Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’терне обладнання (Принтер багатофункціональний (інклюзія))
Очікувана вартість
48 920,00 UAH
UA-2020-10-21-010274-a d011446b99fc4b47b6defa83b4ca786c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Чабанюк

+380433321490 miskvo.kalynivka@vin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Калинівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40385478
Місцезнаходження: 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. В. Нестирчука, 47
Контактна особа: Наталя Чабанюк
+380433321490
miskvo.kalynivka@vin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 13:00
Очікувана вартість: 48 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 244,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції- Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою, ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Якість товару повинна відповідати відповідним ГОСТ та ТУ, встановленим на даний вид товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 одиниця
Принтер багатофункціональний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22400, Україна, Вінницька область, Калинівка, В. Нестерчука, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2020
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата покупцем за фактично поставлений Товар, відповідно до видаткової накладної, здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок продавця протягом 10 (десяти) банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-010274-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 09 листопада 2020 11:15
Оскарження переможця
Шановний замовнику! Ретельно вивчивши тендерну пропозицію учасника-переможця, вимагаємо дискваліфікувати учасника-переможця «Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ», оскільки пропозиція учасника-переможця не відповідає встановленим вимогам Тендерної Документації. Згідно вимоги, зазначеної у Додатку 3 до Тендерної документації, вимагається: «Учасник, якщо він не є виробником, в обов’язковому порядку подає у складі тендерної пропозиції договір з постачальником або лист про намір співпраці у 2020 році за підписом керівника з відтиском печатки від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику. В листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження та код ЄДРПОУ;». Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ (тут і надалі - Учасник) у складі пропозиції не надав документ який би задовольняв вищезазначені вимоги. Крім того Учасником у складі пропозиції надано документ «На вимогу авторизаційного листа та договору співпраці (1).pdf» де пояснюється відсутність документу, який би задовольняв вищезазначені вимоги. Звертаємо Вашу увагу на рішення АМКУ UA-2020-07-14-000679-a.a4, де Скаржник оскаржує свою дискваліфікацію по причині відсутності листа-авторизації, і скаргу було відхилено, так як відсутній документ, який би задовольнив таку вимогу. Наголошуємо, що відповідно до цього рішення АМКУ, відсутність листа-авторизації є правомірною причиною для дискваліфікації Учасника.
Відповідно до п. 7 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі». Оскільки Учасник не скористався даною можливістю, то він він погодився з усіма вимогами Тендерної документації Замовника, згідно з документом «Цінова пропозиція Відділ освіти Калинівської міської ради.pdf» де зазначено: «Разом з цією пропозицією ми погоджуємося з усіма вимогами цієї Документації (Додатку 2 проекту договору) та надаємо документи (скановані копії), передбачені пунктом 4 цієї Документації». Враховуючи вищенаведене наявність документу «На вимогу авторизаційного листа та договору співпраці (1).pdf», не задовільняє вимогу зазначену у п. 4 Додатку 1 до Тендерної документації.
Отже, керуючись ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника - «Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ» як таку що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім цього, керуючись ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати обґрунтоване роз’яснення щодо відповідності пропозиції переможця торгів - «Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ» згідно встановлених вимог Тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2020 12:30
Керуючись Ст. 19.Конституції України, що проголошує: правовий порядок в Україні, ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Згідно Ст. 3. Закону України «Про підприємництво», підприємці мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, що не суперечить чинному законодавству. У ст. 15 Закону України № 2210-III«Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, що відповідно ст.. 50 є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», а ні норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємництва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням може здійснюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «Авторизаційного листа».
Відповідно до Закону України № 202-ІХ «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності під час переміщення товарів через митний кордон України», який стверджує, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар.
П. 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.




ФОП Осадчий Ю.Г. у спрощеній закупівлі ідентифікаційний номер UA-2020-10-21-010274-a,чорно-білий лазерний багатофункціональний пристрій + 2 картриджі в комплекті у кількості 5 комплектів Код ДК 021:2015: 30232110-8, Лазерні принтери, що підпорядковується ст. 14.Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX, що діє від 19.04.2020 р.) надав довідку «На вимогу авторизаційного листа та договору співпраці (1).pdf PDF, Документи, що підтверджують кваліфікацію. 2020-11-05 14:25:03, у якій наявні пояснення, з посиланням на Закони України, про правомірність не надання «Авторизаційного листа» на вимогу п.4. Додатку 1 нашої тендерної документації.
Опираючись на п. 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX, що діє від 19.04.2020 р.) ми не маємо підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Осадчий Ю.Г. у спрощеній закупівлі ідентифікаційний номер UA-2020-10-21-010274-a.
Шановний Учаснику, у випадку надання Вами посилань на норми Законів України, які передбачають для учасників публічних закупівель обов’язкову наявність договір з постачальником, або листа про намір співпраці від виробника, або офіційних представників, або «Авторизаційного листа», ми зобов’язуємося повернутися до розгляду Вашого звернення.

Документи подані скаржником

09 листопада 2020 11:15
Вимога.pdf

Документи

13 листопада 2020 12:30
відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 45 788,00
UAH з ПДВ
44 909,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 47 118,00
UAH з ПДВ
44 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 46 995,00
UAH з ПДВ
46 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" 47 990,00
UAH з ПДВ
47 116,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 15:45
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:25
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:20
Електронний підпис

Публічні документи

05 листопада 2020 12:27
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:24
Штатний розпис.pdf
05 листопада 2020 12:24
Фінансова звітність.pdf
05 листопада 2020 12:24
Сертифікати Canon.pdf
05 листопада 2020 12:24
Наказ (директор).pdf
05 листопада 2020 12:24
Лист-вiдгук (Гайсин) 2020 рік.pdf
05 листопада 2020 12:24
Гарантійний лист (санкції).pdf
05 листопада 2020 12:24
Витяг розширений (ЄДР).pdf
05 листопада 2020 12:24
Витяг (ПДВ).pdf
05 листопада 2020 12:24
Виписка з ЄДР.pdf
05 листопада 2020 12:24
Авторизація Canon.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 13:31
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:03
Технічна відповідність.pdf
05 листопада 2020 13:00
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2020 13:00
Лист-гарантія.pdf
05 листопада 2020 13:00
Лист-гарантія про товар.pdf
05 листопада 2020 13:00
Договір МТІ.pdf
05 листопада 2020 13:00
Декларація 3150.pdf
05 листопада 2020 13:00
Висновок СЕС_до2024.pdf
05 листопада 2020 13:00
Довіреність ЕЦП.pdf
05 листопада 2020 13:00
Лист про санкції.pdf
05 листопада 2020 13:00
Лист про ліцензування.pdf
05 листопада 2020 13:00
Витяг Комел ЄДРПОУ.pdf
05 листопада 2020 13:00
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
05 листопада 2020 13:00
Статут, завірена копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Переможець 44 909,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:11

Документи

06 листопада 2020 15:11
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:10
протокол 60.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
44 909,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 15:11
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:10
протокол 60.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 15:17
Scan10003.PDF укладений
19 листопада 2020 15:15
Scan1.PDF укладений
19 листопада 2020 15:15
Scan10001.PDF укладений
19 листопада 2020 15:15
Scan10002.PDF укладений
19 листопада 2020 15:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 44 909,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 484,83 UAH)