Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область
Construction of a public road of state importance H-08 Boryspil-Dnipro-Zaporizhia (via Kremenchuk) -Mariupol on the bypass section of Kremenchuk with a bridge over the Dnieper River in Kremenchuk, Poltava region
Очікувана вартість
12 520 200 000,00 UAH
UA-2020-10-21-004909-c 4a45042be1a14fcb80aba68087414eb6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 tender@polsad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Додаткові контактні особи: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Poltava Oblast
National ID: 25898491
Contact point: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Additional contacts: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
tender@polsad.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 січня 2021 15:23
Очікувана вартість: 12 520 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 601 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 62601000 UAH
Publication date: 21 жовтня 2020 14:56
Enquiries until: 12 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 18 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 12 520 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 62 601 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Інформація про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції Учасників наведено у р. І п. 7 Тендерної Документації.
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладені у р. ІІІ п. 2 Тендерної Документації.
Information on the language in which the bids of the Bidders must be submitted is provided in Section I, Clause 7 of the Bidding Documents.
The conditions for providing security for the tender offer are set out in Article III, paragraph 2 of the Tender Documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Construction of a public road of state importance H-08 Boryspil-Dnipro-Zaporizhia (via Kremenchuk) -Mariupol on the bypass section of Kremenchuk with a bridge over the Dnieper River in Kremenchuk, Poltava region
CPV: 45200000-9
Період постачання: по 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 30 Календарні 70
Iнша подія Відповідно до умов проекту договору Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2020 10:42
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:40
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 5.pdf
14 грудня 2020 10:40
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 5).pdf
02 грудня 2020 14:41
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.pdf
27 листопада 2020 09:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
27 листопада 2020 09:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (зміни № 3).pdf
19 листопада 2020 10:37
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
16 листопада 2020 15:17
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
21 жовтня 2020 15:08
Відомість обсягів робіт.rar
14 грудня 2020 10:42
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:46
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:38
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:35
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:09
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:40
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 5.pdf
14 грудня 2020 10:40
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 5).pdf
02 грудня 2020 14:41
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 4).pdf
27 листопада 2020 09:44
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 3).pdf
19 листопада 2020 10:37
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 2).pdf
16 листопада 2020 15:16
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 1).pdf
21 жовтня 2020 15:07
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
02 грудня 2020 14:41
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.pdf
27 листопада 2020 09:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
27 листопада 2020 09:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (зміни № 3).pdf
19 листопада 2020 10:37
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (зміни № 2).pdf
16 листопада 2020 15:26
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (зміни № 1).pdf
16 листопада 2020 15:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (зміни № 1).pdf
21 жовтня 2020 15:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
19 листопада 2020 10:37
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
16 листопада 2020 15:17
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
21 жовтня 2020 15:08
Відомість обсягів робіт.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до подання пропозиції
Дата подання: 29 жовтня 2020 12:20
Дата відповіді: 31 жовтня 2020 18:44
Шановний Замовник! Просимо викласти ТД та проект договору у форматі word. Під час конвертування документу втрачається якість документу.
Відповідь: Добрий день! Законодавством не передбачений формат, в якому повинна бути оприлюднена документація, тому Замовник сам визначає формат. Пропонуємо самостійно конвертувати оприлюднену документацію у потрібний формат за допомогою відповідних системних засобів.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 02 листопада 2020 10:14
Дата відповіді: 05 листопада 2020 16:09
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вичерпній перелік документів, які мають міститись в тендерній пропозиції. Даний перелік містить, зокрема, вимоги до технічної частини пропозиції: «- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та розрахунки відповідно до Технічного завдання згідно Додатку 5». Також в даному пункті тендерної документації зазначено, що кошторисна частина надається під час укладання договору: «Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (із змінами) та ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 (із змінами).» В той же час, останній абзац пункту 1 розділу ІІІ містить вимогу щодо надання у фінансовій частині тендерної пропозиції кошторисних розрахунків вартості пропозиції: «Для дотримання положень статей 26, 28 Закону, Учасник зобов’язаний при розміщенні файлів тендерної пропозиції на електронному майданчику розмежувати документи своєї тендерної пропозиції між двома частинами: перша – ті документи, що належать до кваліфікаційної і технічної частини; друга – ті документи, що належать до фінансової частини, а саме: договірна ціна, кошторисні розрахунки вартості, форми тендерної пропозиції та проекту договору), для забезпечення можливості коректного розкриття інформації електронною системою закупівель.». Просимо надати пояснення, чи має учасник надати кошторисні розрахунки безпосередньо під час подання тендерної пропозиції (як частина тендерної пропозиції до кінця часу подання пропозицій, яка встановлена в оголошенні на проведення торгів) чи вони надаються та погоджуються під час укладання договору переможцем торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має надати в складі пропозиції договірну ціну з відповідними розрахунками безпосередньо під час подання тендерної пропозиції. Під час укладання договору учасник-переможець надає та погоджує кошторисну частину приведену ним до ціни пропозиції після проведення аукціону.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 02 листопада 2020 10:15
Дата відповіді: 05 листопада 2020 16:09
Відповідно до вимог останнього абзацу пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасник надає інформаційну довідку: «Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається у вигляді матеріалів інформаційної довідки, яка складається в довільній формі з урахуванням вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва». До цієї довідки додаються планові розрахунки та пропозиції (проекти) планів щодо виконання проектно-вишукувальних, підготовчих та будівельних робіт на підставі укрупнених усереднених показників за обсягами робіт та термінами початку та завершення їх виконання, які пропонуються та будуть виконані учасником згідно Додатку №5 до цієї тендерної документації». ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» передбачено складання Проекту організації будівництва (ПОБ) та форми основних документів у складі ПОБ. Як випливає із вимог тендерної документації учасник має надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, яка фактично є Проектом організації будівництва (ПОБ). В той же час, відповідно до пункту 1 Додатку Е ДБН А.3.1-5:2016, ПОБ розробляється на повний обсяг будівництва, передбачений проектною документацією об’єкта будівництва. Враховуючи, що дана закупівля передбачає здійснення проектних робіт, на етапі подання пропозиції надання Проекту організації будівництва (ПОБ) у обсязі, який передбачено ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», є неможливим. Просимо визначити вичерпний перелік інформації та розрахунків, які має надати учасник у довідці (та разом з довідкою) у довільній формі, яку необхідно надати у складі пропозиції відповідно до вимог останнього абзацу пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даному випадку необхідно керуватися не Додатком Е ДБН А.3.1-5:2016, а додатками Д та К зазначеного ДБН А.3.1-5:2016.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 02 листопада 2020 10:16
Дата відповіді: 05 листопада 2020 16:07
Відповідно до вимог пункту 3 розділу VI тендерної документації учасник торгів в складі фінансової частини своєї тендерної пропозиції надає проект Договору, заповнений та підписаний ним зі сторони учасника посадовою особою учасника, уповноваженою відповідно до чинного законодавства на підписання таких договорів, і має містити печатку Учасника. Просимо надати пояснене, чи має бути проект договору заповнений у повному обсязі, включаючи пункт 3.1. Ціна робіт, чи мають додаватись до проекту договору заповнені додатки: 1. Зведення договірних цін (зведений кошторис підрядних робіт) / додаток 1; 2 Договірна ціна на виконання проектно-вишукувальних робіт (зведений кошторис на проектні і вишукувальні роботи) / додаток 2; 3 Договірна ціна на будівельні роботи / додаток 3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так як проект Договору належить до фінансової частини пункт 3.1 та додатки до нього повинні бути заповнені.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 02 листопада 2020 10:16
Дата відповіді: 05 листопада 2020 16:07
Відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації, якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг. Таким чином, тендерною документацією прямо не передбачено використовувати техніку на підставі договорів про надання послуг. Просимо надати поясне, чи приймаються замовником для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій договори надання послуг технікою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У складі тендерної пропозиції Учасника надання послуг транспортними засобами, будівельними (дорожніми) машинами, механізмами, обладнанням та устаткуванням Замовником приймаються за умови виконання всіх вимог наведених у пункті 1.1. Додатку 2.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 02 листопада 2020 10:17
Дата відповіді: 05 листопада 2020 16:06
Відповідно до пункту 1.4. Додатку 2 до Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) та мостові лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Чинні нормативні акти України не містять визначення «мостова» лабораторія. Просимо надати пояснення, яким саме документом Учасник має підтвердити, що лабораторія є саме «мостовою»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Назва лабораторії відповідає та визначає сферу випробувань, на які вона повинна бути атестована (сертифікована). Обсяг видів випробувань має відповідати вимогами державних будівельних норм до контролю якості робіт. Таким чином, дорожня лабораторія має забезпечувати унормований контроль якості дорожніх робіт, а мостова лабораторія – унормований будівельними нормами контроль якості робіт зі спорудження мосту.
реєстр документів
Дата подання: 04 листопада 2020 14:31
Дата відповіді: 06 листопада 2020 10:47
Відповідно до вимог документації тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. 1) Шановний замовник, надайте будь-ласка роз’яснення яким чином ви зможете визначити, що цей документ буде першим, враховуючи відсутність нумерації документів в електронній системі закупівель? 2) На яких правових підставах ви вимагаєте реєстр документів, враховуючи що наявність такого документу як «Реєстр документів» не передбачений чинним законодавством та таким чином замовник не має права включати таку вимогу до тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначене означає, що учасник під час оформлення своєї тендерної пропозиції, яка має містити нумерацію сторінок наданих документів/інформації, зобов’язаний скласти реєстр таких документів, які містить його тендерна пропозиція.
При цьому при складанні та оформленні тендерної пропозиції у паперовому вигляді учасником-переможцем зазначений реєстр повинен бути першим з документів тендерної пропозиції.
зміст тендерної пропозиції
Дата подання: 04 листопада 2020 15:13
Дата відповіді: 06 листопада 2020 10:46
Шановний Замовник! Надайте будь-ласка роз’яснення щодо пункту 1 Розділу ІІІ документації. Даний пункт містить дві різні вимоги стосовно того, що має містити тендерна пропозиція, а саме: Абзац перший пункту 1 Розділу ІІІ документації : «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:  інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;  інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;  інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у цієї документації;  документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;  документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією);  інформацією про субпідрядника (субпідрядників); інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.»; Абзац 23 пункту 1 Розділу ІІІ документації: «Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна містити:  тендерну пропозицію за формою згідно Додатку 1;  документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника (якщо такий призначений) учасника щодо підпису документів його тендерної пропозиції;  документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (п.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції);  документально підтверджену інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям за формою згідно Додатку 2;  документально підтверджену інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (п.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції);  інформацію про учасника за формою згідно Додатку 3;  інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та розрахунки відповідно до Технічного завдання згідно Додатку 5;  довідку про дотримання вимог законодавства із захисту довкілля під час виконання робіт, які зазначені у Технічному завданні, у довільній формі;  інформації про субпідрядника (субпідрядників) за формою згідно (п.8. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції);  проект договору про закупівлю, заповнений та підписаний зі сторони Учасника процедури закупівлі уповноваженою на те відповідно до чинного законодавства посадовою особою учасника закупівлі, за формою згідно Додатку 4.» Враховуючи вище зазначене просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію та визначити чіткий перелік документів та інформації яка має міститися у складі тендерної пропозиції. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація містить чіткий перелік документів та інформації яка має міститися у складі тендерної пропозиції, а саме п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна містити: тендерну пропозицію за формою згідно Додатку 1; документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника (якщо такий призначений) учасника щодо підпису документів його тендерної пропозиції; документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (п.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); документально підтверджену інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям за формою згідно Додатку 2; документально підтверджену інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (п.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); інформацію про учасника за формою згідно Додатку 3; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та розрахунки відповідно до Технічного завдання згідно Додатку 5; довідку про дотримання вимог законодавства із захисту довкілля під час виконання робіт, які зазначені у Технічному завданні, у довільній формі; інформації про субпідрядника (субпідрядників) за формою згідно (п.8. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); проект договору про закупівлю, заповнений та підписаний зі сторони Учасника процедури закупівлі уповноваженою на те відповідно до чинного законодавства посадовою особою учасника закупівлі, за формою згідно Додатку 4.
Пункт 1 Розділу ІІІ документації не містить дві різні вимоги стосовно того, що має містити тендерна пропозиція, оскільки абзац перший пункту 1 Розділу ІІІ документації містить посилання на вимогу щодо заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зокрема зазначається інформація щодо інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Розрахунки
Дата подання: 04 листопада 2020 15:25
Дата відповіді: 06 листопада 2020 10:45
Вимога ТД: Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна містити: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та розрахунки відповідно до Технічного завдання згідно Додатку 5; Питання: Які саме розрахунки відповідно до Технічного завдання згідно Додатку 5 мають надати учасники? Надайте вичерпний перелік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розрахунки, які містять обґрунтування наданої учасником інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) відповідно до Технічного завдання згідно Додатку 5.
закупівля робіт на нове будівництво та розробку проектної документації в межах єдиної процедури
Дата подання: 04 листопада 2020 16:05
Дата відповіді: 06 листопада 2020 10:41
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» роботи це - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Роботами у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» є як безпосередньо проектування, будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, реставрація об’єктів і споруд, технічне переоснащення підприємств, так і послуги, які супроводжують роботи. При цьому зазначені роботи будуть окремими предметами закупівель. Таким чином виготовлення проектної документації, будівництво об’єкта, реконструкція об’єкта, капітальний ремонт будівлі, реставрація об’єкта, геологорозвідувальні роботи — це все є окремими роботами у розумінні Закону. Враховуюче вище зазначене та в порядку положень статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" звертаємось до Вас за наданням роз’яснень. На яких правових підставах Замовник проводить закупівлю робіт на нове будівництво та розробку проектної документації в межах єдиної процедури?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підставі Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018 – 2022 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2018 №382 (із змінами), яка передбачає реалізацію проектів за схемою «проектування-будівництво» («Design and Build»).
тендерна документація
Дата подання: 04 листопада 2020 16:18
Дата відповіді: 06 листопада 2020 10:39
Вимога документації щодо формальної помилки: «Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.» Питання: Чи має Замовник повноваження щодо визначення «оригіналу документа»?
Відповідь: Стосується подання учасником-переможцем в складі тендерної пропозиції.
асфальто/бетонний завод
Дата подання: 04 листопада 2020 16:51
Дата відповіді: 06 листопада 2020 10:38
У пункті 1.3. Додатку 2 до документації замовник вимагає від учасників інформацію та документальне підтвердження наявності асфальто/бетонного(них) заводу(ів). Надайте будь-ласка роз’яснення що означає скісна риска (слеш) «/» у середині слова?
Відповідь: Зазначене означає, що замовник вимагає підтвердження наявності заводів з приготування, як асфальтобетонних, так і цементобетонних сумішей.
Tender Documentation
Дата подання: 10 листопада 2020 16:49
Дата відповіді: 12 листопада 2020 12:26
Please clarify and amend the tender documentation regarding the following; 1) Please specify general characteristics of the project which will be acceptable in order to fulfill the “similar work experience” criteria. For instance, is it acceptable to present the certification and other documentation for the construction works of a stay cable bridge project irrespective of the span length, total length, other geometrical characteristics etc. of the bridge? Or is it acceptable to present a stay cable pedestrian bridge etc.? 2) Is it possible to declare Subcontractor’s reference certificate to fulfill the required “similar work experience” qualification criteria? 3) According to the tender documentation, it is required that the bidders should present at least one similar project reference certificate “within the last 10 years”, whereas according to Section 3 (item 7) Subcontractor’s work certificates are requested for the period of last “3 years”. We think that there is a confusion in these durations and both should be 10 years not to cause any conflict or misunderstanding since the similar work experience criteria has been setup for a project completed within last “10 years”. Please clarify accordingly. Regards,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Досвід роботи документально підтверджується виконанням аналогічного договору. Вимоги до аналогічного договору та до подання інформації щодо виконання аналогічного договору Учасником наведено у розділі 3 Додатку 2 Тендерної документації. Вимоги до субпідрядника, якого Учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі не менше 20% від вартості договору про закупівлю викладено у п.8 розділу ІІІ Тендерної документації.
Мова тендерної документації
Дата подання: 17 листопада 2020 19:30
Дата відповіді: 18 листопада 2020 16:49
Доброго дня! Можливо отримати тендерну документацію на англійській мові? Якщо, так, то як?
Відповідь: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-004909-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 23 жовтня 2020 10:35
Various demands
Dear Customer,

By Ukrainian legislation, resident and non-resident companies are taking part in tenders on equal terms. We have one of the biggest contractors in the world, China State-owned, who is able to perform this project. They-can. If they built Danyang-Kunshan Grand Bridge (165 km), bridge through Dnipro should be a peanuts for them. But we have to motivate them. You have good budget for this construction (but by the way, lower, than has Zaporizzia). But for them it is not an "apple which they are desperate to bite". They have without us almost $100 Billion in annual revenue (more than real GDP of whole Ukraine). Also, Chinese now hesitate to come to Ukraine because of pandemic. So, that's not obvious easy job to invite them. We started studying your technical requirements for translation and preparation of their invitation and found:

1. You are setting limits for man-hours and hourly salary of $3 per hour. For such money maybe Ukrainian worker will work. But quality is expected for $3 also. Such form is excluding competition with non-residents (against Law), as no one foreign qualified constructing worker will work for such money. Even African will not work. Chinese construction worker now earns at least $2000 per month at home. Abroad - with coefficient 1.5 or 2 depending on contry and conditions. If you just calculated that till the last cent - try to perform that. You can hire 100,000 workers etc. But if we persuade Chinese to take this project, we shall not dictate them what to do and how. I expect that they will send 100-150 workers and build in a year instead of planned 4 years (or they should build Danyang-Kunshan Grand Bridge within 200 years...).

2. As well, you use your ready project and calculations till the last nail. It should be not a customer's job to dictate contractor how many man-hours he shall spend and how much he shall pay to workers. Are you sure that your proposal is the best solution? This company has biggest experience in the world in bridges construction. What project your project of construction is based on? I am quite sure, that on old Soviet bridge project, made at time, when engineers were calculating with logarithmic rulers... Such projects are usually taken by institutes from archives, a bit "combed" and shown as new and, more of that, as a dogma.

Those Chinese usually doing EPC (Engineering+Project+Construction), turn-key project. In this case optimal would be to provide Technical Task and Technical Requirements for construction with clear requirements for quality, warranty etc. Customer also shall provide geology and meteorology data, plots of land parcels, necessary permissions and that's all. And shall announce starting budget for tender. And criteria must be not 100% price, but also quality. If to construct bridges with lowest prices ... better to continue using the old bridge, built in Monarchy time. It will stay longer.

If Chinese treat your budget as workable for your requirements, and realistic for proper quality of construction, they may take part in bidding. Of course, if they have a "window" in their work schedule for it. If they win a tender, nobody shall dictate them what to do and where to insert each bolt. And which bolt to use. They will know that better than your engineers and will take full responsibility for their work. And absolutely no corruption shall be expected. Zero. You understand what I mean. You know, which "hands" are cut in China for corruption...

Alternative? Look how long time construction of bridge in Kyiv is going on. About Zaporizzhia - we will see when it will be finished and how much will cost at the end. Good example is Crimea bridge.

If the above works, please let me know.

Respectfully,
------------------------------
Дорогий клієнт,

Згідно з українським законодавством, компанії-резиденти та нерезиденти беруть участь у тендерах на рівних умовах. У нас є один з найбільших підрядників у світі, державна компанія Китаю, який може виконати цей проект. Вони можуть. Якщо вони побудували Великий міст Данян-Куншань (165 км), міст через Дніпро повинен бути для них арахісом. Але ми повинні їх мотивувати. У вас хороший бюджет на це будівництво (але, до речі, нижчий, ніж у Запоріжжя). Але для них це не «яблуко, яке вони відчайдушно хочуть вкусити». Вони мають без нас майже 100 мільярдів доларів щорічного доходу (більше реального ВВП усієї України). Також китайці тепер вагаються приїхати в Україну через пандемію. Отже, запросити їх не очевидна легка робота. Ми почали вивчати ваші технічні вимоги до перекладу та підготовки їх запрошення і виявили:

1. Ви встановлюєте обмеження за людські години та погодинну зарплату в розмірі 3 доларів на годину. За такі гроші, можливо, працюватиме український робітник. Але якість також очікується за 3 долари. Така форма виключає конкуренцію з нерезидентами (суперечить закону), оскільки жоден іноземний кваліфікований будівельник не буде працювати за такі гроші. Навіть африканський не спрацює. Китайський будівельник зараз заробляє вдома щонайменше 2000 доларів на місяць. За кордоном - з коефіцієнтом 1,5 або 2 залежно від країни та умов. Якщо ви щойно розрахували це до останнього цент - спробуйте виконати це. Ви можете найняти 100 000 робітників тощо. Але якщо ми переконаємо китайців взяти цей проект, ми не будемо диктувати їм, що і як робити. Я сподіваюся, що вони направлять 100-150 робітників і будуватимуть протягом року замість запланованих 4 років (або вони повинні побудувати Великий міст Даньян-Куншань протягом 200 років ...).

2. Ви також використовуєте готовий проект та розрахунки до останнього цвяху. Не повинно бути завданням замовника диктувати підряднику, скільки людських годин він витратить і скільки він заплатить робітникам. Ви впевнені, що ваша пропозиція є найкращим рішенням? Ця компанія має найбільший у світі досвід будівництва мостів. На якому проекті заснований ваш проект будівництва? Я цілком впевнений, що на старовинному проекті радянського мосту, зробленому в той час, коли інженери обчислювали логарифмічні лінійки ... Такі проекти зазвичай беруться інститутами з архівів, трохи "зачісуються" і демонструються як нові і, більше того , як догма.

Ті китайці, як правило, роблять EPC (Інжиніринг + Проект + Будівництво), проект під ключ. У цьому випадку оптимальним буде надання Технічних завдань та Технічних вимог до будівництва з чіткими вимогами до якості, гарантії тощо. Замовник також повинен надати геологічні та метеорологічні дані, земельні ділянки, необхідні дозволи і все. І оголосить стартовий бюджет тендеру. І критеріями повинна бути не 100% ціна, а також якість. Якщо будувати мости за найнижчими цінами ... краще продовжувати користуватися старим мостом, побудованим за часів монархії. Він залишиться довше.

Якщо китайці ставляться до вашого бюджету як до дієвого для ваших вимог та реалістичного для належної якості будівництва, вони можуть взяти участь у торгах. Звичайно, якщо у них для цього є «вікно» у своєму робочому графіку. Якщо вони виграють тендер, ніхто не повинен диктувати їм, що робити і куди вставляти кожен болт. І який болт використовувати. Вони знатимуть це краще, ніж ваші інженери, і нестимуть повну відповідальність за свою роботу. І абсолютно не слід очікувати корупції. Нуль. Ви розумієте, що я маю на увазі. Ви знаєте, яких "рук" у Китаї ріжуть за корупцію ...

Альтернатива? Подивіться, як довго триває будівництво мосту в Києві. Про Запоріжжя - ми побачимо, коли це буде закінчено і скільки коштуватиме в кінці. Хороший приклад - Кримський міст.

Якщо вищевказане працює, будь ласка, дайте мені знати.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2020 09:39
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Полтавській області за результатами розгляду вимоги учасника закупівлі від 23.10.2020 року інформує про наступне.
Тендерною документацією замовника (пункт 5 розділу І) передбачено, що «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Технічне завдання Тендерної документації передбачає здійснення, як проектно-вишукувальних, так і будівельних робіт для створення І черги лінійного об’єкту інженерно-транспортної інфраструктури загальнодержавного значення класу наслідків (відповідальності) СС3.
Проект Договору, який є невід’ємною складовою Тендерної документації, передбачає, що Підрядник у порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується на власний ризик своїми та залученими силами і засобами з власних матеріальних ресурсів виконати роботи за об’єктом нового будівництва «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область (ДК 021:2015: 45200000-9. Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)», в тому числі включно з виконанням робіт з отримання вихідних даних, розроблення, погодження та подання на затвердження у порядку, передбаченому чинним законодавством, проектної і робочої документації для І черги будівництва, та здати в обумовлений цим Договором термін І чергу об’єкта будівництва в експлуатацію, а Замовник зобов’язується прийняти закінчену будівництвом чергу об’єкта та сплатити вартість виконаних робіт за рахунок коштів державного бюджету у порядку, визначеному чинним законодавством, та на умовах, визначених цим Договором. Обсяг і зміст робіт та інші вимоги, що ставляться до робіт, що є предметом Договору, визначаються в технічному завданні на підставі схваленої проектної документації будівництва стадії «техніко-економічне обгрунтування», а ціна робіт визначається зведеним кошторисом – договірною ціною Підрядника, складеною та уточненою Підрядником за результатами закупівлі.
Пунктом 3 розділу V Тендерної документації, визначено, що Учасник забезпечує розробку проекту та робочої документації для реалізації проектних рішень стадії «проект» згідно до чинного законодавства та відповідно до обраних ним на свій розсуд технологій, методів і способів виконання робіт в межах державних будівельних стандартів, норм і правил та відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, паспортів, сертифікатів тощо на такі роботи та самостійно несе всі витрати на розроблення та отримання таких документів.
Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-правовим актам з питань дотримання вимог безпеки, санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища (захисту довкілля). Для виконання робіт повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля.
Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (із змінами) та ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 (із змінами).
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, означає суму розраховану Учасником відповідно до цієї тендерної документації на виконання всіх видів робіт, визначених у Технічному завданні замовника та цій тендерній документації.
Порядок розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, склад і зміст такої документації, правила визначення вартості будівництва та проектно-вишукувальних робіт врегульовано нормами чинного в Україні законодавства, яке носить на території України обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Враховуючи вищевикладене, вимога учасника, як така, що суперечить нормам чинного законодавства, не підлягає задоволенню і відхиляється.

Документи подані скаржником

23 жовтня 2020 10:35
Bridge.jpg
23 жовтня 2020 10:35
Bridgee.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-21-004909-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Makyol İnşaat Sanayi Turizm ve Ticaret Anonim Şirketi, Код ЄДРПОУ:0610-0038-9930-0149
Скарга на умови тендерної документації
Опис змісту скарги у прикріпленому окремому файлі
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

16 листопада 2020 12:57
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (3).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-11-000017 ● ff2e228c943346a1bbad5312db6ec2db
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.02.2021 № 45

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 11.02.2021 № 45



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-10-21-004909-c 21.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-18 15:09:00

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-21-004909-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-22 17:54:50

Про надання пояснення

Дата: 22.02.2021 р. № 01-05/223
При цьому на Ваш запит від 18.02.2021 року у межах проведення Вами моніторингу закупівлі «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область» (код закупівлі ДК 021:2015: 45200000-9 – Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва; ідентифікаційний номер закупівлі UA-2020-10-21-004909-с) надаємо пояснення щодо того, яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до норм Законів України «Про архітектурну діяльність» та «Про регулювання містобудівної діяльності» на підставі вихідних даних із дотриманням вимог державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН В.2.3-14:2006 «Мости та труби. Правила проектування», ДБН В.2.3-22:2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування» щодо міцності, надійності та довговічності, експлуатаційної безпеки, у т. ч. вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; інженерного забезпечення, санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; пожежної безпеки; енергозбереження тощо згідно до технічних рішень першої черги будівництва за техніко-економічним обґрунтуванням проекту «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область», розробленого генеральною проектною організацією - ТОВ «Інститут комплексного проектування об’єктів будівництва».
Розмір бюджетного призначення визначався головним розпорядником бюджетних коштів на підставі Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2018 №382 (із змінами) та відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2020 рік», проекту Закону України «Про державний бюджет України на 2021 рік» за видатками Державного бюджету України за КФК 0456 цільової бюджетної програми за КПКВ 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення».
Очікувана вартість визначена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.2013 №293 (із змінами), на підставі розрахунків інвесторської кошторисної вартості будівництва, складених в поточних цінах генеральною проектною організацією ТОВ «Інститут комплексного проектування об’єктів будівництва» в ТЕО зазначеного будівництва.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 січня 2021
UA-2020-10-21-004909-c4a45042be1a14fcb80aba68087414eb6
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а
Учасник Документи Рішення
DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş. Документи
Допущено до аукціону
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

30 січня 2021 14:48
Електронний підпис
30 січня 2021 14:32
Довідка ст 17.pdf
30 січня 2021 14:31
Довідка Податкова.pdf
26 січня 2021 10:38
Електронний підпис
26 січня 2021 10:37
3-10.1.pdf
25 січня 2021 23:06
Електронний підпис
25 січня 2021 22:50
3-10.12.pdf
25 січня 2021 22:50
3-10.14.pdf
25 січня 2021 22:50
3-10.11.pdf
25 січня 2021 22:50
3-10.9.pdf
25 січня 2021 22:50
3-10.10.pdf
25 січня 2021 22:50
3-10.13.pdf
25 січня 2021 22:50
3-10.8.pdf
25 січня 2021 22:46
3-10.5.pdf
25 січня 2021 22:39
3-10.1.pdf
25 січня 2021 22:39
1 - 2.pdf
25 січня 2021 22:39
3-10.2.pdf
25 січня 2021 22:39
3-10.7.pdf
25 січня 2021 22:38
3-10.6.pdf
25 січня 2021 22:38
3-10.4.pdf
25 січня 2021 22:38
3-10.3.pdf
21 грудня 2020 21:59
Електронний підпис
21 грудня 2020 21:59
Електронний підпис
21 грудня 2020 19:20
Електронний підпис
21 грудня 2020 19:20
Електронний підпис
21 грудня 2020 19:16
6.Уповноважена особа.pdf
21 грудня 2020 19:15
12. Санкції.pdf
21 грудня 2020 19:15
13. Формування ціни.pdf
21 грудня 2020 19:15
банковская лицензия.pdf
21 грудня 2020 19:15
гарантія 20 11.pdf.p7s
21 грудня 2020 19:15
гарантія 20 11.pdf
21 грудня 2020 19:15
ЄДР_витяг.pdf
21 грудня 2020 19:15
ЄДР_витяг.pdf.p7s
21 грудня 2020 19:15
SKM_C250i20121718040.pdf
21 грудня 2020 19:15
SKM_C250i20121718040.pdf.p7s
21 грудня 2020 19:15
Skonica-min20122116510.pdf
21 грудня 2020 19:15
Skonica-min20122116510.pdf (1).p7s

Документи

22 грудня 2020 10:03

код ЄДРПОУ 83588 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

22 грудня 2020 09:54
Електронний підпис
22 грудня 2020 09:53
Електронний підпис
22 грудня 2020 08:03
Виписка 62 601 000,00 грн.pdf
22 грудня 2020 07:27
Технічна частина 1.rar
22 грудня 2020 07:27
Фінансова частина.pdf
22 грудня 2020 07:22
Технічна частина 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş.

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2021 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş. 12 180 970 331,87
UAH з ПДВ
11 248 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) 12 369 941 372,90
UAH з ПДВ
11 900 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2021 14:48
Електронний підпис
30 січня 2021 14:32
Довідка ст 17.pdf
30 січня 2021 14:31
Довідка Податкова.pdf
26 січня 2021 10:38
Електронний підпис
26 січня 2021 10:37
3-10.1.pdf
25 січня 2021 23:06
Електронний підпис
25 січня 2021 22:50
3-10.12.pdf
25 січня 2021 22:50
3-10.14.pdf
25 січня 2021 22:50
3-10.11.pdf
25 січня 2021 22:50
3-10.9.pdf
25 січня 2021 22:50
3-10.10.pdf
25 січня 2021 22:50
3-10.13.pdf
25 січня 2021 22:50
3-10.8.pdf
25 січня 2021 22:46
3-10.5.pdf
25 січня 2021 22:39
3-10.1.pdf
25 січня 2021 22:39
1 - 2.pdf
25 січня 2021 22:39
3-10.2.pdf
25 січня 2021 22:39
3-10.7.pdf
25 січня 2021 22:38
3-10.6.pdf
25 січня 2021 22:38
3-10.4.pdf
25 січня 2021 22:38
3-10.3.pdf
21 грудня 2020 21:59
Електронний підпис
21 грудня 2020 21:59
Електронний підпис
21 грудня 2020 19:20
Електронний підпис
21 грудня 2020 19:20
Електронний підпис
21 грудня 2020 19:16
6.Уповноважена особа.pdf
21 грудня 2020 19:15
12. Санкції.pdf
21 грудня 2020 19:15
13. Формування ціни.pdf
21 грудня 2020 19:15
банковская лицензия.pdf
21 грудня 2020 19:15
гарантія 20 11.pdf.p7s
21 грудня 2020 19:15
гарантія 20 11.pdf
21 грудня 2020 19:15
ЄДР_витяг.pdf
21 грудня 2020 19:15
ЄДР_витяг.pdf.p7s
21 грудня 2020 19:15
SKM_C250i20121718040.pdf
21 грудня 2020 19:15
SKM_C250i20121718040.pdf.p7s
21 грудня 2020 19:15
Skonica-min20122116510.pdf
21 грудня 2020 19:15
Skonica-min20122116510.pdf (1).p7s

Публічні документи

22 грудня 2020 09:54
Електронний підпис
22 грудня 2020 09:53
Електронний підпис
22 грудня 2020 08:03
Виписка 62 601 000,00 грн.pdf
22 грудня 2020 07:27
Технічна частина 1.rar
22 грудня 2020 07:27
Фінансова частина.pdf
22 грудня 2020 07:22
Технічна частина 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş.

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş.
#2884827696531582
Переможець 11 248 800 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 14:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2021 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş.
#2884827696531582
11 248 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 11:34
№ 22-01-21 (ДОДАТОК № 1).pdf укладений
09 лютого 2021 11:29
№ 22-01-21 (ДОДАТОК № 2).pdf укладений
09 лютого 2021 11:29
№ 22-01-21 (ДОДАТОК № 3).pdf укладений
09 лютого 2021 11:29
№ 22-01-21 (ДОДАТОК № 4).pdf укладений
09 лютого 2021 11:29
№ 22-01-21 (договір).pdf укладений
09 лютого 2021 11:29