Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Мічуріна, 45 Дніпропетровська обл. Дніпровський р-н , смт. Слобожанське [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7: (Капітальний ремонт і реставрація)]
Очікувана вартість
1 036 156,74 UAH
UA-2020-10-21-010159-a f365596098124982be2fa1c52af1d5d7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кислиця

+380965501887 osbbranet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБ'ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ "РАНЕТ"
Код ЄДРПОУ: 42882959
Місцезнаходження: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., селище міського типу Слобожанське, вул. МІічуріна, буд. 49, кв. 10
Контактна особа: Тетяна Кислиця
+380965501887
osbbranet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 15:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 15:30
Очікувана вартість: 1 036 156,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 180,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Мічуріна, 45 Дніпропетровська обл. Дніпровський р-н , смт. Слобожанське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, вул. Мічуріна, буд. 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 15:33
оголошення для спрощеної закупівлі.docx
21 жовтня 2020 15:33
Смета__Слобожанское (1).rar
21 жовтня 2020 15:33
Проект__Слобожанское (1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Л.Д. Сервіс" 1 023 296,58
UAH з ПДВ
1 023 296,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 14:29
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:28
лист-відгук.pdf
30 жовтня 2020 14:19
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:14
ДОГОВІР штукатур.pdf
30 жовтня 2020 14:14
ДОГОВІР шт.2.pdf
30 жовтня 2020 14:13
ДОГОВІР плиточник.pdf
30 жовтня 2020 14:13
ДОГОВІР плиточник 3.pdf
30 жовтня 2020 14:13
ДОГОВІР плиточник 2.pdf
30 жовтня 2020 14:13
ДОГОВІР муляр2.pdf
30 жовтня 2020 14:13
ДОГОВІР муляр.pdf
30 жовтня 2020 14:13
ДОГОВІР муляр 3.pdf
30 жовтня 2020 14:13
ДОГОВІР гл. інж..pdf
30 жовтня 2020 14:13
ДОГОВІР виконроб.pdf
30 жовтня 2020 14:13
довідка працівники.pdf
30 жовтня 2020 13:46
Згода на обробку.pdf
30 жовтня 2020 13:37
Список штатных в 2019 г..xls
30 жовтня 2020 13:37
данные ИНН Грищенко.xls
30 жовтня 2020 13:37
данные Геращенко Т..xls
30 жовтня 2020 13:37
график.xls
30 жовтня 2020 13:37
133ДЦ.xls
30 жовтня 2020 13:37
Субпідряд.pdf
30 жовтня 2020 13:37
Санкції.pdf
30 жовтня 2020 13:37
Проект Договору.pdf
30 жовтня 2020 13:37
погодження з Пр.дог..pdf
30 жовтня 2020 13:37
накладная МТБ.pdf
30 жовтня 2020 13:37
ліцензія СС2,СС3.pdf
30 жовтня 2020 13:37
Інформаційна довідка.pdf
30 жовтня 2020 13:37
Договір К120.rar
30 жовтня 2020 13:37
відгук К120.PDF
30 жовтня 2020 13:37
Акт Центральна.pdf
30 жовтня 2020 13:37
Акт вул. Л. Українки.pdf
30 жовтня 2020 13:37
Акт вул. Чумаченка.pdf
30 жовтня 2020 13:37
236 ГКУ.pdf
30 жовтня 2020 13:37
32 Баланс.rar
30 жовтня 2020 13:37
11 Наказ директор.pdf
30 жовтня 2020 13:37
9 Статут ЛД.pdf
30 жовтня 2020 13:37
8 Витяг ЄДРПОУ ЛД ВОРД.pdf
30 жовтня 2020 13:37
7 Рішення Власника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Л.Д. Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Л.Д. Сервіс"
#21922502
Переможець 1 023 296,58
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 16:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Л.Д. Сервіс" #21922502

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

02 листопада 2020 16:23
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:20
2020-11-02_16-19-36_winscan_to_pdf.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Л.Д. Сервіс"
#21922502
1 023 296,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 16:23
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:20
2020-11-02_16-19-36_winscan_to_pdf.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 14:10
Графік.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 12:14
дод угода кап рем ранет.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 12:10
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 09:52
2020-12-31_14-35-57_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
05 січня 2021 09:49
2020-12-31_14-35-56_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:02
кап рем договір.pdf укладений
06 листопада 2020 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 06-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 06-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 06-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML