Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of a public road of state importance H-08 Boryspil-Dnipro-Zaporizhia (via Kremenchuk) -Mariupol on the bypass section of Kremenchuk with a bridge over the Dnieper River in Kremenchuk, Poltava region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Additional contacts: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2020 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2021 15:23 |
Очікувана вартість: | 12 520 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 601 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 62601000 UAH |
Publication date: | 21 жовтня 2020 14:56 |
Enquiries until: | 12 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 грудня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 12 520 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 62 601 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладені у р. ІІІ п. 2 Тендерної Документації.
The conditions for providing security for the tender offer are set out in Article III, paragraph 2 of the Tender Documentation.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2020 10:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2020 10:40 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 5.pdf | |
14 грудня 2020 10:40 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 5).pdf | |
02 грудня 2020 14:41 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.pdf | |
27 листопада 2020 09:45 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf | |
27 листопада 2020 09:45 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (зміни № 3).pdf | |
19 листопада 2020 10:37 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf | |
16 листопада 2020 15:17 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf | |
21 жовтня 2020 15:08 |
Відомість обсягів робіт.rar |
14 грудня 2020 10:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
14 грудня 2020 10:40 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 5.pdf
|
||||||||||||
14 грудня 2020 10:40 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 5).pdf
|
||||||||||||
02 грудня 2020 14:41 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.pdf
|
||||||||||||
27 листопада 2020 09:45 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
|
||||||||||||
27 листопада 2020 09:45 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (зміни № 3).pdf
|
||||||||||||
19 листопада 2020 10:37 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
|
||||||||||||
16 листопада 2020 15:17 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
|
||||||||||||
21 жовтня 2020 15:08 |
Відомість обсягів робіт.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
При цьому при складанні та оформленні тендерної пропозиції у паперовому вигляді учасником-переможцем зазначений реєстр повинен бути першим з документів тендерної пропозиції.
Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна містити: тендерну пропозицію за формою згідно Додатку 1; документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника (якщо такий призначений) учасника щодо підпису документів його тендерної пропозиції; документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (п.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); документально підтверджену інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям за формою згідно Додатку 2; документально підтверджену інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (п.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); інформацію про учасника за формою згідно Додатку 3; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та розрахунки відповідно до Технічного завдання згідно Додатку 5; довідку про дотримання вимог законодавства із захисту довкілля під час виконання робіт, які зазначені у Технічному завданні, у довільній формі; інформації про субпідрядника (субпідрядників) за формою згідно (п.8. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); проект договору про закупівлю, заповнений та підписаний зі сторони Учасника процедури закупівлі уповноваженою на те відповідно до чинного законодавства посадовою особою учасника закупівлі, за формою згідно Додатку 4.
Пункт 1 Розділу ІІІ документації не містить дві різні вимоги стосовно того, що має містити тендерна пропозиція, оскільки абзац перший пункту 1 Розділу ІІІ документації містить посилання на вимогу щодо заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зокрема зазначається інформація щодо інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Вимоги про усунення порушення
By Ukrainian legislation, resident and non-resident companies are taking part in tenders on equal terms. We have one of the biggest contractors in the world, China State-owned, who is able to perform this project. They-can. If they built Danyang-Kunshan Grand Bridge (165 km), bridge through Dnipro should be a peanuts for them. But we have to motivate them. You have good budget for this construction (but by the way, lower, than has Zaporizzia). But for them it is not an "apple which they are desperate to bite". They have without us almost $100 Billion in annual revenue (more than real GDP of whole Ukraine). Also, Chinese now hesitate to come to Ukraine because of pandemic. So, that's not obvious easy job to invite them. We started studying your technical requirements for translation and preparation of their invitation and found:
1. You are setting limits for man-hours and hourly salary of $3 per hour. For such money maybe Ukrainian worker will work. But quality is expected for $3 also. Such form is excluding competition with non-residents (against Law), as no one foreign qualified constructing worker will work for such money. Even African will not work. Chinese construction worker now earns at least $2000 per month at home. Abroad - with coefficient 1.5 or 2 depending on contry and conditions. If you just calculated that till the last cent - try to perform that. You can hire 100,000 workers etc. But if we persuade Chinese to take this project, we shall not dictate them what to do and how. I expect that they will send 100-150 workers and build in a year instead of planned 4 years (or they should build Danyang-Kunshan Grand Bridge within 200 years...).
2. As well, you use your ready project and calculations till the last nail. It should be not a customer's job to dictate contractor how many man-hours he shall spend and how much he shall pay to workers. Are you sure that your proposal is the best solution? This company has biggest experience in the world in bridges construction. What project your project of construction is based on? I am quite sure, that on old Soviet bridge project, made at time, when engineers were calculating with logarithmic rulers... Such projects are usually taken by institutes from archives, a bit "combed" and shown as new and, more of that, as a dogma.
Those Chinese usually doing EPC (Engineering+Project+Construction), turn-key project. In this case optimal would be to provide Technical Task and Technical Requirements for construction with clear requirements for quality, warranty etc. Customer also shall provide geology and meteorology data, plots of land parcels, necessary permissions and that's all. And shall announce starting budget for tender. And criteria must be not 100% price, but also quality. If to construct bridges with lowest prices ... better to continue using the old bridge, built in Monarchy time. It will stay longer.
If Chinese treat your budget as workable for your requirements, and realistic for proper quality of construction, they may take part in bidding. Of course, if they have a "window" in their work schedule for it. If they win a tender, nobody shall dictate them what to do and where to insert each bolt. And which bolt to use. They will know that better than your engineers and will take full responsibility for their work. And absolutely no corruption shall be expected. Zero. You understand what I mean. You know, which "hands" are cut in China for corruption...
Alternative? Look how long time construction of bridge in Kyiv is going on. About Zaporizzhia - we will see when it will be finished and how much will cost at the end. Good example is Crimea bridge.
If the above works, please let me know.
Respectfully,
------------------------------
Дорогий клієнт,
Згідно з українським законодавством, компанії-резиденти та нерезиденти беруть участь у тендерах на рівних умовах. У нас є один з найбільших підрядників у світі, державна компанія Китаю, який може виконати цей проект. Вони можуть. Якщо вони побудували Великий міст Данян-Куншань (165 км), міст через Дніпро повинен бути для них арахісом. Але ми повинні їх мотивувати. У вас хороший бюджет на це будівництво (але, до речі, нижчий, ніж у Запоріжжя). Але для них це не «яблуко, яке вони відчайдушно хочуть вкусити». Вони мають без нас майже 100 мільярдів доларів щорічного доходу (більше реального ВВП усієї України). Також китайці тепер вагаються приїхати в Україну через пандемію. Отже, запросити їх не очевидна легка робота. Ми почали вивчати ваші технічні вимоги до перекладу та підготовки їх запрошення і виявили:
1. Ви встановлюєте обмеження за людські години та погодинну зарплату в розмірі 3 доларів на годину. За такі гроші, можливо, працюватиме український робітник. Але якість також очікується за 3 долари. Така форма виключає конкуренцію з нерезидентами (суперечить закону), оскільки жоден іноземний кваліфікований будівельник не буде працювати за такі гроші. Навіть африканський не спрацює. Китайський будівельник зараз заробляє вдома щонайменше 2000 доларів на місяць. За кордоном - з коефіцієнтом 1,5 або 2 залежно від країни та умов. Якщо ви щойно розрахували це до останнього цент - спробуйте виконати це. Ви можете найняти 100 000 робітників тощо. Але якщо ми переконаємо китайців взяти цей проект, ми не будемо диктувати їм, що і як робити. Я сподіваюся, що вони направлять 100-150 робітників і будуватимуть протягом року замість запланованих 4 років (або вони повинні побудувати Великий міст Даньян-Куншань протягом 200 років ...).
2. Ви також використовуєте готовий проект та розрахунки до останнього цвяху. Не повинно бути завданням замовника диктувати підряднику, скільки людських годин він витратить і скільки він заплатить робітникам. Ви впевнені, що ваша пропозиція є найкращим рішенням? Ця компанія має найбільший у світі досвід будівництва мостів. На якому проекті заснований ваш проект будівництва? Я цілком впевнений, що на старовинному проекті радянського мосту, зробленому в той час, коли інженери обчислювали логарифмічні лінійки ... Такі проекти зазвичай беруться інститутами з архівів, трохи "зачісуються" і демонструються як нові і, більше того , як догма.
Ті китайці, як правило, роблять EPC (Інжиніринг + Проект + Будівництво), проект під ключ. У цьому випадку оптимальним буде надання Технічних завдань та Технічних вимог до будівництва з чіткими вимогами до якості, гарантії тощо. Замовник також повинен надати геологічні та метеорологічні дані, земельні ділянки, необхідні дозволи і все. І оголосить стартовий бюджет тендеру. І критеріями повинна бути не 100% ціна, а також якість. Якщо будувати мости за найнижчими цінами ... краще продовжувати користуватися старим мостом, побудованим за часів монархії. Він залишиться довше.
Якщо китайці ставляться до вашого бюджету як до дієвого для ваших вимог та реалістичного для належної якості будівництва, вони можуть взяти участь у торгах. Звичайно, якщо у них для цього є «вікно» у своєму робочому графіку. Якщо вони виграють тендер, ніхто не повинен диктувати їм, що робити і куди вставляти кожен болт. І який болт використовувати. Вони знатимуть це краще, ніж ваші інженери, і нестимуть повну відповідальність за свою роботу. І абсолютно не слід очікувати корупції. Нуль. Ви розумієте, що я маю на увазі. Ви знаєте, яких "рук" у Китаї ріжуть за корупцію ...
Альтернатива? Подивіться, як довго триває будівництво мосту в Києві. Про Запоріжжя - ми побачимо, коли це буде закінчено і скільки коштуватиме в кінці. Хороший приклад - Кримський міст.
Якщо вищевказане працює, будь ласка, дайте мені знати.
З повагою,
Тендерною документацією замовника (пункт 5 розділу І) передбачено, що «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Технічне завдання Тендерної документації передбачає здійснення, як проектно-вишукувальних, так і будівельних робіт для створення І черги лінійного об’єкту інженерно-транспортної інфраструктури загальнодержавного значення класу наслідків (відповідальності) СС3.
Проект Договору, який є невід’ємною складовою Тендерної документації, передбачає, що Підрядник у порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується на власний ризик своїми та залученими силами і засобами з власних матеріальних ресурсів виконати роботи за об’єктом нового будівництва «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область (ДК 021:2015: 45200000-9. Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)», в тому числі включно з виконанням робіт з отримання вихідних даних, розроблення, погодження та подання на затвердження у порядку, передбаченому чинним законодавством, проектної і робочої документації для І черги будівництва, та здати в обумовлений цим Договором термін І чергу об’єкта будівництва в експлуатацію, а Замовник зобов’язується прийняти закінчену будівництвом чергу об’єкта та сплатити вартість виконаних робіт за рахунок коштів державного бюджету у порядку, визначеному чинним законодавством, та на умовах, визначених цим Договором. Обсяг і зміст робіт та інші вимоги, що ставляться до робіт, що є предметом Договору, визначаються в технічному завданні на підставі схваленої проектної документації будівництва стадії «техніко-економічне обгрунтування», а ціна робіт визначається зведеним кошторисом – договірною ціною Підрядника, складеною та уточненою Підрядником за результатами закупівлі.
Пунктом 3 розділу V Тендерної документації, визначено, що Учасник забезпечує розробку проекту та робочої документації для реалізації проектних рішень стадії «проект» згідно до чинного законодавства та відповідно до обраних ним на свій розсуд технологій, методів і способів виконання робіт в межах державних будівельних стандартів, норм і правил та відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, паспортів, сертифікатів тощо на такі роботи та самостійно несе всі витрати на розроблення та отримання таких документів.
Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-правовим актам з питань дотримання вимог безпеки, санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища (захисту довкілля). Для виконання робіт повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля.
Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (із змінами) та ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 (із змінами).
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, означає суму розраховану Учасником відповідно до цієї тендерної документації на виконання всіх видів робіт, визначених у Технічному завданні замовника та цій тендерній документації.
Порядок розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, склад і зміст такої документації, правила визначення вартості будівництва та проектно-вишукувальних робіт врегульовано нормами чинного в Україні законодавства, яке носить на території України обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Враховуючи вищевикладене, вимога учасника, як така, що суперечить нормам чинного законодавства, не підлягає задоволенню і відхиляється.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-11-000017 ● ff2e228c943346a1bbad5312db6ec2db
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.02.2021 № 45
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 11.02.2021 № 45
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-10-21-004909-c 21.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-18 15:09:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-21-004909-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-22 17:54:50
Про надання пояснення
Дата: 22.02.2021 р. № 01-05/223
При цьому на Ваш запит від 18.02.2021 року у межах проведення Вами моніторингу закупівлі «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область» (код закупівлі ДК 021:2015: 45200000-9 – Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва; ідентифікаційний номер закупівлі UA-2020-10-21-004909-с) надаємо пояснення щодо того, яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до норм Законів України «Про архітектурну діяльність» та «Про регулювання містобудівної діяльності» на підставі вихідних даних із дотриманням вимог державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН В.2.3-14:2006 «Мости та труби. Правила проектування», ДБН В.2.3-22:2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування» щодо міцності, надійності та довговічності, експлуатаційної безпеки, у т. ч. вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; інженерного забезпечення, санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; пожежної безпеки; енергозбереження тощо згідно до технічних рішень першої черги будівництва за техніко-економічним обґрунтуванням проекту «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область», розробленого генеральною проектною організацією - ТОВ «Інститут комплексного проектування об’єктів будівництва».
Розмір бюджетного призначення визначався головним розпорядником бюджетних коштів на підставі Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2018 №382 (із змінами) та відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2020 рік», проекту Закону України «Про державний бюджет України на 2021 рік» за видатками Державного бюджету України за КФК 0456 цільової бюджетної програми за КПКВ 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення».
Очікувана вартість визначена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.2013 №293 (із змінами), на підставі розрахунків інвесторської кошторисної вартості будівництва, складених в поточних цінах генеральною проектною організацією ТОВ «Інститут комплексного проектування об’єктів будівництва» в ТЕО зазначеного будівництва.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş. | Документи |
Допущено до аукціону
|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2021 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş. |
12 180 970 331,87
UAH з ПДВ
|
11 248 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) |
12 369 941 372,90
UAH з ПДВ
|
11 900 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş. #2884827696531582 |
Переможець |
11 248 800 000,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2021 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 11:34
|
№ 22-01-21 (ДОДАТОК № 1).pdf | укладений |
09 лютого 2021 11:29
|
№ 22-01-21 (ДОДАТОК № 2).pdf | укладений |
09 лютого 2021 11:29
|
№ 22-01-21 (ДОДАТОК № 3).pdf | укладений |
09 лютого 2021 11:29
|
№ 22-01-21 (ДОДАТОК № 4).pdf | укладений |
09 лютого 2021 11:29
|
№ 22-01-21 (договір).pdf | укладений |
09 лютого 2021 11:29
|