Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79950000-8-послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з підготовки, організації та проведення блоку секторальних модулів та супутні послуги, в рамках підготовки та проведення міжнародного форуму “Креативна Україна”)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-10-21-007855-c c5ae6b50831243a7970c9c695f53c388
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зяблюк Андрій Михайлович

380937565181 Olga_555@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Творчо-виробничий та навчально-дослідний центр розвитку сучасного мистецтва та туризму "Магніти України"»
Код ЄДРПОУ: 35137172
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛУК'ЯНІВСЬКА, будинок 69-71
Контактна особа: Зяблюк Андрій Михайлович
380937565181
Olga_555@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 23:37
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 13:52
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
79950000-8-послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
(послуги з підготовки, організації та проведення блоку секторальних модулів та супутні послуги, в рамках підготовки та проведення міжнародного форуму “Креативна Україна”)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 02:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 02:34
2_ТД.rtf
22 жовтня 2020 02:33
Додаток 6.rtf
21 жовтня 2020 23:53
!!Оголошення_ 2.rtf
22 жовтня 2020 02:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 23:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 02:34
2_ТД.rtf
22 жовтня 2020 02:33
Додаток 6.rtf
21 жовтня 2020 23:53
!!Оголошення_ 2.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність ТД, ТЗ та проекту договору
Дата подання: 22 жовтня 2020 00:06
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 02:53
Доброго дня! До закупівлі додано тільки оголошення, чи буде додана тендерна документація, технічне завдання та проект договору?
Відповідь: при одночасному завантаженні всіх файлів з документами чомусь завантажився лише один. тендерну документацію додано повторно (в тому числі проект договору та технічну специфікацію)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГЕНТСТВО МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ "БРІК" 1 182 000,00
UAH з ПДВ
899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Матковський Олександр Вільямович 1 185 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 18:16
Електронний підпис
05 листопада 2020 17:59
Рекомендаційний лист.pdf
05 листопада 2020 17:59
Доповнення_1_до Додатку_№4.pdf
05 листопада 2020 17:59
Додаток №4.pdf
05 листопада 2020 17:59
Додаток №3.pdf
05 листопада 2020 17:59
Додаток №2.pdf
05 листопада 2020 17:59
Додаток №1.pdf
05 листопада 2020 17:59
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2020 17:59
Тех характеристики.pdf
05 листопада 2020 17:59
протокол 10-09 2018.pdf
05 листопада 2020 17:59
Наказ директор.pdf
05 листопада 2020 17:59
лист згода.pdf
05 листопада 2020 17:59
Довідка_ст_17.pdf
05 листопада 2020 17:59
Довідка_досвід.pdf
05 листопада 2020 17:59
Довідка ознайомлення.pdf
05 листопада 2020 17:59
Довідка відповідності.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 20:17
Електронний підпис
05 листопада 2020 20:15
Електронний підпис
05 листопада 2020 20:15
Електронний підпис
05 листопада 2020 20:14
Електронний підпис
05 листопада 2020 20:14
Електронний підпис
05 листопада 2020 20:13
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГЕНТСТВО МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ "БРІК"

ФОП Матковський Олександр Вільямович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АГЕНТСТВО МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ "БРІК"
#42464514
Відхилено 899 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2020 11:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 21:52
ФОП Матковський Олександр Вільямович
#2276924230
Відхилено 900 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 01:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 листопада 2020 11:54

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації («Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону») для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання за останні два роки аналогічного договору із зазначенням предмету договору, року укладання, замовника, контактних осіб замовника (прізвище, посада, контактний телефон.). На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати копію договору (разом з додатками та додатковими угодами до нього), копіями документів, які підтверджують факт його виконання належним чином (товарна накладна/акт наданих послуг/виконаних робіт тощо), позитивний лист-відгук або рекомендаційний лист від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці адресований Замовнику. Учасник надав інформацію про досвід виконання аналогічного договору в довідці від 04.11.2020року №03.04/11-20 та зазначив «Замовника», «Року укладання», «Предмету договору», «Контактну особу замовника (прізвище, посада, контактний телефон.). Також Учасник завантажив копії рекомендаційного листа від компанії «Х’юлетт_пакард Ю.Ей» та угоди про придбання товарів та послуг №UKR-SOPHELA-021218 з Додатком №1, Додатком №2, Додатком №3, Додатком №4, Доповненням №1 до Додатку №4 УГОДИ, що не відповідає вищезазначеним вимогам. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати вищезазначену документацію з коректним відображенням необхідної інформації.

Документи

15 листопада 2020 11:51
Електронний підпис
15 листопада 2020 11:51
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись пунктом 1 частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ФОП Матковський Олександр Вільямович повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 цього Закону. Перелік виявлених невідповідностей: невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки надана учасником інформація та копії документів не відповідають вимогам тендерної документації та не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, встановленому замовником. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації: відповідно до Додатку №1 до тендерної документації («Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону») для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання за останні два роки аналогічного договору із зазначенням предмету договору, року укладання, замовника, контактних осіб замовника (прізвище, посада, контактний телефон.). На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати копію договору (разом з додатками та додатковими угодами до нього), копіями документів, які підтверджують факт його виконання належним чином (товарна накладна/акт наданих послуг/виконаних робіт тощо), позитивний лист-відгук або рекомендаційний лист від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці адресований Замовнику. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати інформація та копії документів відповідно до вимог тендерної документації з коректним відображенням необхідної запитуваної інформації, а саме довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання за останні два роки аналогічного договору із зазначенням предмету договору, року укладання, замовника, контактних осіб замовника (прізвище, посада, контактний телефон.); на підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати копію договору (разом з додатками та додатковими угодами до нього), копіями документів, які підтверджують факт його виконання належним чином (товарна накладна/акт наданих послуг/виконаних робіт тощо), позитивний лист-відгук або рекомендаційний лист від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці адресований Замовнику. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

17 листопада 2020 01:30
Електронний підпис
15 листопада 2020 11:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 листопада 2020 11:53
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Дата відміни
17 листопада 2020 01:30
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі