Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44110000-4 Конструкційні матеріали
Очікувана вартість
2 671 592,00 UAH
UA-2020-10-21-012986-a 8c9431488b574ba5b843707630f4a483
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривень Олег Володимирович

+380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Кривень Олег Володимирович
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 17:23
Початок аукціону: 09 листопада 2020 14:15
Очікувана вартість: 2 671 592,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 715,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 найменувань
44110000-4 Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
196.1 пог. метр
Лінолеум (ширина рулона 2 м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 44112230-9 — Лінолеум
275.8 пог. метр
Лінолеум (ширина рулона 2,5 м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 44112230-9 — Лінолеум
1816.9 пог. метр
Лінолеум (ширина рулона 3 м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 44112230-9 — Лінолеум
133.9 пог. метр
Лінолеум (ширина рулона 3,5 м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 44112230-9 — Лінолеум
415.2 пог. метр
Лінолеум (ширина рулона 4 м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 44112230-9 — Лінолеум
953 шт
Плінтус пластиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
435 шт
Кут внутрішній для плінтуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
346 шт
Кут зовнішній для плінтуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
574 шт
З'єднання для плінтуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
192 шт
Заглушка ліва для плінтуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
192 шт
Заглушка права для плінтуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
85.5 пог. метр
Лінолеум (ширина рулона 1,5 м.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 44112230-9 — Лінолеум

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 17:19
тд конструкційні.docx
21 жовтня 2020 17:19
Оголошення.docx
21 жовтня 2020 17:19
ДОДАТОК 3 проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-012986-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Іоненко М.М., Код ЄДРПОУ:2808010012
Дата подання: 17 листопада 2020 18:51
Вимога про скасування неправомірного рішення Замовника
Вимагаємо усунути допущені Замовником вказані вище порушення, скасувати Протокол № 607 від 16.11.2020 р. тендерного комітету Управління освіти і науки Полтавської міської ради та визначити ФОП Іоненко М.М. переможцем даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 листопада 2020 10:01
Шановний Учасник!
- Замовник відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*)) в складі тендерної пропозиції вимагав: «Якщо Сертифікати, висновки тощо видані не на ім'я учасника, в складі пропозиції повинно бути надано дозвіл володільця цих документів на використання учасником та/або договір про співпрацю»;
- Для підтвердження якісних та інших характеристик товару, а саме: плінтус пластиковий, кут внутрішній для плінтуса, кут зовнішній для плінтуса, з'єднання для плінтуса, заглушка ліва для плінтуса, заглушка права для плінтуса Учасник ФОП Іоненко Микола Миколайович надав в складі тендерної пропозиції Висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи № 05.03.02-04/95907 від 01.10.2012 р. виданий для ТОВ «СП САН ДЕКОР», та не надав дозвіл володільця на використання висновку або договір про співпрацю.
Отже, прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Іоненко М.М. згідно з п. 2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тобто рішення Замовника залишається незмінним.
Номер вимоги: UA-2020-10-21-012986-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:19288759
Дата подання: 26 листопада 2020 14:53
Вимагаємо відновити об’єктивне та неупереджене прийняття рішень стосовно оцінювання тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ «Обрій-Сервіс»
Вимагаємо відновити об’єктивне та неупереджене прийняття рішень стосовно оцінювання тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ «Обрій-Сервіс» в торгах UA-2020-10-21-012986-a, Замовником яких є УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬ-КОЇ РАДИ на закупівлю: ДК 021-2015:44110000-4 Конструкційні матеріали, з боку Замовника.
В тендерній документації Замовника, в ДОДАТОК 2 до тендерної документації, Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*) Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в пункті №3 була зазначена наступна вимога надати документ: « документ для підтвердження відповідності вимогам пожежної безпеки (група горючості Г1) встановлені діючим законодавством», ТОВ «Обрій-Сервіс» надав лист від виробника запропонованого товару, а само: «ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЮ ОТВЕТСТВЕНОСТЬЮ «ЮТЕКС.РУ» с підтвердженням інформації, що запропонований до постачання товар: КОЛЕКЦІЇ «STRONG PLUS» ТМ «JUTEKS», відповідає вимогам пожежної безпеки (група горючості Г1). Замовник не зазначив вимоги до документа і ми впевнені, що листа виробника, відповідно завізованого, цілком достатньо.
Крім того серед вимог до відповідності, встановлених Замовником в тендерній документації до учасників, в Додатку №2 була зазначена наступна вимога: «Якщо Сертифікати, висновки тощо видані не на ім'я учасника, в складі пропозиції повинно бути надано дозвіл володільця цих документів на вико-ристання учасником та/або договір про співпрацю»
Нами були наданий Сертифікат відповідності на продукцію виробництва ТОВ «ТЕКО-ПЛАСТ», та лист від виробника та володільця цього Сертифікату відповідності: ТОВ «ТЕКО-ПЛАСТ», який надає дозвіл на використання ТОВ «Обрій Сервіс». В листі виробника номер Сертифікату відповідності бу-ло зазначено с механічною помилкою: замість «UA.054.VD.0023-20», було зазначено: «UA.051.VD.0023-20», Замовник виявив цю помилку, але в супереч Закону України "Про публічні закупівлі"(нова редакція), та «Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції», пункту № 3 «Виправлення помилок (невідповідностей)» тендерній документації до закупівлі, а само: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону»;
не надав можливості виправити цю невідповідність.
Вважаємо, що Замовник порушив право нас на неупереджене оцінювання пропозицій та діяв в супереч одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та не-упередженої оцінки пропозицій, та не дискредитації системи електронних закупівель в цілому.
Вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМ-ПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», по-вернутись до розгляду більш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Обрій-Сервіс» та надати можливість виправити помилку в кваліфікаційному документі .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2020 16:04
Шановний Учасник! В Законі «Про публічні закупівлі» в ч.16 ст.29 зазначено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовник відхилив пропозицію Учасника згідно з ч.1 п. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та інщим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, які не відносяться до кваліфікаційних критерій.
Номер вимоги: UA-2020-10-21-012986-a.c6
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:19288759
Дата подання: 02 грудня 2020 09:52
Вимога щодо припинення порушення права на об’єктивне та неупереджене оцінювання пропозицій
Шановний Матвієнко Юрій Сергійович, ТОВ «Обрій-Сервіс», в моєму лиці, вимагає від Вас припинення порушення права на об’єктивне та неупереджене оцінювання пропозицій учасників торгів UA-2020-08-11-003619-b, Замовником яких є УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на закупівлю: ДК 021-2015:44110000-4 Конструкційні матеріали, з боку Замовника.

Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», якого визнано переможцем в торгах, подав пропозицію та документи з грубими порушеннями, та з ознаками фальсифікації а саме:
1. В тендерній документації Замовника, в ДОДАТОК 2 до тендерної документації «Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*)Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» була зазначена наступна вимога: «Товар повинен бути новим, вироблений не раніше 2019 року. (надати гарантійний лист).

Учасник не надав гарантійний лист або обґрунтоване пояснення його відсутності.
2. В тендерній документації Замовника, в ДОДАТОК 2 до тендерної документації «Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*)Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі була зазначена наступна вимога: «Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо). Товар, що постачається, повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами та правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. У випадку, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний подавати, вищезазначений(і) документ(и), то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначає законодавчі підстави їх ненадання».
Учасник повністю не виконав цю вимогу:
В документах ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» надано файл «Вимоги до предмету закупівлі» де опубліковано документ який містить опис товару «Лінолеум», товару «Плінтус» і таке інше, с описом технічних характеристик на відповідність котрим очікує Замовник, але з цього документу не можливо встановити товар якого виробника, яка конкретна назва цього товару, в загалі не можливо встановити зв'язок запропонованого товару до документів які повинні свідчіть про якість та безпечність товару та надані Учасником. Учасник зазначив технічні характеристики матеріалу, який пропонує, в такій формі( зазначені не конкретні показники, а діапазони вірогідних значень), що має можливість змінювати, на свій розсуд, матеріал, який буде постачатись, згідно з його комерційними інтересами, чи домовленостями з особами які відповідають за проведення тендера чи поставки товару з боку Замовника

3. В документах ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» надано документ «ПАСПОРТ ЯКОСТІ», єдиний документ який містить характеристики конкретного матеріалу, але надано його від ім’я ТОВ «СТАР БУД ТРЕЙД» на продукцію виробника ООО «Интернешнл Вайнил Компани-Восток», ні ця компанія, ні цей виробник не мають жодного відношення до документів про відповідність та якість які представив учасник, та і в загалі не можливо встановити: мають вони якийсь відносини між собою, існують взагалі, і яке мають відношення до Учасника і товару

4. В документах ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» відсутні документи: сертифікати відповідності чи інші документи які свідчили про відповідність вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо), або лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначено законодавчі підстави їх ненадання на плінтус та фурнітуру, надані Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи можуть надати інформацію тільки про безпечність продукції.

5. В тендерній документації Замовника, в ДОДАТОК 2 до тендерної документації «Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*)Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі була зазначена наступна вимога: «Безпечність – лінолеум ПВХ (матеріал низької горючості, група горючості Г1)»
Учасник на підтвердження відповідності запропонованого товару надав документ: «Вимоги до предмету закупівлі», де зазначив інформацію про відношення товару до групи горючості Г1. В інших документах Учасника надано файл: «Сертифікат відповідності», де опублікована скан –копія с оригіналу «Сертификат соответствия» «Российской федерации», де в розділі «Соответствие требованиям технического регламента», зазначено що продукція, вироблена на підприємстві ООО «Ай ВиСи Рус», відноситься до продукції класу пожежної безпеки КМ 5. Покриття які віднесені до класу пожежної безпеки КМ 5, мають групу горючості Г4 (повністю згорає).

Таким чином Замовник торгів визначивши переможцем: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», порушив наші права, та інших учасників торгів, на неупереджене оцінювання пропозицій, що з свого боку привело до обґрунтованої підозри, що Замовник лобіює інтереси : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП».
Дії Замовника, щодо акцептування Учасника без необхідних документів, з явними протиріччями у наданих документах, на товар не відповідний вимогам тендерній документації, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Вимагаємо відмінити рішення стосовно визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», та надати більш детальну відповідь, конкретно по всім зазначеним вище зауваженням.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 грудня 2020 10:32
Причина: Помилково викладено, буде відредаговано
Номер вимоги: UA-2020-10-21-012986-a.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:19288759
Дата подання: 02 грудня 2020 11:18
Зобов’язати Замовника скасувати рішення
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено закупівлю ID UA-2020-10-21-012986-a предмет закупівлі: 44110000-4 Конструкційні матеріали.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ФОП Іоненко М.М.
2. ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС"
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП»
4. ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Ціна учасника ФОП Іоненко М.М. була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через не надання учасником дозвілів в складі тендерної пропозиції від Володільця Сертифі-катів відповідності та Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або договори про співпрацю.
Наступною найбільш економічно вигідною ціною була визначена електронною системою заку-півель пропозиція ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС". Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учас-ника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі. Але Замовник дискваліфікував ТОВ "ОБ-РІЙ-СЕРВІС", через те що:
• Учасник ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС" не надав у складі тендерної пропозиції документ який підтвер-джує відповідність вимогам пожежної безпеки (група горючості Г1) встановлені діючим законо-давством
• Учасник ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС" надав дозвіл володіння на використання сертифікату відповід-ності UA.051.VD.0023-20 якого не виявилось в наявності в складі тендерної пропозиції.
• Учасник не надав дозвіл володіння на використання сертифікату відповідності UA.054.VD.00023-20 який підтверджує якість та інші характеристики товару.
Ця дискваліфікація не є правомірною:
1. В тендерній документації Замовника, в ДОДАТОК 2 до тендерної документації, Технічна, кіль-кісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*) Технічні, якісні та кількісні хара-ктеристики предмета закупівлі в пункті №3 була зазначена наступна вимога надати документ: « документ для підтвердження відповідності вимогам пожежної безпеки (група горючості Г1) встановлені діючим законодавством», ТОВ «Обрій-Сервіс» надав лист від виробника запропо-нованого товару, а само: «ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЮ ОТВЕТСТВЕНОСТЬЮ «ЮТЕКС.РУ» с підтвердженням інформації, що запропонований до постачання товар: КОЛЕ-КЦІЇ «STRONG PLUS» ТМ «JUTEKS», відповідає вимогам пожежної безпеки (група горючості Г1). Замовник не зазначив вимоги до документа і ми впевнені, що листа виробника, відповідно завізованого, цілком достатньо.
2. Серед вимог до відповідності, які регулюються: «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», встановлених Замовником в тендерній документації до учасників, які зазначені в Додатку №2: «Якщо Сертифікати, висновки тощо видані не на ім'я учасника, в складі пропозиції повинно бути надано дозвіл володільця цих документів на використання учасником та/або договір про співпрацю» ТОВ «Обрій-Сервіс» було надано Сертифікат відповідності на продукцію виробництва ТОВ «ТЕКО-ПЛАСТ», та лист від виробника та володільця цього Сертифікату відповідності: ТОВ «ТЕКО-ПЛАСТ», який надає дозвіл на використання ТОВ «Обрій Сервіс». В листі виробника номер Сертифікату відповідності було зазначено с механічною помилкою: замість «UA.054.VD.0023-20», було зазначено: «UA.051.VD.0023-20», Замовник виявив цю помилку, але в супереч Закону України "Про публічні закупівлі"(нова редакція), та «Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції», пункту № 3 «Виправлення помилок (невідповідностей)» тендерній документації до закупівлі, а само: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону»; не надав можливості виправити цю невідповідність.
Відмова Замовника на подані вимоги, не витримує критики, тому що Замовник вважає, що но-рма закону:
«Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.»
на підставі якої Замовник і встановив кваліфікаційні норми до Учасників в тендерній доку-ментації, перестає діяти при оцінюванні учасника ТОВ «Обрій-Сервіс» який пропонує ціну на предмет закупівлі на 613 768,84 гривні менше ніж наступний учасник.
Нова редакція Закону України "Про публічні закупівлі" прямо вказує, що право усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника відноситься до двух випадків, документи:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критері-ям відповідно до статті 16 цього Закону;,
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Документ, в якому виявлена механічна помилка відноситься до групи документів, що підт-верджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відпові-дно до статті 16 цього Закону і Замовник був зобов’язаний надати можливість для усунен-ня невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Факт що це порушення Замовником прав ТОВ «Обрій-Сервіс», зроблено в інтересах учасника: ТО-ВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», який пропонує предмет закупівлі дорожче ніж ТОВ «Об-рій-Сервіс» на 613 768,84 гривні, говорить про наявність зговору для отримання неправомі-рної вигоди учасником та відповідальними особами Замовника.


Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що су-перечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:

1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Обрій-Сервіс» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 13:52
Шановний Учасник!
Замовник відхилив пропозицію Учасника згідно з ч.1 п. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та інщим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки в результаті розгляду пропозиції Учасника ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС" було встановлено наступне:
Учасник ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС" не надав у складі тендерної пропозиції документ який підтверджує відповідність вимогам пожежної безпеки (група горючості Г1) встановлені діючим законодавством
Учасник ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС" надав дозвіл володіння на використання сертифікату відповідності UA.051.VD.0023-20 якого не виявилось в наявності в складі тендерної пропозиції.
Учасник не надав дозвіл володіння на використання сертифікату відповідності UA.054.VD.00023-20 який підтверджує якість та інші характеристики товару.
Дані недоліки та невідповідності не відносяться до інформації та\або документів щодо яких Замовник відповідно до ч.16 ст.29 розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Законі «Про публічні закупівлі» в ч.16 ст.29 зазначено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Номер вимоги: UA-2020-10-21-012986-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2785108612
Дата подання: 24 листопада 2020 16:37
Не правомірне визнання переможцем.
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Голова тендерного комітету - заступник начальника Управління освіти і науки Полтавської міської ради з питань життєдіяльності закладів освіти– Кривень Олег Володимирович
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ
АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
ВИМОГА
Шановний Олег Володимирович, ФОП АНДРІЄНКО С.О., в моєму лиці, вимагає від Вас припинення порушення права на об’єктивне та неупереджене оцінювання пропозицій учасників торгів UA-2020-10-21-012986-a, Замовником яких є УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВ-СЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на закупівлю: ДК 021-2015:44110000-4 Конструкційні матеріали, з боку Замовника, та дискваліфікувати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАН-СОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», та відмінити рішення про визнання цього учасника переможцем.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМ-ПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», якого визнано переможцем в торгах, подав пропозицію та документи, які не відповідають тендерній документації Замовника, а само:
В тендерній документації Замовника, в ДОДАТОК 2 до тендерної документації, Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*) Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі була зазначена наступна вимога: «Якщо Сертифікати, висновки тощо видані не на ім'я учасника, в складі пропозиції повинно бути надано дозвіл володільця цих документів на викори-стання учасником та/або договір про співпрацю».
Учасник надав документ від виробника «GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURERS LTD» Угорщина, на адресу ТОВ «ТРАЙС» в якому виробник підтвердив повноваження ТОВ ТРАЙС на реалізацію продуктів його виробництва та на використовування документів оформлених на «GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURERS LTD» Угорщина, з метою подальшої реалізації продукції GRABO. Також учасник надав документ
«Лист постачальника_лінолеум.pdf" за номером 1221/120 від 21.102020 р. в якому ТОВ «ТРАЙС» надає право використовувати документи GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURERS LTD» учасником.
Ці документи не відповідають тендерній документації
Надані Сертифікати відповідності , висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи видані на ім’я GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURERS LTD, і ця компанія надала дозвіл ТОВ «ТРАЙС», а не ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», в свою чергу ТОВ «ТРАЙС» не має право надавати дозвіл на використання документів, які оформлені на іншу юридичну особу, як і на взяття інших зобов’язань від імені GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURERS LTD.
Інших документів наданих, згідно з вимогою тендерної документації: «дозвіл володільця цих документів на використання учасником та/або договір про співпрацю» надано не було, або обгрунтоване пояснення.
Таким чином ця вимога тендерної документації не виконана і учасник
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» підлягає дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2020 20:16
Шановний Учасник! - Замовник відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*)) в складі тендерної пропозиції вимагав: «Якщо Сертифікати, висновки тощо видані не на ім'я учасника, в складі пропозиції повинно бути надано дозвіл володільця цих документів на використання учасником та/або договір про співпрацю».
Для підтвердження якісних та інших характеристик товару, що є предметом закупівлі (лінолеум) Учасник ТОВ «ФПК «РЕСУРСГРУП» надав в складі тендерної пропозиції Висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/8188 від 01.03.2018 р., Сертифікат відповідності № UA.GS.1.015-20, Сертифікат відповідності вимогам пожежної безпеки №UA.GS.1.016-20 видані на ім’я GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURER LTD та на підтвердження дозволу на використання зазначених документів надав лист-підтвердження від GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURER LTD про надання право представляти інтереси компанії і використовувати документи для підтвердження якісних та інших характеристик товару з метою подальшої реалізації продукції GRABO своєму офіційному представнику в Україні - ТОВ «ТРАЙС» та лист від ТОВ «ТРАЙС (вих. №1221/20 від 21.10.20), що ТОВ «ФПК «РЕСУРСГРУП» є авторизованим представником з реалізації та постачання товару, що є предметом закупівлі та для участі у відкритих торгах на закупівлю №UA-2020-10-21-012986-а (згідно ДУ 021:2015:44110000-4 – Конструкційні матеріали).
Номер вимоги: UA-2020-10-21-012986-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2785108612
Дата подання: 25 листопада 2020 22:42
Вимога зупинити коррупційне свовілля
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ
АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
ВИМОГА
Вимагаємо припинити відверте лобіювання інтересів одного з учасників торгів, а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» в торгах UA-2020-10-21-012986-a, Замовником яких є УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУ-КИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на закупівлю: ДК 021-2015:44110000-4 Конструкційні матеріали, з боку Замовника, та дискваліфікувати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», та відмінити рішення про визнання цього учасника переможцем.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», якого визнано переможцем в торгах, подав пропозицію та документи, які не відповідають тендерній документації Замовника, а само:
В тендерній документації Замовника, в ДОДАТОК 2 до тендерної документації, Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*) Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі була зазначена наступна вимога: «Якщо Сертифікати, висновки тощо видані не на ім'я учасника, в складі пропозиції повинно бути надано дозвіл володільця цих документів на використання учасником та/або договір про співпрацю».
В документації було чітко вказано, що потрібен дозвіл володільця, володілець і учасник різні особи.
Учасник надав документ від виробника «GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURERS LTD» Угорщина, на адресу ТОВ «ТРАЙС» в якому виробник підтвердив повноваження ТОВ ТРАЙС на реалізацію продуктів його виробництва та на використовування документів оформлених на «GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURERS LTD» Угорщина, з метою подальшої реалізації продукції GRABO. НАГОЛОШУЄМО!!!! Що виробник не надавав ТОВ «ТРАЙС» ні яких прав вчиняти дії від свого імені. Таким чином документ
«Лист постачальника_лінолеум.pdf за номером 1221/120 від 21.102020 р. в якому ТОВ «ТРАЙС» надає право використовувати документи GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURERS LTD» учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІС-ТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМ-ПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» є нікчемним.
Інших документів наданих, згідно тендерної документації: «дозвіл володільця цих документів на використання учасником та/або договір про співпрацю» надано не було.
Таким чином ця вимога тендерної документації не виконана і учасник
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» підлягає дискваліфікації.
Окремо хочемо звернути увагу на факт, що ці торги проводяться повторно, і в минулих торгах, сталася дивна річ, про котру ми обов’язково проінформуємо всіх кого це повинно зацікавити, а само: в торгах UA-2020-08-11-003619-b, Замовником яких є УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУ-КИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на закупівлю: ДК 021-2015:44110000-4 Конструкційні матеріали, так же само були дискваліфіковані учасники які надали пропозиції значно більш економічно вигідні, а переможцем було визнано: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІ-ДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМ-ПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», не зважаючи на порушення в тендерній документації, цього учасника, тільки подавання декілька вимог одного з учасників, змусили Замовника відновити справедливість, але минув час і знову учасників дискваліфікують, які надали більш економічно вигідні пропозиції, а визнають ТОВАРИС-ТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМ-ПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», с порушеннями в документації і відписуються від обґрунтованих вимог про дискваліфікацію учасника порушника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2020 15:02
Шановний Учасник! - Замовник відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*)) в складі тендерної пропозиції вимагав: «Якщо Сертифікати, висновки тощо видані не на ім'я учасника, в складі пропозиції повинно бути надано дозвіл володільця цих документів на використання учасником та/або договір про співпрацю».
Для підтвердження якісних та інших характеристик товару, що є предметом закупівлі (лінолеум) Учасник ТОВ «ФПК «РЕСУРСГРУП» надав в складі тендерної пропозиції Висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/8188 від 01.03.2018 р., Сертифікат відповідності № UA.GS.1.015-20, Сертифікат відповідності вимогам пожежної безпеки №UA.GS.1.016-20 видані на ім’я GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURER LTD та на підтвердження дозволу на використання зазначених документів надав лист-підтвердження від GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURER LTD про надання право представляти інтереси компанії і використовувати документи для підтвердження якісних та інших характеристик товару з метою подальшої реалізації продукції GRABO своєму офіційному представнику в Україні - ТОВ «ТРАЙС» та лист від ТОВ «ТРАЙС (вих. №1221/20 від 21.10.20), що ТОВ «ФПК «РЕСУРСГРУП» є авторизованим представником з реалізації та постачання товару, що є предметом закупівлі та для участі у відкритих торгах на закупівлю №UA-2020-10-21-012986-а (згідно ДУ 021:2015:44110000-4 – Конструкційні матеріали).
Отже рішення Замовника залишається незмінним!
Номер вимоги: UA-2020-10-21-012986-a.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Іоненко М.М., Код ЄДРПОУ:2808010012
Дата подання: 02 грудня 2020 19:39
Невідповідність пропозиції тендерній документації
Вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем ТОВ «ФПК «РЕСУРСГРУП», оскільки ТОВ «ФПК «РЕСУРСГРУП» не було виконано вимоги тендерної документації, а саме: «Якщо Сертифікати, висновки тощо видані не на ім'я учасника, в складі пропозиції повинно бути надано дозвіл володільця цих документів на використання учасником та/або договір про співпрацю»
Учасник ТОВ «ФПК «РЕСУРСГРУП» надав в складі тендерної пропозиції Висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/8188 від 01.03.2018 р., Сертифікат відповідності № UA.GS.1.015-20, Сертифікат відповідності вимогам пожежної безпеки №UA.GS.1.016-20 видані на ім’я GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURER LTD. Але «...дозвіл володільця цих документів на використання учасником та/або договір про співпрацю» надано не було. Лист від ТОВ «ТРАЙС (вих. №1221/20 від 21.10.20), який не є володільцем цих документів, не задовольняє тендерній документації.
Отже ми вимагаємо припинити порушення Закону України та дискваліфікувати Учасника ТОВ «ФПК «РЕСУРСГРУП»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 14:00
В результаті розгляду пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» було встановлено, що пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим Законом у тендерній документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: відсутні.

Документи подані скаржником

17 листопада 2020 18:51
Вимога

Документи подані скаржником

26 листопада 2020 14:52
Вимога.PDF

Документи подані скаржником

02 грудня 2020 09:51
Вимога.PDF

Документи подані скаржником

02 грудня 2020 11:17
Лист.PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-11-30-000001 • b98de26705114b3facc8a888d8938002
Автор звернення: Янцен Петро Георгійович
Дата створення звернення: 2020-11-30 01:35
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Звернення. Просимо відновити об’єктивне та неупереджене прийняття рішень стосовно оцінювання тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ «Обрій-Сервіс» в торгах UA-2020-10-21-012986-a, Замовником яких є УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на закупівлю: ДК 021-2015:44110000-4 Конструкційні матеріали, з боку Замовника. В тендерній документації Замовника, в ДОДАТОК 2 до тендерної документації, Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*) Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в пункті №3 була зазначена наступна вимога надати документ: « документ для підтвердження відповідності вимогам пожежної безпеки (група горючості Г1) встановлені діючим законодавством», ТОВ «Обрій-Сервіс» надав лист від виробника запропонованого товару, а само: «ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЮ ОТВЕТСТВЕНОСТЬЮ «ЮТЕКС.РУ» с підтвердженням інформації, що запропонований до постачання товар: КОЛЕКЦІЇ «STRONG PLUS» ТМ «JUTEKS», відповідає вимогам пожежної безпеки (група горючості Г1). Замовник не зазначив вимоги до документа і ми впевнені що листа виробника, відповідно завізованого, цілком достатньо. Крім того серед вимог до відповідності, встановлених Замовником в тендерній документації до учасників, в Додатку №2 була зазначена наступна вимога: «Якщо Сертифікати, висновки тощо видані не на ім'я учасника, в складі пропозиції повинно бути надано дозвіл володільця цих документів на використання учасником та/або договір про співпрацю» ТОВ «Обрій-Сервіс» надал Сертифікат відповідності на продукцію виробництва ТОВ «ТЕКО-ПЛАСТ», та лист від виробника та володільця цього Сертифікату відповідності: ТОВ «ТЕКО-ПЛАСТ», який надає дозвіл на використання ТОВ «Обрій Сервіс». В листі виробника номер Сертифікату відповідності було зазначено с механічною помилкою: замість «UA.054.VD.0023-20», було зазначено: «UA.051.VD.0023-20», Замовник виявив цю помилку, але в супереч Закону України "Про публічні закупівлі"(нова редакція), та «Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції», пункту № 3 «Виправлення помилок (невідповідностей)» тендерній документації до закупівлі, а само: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або до-кументах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону»; не надав можливості виправити цю невідповідність ТОВ «Обрій-Сервіс». Вважаємо, що Замовник порушив право ТОВ «Обрій-Сервіс» на неупереджене оцінювання пропозицій та діяв в супереч одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, та не дискредитації системи електронних закупівель в цілому. Вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМ-ПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», повернутись до розгляду більш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Обрій-Сервіс» та надати можливість виправити помилку в кваліфікаційному документі . Звертаємо вашу увагу на відверте лобіювання інтересів одного з учасників торгів, а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» в торгах UA-2020-10-21-012986-a, Замовником яких є УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на закупівлю: ДК 021-2015:44110000-4 Конструкційні матеріали, з боку Замовника, та дискваліфікувати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», та відмінити рішення про визнання цього учасника переможцем. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМ-ПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», якого визнано переможцем в торгах, подав пропо-зицію та документи, які не відповідають тендерній документації Замовника, а само: В тендерній документації Замовника, в ДОДАТОК 2 до тендерної документації, Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*) Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі була зазначена наступна вимога: «Якщо Сертифікати, висновки тощо видані не на ім'я учасника, в складі пропозиції повинно бути надано дозвіл володільця цих документів на викори-стання учасником та/або договір про співпрацю». В документації було чітко вказано, що потрібен дозвіл володільця, володілець і учасник різні особи. Учасник надав документ від виробника «GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURERS LTD» Угорщина, на адресу ТОВ «ТРАЙС» в якому виробник підтвердив повноваження ТОВ ТРАЙС на реалізацію продуктів його виробництва та на використовуван-ня документів оформлених на «GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURERS LTD» Угорщина, з метою подальшої реалізації продукції GRABO. НАГОЛОШУЄМО!!!! Що виробник не надавав ТОВ «ТРАЙС» ні яких прав вчиняти дії від свого імені. Таким чином документ «Лист постачальника_лінолеум.pdf за номером 1221/120 від 21.102020 р. в якому ТОВ «ТРАЙС» надає право використовувати документи GRABOPLAST FLOOR COVERING MANUFACTURERS LTD» учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІС-ТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМ-ПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» є нікчемним. Інших документів наданих, згідно тендерної документації: «дозвіл володільця цих документів на використання учасником та/або договір про співпрацю» надано не було. Таким чином ця вимога тендерної документації не виконана і учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» підлягає дискваліфікації. Окремо хочемо звернути увагу на факт, що ці торги проводяться повторно, і в минулих торгах, сталася дивна річ, про котру ми обов’язково проінформуємо всіх кого це повинно зацікавити, а само: в торгах UA-2020-08-11-003619-b, Замовником яких є УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУ-КИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на закупівлю: ДК 021-2015:44110000-4 Конструкційні матеріали, так же само були дискваліфіковані учасники які надали пропозиції значно більш економічно вигідні, а переможцем було визнано: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІ-ДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМ-ПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», не зважаючи на порушення в тендерній документації, цього учасника, тільки подавання декілька вимог од-ного з учасників, змусили Замовника відновити справедливість, але минув час і знову учасників дискваліфікують, які надали більш економічно вигідні пропозиції, а визнають ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМ-ПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», с порушеннями в документації і відписуються від обґрунтованих вимог про дискваліфікацію учасника порушника.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Іоненко М.М. 1 568 388,40
UAH з ПДВ
1 568 388,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС" 1 890 663,00
UAH з ПДВ
1 890 663,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» 2 504 431,84
UAH з ПДВ
2 504 431,84
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 2 600 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 17:13
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:12
Тех вимоги.pdf
06 листопада 2020 17:12
Субпідрядники.pdf
06 листопада 2020 17:12
Ст. 17.pdf
06 листопада 2020 17:12
Скан паспорт.rar
06 листопада 2020 17:12
Санкції.pdf
06 листопада 2020 17:12
Пропозиція.pdf
06 листопада 2020 17:12
Перс дані.pdf
06 листопада 2020 17:12
Не сертифікація san decor.pdf
06 листопада 2020 17:12
лист гарантія поставки.pdf
06 листопада 2020 17:12
Згода з договором.pdf
06 листопада 2020 17:12
Досвід.pdf
06 листопада 2020 17:12
Договір БілаЦерква.pdf
06 листопада 2020 17:12
Довідка працівники.pdf
06 листопада 2020 17:12
Довідка підпис.pdf
06 листопада 2020 17:12
довідка печатка.pdf
06 листопада 2020 17:12
Довідка МТБ.pdf
06 листопада 2020 17:12
Довідка ліцензія.pdf
06 листопада 2020 17:12
Довідка довкілля.pdf
06 листопада 2020 17:12
Ділерство.pdf
06 листопада 2020 17:11
Гарантійний по техвимогам.pdf
06 листопада 2020 17:11
Гарантійний по закупівлі.pdf
06 листопада 2020 17:11
Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2020 17:11
Відгук БілаЦерква.pdf
06 листопада 2020 17:11
Витяг податок.pdf
06 листопада 2020 17:11
Уповноважена особа.pdf
06 листопада 2020 17:11
Витяг з реєстру 09-20.pdf
06 листопада 2020 17:11
Plinth-SAN-Decor-2.jpg
06 листопада 2020 17:11
Plinth-SAN-Decor-1.jpg
06 листопада 2020 17:11
Grabo сертификат.PDF
06 листопада 2020 17:11
Grabo пож.PDF
06 листопада 2020 17:11
Grabo SES.pdf
06 листопада 2020 17:11
Cвидетельство КПУ.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 15:51
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:48
17 Захист довкілля.PDF
06 листопада 2020 15:48
35 Фінансова звітність.PDF
06 листопада 2020 15:48
15 Додаток 2 тех та як.PDF
06 листопада 2020 15:48
31 лист-розяснення плінтус.PDF
06 листопада 2020 15:48
11 відсутність обмежень.PDF
06 листопада 2020 15:48
14 згода з проектом договору.PDF
06 листопада 2020 15:48
12 протокол.pdf
06 листопада 2020 15:48
34 Витяг из Статуту.PDF
06 листопада 2020 15:48
13 наказ на призн.pdf
06 листопада 2020 15:48
16 Гарант лист товар новий.PDF
06 листопада 2020 15:48
4 Тендерна пропозиція.PDF
06 листопада 2020 15:48
5 Довідка аналог договір.PDF
06 листопада 2020 15:48
10 право підпису.PDF

Публічні документи

01 грудня 2020 14:39
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:39
Цінова пропозиція.pdf
01 грудня 2020 13:59
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:58
Статут.pdf
01 грудня 2020 13:58
Довідка_ліцензія.pdf
01 грудня 2020 13:58
Довідка_несудимість.rar
01 грудня 2020 13:58
Довідка_право підпису.pdf
01 грудня 2020 13:58
Цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2020 16:52
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:50
Проєкт договору.pdf
06 листопада 2020 16:50
Довідка_довкілля.pdf
06 листопада 2020 16:50
Гарантійний лист.pdf
06 листопада 2020 16:50
Висновок ДСЕЕ_лінолеум.pdf
06 листопада 2020 16:50
Рішення_правочини.pdf
06 листопада 2020 16:50
Повноваження директора.pdf
06 листопада 2020 16:50
Баланс на 30 вересня 2020 р..pdf
06 листопада 2020 16:50
Додаток 2.pdf
06 листопада 2020 16:50
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 14:36
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:36
Документи учасника.rar
06 листопада 2020 14:36
Документи до товару.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Іоненко М.М.

ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП»

ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іоненко М.М.
#2808010012
Відхилено 1 568 388,40
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 17:05
ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС"
#19288759
Відхилено 1 890 663,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 11:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП»
#41468654
Переможець 2 504 431,84
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 14:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП»
#41468654
2 504 431,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 18:05
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 09:45
Договір укладений
07 грудня 2020 09:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 504 431,84
UAH (в тому числі ПДВ 417 405,31 UAH)