Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об'єкті: Комунальний заклад вищої освіти"Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" за адресою: м. Одеса, площа Михайлівська, 17 (Літ.Б-гуртожиток , 1-1 та 2-1 поверхи) (код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи).
Очікувана вартість
485 456,34 UAH
UA-2020-10-21-011599-a afa63ef3bf5a4ef3bd49c1b5a73738ce
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Миколаївна Метліцька

+380674561150 ooiyb_alla@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад вищої освіти "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02137097
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пров. Нахімова, 8
Контактна особа: Алла Миколаївна Метліцька
+380674561150
ooiyb_alla@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 15:41
Очікувана вартість: 485 456,34 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 854,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об'єкті: Комунальний заклад вищої освіти"Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" за адресою: м. Одеса, площа Михайлівська, 17 (Літ.Б- гуртожиток, 1-й та 2-й поверхи )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65005, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Михайлівська, 17 літ.Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 16:19
Оголошення_Встановлення АПС Михайлівська Літ.Б.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-011599-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 09 листопада 2020 17:19
Упереджена оцінка пропозиції ПП "Охорона-004"
Протоколом №8 від 09.11.2020 року Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Охорона-004" як найбільш економічно вигідної із вказанням наступних підстав відхилення:
1. Акт ознайомлення з об’єктом перед процедурою подання пропозиції , який завантажено в сканованому вигляді, не відповідає назві об’єкту огляду даної процедури
2. Представник учасника , який проводив огляд об’єкту в особі Опяга Є.Л., не відображений в жодному документі, які завантажено в сканованому вигляді в електронну систему закупівель.

По першому питанню хочемо зауважити, що ПП "Охорона-004" було здійснено огляд об'єкта Замовника разом з Представником Замовника, в результаті якого було складено акт огляду, а значить Замовник ЗНАВ про проведення огляду представником ПП "Охорона-004". Вважаємо, що зазначення Літери А, замість Літери Б в акті огляду є формальною помилкою, яка жодним чином не може вплинути на якість надання послуг, а також не може спотворити той факт, що огляд об’єкту був дійсно проведений ПП «Охорона-004» разом із Представником Замовника. Тобто огляд БУВ здійснений і з акту огляду була зроблена відповідна скан-копія документу, а тому вважаємо, що дана підстава відхилення є НАДУМАНОЮ.
По другому питанню зазначаємо, що огляд було проведено інженером ПП "Охорона-004", який працює на підприємстві за цивільно-правовою угодою. У документації не вказано жодної вимоги, що працівник, який проводить огляд об'єкту має бути зазначений у певному документі, хоча АКТ ОГЛЯДУ і є ДОКУМЕНТОМ, в якому і зазначений даний працівник Додатково зазначаємо, що даний працівник взагалі не залучається до виконання робіт за можливим укладеним Договором. А тому дана підставі є НАДУМАНОЮ і незаконною.
З огляду на вище викладене, вважаємо, що Замовником була проведена оцінка пропозиції упереджено і пропозиції ПП "Охорона-004" була відхилена незаконно. У зв'язку з тим вимагаємо повернути на кваліфікацію нашу пропозицію.
Звертаємо вашу увагу, що факт того, що це спрощена закупівля не дозволяє Замовнику порушувати чинне законодавство і перевищувати свої повноваження під час здійснення публічних закупівель. У випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до відповідних контролюючих органів у сфері здійснення публічних закупівель з метою захисту своїх законних прав та інтересів, а також виявлення можливих порушень у сфері здійснення публічних закупівель, які визначені у статті 164-14 КУпАП з метою можливого притягнення до відповідальності посадових осіб Замовника.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2020 11:39
Згідно пункту 14.6.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі : Документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником повинні бути на фірмовому бланку із обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності); усі сторінки/аркуші пропозиції, які містять інформацію,, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, містити підпис керівника підприємства та печатку (у разі наявності). Також зазначаємо, що відповідно Додатку 1 до оголошення за результатами ознайомлення складається відповідний акт, підписаний Керівником замовника, що подається серед інших документів пропозиції.
Таким чином, згідно з пунктом 14.1. Учасником не дотримані вимоги, зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмету закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 371 011,74
UAH з ПДВ
371 011,74
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" 484 965,50
UAH з ПДВ
484 965,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 18:25
Електронний підпис
03 листопада 2020 18:24
Реєстр.pdf
03 листопада 2020 18:24
48. технічне.pdf
03 листопада 2020 18:24
47. пропозиція.pdf
03 листопада 2020 18:24
46. проект.pdf
03 листопада 2020 18:24
45. про уповноважену особу.pdf
03 листопада 2020 18:24
44. Огляд.pdf
03 листопада 2020 18:24
43. кошторис.pdf
03 листопада 2020 18:24
42. інші документи.pdf
03 листопада 2020 18:24
41. згода з проектом.pdf
03 листопада 2020 18:24
40. довідка про повноваження.pdf
03 листопада 2020 18:24
39. гарантійний лист.pdf
03 листопада 2020 18:24
38. Трудова Щербань.pdf
03 листопада 2020 18:24
37. Сертифікат ISO 9001.pdf
03 листопада 2020 18:24
35. про фінансову звітність.pdf
03 листопада 2020 18:24
34. про довкілля.pdf
03 листопада 2020 18:24
33. працівники.pdf
03 листопада 2020 18:24
29. Огляд.pdf
03 листопада 2020 18:24
28. обладнання та мат база.pdf
03 листопада 2020 18:24
27. Ліцензія ПС.pdf
03 листопада 2020 18:24
26. Лист про ліцензію.pdf
03 листопада 2020 18:24
25. Копія-Статут.pdf
03 листопада 2020 18:24
24. Копія-Ліцензії ПС.pdf
03 листопада 2020 18:24
21. код доступу до статуту.pdf
03 листопада 2020 18:24
19. ІРЦ+АКТИ, копія.pdf
03 листопада 2020 18:24
13. договір технологій.pdf
03 листопада 2020 18:24
11. довідка про субпідряд.pdf
03 листопада 2020 18:24
9. відомості про учасника.pdf
03 листопада 2020 18:24
8. Відгук до технології.pdf
03 листопада 2020 18:24
7. відгук до ІРЦ.pdf
03 листопада 2020 18:24
6. Витяг ПДВ.pdf
03 листопада 2020 18:24
5. банк.pdf
03 листопада 2020 18:24
4. банк 1.pdf
03 листопада 2020 18:24
3. аналогічний досвід.pdf
03 листопада 2020 18:24
2. акти - копія до технології.pdf
03 листопада 2020 18:24
1. акт обстеження авто.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 371 011,74
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 16:12
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
Переможець 484 965,50
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 10:17

Документи

09 листопада 2020 16:12
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:11
протокол 8.pdf

Документи

11 листопада 2020 10:17
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:16
протокол 10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
484 965,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2020 10:17
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:16
протокол 10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 11:11
Календарний графік.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 11:10
Договірна ціна.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 11:10
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 11:10
Протокол внесення змін 12.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 11:10
Зведений кошторисний розрахнок.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 15:42
Календарний графік виконання робіт.pdf укладений
16 листопада 2020 15:41
Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.pdf укладений
16 листопада 2020 15:41
Договірна ціна.pdf укладений
16 листопада 2020 15:41
Договір 46-2020.pdf укладений
16 листопада 2020 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-10-21-011599-a від 16 листопада 2020 року в частині «Узагальнена назва предмета закупівлі» та «Назва предмета закупівлі» та вимог до предмета закупівлі (додається), а саме: згідно звіту «Встановлення системи пожежної сигналізації керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті : Комунальний заклад вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за адресою : м.Одеса, площа Михайлівська,17 (Літ. Б – гуртожиток, 1-й та 2-й поверхи), викласти «Узагальнена назва предмета закупівлі» та «Назва предмета закупівлі» згідно Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом, а саме: Капітальний ремонт в приміщенні Комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за робочим проектом : «Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання на об’єкті : Комунальний заклад вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за адресою : м.Одеса, площа Михайлівська,17 (Літ. Б – гуртожиток, 1-й та 2-й поверхи), також документи щодо закупівлі затвердити в новій редакції. 2. Уповноважена особа прийняла рішення укласти Додаткову угоду до договору № 46-2020 від 16 листопада 2020 року, в частині виправлення предмету закупівлі до розділу 1 п.1.1. викласти в новій редакції: Виконавець бере на себе зобов’язання у 2020 році за завданням Замовника власними та залученими силами і засобами, на свій ризик виконати роботи по Капітальному ремонту в приміщенні Комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за робочим проектом: «Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання на об'єкті: Комунальний заклад вищої освіти "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" за адресою: м. Одеса, площа Михайлівська, 17 (Літ.Б-гуртожиток, 1-й та 2-й поверхи) (код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи), з дотриманням існуючих Державних норм та правил безпеки, згідно санітарних вимог до об’єктів закладів освіти, а також здати Замовнику виконані роботи, відповідно до затвердженої кошторисної документації і в обумовлений договором строк, а Замовник зобов'язується забезпечити Виконавцю своєчасне фінансування робіт, прийняти виконані роботи згідно акту виконаних робіт і повністю сплатити вартість робіт. 3. Внести зміни до річного плану закупівель на 2020 рік UA-P-2020-10-21-011180-a від 21 жовтня 2020 року в частині 5 «Конкретна назва закупівлі», а саме: замість «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті : Комунальний заклад вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за адресою : м.Одеса, площа Михайлівська,17 (Літ. Б – гуртожиток, 1-й та 2-й поверхи), викласти «Конкретну назву предмету закупівлі» згідно Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом, а саме: Капітальний ремонт в приміщенні Комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за робочим проектом: «Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання на об’єкті : Комунальний заклад вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за адресою : м.Одеса, площа Михайлівська,17 (Літ. Б – гуртожиток, 1-й та 2-й поверхи) (код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи).
Номер договору про закупівлю: 46-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 1 та протокол внесення змін 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 484 965,50
UAH (в тому числі ПДВ 80 827,58 UAH)