Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (ДК 021:2015: 33191100-6 - Стерилізатори; НК 024:2019: 35364 Стерилізатор сухожаровий)
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2020-10-21-005913-c fe7c4669a3b24170808570120ba6ef86
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбань Оксана Василівна

+380671343789 oksanagorban89@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Буської районної ради "Буська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01997633
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вул. Львівська, 77
Контактна особа: Горбань Оксана Василівна
+380671343789
oksanagorban89@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 11:31
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (ДК 021:2015: 33191100-6 - Стерилізатори; НК 024:2019: 35364 Стерилізатор сухожаровий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, м. Буськ, вул. Львівська, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35364 — Стерилізатор сухожаровий

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 16:00
Тендерна документація сухожарова шафа 21.10..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА 14 000,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕРЛАДИН ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ 15 300,00
UAH з ПДВ
15 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 23:56
Електронний підпис
05 листопада 2020 23:55
Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2020 23:55
Технічний опис.pdf
05 листопада 2020 23:55
Сертифікат якості ISO МІЗ-МА .pdf
05 листопада 2020 23:55
Реєстраційні документи.pdf
05 листопада 2020 23:55
Проект договору.pdf
05 листопада 2020 23:55
Паспорт ГП МІЗ-МА.pdf
05 листопада 2020 23:55
Лист-відгук.pdf
05 листопада 2020 23:55
Довідка ліцензія.pdf
05 листопада 2020 23:55
Гарантійний лист виробника.pdf
05 листопада 2020 23:55
Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2020 23:55
Витяг ЄДРПОУ липень 2020.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 14:56
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:56
Пропозиція кінцева.pdf
05 листопада 2020 22:27
Електронний підпис
05 листопада 2020 22:27
Технічна документація.zip
05 листопада 2020 22:27
Пропозиція.pdf
05 листопада 2020 22:27
Кваліфікаційні критерії.zip
05 листопада 2020 22:27
Відповідність вимогам.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕРЛАДИН ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#1955300085
Відхилено 14 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 14:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 11:49
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕРЛАДИН ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ
#1893505954
Переможець 15 300,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 12:24

Вимога про усунення невідповідностей

Протокольне рішення (протокол) № бн уповноваженої особи КНП «Буська ЦРЛ » м. Буськ «10» листопада 2020 року Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі: ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (ДК 021:2015: 33191100-6 - Стерилізатори; НК 024:2019: 35364 Стерилізатор сухожаровий) (далі – Закупівля). 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2020-10-21-005913-c Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно Закону. Згідно частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону та згідно Розділу 5 ч. 3 тендерної документації Замовника (3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): • довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність досвіду виконання учасником договору(-ів) подібного(-их) (з найбільш схожими характеристиками чи призначенням) чи аналогічного(-их) за предметом закупівлі. Інформація, зазначена у довідці, підтверджується наступними документами: договором(-рами) та оригіналом(-лами) листа(-ів) - відгука(-ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.) є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документації Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції: інформація зазначена в довідці учасника про досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не підтверджена наступними листами-відгуками від: Комунального некомерційного підприємства «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня»; КУРСОР Конотопського дитячого будинку інтернат; Вищого навчального закладу «Київський медичний коледж ім. П.І. Гаврося» Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до частини 16 статті 29 Закону необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, що є не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в документації Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом. Уповноважена особа (підписано) Горбань О.В.

Документи

12 листопада 2020 14:30
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:26
рішення
09 листопада 2020 11:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
09 листопада 2020 11:53
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕРЛАДИН ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ
#1893505954
15 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 17:14
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 14:06
договір укладений
27 листопада 2020 12:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 300,00
UAH