Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Учнівське комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
412 235,00 UAH
UA-2020-10-21-012663-a 5fd61de20f0d497982aaf6c6a54eb85c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ситник

+380574732748 zmosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146096
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., м. Зміїв, вул. Адміністративна,12
Контактна особа: Олександр Ситник
+380574732748
zmosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 412 235,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 061,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4122.35 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Вид забезпечення тендерних пропозицій - гарантія фінансової установи. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Персональний комп'ютер форм-фактора десктоп (моноблок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 16:59
Проект договору.doc
21 жовтня 2020 16:59
ТД моноблоки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Монобок
Дата подання: 22 жовтня 2020 17:08
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:03
Доброго дня . Шановний замовнику! Похання зробити уточнення , хто буде використовувати , Персональний комп'ютер форм-фактора десктоп (моноблок) здобувач освіти чи педагогічний працівник? В тендерній документації зазначено: об'єм пам'яті - не менше ніж 4 GB для здобувача освіти та 8 GB для педагогічного працівника. Дякуємо
Відповідь:
Персональний комп'ютер форм-фактора десктоп (моноблок) буде використовувати здобувач освіти.
Тендер
Дата подання: 23 жовтня 2020 13:31
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:10
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником розглядається виключно пакет програмного забезпечення Microsoft Office
Тендер
Дата подання: 23 жовтня 2020 13:32
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:05
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Умови закупівлі включають монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання .
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГЛАМАЗДА СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ" 411 400,00
UAH з ПДВ
411 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 20:43
Електронний підпис
05 листопада 2020 20:42
ТГ-201103-4.rar
05 листопада 2020 20:42
Свідоцтво.rar
05 листопада 2020 20:42
Наказ директор.rar
05 листопада 2020 20:42
Ліцензія.rar
05 листопада 2020 20:42
Ліцензія Витяг.rar
05 листопада 2020 20:42
листи,довідки та інше.pdf
05 листопада 2020 20:42
Лист Ліцензія.rar
05 листопада 2020 20:42
кваліфікаційні.pdf
05 листопада 2020 20:42
загальні та повноваження.pdf
05 листопада 2020 20:42
Документи ІЗІ ФІНАНС.pdf
05 листопада 2020 20:42
Договор ТГ-201103-4.PDF
05 листопада 2020 20:42
Витяг.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГЛАМАЗДА СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій