Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт санвузлів Гощанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Гощанської районної ради Гощанського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Гощанський район, смт Гоща, вул. Соборна, 4
Очікувана вартість
1 312 998,00 UAH
UA-2020-10-21-008860-a 6e6a734fe6894163bef007e450250b13
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Спиридонівна Талащук

+380980522067 goshchanskazosh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гощанська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів Гощанської районної ради, Гощанського району, Рівненської області"
Код ЄДРПОУ: 22557466
Місцезнаходження: 35400, Україна , Рівненська обл., смт. Гоща, вул. Радянська, 4
Контактна особа: Алла Спиридонівна Талащук
+380980522067
goshchanskazosh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 12:50
Очікувана вартість: 1 312 998,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 564,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість робіт по об’єкту :1312998,00 грн (один мільйон триста дванадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім грн 00 коп.) з ПДВ
Зокрема на 2020 рік: 247146,54 грн (двісті сорок сім тисяч сто сорок шість грн 54 коп.) з ПДВ, на 2021 рік 1065851,46 (один мільйон шістдесят п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят одна грн 46 коп.) з ПДВ.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт санвузлів Гощанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Гощанської районної ради Гощанського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Гощанський район, смт Гоща, вул. Соборна, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35400, Україна, Рівненська область, смт.Гоща, вулиця Радянська,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт З урахуванням ст. 48 Бюджетного кодексу України зобов’язання Замовника щодо оплати виконаних робіт виникають виключно при наявності та в обсягах відповідного бюджетного асигнування, затвердженого для Замовника на фінансування закупівлі протягом поточного бюджетного періоду. Виконання та оплата вартості залишкового обсягу робіт, сума яких перевищує розмір наявного бюджетного асигнування, здійснюється виключно за умови затвердження додаткових бюджетних асигнувань для Замовника протягом відповідного бюджетного періоду. Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт протягом 30 банківських днів після виконання і приймання робіт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються протягом 30 банківських днів з дати підписання Акту приймання виконаних робіт останнього етапу згідно з Календарним графіком виконання Робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, але не раніше здійснення технічного нагляду. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 14:48
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 22 жовтня 2020 15:52
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 16:45
Добрий день, а який клас наслідків даної закупівлі?
Відповідь: Доброго дня. Клас наслідків об'єкту будівництва - СС1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" 924 996,00
UAH з ПДВ
845 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Тертал" 978 030,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 20:27
Електронний підпис
29 жовтня 2020 20:26
витяг ст4.pdf
29 жовтня 2020 20:26
витяг ст3.pdf
29 жовтня 2020 20:26
витяг ст2.pdf
29 жовтня 2020 20:26
витяг ст1.pdf
29 жовтня 2020 20:26
Цінова пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 20:26
проект договору.pdf
29 жовтня 2020 20:26
договірна ціна.pdf
29 жовтня 2020 20:26
Відомості з єдрпоу.docx
29 жовтня 2020 20:26
Гоща.rar
29 жовтня 2020 20:26
приватбанк5.pdf
29 жовтня 2020 20:26
приватбанк4.pdf
29 жовтня 2020 20:26
приватбанк3.pdf
29 жовтня 2020 20:26
приватбанк2.pdf
29 жовтня 2020 20:26
приватбанк1.pdf
29 жовтня 2020 20:26
фін_звіт.pdf
29 жовтня 2020 20:26
техпаспорт.pdf
29 жовтня 2020 20:26
статут.pdf
29 жовтня 2020 20:26
протокол ст2.pdf
29 жовтня 2020 20:26
протокол ст1.pdf
29 жовтня 2020 20:26
Паспорт директор.pdf
29 жовтня 2020 20:26
опис.pdf
29 жовтня 2020 20:26
ліцензія ст2.pdf
29 жовтня 2020 20:26
ліцензія ст1.pdf
29 жовтня 2020 20:26
Довідка2.pdf
29 жовтня 2020 20:26
Довідка.pdf
29 жовтня 2020 20:26
декларації.pdf
29 жовтня 2020 20:26
відгуки.pdf
29 жовтня 2020 20:26
витяг пдв.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 17:00
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:56
Додаток 3 до договору.PDF
29 жовтня 2020 16:56
PHOTO-2020-10-29-16-16-18.jpg
29 жовтня 2020 16:56
PHOTO-2020-10-29-16-16-08.jpg
29 жовтня 2020 16:56
Інф модель.rar
29 жовтня 2020 16:56
Кошторис2.PDF
29 жовтня 2020 16:56
Кошторис1.PDF
29 жовтня 2020 16:56
Кошторис.PDF
29 жовтня 2020 16:56
Декларація.pdf
29 жовтня 2020 16:56
Довідка з банку.pdf
29 жовтня 2020 16:56
Код Рачківський Ю.О..pdf
29 жовтня 2020 16:56
Лист статистика.pdf
29 жовтня 2020 16:56
Стаття 16 частина 3.PDF
29 жовтня 2020 16:56
Стаття 16 частина 2.PDF
29 жовтня 2020 16:56
Стаття 16 частина 1.PDF
29 жовтня 2020 16:56
Стаття 17.PDF
29 жовтня 2020 16:56
Кваліфікація частина 3.PDF
29 жовтня 2020 16:56
Кваліфікація частина 2.PDF
29 жовтня 2020 16:56
Кваліфікація частина 1.PDF
29 жовтня 2020 16:56
лист відгук.PDF
29 жовтня 2020 16:56
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
29 жовтня 2020 16:55
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Тертал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ"
#40379600
Відхилено 845 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 16:44
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Тертал"
#42848290
Переможець 850 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 19:59

Документи

04 листопада 2020 16:44
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:40
протокол №16.jpg

Документи

04 листопада 2020 19:59
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:19
Протокол №17.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 19:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Тертал"
#42848290
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 19:59
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:19
Протокол №17.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2024 10:25
Додаткова угода 3 77.pdf зміни до договору
22 лютого 2024 10:23
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2024 16:06
3 76.pdf зміни до договору
15 лютого 2024 15:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 13:11
Untitled.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 13:06
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:00
№52.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:56
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 17:06
№54.pdf укладений
18 листопада 2020 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи, що у відповідності новій редакції Статуту Гощанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Гощанської районної ради Гощанського району Рівненської області перейменована у Гощанський ліцей Гощанської селищної ради Рівненської області, та керуючись п. 21.1.-21.7. Договору на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт санвузлів Гощанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Гощанської районної ради Гощанського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Гощанський район, смт Гоща, вул. Соборна, 4 (ДК 021:2015 – 454530000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») сторони погодились укласти дану Додаткову угоду про наступне: 1. В преамбулі та в тексті укладеного Договору Гощанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Гощанської районної ради Гощанського району Рівненської області в усіх відмінках замінити на Гощанський ліцей Гощанської селищної ради Рівненської області. 2. У розділі Договору «Місцезнаходження і реквізити Сторін» реквізити «Замовника» викласти в новій редакції: Гощанський ліцей Гощанської селищної ради Рівненської області Код ЄДРПОУ 22557466 Юр.адреса: вул. Соборна,4 смт. Гоща, Гощанський р-н, Рівненська обл., 35400 п-рахунок в ГУ ДКСУ в Рівненській області UA _____________________________ UA _____________________________ МФО 820172 3. У зв’язку з  затримкою фінансування витрат замовника, враховуючи п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі та п.21.1.3. Договору, внести зміни до п.3.3. Розділу 3 Договору та викласти його у наступній редакції: «3.3. Строком закінчення виконання робіт в повному обсязі – «31» грудня 2022 р.».
Номер договору про закупівлю: №54
Договір:
Номер додаткової угоди: №1/52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, враховуючи абзац 4 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п.21.1.3. Договору уклали цю додаткову угоду до Договору підряду №54 від 18.11.2020 (далі- Договір) про наступне: 1.Внести зміни до п.3.3. Розділу 3 Договору та викласти його у наступній редакції: «3.3. Строком закінчення виконання робіт в повному обсязі – «31» грудня 2023 р.»
Номер договору про закупівлю: №54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №54
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №54
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/77
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML