Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Світлячок» № 3 Енергодарської міської ради (ДНЗ № 3) за адресою: Запорізька область м. Енергодар, вул. Молодіжна, 21) ДБН А.2.2-3:2014
Очікувана вартість
109 323,22 UAH
UA-2020-10-21-004789-c 30d3757e93574a8a83ec942d6188b3b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 14:53
Початок аукціону: 09 листопада 2020 15:41
Очікувана вартість: 109 323,22 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 547,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою (допускається наявність в пропозиції Учасника копій документів на російській мові, складених Учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо). У разі надання учасником будь-яких документів, складених іншою мовою, тендерна пропозиція учасника повинна містити також їх автентичний переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками – нерезидентами України, можуть бути складені іншою мовою, при цьому, повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Світлячок» № 3 Енергодарської міської ради (ДНЗ № 3) за адресою: Запорізька область м. Енергодар, вул. Молодіжна, 21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, вул. Молодіжна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі акту за формою КБ-2 і довідки за формою КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін протягом 10 робочих днів, в безготівковому порядку, шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, в межах виділених Замовнику у 2020 році бюджетних асигнувань з місцевого бюджету. За даним договором може мати місце відстрочка платежів терміном до 10 календарних днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 14:50
Додаток 3 до ТД.pdf
21 жовтня 2020 14:50
Додаток 2 до ТД.pdf
21 жовтня 2020 14:50
Додаток 1 до ТД.pdf
21 жовтня 2020 14:50
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дефектний Акт
Дата подання: 26 жовтня 2020 19:18
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 16:02
В дефектному акті не вказана кількість навантаження сміття вручну.
Відповідь: В дефектному акті замовником не вказана кількість навантаження сміття вручну, оскільки дану позицію зазначає учасник самостійно, у відповідності до розрахунків локального кошторису учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-004789-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "АНТОНОВ МАКСИМ БОРИСОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3254110578
Дата подання: 26 жовтня 2020 07:23
завантажте тендерну документацію у форматі Word
Тендерну документацію бажано публікувати у форматі, доступному для копіювання інформації з неї (наприклад, word тощо). Адже при підготовці тендерної пропозиції Учасники часто копіюють форми з тендерної документації Замовника (наприклад, форму пропозиції, форми довідок, технічне завдання тощо). Ураховуючи встановлені Вами вимоги щодо форм документів, коли Учасник не повинен відступати від них, просимо оприлюднити всі додатки до тендерної документації у форматі "Ворд." Це забезпечить рівні умови підготовки учасників. Шановний Замовник, завантажте тендерну документацію у форматі Word для полегшення роботи Учаснику.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 жовтня 2020 16:03
Повідомляємо, що тендерна документація по даній закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи те, що Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію та додатки до неї, замовником розміщена тендерна документація у машинозчитувальному форматі «.pdf.». Отже, замовником не порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі». На даний час замовник позбавлений можливості додатково завантажити на веб-портал Уповноваженого органу тендерну документацію у форматі DOC/DOCX (для полегшення роботи Учаснику), оскільки такі дії не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та функціоналом веб-порталу Уповноваженого органу».
Номер вимоги: UA-2020-10-21-004789-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДОБРОБУД-КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43367692
Дата подання: 13 листопада 2020 10:17
Вимога щодо дискваліфікації учасника
Протоколом розгляду тендерних пропозиції №217 від 12.11.2020 року тендерним комітетом Управління освіти Енергодарської міської ради було неправомірно дискваліфіковано учасника ТОВ "Добробуд-Комфорт". Згідно зазначеного вище протоколу тендерний комітет дискваліфікував Учасника з наступних причин: 1) не побачив довідку про розмір чистих активів відповідно до останнього затвердженого фінансового звіту - Учасником ТОВ "Добробуд-Комфорт" в складі своєї пропозиції було надано лист-пояснення з посиланням на відповідний законодавчий акт та роз'ясненням причин ненадання цієї довідки, файл з назвою "2. Довідка чисті активи ТОВ.pdf", крім того було надано скан-копію протокольного рішення засновника з дозволом директору товариства вчиняти значні правочини (файл в складі наданих документів - "6. Протокол ТОВ.pdf"). 