Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по пр. Соборному (від вул. Фортечної до річки Суха Московка) в м. Запоріжжя». Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015 код 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 188 853,00 UAH
UA-2020-10-21-011920-a 7b7b73bb04b34b958566bbb92cf59872
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліна Каманова

+380617643433
+380617645618
polina.kamanova@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Код ЄДРПОУ: 37573707
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Контактна особа: Поліна Каманова
+380617643433,+380617645618
polina.kamanova@zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 13:08
Очікувана вартість: 4 188 853,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 945,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20944 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання робіт: згідно з Додатком № 4 до тендерної документації.
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по об’єкту «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по пр. Соборному (від вул. Фортечної до річки Суха Московка) в м. Запоріжжя». Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015 код 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Олександрівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за Договором, може здійснюватися Замовником відповідно до пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата передбачається для придбання Підрядником матеріалів, обладнання для виконання Робіт за Договором та здійснюється Замовником на підставі листа-заявки Підрядника, у разі наявності коштів на рахунку Замовника .Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 50 % договірної ціни за Договором. Попередня оплата здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику, на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником, виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Підрядник звітує перед Замовником за використання попередньої оплати, шляхом надання акту форми КБ-2в, довідки форми КБ-3. Невикористані кошти попередньої оплати повертаються Підрядником на розрахунковий рахунок Замовника. Аванс 90 Календарні 50
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником у національній грошовій одиниці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином Акту прийому-передачі виконаних робіт (форма № КБ-2в, форма № КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі статей 48, 49 Бюджетного кодексу України, на предмет закупівлі Договору на свій реєстраційний рахунок. Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (у формі оригіналу банківської гарантії у форматі PDF або JPEG). Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП\КЕП особи уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з ЕЦП\КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад файл у форматі p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником ЕЦП\КЕП особи уповноваженої на підписання банківської гарантії. Банківська гарантія оформлюється відповідно до законодавства, зокрема, Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", Закону України "Про електронні довірчі послуги", постанови Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Більш детально в. п. 2 Розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Пiсляоплата 7 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 11:03
Тендерна документація від 02.11.2020.doc
03 листопада 2020 11:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД 02.11.2020.DOC
21 жовтня 2020 16:30
ДОДАТОК №5.doc
03 листопада 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 11:03
Тендерна документація від 02.11.2020.doc
21 жовтня 2020 16:30
Тендерна документація від 19.10.2020.doc
03 листопада 2020 11:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД 02.11.2020.DOC
21 жовтня 2020 16:30
ДОДАТОК №5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги Додатку №2
Дата подання: 27 жовтня 2020 18:20
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 11:29
Просимо роз'яснити, який саме автомобіль для перевезення мається на увазі в ДОДАТКУ №2? Які вимоги до такого автомобіля?
Відповідь: Для перевезення працівників, обладнання, інструментів мається на увазі транспортний засіб (грузопасажирський автомобіль або автобус (мікроавтобус). Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Вимоги ДОДАТКУ №2 (протоколи на автопідйомники)
Дата подання: 27 жовтня 2020 18:28
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 11:32
Просимо переглянути вимогу до чинності Протоколів перевірки технічного стану автопідйомників, адже вони не можуть бути чинними на період виконання Робіт - травень 2021 року. Це занадто великий термін дії Протоколів. Всі документи мають бути чинними на момент їх подання, як Вами і зазначається на сторінці 10 тендерної документації. Просимо переглянути вимоги до чинності документів, визначені в ДОДАТКУ №2 та встановити їх чинність на дату подання пропозиції. У нас є Протоколи, що діють до кінця року і тільки в кінці року буде пройдено нове обстеження, ми не зобов'язані проходити обстеження завчасно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником переглянуті вимоги до чинності документів, визначених в ДОДАТКУ № 2, в тому числі Протоколів перевірки технічного стану автопідйомників та будуть внесені зміни до тендерної документації.
Вимога про водіїв
Дата подання: 27 жовтня 2020 18:50
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 11:40
До працівників висувається вимога про наявність водія з правом керування підйомником, проте незрозуміло, як підтвердити право керування підйомником. Просимо переглянути вимогу та замінити її на вимогу про наявність просто "водія". Звичайно, що учасник не посадить за кермо машини водія без належної кваліфікації, адже це не в інтересах учасника.
Відповідь: Вимога про наявність водія з правом керування підйомником Замовником переглянута та будуть внесені зміни до тендерної документації.
Вимога щодо чинності сертифікатів
Дата подання: 27 жовтня 2020 18:54
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 11:43
Просимо переглянути вимогу про чинність сертифікату інженера-проектувальника, адже його чинність можна встановити лише на певну дату.ЗА даними Мінрегіонбуду за посиланням https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2405399080084702385?obj_ty зазначається лише про чинність сертифікату, а не про строк його дії. Немає в сертифікаті як такового чітко визначеного терміну дії, є просто дата видачі. Тому, просимо вимогу ДОДАТКУ №2 щодо чинності сертифкатів змінити на - "чинний на дату подання тендерної пропозиції"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога про чинність сертифікату інженера- проектувальника Замовником переглянута та будуть внесені зміни до тендерної документації.
Аналогічний договір
Дата подання: 27 жовтня 2020 18:57
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 11:44
Просимо роз'яснити більш чітко, який договір буде вважатись аналогічним? Адже нинішня вимога є досить суперечливою та трактується двояко, адже чітко не зрозуміло, який це аналогічний договір.
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Довідка ДФС
Дата подання: 27 жовтня 2020 18:59
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 13:36
Чому від Переможця вимагається довідка з податкової, якщо не є відкритою інформацією, яка формується в системі прозоро?
Відповідь: Замовник зазначив в тендерній документації спосіб підтвердження переможцем інформації про відсутність підстав, зазначених в статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі ч. 3 статті 17 цього Закону.
Матеріально-технічна база
Дата подання: 27 жовтня 2020 20:14
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 13:37
вантажний автокран – не менше 1 од Чи підпадає під це визначення автоКран-маніпулятор?
Відповідь: Не підпадає.
Фінансування предмету закупівлі
Дата подання: 27 жовтня 2020 20:21
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 13:37
Який обсяг бюджетних асигнувань передбачений на 2020 рік?
Відповідь: Обсяг фінансування по об’єкту на 2020 рік складає 3 347 598,00 грн. (з урахуванням технічного та авторського наглядів).
Підтвердження технічних вимог
Дата подання: 27 жовтня 2020 20:25
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 13:39
Вами вимагається Розрахунок вартості послуг у складі: Договірна ціна (Ціна пропозиції). Чи потрібно надавати локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів, розрахунки інших витрат, що входять до договірної ціни? Чи ви просто бажаєте бачити один документ - договірна ціна? Як тоді буде проводитись перевірка відповідності робіт? Додаток 4 містить вимогу "8. Тендерна пропозиція визначається на підставі договірної ціни та розрахунків, які обов’язково входять до складу договірної ціни." , проте таке формулювання не зобов'язує Учасника надавати документи саме в складі пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам Технічного завдання Учасником в складі тендерної пропозиції надається кошторисна документація, розрахована в програмному комплексі АВК-5 згідно нормативів і вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», в складі:
- договірна ціна з усіма розрахунками, що входять до її складу;
- пояснювальна записка;
- локальний (-і) кошторис (-и);
- підсумкова відомість ресурсів.
Вид договірної ціни
Дата подання: 27 жовтня 2020 20:26
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 13:39
Який вид договірної ціни за предметом закупівлі?
Відповідь: Тверда.
Вимоги Технічного завдання
Дата подання: 27 жовтня 2020 20:32
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 13:41
Просимо Вас переглянути ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ в частині найменування робіт і витрат, під час розрахунку пропозиції нами виявлені невідповідності в об'ємах. Також просимо долучити окремо відомість ресурсів, адже в Технічному завданні є не всі матеріали.
