Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (безконтактна електросушарка для рук)
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2020-10-21-006297-c 906d7bdad7e941dbb2b3f132cfe616de
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войченко Інна Михайлівна

380474432460 ekonomistosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147121
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Костельна, 12
Контактна особа: Войченко Інна Михайлівна
380474432460
ekonomistosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 14:04
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (безконтактна електросушарка для рук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, заклади відділу освіта
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет. Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 16:41
оголош ел. сушарка.pdf
21 жовтня 2020 16:25
Техн. характер. електросушарка для рук.docx
21 жовтня 2020 16:24
Договір ел сушарка для рук.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-006297-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БАЛАЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3040022159
Дата подання: 04 листопада 2020 19:29
Відхилення замовником з причини розбіжності ціни.
Шановний Замовнику, вітаю!
Вимагаю прийняття рішення щодо дискваліфікації мене, ФОП БАЛАЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ, скасувати, та визнати ці розбіжності як "не суттєві помилки". Розбіжності в цифрах є моя механічна помилка, яка після проведення електронного аукціону всеодно буде змінюватися за остаточними результатами та редактуватись перед укладанням договору.
Згідно законодавства України :
" Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону згідно додатку 4 до тендерної документації;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю згідно додатку 4 до тендерної документації.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей буде містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
"

Залишаю для укладення договору, оновлений редактований та виправлений договір постачання.
З повагою, ФОП БАЛАЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2020 14:54
Шановний Учасник. Замовник при здійсненні спрощених закупівель керується статтею 14 Закону України "Про публічні закупівлі", до спрощених закупівель не передбачено ніяких виправлень .
Ви ж керуєтесь статтею 16 Закону , що стосується відкритих торгів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-21-006297-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БАЛАЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3040022159
Дата подання: 06 листопада 2020 00:45
Відхилення пропозиції через формальні (не суттєві) помилки.
Під час подання пропозицій допускаються формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції, а саме:
👉технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток* на окремих документах;
👉 технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
👉 зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
👉 недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом;
👉інші помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст.
👉 Якщо описка чи технічна помилка в документі спотворює або перекручує його зміст, така описка не вважається формальною. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2020 11:16
Шановний Учасник, закупівля проводилась відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Статтею 14 не передбачено виправлення формальних (несуттєвих) помилок у документах Учасника, поданих в складі пропозиції.
Ви керуєтесь пунктом 16 статті 29 Закону : "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель ." Що стосується лише тендерних пропозицій.
Замовник дотримується усіх принципів, визначених статтею 5 Закону.

Документи подані скаржником

04 листопада 2020 19:29
Умань редактований вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 3 899,84
UAH з ПДВ
3 008,94
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАЛАЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ " 3 869,00
UAH з ПДВ
3 009,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЄВРО-УМАНЬ" 3 700,00
UAH з ПДВ
3 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 18:29
Електронний підпис
29 жовтня 2020 18:08
Цінова пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 18:08
Проект договору.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 04:16
Електронний підпис
28 жовтня 2020 04:14
Виписка ЄДР+витяг РПЄП.pdf
28 жовтня 2020 04:14
довідка корупция.pdf
28 жовтня 2020 04:14
паспорт +іпн.pdf
28 жовтня 2020 04:14
витяг з реєстру страх.pdf
28 жовтня 2020 04:14
Договор Монобанк(2.2).pdf
28 жовтня 2020 04:14
гарант на поставку(1.1) .pdf
28 жовтня 2020 04:14
проект Умань.pdf
28 жовтня 2020 04:14
техн специф Умань.pdf
28 жовтня 2020 04:14
СЕС СУШКА.pdf
28 жовтня 2020 04:14
пропозиція Умань.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 14:19
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:17
Статут (нова редакція).pdf
29 жовтня 2020 14:17
Рішення 2.PDF
29 жовтня 2020 14:17
Наказ 1.PDF
29 жовтня 2020 14:17
Лист пояснення.PDF
29 жовтня 2020 14:17
Лист згода.PDF
29 жовтня 2020 14:17
Довідка.PDF
29 жовтня 2020 14:17
Гарантійний лист.PDF
29 жовтня 2020 14:17
Виписка ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ФОП "БАЛАЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ "

ПП "ЄВРО-УМАНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 3 008,94
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 17:16
ФОП "БАЛАЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ "
#3040022159
Відхилено 3 009,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 17:06
ПП "ЄВРО-УМАНЬ"
#41485125
Переможець 3 680,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 12:35

Документи

03 листопада 2020 17:14
Електронний підпис

Документи

04 листопада 2020 17:05
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:03
відхил. Балаєв А В.pdf

Документи

06 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:28
ухвала ЄВРО_УМАНЬ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЄВРО-УМАНЬ"
#41485125
3 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:28
ухвала ЄВРО_УМАНЬ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 15:10
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 08:47
дог 2-3971.pdf укладений
17 листопада 2020 08:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 680,00
UAH