Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники
Очікувана вартість
1 315 500,00 UAH
UA-2020-10-21-007370-c eb1a6cf2745a45d9810e9627c7e66217
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалишин Тарас Андрійович

380322582564 tender@lpnu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Львівська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02071010
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12
Контактна особа: Ковалишин Тарас Андрійович
380322582564
tender@lpnu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 19:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 12:53
Очікувана вартість: 1 315 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 577,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39465 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 штуки
Назва предмета закупівлі: Світильники. Назва кожної номенклатурної позиції та код товару, визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі :Світлодіодний світильник 1200мм 31524120-2
Вологозахищений світлодіодний світильник 1200мм ІP 65
31524120-2
LED панель (вбудована) 31524120-2
LED панель (накладна) 31524120-2
Світлодіодний світильник настінно-стельовий круглий IP44 31524120-2
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, Львів, вул. Конюшинна, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару пiсляоплата 100% протягом 30 календарних днів з дати поставки товару (окремої партії товару) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 11:18
Перелік змін_від 28.10.2020.docx
29 жовтня 2020 11:17
ТД_додаток3_світильники_з змінами від 28.10.2020.docx
21 жовтня 2020 19:10
ТД_світильники.docx
21 жовтня 2020 19:10
ТД_додаток4.docx
21 жовтня 2020 19:10
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
21 жовтня 2020 19:10
ТД_додаток1.docx
21 жовтня 2020 19:10
ТД_додаток2.docx
29 жовтня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 11:18
Перелік змін_від 28.10.2020.docx
29 жовтня 2020 11:17
ТД_додаток3_світильники_з змінами від 28.10.2020.docx
21 жовтня 2020 19:10
ТД_додаток3_світильники.docx
21 жовтня 2020 19:10
ТД_світильники.docx
21 жовтня 2020 19:10
ТД_додаток4.docx
21 жовтня 2020 19:10
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
21 жовтня 2020 19:10
ТД_додаток1.docx
21 жовтня 2020 19:10
ТД_додаток2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 23 жовтня 2020 12:43
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 18:30
Добрий день. Просимо прописати можливі відхілення у розмірах світильників по всіх позиціях ,+/- мм. Зміна розмірів світильників у 2-3 мм ніяким чином не повпливає на іх інші технічні характеристики та якість, але суттєво розширить коло потенційний постачальників.
Відповідь: Шановний учаснику, вимоги до розмірів та інших характеристики світильників встановлені з урахуванням попереднього досвіду експлуатації. Розміри світильників повинні відповідати встановленим у Тендерній документації, оскільки світильники з відповідними розмірами виготовляються серійно виробниками та є доступними на ринку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-007370-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «НВП «ВІАН», Код ЄДРПОУ:31166456
Дата подання: 17 листопада 2020 12:51
Про дискваліфікацію
Не провомірна дискваліфікація
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2020 14:46
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2020-10-21-007370-c.a1, розміщену стосовно процедури закупівлі: Світильники за кодом ЄЗС ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура № UA-2020-10-21-007370-c повідомляємо:
1. Згідно пункту 1.7.4. Тендерної документації (далі – ТД), вірність перекладу документів, повинна бути засвідчена написом «вірність перекладу засвідчую» та підписом особи, яка здійснила переклад із зазначенням її прізвища та ініціалів, а також дати засвідчення перекладу.
Відповідно до пункту 5.2.16. ТД, - Шляхом подання тендерної пропозиції учасник: 1) підтверджує своє повне, безумовне та однозначне розуміння змісту всіх без винятку умов і положень Тендерної документації та заявляє про свою повну, безумовну й беззастережну згоду з усіма умовами процедури закупівлі та положеннями, що передбачені Тендерною документацією, в тому числі: - з вимогами інструкції з підготовки пропозицій, включаючи перелік інформації та документів, які мають бути подані у складі пропозиції, а також вимоги до їх складання, оформлення і подання;
Пунктом 5.2.17. ТД передбачено, - для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається Тендерною документацією, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає всім умовам Тендерної документації, відноситься на безумовний ризик учасника може мати наслідком відхилення такої тендерної пропозиції.
Опис і приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій наведено у пп.
3.1.15.1.- 3.1.15.12. пункту 3.1.15. ТД. У зазначеному переліку відсутній опис та/або приклад формальної помилки, на яку посилається учасник у своїй вимозі.
Враховуючи викладене вище, та те, що вимоги до тендерної пропозиції, опис і приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій були відомими для учасника заздалегідь, - у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги учасника в цій частині.
2. Згідно з п. 1.7.1., 1.7.2., 1.7.3., 1.7.4. Тендерної документації, тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, інші документи, які подаються учасником на виконання вимог Тендерної документації повинні бути складені (оформлені) українською мовою, з урахуванням вимог пунктів 1.7.2. – 1.7.6. Тендерної документації. Документи, виконані іншою мовою, ніж передбачено у пункті 1.7.1 Тендерної документації або копії таких документів подаються учасником у складі тендерної пропозиції тією мовою, якою вони були видані (створені, виконані, оформлені), та повинні обов’язково супроводжуватися перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад документа українською мовою подається у файлі з документом, який перекладається, або в окремому файлі. Вірність перекладу документів, повинна бути засвідчена написом «вірність перекладу засвідчую» та підписом особи, яка здійснила переклад із зазначенням її прізвища та ініціалів, а також дати засвідчення перекладу.
За твердженням учасника - ТОВ «НВП «ВІАН» надав у складі тендерної пропозиції документ Система менеджменту якості ISO 9001-2015.pdf , в якому міститься Сертифікат Системи менеджменту якості ISO 9001-2015, який був виданий в оригіналі двома мовами та переклад вище зазначеного сертифікату з англійської мови на українську. Однак документи, які містяться на сторінках 1,2 та 4,5 файлу з документами: Система менеджменту якості ISO 9001-2015.pdf відрізняються за візуальними ознаками (підпис, печатка) та номерами таких документів Q0194061 та QX0009545 тому твердження учасника щодо одного документа складеного 2-ма мовами не відповідає дійсності.
Окрім цього згідно з вимогами пунктів 1.7.2. – 1.7.6 учасник не зобов’язаний надавати переклад документа, складеного двома мовами, якщо одна з мов, якою складений документ – українська. Оскільки обидва документи складені іншою мовою ніж українська, що не заперечується самим учасником, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції переклад обох документів, а не тільки документа складеного англійською мовою.
Враховуючи викладене вище, - у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги учасника в цій частині.
3. Пунктом 3.1.14. ТД передбачено, що документи, що подаються у складі тендерної пропозиції, а також відомості (інформація), які в них містяться мають:
a) відповідати дійсності та бути актуальними на день подання тендерної пропозиції; б) не суперечити один одному за своїм змістом.
Всупереч вимогам 3.1.14. Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надано документи, які за змістом суперечать один одному, зокрема: у файлі з документом «Лист виробника про технічні та якісні показники з посиланням на сайт.pdf» міститься документ, датований 04 Листопада, 2020 04/11/2020, виданий виробником пропонованого учасником товару, у якому зазначено, що: «Цим листом ми підтверджуємо, що продукція власного виробництва, яка реалізується ТОВ «НВП «ВІАН» на території України, запропонована для постачання до «Національного університету «Львівська політехніка» є ексклюзивною, та має не стандартні технічні показники. Наше підприємство гарантує, що продукція буде виготовлена за ексклюзивними технічними характеристиками Замовника. Вся продукція власного виробництва відповідає всім міжнародним стандартам. Сайт виробника www.sy-ledlighting.com.», окрім цього у складі тендерної пропозиції учасником подано файл з документами: Паспорти якості на продукцію.pdf, у якому міститься технічні паспорти на пропонований учасником товар, датовані квітнем 2020 року, видані виробником, які містять інформацію про технічні характеристики пропонованого товару тотожні характеристикам зазначеним у файлі з документами: Лист виробника про технічні та якісні показники з посиланням на сайт.pdf, хоча у листі датованому 04 Листопада, 2020 виробник зазначає, що «продукція власного виробництва… запропонована для постачання до «Національного університету «Львівська політехніка» є ексклюзивною, та має не стандартні технічні показники. … продукція буде виготовлена за ексклюзивними технічними характеристиками Замовника».
Враховуючи викладене вище, - у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги учасника в цій частині.
Окрім цього, в електронній системі закупівель міститься інформація про причини відхилення тендерної пропозиції учасника, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність). При цьому підстави для відхилення тендерної пропозиції та посилання на відповідні норми Закону зазначені вірно.
Номер вимоги: UA-2020-10-21-007370-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39071655
Дата подання: 23 листопада 2020 14:41
Щодо порушення Замовником законодавства України "Про публічні закупівлі"
Порушення Замовником законодавства України "Про публічні закупівлі" (документи вимоги у вкладенні)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2020 15:04
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2020-10-21-007370-c.c2, розміщену стосовно процедури закупівлі: Світильники за кодом ЄЗС ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура № UA-2020-10-21-007370-c повідомляємо:
1. Пунктом 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» встановлено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Станом на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі окреме поле, яке б дозволяло розмістити інформацію про умови надання забезпечення тендерної пропозиції не реалізовано в електронній системі закупівель. Одночасно повідомляємо, що оприлюднене Замовником у вигляді окремого документа оголошення про проведення відкритих торгів, містить інформацію про умови надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме: «надається у складі тендерної пропозиції учасника».
Пунктом 1.1.2. ТД передбачено, - Тендерна документація включає:
a) умови (інформацію), що викладені у даному документі (файлі) з основним текстом Тендерної документації;
б) умови (інформацію), що викладені у окремих документах (файлах) - Додатках до Тендерної документації;
2. Пунктом 1.1.3. ТД передбачено, - усі Додатки до Тендерної документації становлять невід’ємну частину Тендерної документації. У разі якщо окремий додаток до Тендерної документації містить умови (положення), які не відповідають тим, що зазначені в основній (текстовій) частині Тендерної документації, визначальними є умови (положення), які містяться у додатку, а умови (положення), які зазначені основній (текстовій) частині Тендерної документації, застосовуються в частині, що не суперечать умовам (положенням) відповідного додатку.
Відповідно до п. 1.1.5 ТД, - Тендерна документація складається з її основного тексту, оформленого у вигляді таблиці, та окремих Додатків.
ТД для зручності роботи учасників та у відповідності до наказу Мінекономрозвитку України 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» відображено в електронній системі закупівель у вигляді окремих файлів, - окремого файлу з основним текстом ТД та окремих файлів з додатками то ТД, які в сукупності і є тендерною документацією (становлять зміст тендерної документації, про що зазначено у самій ТД), незалежно від форми їх відображення в електронній системі закупівель.
28 жовтня 2020 року Замовником прийняте рішення про внесення змін до ТД, зміни до ТД та перелік відповідних змін до ТД 29 жовтня 2020 року оприлюднено в електронній системі закупівель. В оприлюдненому переліку змін до ТД, зазначено що про те, що зміни вносились саме до тендерної документації на закупівлю: Світильники за кодом ЄЗС ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура та вказано, що: «файл з додатком 3 до Тендерної документації, до якого було внесено зміни, оприлюднено у редакції від 28.10.2020 року», відповідно з моменту розміщення в електронній системі закупівель файлу зі змінами (у редакції від 28.10.2020 року), який містить частину ТД, - розміщена у електронній системі закупівель ТД і є ТД у новій редакції, оскільки файл з основним текстом ТД та файли з додатками і є в сукупності ТД, а у розміщеному файлі з внесеними змінами зазначено інформацію про реквізити документа, яким внесено зміни до ТД та дату внесення змін, в свою чергу положення ТД, до яких внесено зміни, відображено у електронній системі закупівель у вигляді закреслених даних, які є доступними для перегляду.
Враховуючи викладене вище, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги учасника в цій частині.

Документи подані скаржником

17 листопада 2020 12:51
247-Д Львівська політехніка.pdf

Документи подані скаржником

23 листопада 2020 14:41
відповідь від ГО.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-21-007370-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39071655
Дата подання: 27 листопада 2020 14:48
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2020 16:11
рішеннія від 01.12.2020 № 22192 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2020 16:11
рішення від 11.12.2020 № 22999.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2020 19:06

Документи подані скаржником

27 листопада 2020 14:07
Скарга.docx
27 листопада 2020 14:07
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «НВП «ВІАН» 886 872,00
UAH з ПДВ
886 872,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" 1 169 760,00
UAH з ПДВ
1 152 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ КРАФТ" 1 199 664,00
UAH з ПДВ
1 154 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 23:06
Електронний підпис
05 листопада 2020 23:05
Електронний підпис
05 листопада 2020 23:05
ua20201021007370c.zip
05 листопада 2020 23:05
040 ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf
05 листопада 2020 23:05
037 Довідка про печатку.pdf
05 листопада 2020 23:05
035 Гарантійний строк.pdf
05 листопада 2020 23:05
030 Довідка про ліцензії.pdf
05 листопада 2020 23:05
029 Довідка про санкції.pdf
05 листопада 2020 23:05
006 Баланс ТОВ НВП ВІАН.pdf
05 листопада 2020 23:05
002.2 Гарантійний лист.pdf
05 листопада 2020 23:05
001 Відомості про Учасника.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 17:16
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:09
29. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
05 листопада 2020 15:09
27. ВИПИСКА З ЄДР.pdf
05 листопада 2020 15:09
26. ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf
05 листопада 2020 15:09
25. ВИТЯГ З ЄДР.pdf
05 листопада 2020 15:09
21. ДОКУМЕНТИ ДИРЕКТОРА.pdf
05 листопада 2020 15:09
20. СТАТУТ.pdf
05 листопада 2020 15:09
18. ТЕХНІЧНІ ПАСПОРТИ.pdf
05 листопада 2020 15:09
8.2 Баланс 2019.pdf
05 листопада 2020 15:09
4. ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
05 листопада 2020 15:09
1. СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

20 листопада 2020 14:49
Електронний підпис
20 листопада 2020 14:48
6-Довідка ДПС.pdf
20 листопада 2020 14:48
5-Довідка МВС.pdf
20 листопада 2020 14:48
3-InformDovidka банкрутство.pdf
20 листопада 2020 14:48
2-Довідка корупція юр особа.zip
05 листопада 2020 14:07
Електронний підпис
05 листопада 2020 14:05
Протокол НР.7Z
05 листопада 2020 14:05
Наказ Фролова Ю.1.7z
05 листопада 2020 14:05
Лист для клієнті1.7z
05 листопада 2020 14:05
Гарантія 10310-20.7z
05 листопада 2020 14:05
Витяг із Статут1.7z
05 листопада 2020 14:05
Банківська ліцензі1.7z
05 листопада 2020 14:05
11-Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2020 14:05
10-Статут.pdf
05 листопада 2020 14:05
8-Персональні дані.pdf
05 листопада 2020 14:05
6-Згода договір.pdf
05 листопада 2020 14:05
5-Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2020 14:05
4.7-Інформація про товар.pdf
05 листопада 2020 14:05
4.4-Атестат 2019.pdf
05 листопада 2020 14:05
4.3-Декларації, Сертифікати.pdf
05 листопада 2020 14:05
4.1-Специфікація товару.pdf
05 листопада 2020 14:05
1.4-Грошове покриття дог 10310.pdf
05 листопада 2020 14:05
0-Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «НВП «ВІАН»

ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ КРАФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «НВП «ВІАН»
#31166456
Відхилено 886 872,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 18:00
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
#39071655
Відхилено 1 152 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 18:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ КРАФТ"
#39622148
Переможець 1 154 400,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 18:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 18:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ КРАФТ"
#39622148
1 154 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:56
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 13:40
Договір №767 від 21.12.2020р..pdf укладений
21 грудня 2020 13:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 154 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 192 400,00 UAH)