Відповідь: ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Додатку № 4 до тендерної документації замовником переглянуто та будуть внесені зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ" 4 183 637,86
UAH з ПДВ
4 183 637,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕРІН БУД" 4 188 053,00
UAH з ПДВ
4 188 053,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 13:07
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:54
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:39
Dovidka_20316564630880921291.pdf
25 листопада 2020 16:39
public_doc.pdf
25 листопада 2020 16:39
public_doc.p7s
25 листопада 2020 16:39
Dovidka_20316564630880921291.pdf.p7s
25 листопада 2020 16:39
15_Локальний кошторис_2-1-3..PDF
25 листопада 2020 16:39
14_Локальний кошторис_2-1-2.PDF
25 листопада 2020 16:38
13_Локальний кошторис _2-1-1.PDF
25 листопада 2020 16:38
12. Пояснювальна записка.pdf
25 листопада 2020 16:38
9. Довідка ч.2 статті 17.PDF.(1).P7S
25 листопада 2020 16:38
9. Довідка ч.2 статті 17.PDF
25 листопада 2020 16:38
8. Довідка п.12 ч.1 ст.17.PDF.(1).P7S
25 листопада 2020 16:38
8. Довідка п.12 ч.1 ст.17.PDF
25 листопада 2020 16:38
5. Дозвіл.PDF.(1).P7S
25 листопада 2020 16:38
5. Дозвіл.PDF
25 листопада 2020 16:38
4.Ліцензія.PDF.(1).P7S
25 листопада 2020 16:38
4.Ліцензія.PDF
10 листопада 2020 21:19
Електронний підпис
10 листопада 2020 21:12
Протокол НР.7Z
10 листопада 2020 21:12
Наказ Фролова Ю.1.7Z
10 листопада 2020 21:12
Лист для клієнті1.7z
10 листопада 2020 21:12
Гарантія 10559-20.7z
10 листопада 2020 21:12
Витяг із Статут1.7z
10 листопада 2020 21:12
Банківська ліцензі1.7z
10 листопада 2020 21:12
64. Дозвіл.PDF.p7s
10 листопада 2020 21:12
64. Дозвіл.PDF
10 листопада 2020 21:12
61.Ліцензія (оригінал).PDF.p7s
10 листопада 2020 21:12
61.Ліцензія (оригінал).PDF
10 листопада 2020 21:12
56_Локальний кошторис_2-1-3.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:12
56_Локальний кошторис_2-1-3.pdf
10 листопада 2020 21:12
55_Локальний кошторис_2-1-2.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:12
55_Локальний кошторис_2-1-2.pdf
10 листопада 2020 21:12
54_Локальний кошторис _2-1-1.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:12
54_Локальний кошторис _2-1-1.pdf
10 листопада 2020 21:12
53. Пояснювальна записка.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:12
53. Пояснювальна записка.pdf
10 листопада 2020 21:12
49. Лист конфіденційність.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:12
49. Лист конфіденційність.pdf
10 листопада 2020 21:12
45. Технічний паспорт.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:12
45. Технічний паспорт.pdf
10 листопада 2020 21:12
43. Довідка санкції.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:12
43. Довідка санкції.pdf
10 листопада 2020 21:12
35. Проект договору.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:12
35. Проект договору.pdf
10 листопада 2020 21:12
31. Статут.PDF.p7s
10 листопада 2020 21:12
31. Статут.PDF
10 листопада 2020 21:12
28. Тендерна пропозиція.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:12
28. Тендерна пропозиція.pdf
10 листопада 2020 21:12
26. Лист-відгук.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:12
26. Лист-відгук.pdf
10 листопада 2020 21:12
19. Сертифікат Погонець О.І..pdf
10 листопада 2020 21:12
18. Сертифікат Удод Б.П..pdf.p7s
10 листопада 2020 21:12
18. Сертифікат Удод Б.П..pdf
10 листопада 2020 21:12
17. ЦПД Удод Б.П..pdf.p7s
10 листопада 2020 21:12
17. ЦПД Удод Б.П..pdf
10 листопада 2020 21:12
14. Довідка про працівників.pdf
10 листопада 2020 21:12
13. Гарантійний лист поломка.pdf
10 листопада 2020 21:12
8. Договір оренди ТЗ.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:12
8. Договір оренди ТЗ.pdf
10 листопада 2020 21:12
5. Бухгалтерська довідка.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:12
5. Бухгалтерська довідка.pdf
10 листопада 2020 21:12
2. Довідка МТБ.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:12
2. Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 10:05
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:01
014.2 Диплом.PDF.p7s
11 листопада 2020 10:01
014.2 Диплом.PDF
11 листопада 2020 10:01
014.1 Сертифікат.pdf.p7s
11 листопада 2020 10:01
014.1 Сертифікат.pdf
11 листопада 2020 10:01
012 Довідка про приміщення 3.pdf
11 листопада 2020 10:01
000 Реестр.pdf.p7s
11 листопада 2020 10:01
000 Реестр.pdf
10 листопада 2020 22:39
Електронний підпис
10 листопада 2020 22:34
030 Ліцензія.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
030 Ліцензія.pdf
10 листопада 2020 22:34
027 Договірна ціна.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
027 Договірна ціна.pdf
10 листопада 2020 22:34
026 Щодо фізичних осіб.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
026 Щодо фізичних осіб.pdf
10 листопада 2020 22:34
024 Довідка що не перебуває.pdf
10 листопада 2020 22:34
023 Лист санкції.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
023 Лист санкції.pdf
10 листопада 2020 22:34
022 Витяг ПДВ.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
022 Витяг ПДВ.pdf
10 листопада 2020 22:34
020 Лист-згода перс. дані.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
020 Лист-згода перс. дані.pdf
10 листопада 2020 22:34
018 Проект договору.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
018 Проект договору.pdf
10 листопада 2020 22:34
017 Довідка ст. 17.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
017 Довідка ст. 17.pdf
10 листопада 2020 22:34
016 Аналогічний договор и ДЦ.pdf
10 листопада 2020 22:34
014 Довідка працівники.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
014 Довідка працівники.pdf
10 листопада 2020 22:34
012 Довідка про приміщення.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
012 Довідка про приміщення.pdf
10 листопада 2020 22:34
011 Щодо субпідрядників.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
011 Щодо субпідрядників.pdf
10 листопада 2020 22:34
008 Довідка МТБ.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
008 Довідка МТБ.pdf
10 листопада 2020 22:34
006 Щодо надання статуту.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
006 Щодо надання статуту.pdf
10 листопада 2020 22:34
005 Щодо об'єднання.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
005 Щодо об'єднання.pdf
10 листопада 2020 22:34
004 Наказ на директора.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
004 Наказ на директора.pdf
10 листопада 2020 22:34
003 Протокол на директора.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
003 Протокол на директора.pdf
10 листопада 2020 22:34
002 Дов про посадову особу.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
002 Дов про посадову особу.pdf
10 листопада 2020 22:34
001 Тендерна пропозиція.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
001 Тендерна пропозиція.pdf
10 листопада 2020 22:34
000 Реєстр.pdf.p7s
10 листопада 2020 22:34
000 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ"

ТОВ "ЕРІН БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ"
#40162609
Переможець 4 183 637,86
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ"
#40162609
4 183 637,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 15:14
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 15:36
Додаткова угода № 3 від 09.02.2021.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 15:27
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 12:10
Договір від 27.11.2020 № 122.pdf укладений
27 листопада 2020 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв’язку з узгодженою зміною ціни в бік зменшення без зміни обсягу та якості робіт, на підставі п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі". Внесені зміни у п. 4.1. р. 4 "ЦІНА ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ", внесені зміни у Договірну ціну (Додаток № 1), внесені зміни у Графік виконання робіт (Додаток № 2), внесені зміни у План фінансування робіт (Додаток № 3). Ціна договору після внесення змін становить 4168614,81 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 168 614,81
UAH (в тому числі ПДВ 694 769,13 UAH)