Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафа для одягу
Очікувана вартість
16 400,00 UAH
UA-2020-10-21-005221-c abb86c9c174249e6a62a0671a47f9a69
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шлянюк Катерина Федорівна

380473395236 bi-rotmistrivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ротмістрівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 21376755
Місцезнаходження: 20726, Україна , Черкаська обл., село Ротмістрівка, вулиця Максима Рильського (Горького),2
Контактна особа: Шлянюк Катерина Федорівна
380473395236
bi-rotmistrivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 23:00
Очікувана вартість: 16 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 328,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20726, Україна, Черкаська область, село Ротмістрівка, вулиця Максима Рильського, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений Товар в національній валюті України в безготівковій формі на протязі 40 календарних днів після поставки Товару на підставі рахунку та накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Можлива відстрочка платежу у зв’язку із затримкою у надходженні фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування даної закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Вартість зазначається в накладній та рахунку з урахуванням витрат на транспортування, сплату податків та інших зборів та обов’язкових платежів. Пiсляоплата 40 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 15:20
проект ДОГОВОРУ шафа.docx
21 жовтня 2020 15:20
тв шафа.docx
21 жовтня 2020 15:18
Документація щодо проведення закупівл шафа.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Производственная фирма "Юнона"" 15 700,00
UAH
15 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 15:57
Цінова пропозиція..pdf
29 жовтня 2020 15:57
Лист про ліцензію.pdf
29 жовтня 2020 15:57
статут.pdf
29 жовтня 2020 15:57
Загальні відомості.pdf
29 жовтня 2020 12:57
кромка рехау.pdf
29 жовтня 2020 12:57
хетич iso_certificathettich.jpg
29 жовтня 2020 12:57
сэс кроношпан.pdf
29 жовтня 2020 12:57
Наказ про призначення.pdf
29 жовтня 2020 12:57
довідка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Производственная фирма "Юнона""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Производственная фирма "Юнона""
#30754241
Очікує рішення 15 700,00
UAH
29 жовтня 2020 23:01

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 листопада 2020 10:11
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг (п.5.) Так, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі за предметом «Шафа для одягу» (ID:UA-2020-10-21-005221-с) зазначено: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020 Проте в документації про проведення закупівлі (файл «Документація щодо проведення закупівлі» шафа.doc.) зазначено: П.5. Строк поставки: листопад 2020 року. Вищезазначена неузгодженість призводить до порушення принципів здійснення публічних закупівель, які визначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Тому, враховуючи неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства в сфері публічних закупівель на етапі розгляду пропозиції учасника, замовником прийнято рішення про відміну закупівлі на підставі частини сімнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі
Документи:
03 листопада 2020 10:09
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:08
21.jpg