Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об'єкті: Комунальний заклад вищої освіти"Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" за адресою: м. Одеса, площа Михайлівська, 17 (Літ.Б-гуртожиток , 1-1 та 2-1 поверхи) (код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи).
Очікувана вартість
485 456,34 UAH
UA-2020-10-21-011599-a ● afa63ef3bf5a4ef3bd49c1b5a73738ce
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад вищої освіти "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02137097 |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пров. Нахімова, 8 |
Контактна особа: |
Алла Миколаївна Метліцька +380674561150 ooiyb_alla@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2020 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2020 15:41 |
Очікувана вартість: | 485 456,34 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 854,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об'єкті: Комунальний заклад вищої освіти"Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" за адресою: м. Одеса, площа Михайлівська, 17 (Літ.Б- гуртожиток, 1-й та 2-й поверхи )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65005, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Михайлівська, 17 літ.Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2020 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2020 16:19 |
Оголошення_Встановлення АПС Михайлівська Літ.Б.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-21-011599-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 09 листопада 2020 17:19
Упереджена оцінка пропозиції ПП "Охорона-004"
Протоколом №8 від 09.11.2020 року Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Охорона-004" як найбільш економічно вигідної із вказанням наступних підстав відхилення:
1. Акт ознайомлення з об’єктом перед процедурою подання пропозиції , який завантажено в сканованому вигляді, не відповідає назві об’єкту огляду даної процедури
2. Представник учасника , який проводив огляд об’єкту в особі Опяга Є.Л., не відображений в жодному документі, які завантажено в сканованому вигляді в електронну систему закупівель.
По першому питанню хочемо зауважити, що ПП "Охорона-004" було здійснено огляд об'єкта Замовника разом з Представником Замовника, в результаті якого було складено акт огляду, а значить Замовник ЗНАВ про проведення огляду представником ПП "Охорона-004". Вважаємо, що зазначення Літери А, замість Літери Б в акті огляду є формальною помилкою, яка жодним чином не може вплинути на якість надання послуг, а також не може спотворити той факт, що огляд об’єкту був дійсно проведений ПП «Охорона-004» разом із Представником Замовника. Тобто огляд БУВ здійснений і з акту огляду була зроблена відповідна скан-копія документу, а тому вважаємо, що дана підстава відхилення є НАДУМАНОЮ.
По другому питанню зазначаємо, що огляд було проведено інженером ПП "Охорона-004", який працює на підприємстві за цивільно-правовою угодою. У документації не вказано жодної вимоги, що працівник, який проводить огляд об'єкту має бути зазначений у певному документі, хоча АКТ ОГЛЯДУ і є ДОКУМЕНТОМ, в якому і зазначений даний працівник Додатково зазначаємо, що даний працівник взагалі не залучається до виконання робіт за можливим укладеним Договором. А тому дана підставі є НАДУМАНОЮ і незаконною.
З огляду на вище викладене, вважаємо, що Замовником була проведена оцінка пропозиції упереджено і пропозиції ПП "Охорона-004" була відхилена незаконно. У зв'язку з тим вимагаємо повернути на кваліфікацію нашу пропозицію.
Звертаємо вашу увагу, що факт того, що це спрощена закупівля не дозволяє Замовнику порушувати чинне законодавство і перевищувати свої повноваження під час здійснення публічних закупівель. У випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до відповідних контролюючих органів у сфері здійснення публічних закупівель з метою захисту своїх законних прав та інтересів, а також виявлення можливих порушень у сфері здійснення публічних закупівель, які визначені у статті 164-14 КУпАП з метою можливого притягнення до відповідальності посадових осіб Замовника.
Розгорнути
Згорнути
1. Акт ознайомлення з об’єктом перед процедурою подання пропозиції , який завантажено в сканованому вигляді, не відповідає назві об’єкту огляду даної процедури
2. Представник учасника , який проводив огляд об’єкту в особі Опяга Є.Л., не відображений в жодному документі, які завантажено в сканованому вигляді в електронну систему закупівель.
По першому питанню хочемо зауважити, що ПП "Охорона-004" було здійснено огляд об'єкта Замовника разом з Представником Замовника, в результаті якого було складено акт огляду, а значить Замовник ЗНАВ про проведення огляду представником ПП "Охорона-004". Вважаємо, що зазначення Літери А, замість Літери Б в акті огляду є формальною помилкою, яка жодним чином не може вплинути на якість надання послуг, а також не може спотворити той факт, що огляд об’єкту був дійсно проведений ПП «Охорона-004» разом із Представником Замовника. Тобто огляд БУВ здійснений і з акту огляду була зроблена відповідна скан-копія документу, а тому вважаємо, що дана підстава відхилення є НАДУМАНОЮ.
По другому питанню зазначаємо, що огляд було проведено інженером ПП "Охорона-004", який працює на підприємстві за цивільно-правовою угодою. У документації не вказано жодної вимоги, що працівник, який проводить огляд об'єкту має бути зазначений у певному документі, хоча АКТ ОГЛЯДУ і є ДОКУМЕНТОМ, в якому і зазначений даний працівник Додатково зазначаємо, що даний працівник взагалі не залучається до виконання робіт за можливим укладеним Договором. А тому дана підставі є НАДУМАНОЮ і незаконною.
З огляду на вище викладене, вважаємо, що Замовником була проведена оцінка пропозиції упереджено і пропозиції ПП "Охорона-004" була відхилена незаконно. У зв'язку з тим вимагаємо повернути на кваліфікацію нашу пропозицію.
Звертаємо вашу увагу, що факт того, що це спрощена закупівля не дозволяє Замовнику порушувати чинне законодавство і перевищувати свої повноваження під час здійснення публічних закупівель. У випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до відповідних контролюючих органів у сфері здійснення публічних закупівель з метою захисту своїх законних прав та інтересів, а також виявлення можливих порушень у сфері здійснення публічних закупівель, які визначені у статті 164-14 КУпАП з метою можливого притягнення до відповідальності посадових осіб Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2020 11:39
Згідно пункту 14.6.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі : Документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником повинні бути на фірмовому бланку із обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності); усі сторінки/аркуші пропозиції, які містять інформацію,, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, містити підпис керівника підприємства та печатку (у разі наявності). Також зазначаємо, що відповідно Додатку 1 до оголошення за результатами ознайомлення складається відповідний акт, підписаний Керівником замовника, що подається серед інших документів пропозиції.
Таким чином, згідно з пунктом 14.1. Учасником не дотримані вимоги, зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмету закупівлі.
Таким чином, згідно з пунктом 14.1. Учасником не дотримані вимоги, зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмету закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
371 011,74
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2020 16:12
|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Переможець |
484 965,50
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2020 11:11
|
Календарний графік.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 11:10
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 11:10
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 11:10
|
Протокол внесення змін 12.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 11:10
|
Зведений кошторисний розрахнок.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 15:42
|
Календарний графік виконання робіт.pdf | укладений |
16 листопада 2020 15:41
|
Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.pdf | укладений |
16 листопада 2020 15:41
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
16 листопада 2020 15:41
|
Договір 46-2020.pdf | укладений |
16 листопада 2020 15:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-10-21-011599-a від 16 листопада 2020 року в частині «Узагальнена назва предмета закупівлі» та «Назва предмета закупівлі» та вимог до предмета закупівлі (додається), а саме: згідно звіту «Встановлення системи пожежної сигналізації керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті : Комунальний заклад вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за адресою : м.Одеса, площа Михайлівська,17 (Літ. Б – гуртожиток, 1-й та 2-й поверхи), викласти «Узагальнена назва предмета закупівлі» та «Назва предмета закупівлі» згідно Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом, а саме: Капітальний ремонт в приміщенні Комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за робочим проектом : «Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання на об’єкті : Комунальний заклад вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за адресою : м.Одеса, площа Михайлівська,17 (Літ. Б – гуртожиток, 1-й та 2-й поверхи), також документи щодо закупівлі затвердити в новій редакції. 2. Уповноважена особа прийняла рішення укласти Додаткову угоду до договору № 46-2020 від 16 листопада 2020 року, в частині виправлення предмету закупівлі до розділу 1 п.1.1. викласти в новій редакції: Виконавець бере на себе зобов’язання у 2020 році за завданням Замовника власними та залученими силами і засобами, на свій ризик виконати роботи по Капітальному ремонту в приміщенні Комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за робочим проектом: «Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання на об'єкті: Комунальний заклад вищої освіти "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" за адресою: м. Одеса, площа Михайлівська, 17 (Літ.Б-гуртожиток, 1-й та 2-й поверхи) (код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи), з дотриманням існуючих Державних норм та правил безпеки, згідно санітарних вимог до об’єктів закладів освіти, а також здати Замовнику виконані роботи, відповідно до затвердженої кошторисної документації і в обумовлений договором строк, а Замовник зобов'язується забезпечити Виконавцю своєчасне фінансування робіт, прийняти виконані роботи згідно акту виконаних робіт і повністю сплатити вартість робіт. 3. Внести зміни до річного плану закупівель на 2020 рік UA-P-2020-10-21-011180-a від 21 жовтня 2020 року в частині 5 «Конкретна назва закупівлі», а саме: замість «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті : Комунальний заклад вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за адресою : м.Одеса, площа Михайлівська,17 (Літ. Б – гуртожиток, 1-й та 2-й поверхи), викласти «Конкретну назву предмету закупівлі» згідно Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом, а саме: Капітальний ремонт в приміщенні Комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за робочим проектом: «Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання на об’єкті : Комунальний заклад вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за адресою : м.Одеса, площа Михайлівська,17 (Літ. Б – гуртожиток, 1-й та 2-й поверхи) (код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи). |
Номер договору про закупівлю: | 46-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода 1 та протокол внесення змін 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |