Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ліфтів на умовах співфінансування у житловому будинку за адресою: вул. Ревуцького, 11-А, під'їзди № 1, 2 у Дарницькому районі м. Києва (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 527 934,00 UAH
UA-2020-10-21-009863-a 4dab6f914b804c05aa34e5147e7e0f19
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Таперо

+380445649093 ukb.torgi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39682379
Місцезнаходження: 02068, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. О. Кошиця, 11
Контактна особа: Наталія Таперо
+380445649093
ukb.torgi@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 13:17
Очікувана вартість: 7 527 934,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 639,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія (безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639). Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ліфтів на умовах співфінансування у житловому будинку за адресою: вул. Ревуцького, 11-А, під'їзди № 1, 2 у Дарницькому районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ревуцького, 11-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 3-ох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 15:22
Технічне завдання_001.pdf
21 жовтня 2020 15:21
ТД.doc
21 жовтня 2020 15:21
Додатки_5-9.doc
21 жовтня 2020 15:21
Додатки_1-4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" 7 504 067,99
UAH з ПДВ
7 504 067,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ" 7 520 000,00
UAH з ПДВ
7 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 08:59
Електронний підпис
12 листопада 2020 08:58
2. Довідка МВС Жирнов С.О..zip
12 листопада 2020 08:58
5. Довідка ДПС_.7z
05 листопада 2020 15:36
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:32
Кошторис Ревуцького, 11-А.7z
05 листопада 2020 15:32
6. Інші документи.PDF
05 листопада 2020 15:32
Гарантія Рев, 11-А.7z
05 листопада 2020 15:32
2. Інформація по статті 17.PDF

Публічні документи

27 жовтня 2020 09:27
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:27
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:01
5. Технічна частина.pdf
26 жовтня 2020 15:01
2. Реестр.pdf
26 жовтня 2020 15:01
9. Лист-згода.pdf
26 жовтня 2020 15:01
7. Лист щодо довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
Переможець 7 504 067,99
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
7 504 067,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 14:25
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 13:57
ДУ№3 до дог№371_001.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 15:46
ДУ№2 до дог№371_001.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:36
ДУ№1 до дог№371_001.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 16:02
Дог№371 Ревуцького, 11А_001_compressed.pdf укладений
26 листопада 2020 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 371
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.01.2021 № 101 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» та розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 19.02.2021 № 85 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації»
Номер договору про закупівлю: 371
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фактично виконані роботи
Номер договору про закупівлю: 371
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 394 047,66
UAH (в тому числі ПДВ 1 232 341,27 UAH)