Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Meropenem (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33600000-6: ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ) Закупівля проводиться згідно порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій короно вірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. №225.
Очікувана вартість
1 218 000,00 UAH
UA-2020-10-21-008903-a 4972b345eda7441399c7dddcb669a4c0
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Свириденко

+380501651513 farmaciya14@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "Донецьке комунальне підприємство "Фармація"
Код ЄДРПОУ: 01976625
Місцезнаходження: 85110, Україна , Донецька обл., м. Констянтинівка, проспект Ломоносова, буд. 129
Контактна особа: Вячеслав Свириденко
+380501651513
farmaciya14@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


1. Пропонуємий Учасником відповідний лікарський засіб, в розумінні даної документації є лікарський засіб, якість якого та діюча речовина препарату (міжнародна непатентована назва), дозування, форма випуску, концентрація і інші стандартні характеристики товару абсолютно співпадають з характеристиками препарату, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики запропонованих Учасником лікарських засобів повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. Запропонований препарат повинен відповідати всім наведеним вимогам у даній Документації та бути біодоступним та біоеквівалентним в порівнянні з лікарським засобом, що є предметом закупівлі.
2. Лікарський засіб повинен бути належним чином зареєстрований в Україні.
3. Запропоновані лікарські засоби (крім наркотичних) повинні бути внесені до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, в рамках виконання постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 "Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів" та наказу МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.09.2014 № 1097/25874.
4. Лікарські препарати повинні мати інструкцію для медичного застосування лікарських засобів на українській мові.
5. Термін придатності вказаних лікарських засобів повинен становити не менше 75% від загального терміну придатності на дату поставки Замовнику , в окремих випадках за домовленістю сторін, термін придатності може бути меншим, але не більш ніж на 5%.
6. Відповідальність за формування ціни несе Учасник. Ціни за одиницю товару запропоновані учасником повинні формуватись, згідно Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів», Постанови КМУ від 17.10.2008 р. №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами.
7. Кожна партія товару, під час поставки, має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (сертифікат відповідності, реєстраційні посвідчення, сертифікати якості тощо) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України.
8. Поставка товару здійснюється за рахунок постачальника згідно з усіма умовами транспортування (у тому числі забезпечення холодового ланцюга) та зберігання лікарських засобів.
Вимоги до Учасників/постачальників.
1. Учасник/Постачальник повинен мати ліцензію на здійснення відповідного виду діяльності. Наявність такої ліцензії Замовник самостійно перевіряє у відкритому ліцензійному реєстрі.
2. Учасник/Постачальник повинен надати Замовнику копії документів, які підтверджують повноваження особи щодо проведення переговорів та підписання договору поставки товарів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4200 флакон
Meropenem, порошок для приготування розчину для ін’єкцій по 1000 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, Дніпровська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  10 листопада 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meropenem

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

21 жовтня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 14:50
Інформація МЕРОПЕНЕМ 21.10.20.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 1 218 000,00
UAH
21 жовтня 2020 15:04

Документи

21 жовтня 2020 15:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 09:41
Протокол УО від 13.11.20..PDF укладений
13 листопада 2020 09:40
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 15:08
Договір 4 ТЛ-COV-19 від 21.10.20.PDF укладений
21 жовтня 2020 15:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 01 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 218 000,00
UAH