Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник”, код CPV 18530000-3 Подарунки та нагороди (Новорічні подарункові набори цукерок)
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2020-10-21-008102-a 229265a84bee401d96ae76bafaa2b63d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Коцур

+380617847405 mszosh-i@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Молочанська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20511613
Місцезнаходження: 71717, Україна , Запорізька обл., Молочанськ, вул. Осипенко, буд.6
Контактна особа: Олександра Коцур
+380617847405
mszosh-i@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 11:58
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170 штуки
ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник”, код CPV 18530000-3 Подарунки та нагороди (Новорічні подарункові набори цукерок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71717, Україна, Запорізька область, м Молочанськ, Осипенко,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться, після його постачання, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати фактичного отримання товару Замовником за видатковою накладною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 14:22
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ТРЕЙДЕР" 14 111,70
UAH з ПДВ
13 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Холявко Людмила Вікторівна 14 875,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 10:28
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:28
ISO Рошен.pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:28
ISO Рошен.pdf
28 жовтня 2020 10:28
ISO Конти.pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:28
ISO Конти.pdf
28 жовтня 2020 10:28
ISO 22000 АВК.pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:28
ISO 22000 АВК.pdf
28 жовтня 2020 10:28
Цінова пропозиція.pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:28
Цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 10:28
Статут повний.pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:28
Статут повний.pdf
28 жовтня 2020 10:28
Проект договору.pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:28
Проект договору.pdf
28 жовтня 2020 10:28
Право підпису.pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:28
Право підпису.pdf
28 жовтня 2020 10:28
лист-згода.pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:28
лист-згода.pdf
28 жовтня 2020 10:28
Довідка з ЄРДПОУ.pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:28
Довідка з ЄРДПОУ.pdf
28 жовтня 2020 10:28
Декларація Рошен (3).pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:28
Декларація Рошен (3).pdf
28 жовтня 2020 10:28
Декларація Рошен (2).pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:28
Декларація Рошен (2).pdf
28 жовтня 2020 10:28
Декларація Рошен (1).pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:28
Декларація Рошен (1).pdf
28 жовтня 2020 10:28
Відомості Статистика.pdf
28 жовтня 2020 10:28
Витяг ПДВ.pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:28
Витяг ПДВ.pdf
28 жовтня 2020 10:28
Витяг з реєстру від 12.10.pdf
28 жовтня 2020 10:28
Банківська довідка (2).pdf
28 жовтня 2020 10:28
Банківська довідка (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ТРЕЙДЕР"

ФОП Холявко Людмила Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ТРЕЙДЕР"
#30866526
Переможець 13 998,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 13:50

Документи

04 листопада 2020 13:50
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:48
Протокол.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ТРЕЙДЕР"
#30866526
13 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 13:50
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:48
Протокол.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 12:13
Додаткова угода.jpg зміни до договору
06 січня 2021 12:11
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 11:11
Додаткова угода.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 11:10
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 09:55
Договір 102.20.pdf укладений
23 листопада 2020 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 102/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 102/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 102/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML