листопада 2020 16:06
Довідки відповідності.pdf
06 листопада 2020 16:06
Відгук САД.pdf
06 листопада 2020 16:06
Відгук ДП ДС.pdf
06 листопада 2020 16:06
БГ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Переможець 46 103 552,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 17:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
46 103 552,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 17:12
Кінець періоду оскарження: 12 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 12 грудня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На підставі ч. 1 ст. 32 Закону, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
01 грудня 2020 17:12
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:12
Протокол №597 від 30.11.2020.pdf