2) у формі тендерної пропозиції в п.4 учасником було пропущена кількість днів протягом яких тендерна пропозиція є дійсною відповідно до вимог тендерної документації: по-перше вказано ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тобто у учасника закупівлі не було варіантів поставити 90 або 120 днів, це б вважалось невідповідністю до вимог; по-друге в п. 4 розділу ІІІ тендерної документації вказано. що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 95 днів із дата кінцевого строку подання тендерних пропозиції; по-третє - учасник подаючи свою пропозицію погоджується з усіма умовами викладеними у тендерній документації, по-четверте в розділі V в пункті 2 опис формальних (несуттєвих) помилок вказано, що несуттєвою вважається помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документу / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, ПРОПУСК ЛІТЕР (ЦИФР), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Своїм протоколом розгляду тендерних пропозиції №218 від 12.11.2020 року тендерний комітет Управління освіти Енергодарської міської ради приймає рішення про намір укласти договір з ТОВ "Мастер-ком" вважаючи що пропозиція учасника ТОВ "Мастер-ком" відповідає всім вимогам викладеним в тендерній документації до закупівлі та дивним чином не помічає відсутності гарантійного листа про якість закінчених робіт, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливості їх експлуатації протягом 24 місяців з моменту підписання сторонами останнього акту виконаних робіт по формі КБ-2 (вимога викладена в абзаці 4 пункті 6 розділі ІІІ), або відсутність документів (вимога викладена в п.2 частини 2 пункту 5 розділу ІІІ), які підтверджують проходження навчання і перевірку знань робітників з роботи на висоті, роботи з газовими пальниками (вибухонебезпеки та вибухозахисту) що регламентується ст. 18 Закону про охорону праці: Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою (див. п. 1 та п. 94 Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15 ), повинні ЩОРОККУ проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Враховуюче те, що тендерний комітет з 7 чоловік не побачив листа-пояснення з посиланням на відповідний законодавчий акт та роз'ясненням причин ненадання довідки про чисті активи та зауваження до формальної (незначної) помилки при оформлені тендерної пропозиції учасника з найбільш економічно вигідною ціною та вибором переможцем процедури закупівлі учасника з ціною яка на декілька гривень менша за очікувану вартість предмету закупівлі, пропозиції учасника яка не відповідає вимогам тендерної документації, рішення про намір укласти договір має ознаки узгоджених антиконкурентних дій та спотворення результатів торгів на користь одного учасника.
ВИМАГАЄМО: Відмінити протокольне рішення розгляду тендерних пропозиції №218 від 12.11.2020 року Управління освіти Енергодарської міської ради про намір укласти договір з ТОВ "Мастер-ком", відмінити протокольне рішення розгляду тендерних пропозиції №217 від 12.11.2020 року Управління освіти Енергодарської міської ради про дискваліфікацію учасника ТОВ "Добробуд-Комфорт" та визнати останнього переможцем закупівлі. У разі відмови просимо надати детальні роз’яснення причин невиконання Закону України «Про публічні закупівлі» для подальшого звернення до відповідних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 листопада 2020 15:36
Частково задоволено.
Повідомляємо, що рішення замовника №217 від 12.11.2020 та №219 від 12.11.2020 прийняті у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.
До того ж, звертаємо увагу на той факт, що учасник ТОВ «Добробут-Комфорт» в будь якому випадку не може бути визнаний переможцем, оскільки тендерна пропозиція учасника має суттєві недоліки, крім тих, що замовник вказав у протокольних рішеннях за №217 від 12.11.2020 та №219 від 12.11.2020, а саме:
1. У складі тендерної пропозиції учасника міститься кошторисна документація, яка не відповідає вимогам замовника викладеним в дефектному акті, оскільки замовник не вказував в дефектному акті «Умови виконання робіт» коефіцієнт 1,2, а учасник самостійно на свій власний розсуд його застосував;
2. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка про наявність технологій для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Отже, відмінити протокольне рішення розгляду тендерних пропозиції №217 від 12.11.2020 року Управління освіти Енергодарської міської ради про дискваліфікацію учасника ТОВ «Добробуд-Комфорт» та визнати останнього переможцем закупівлі не може бути задоволене.
З приводу невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Мастер-Ком», вимогам замовника, тендерним комітетом перевірена інформація в цій частині, встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Мастер-Ком» вимогам замовника, а саме:
1. відсутній гарантійний лист про якість закінчених робіт, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливості їх експлуатації протягом 24 місяців з моменту підписання сторонами останнього акту виконаних робіт по формі КБ-2 (вимога викладена в абзаці 4 пункті 6 розділі ІІІ);
2. також, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні чинні документи, надання яких передбачалось для працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою, які підтверджують результати перевірки знань з питань охорони праці з робіт з підвищеною небезпекою (…вибухонебезпеки та вибухозахисту…).
Враховуючи вищевикладене, протокольне рішення №218 від 12.11.2020 про визнання переможцем торгів ТОВ «Мастер-Ком» скасовано рішенням замовника №221 від 16.11.2020.

Документи

16 листопада 2020 15:36
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУД-КОМФОРТ" 88 700,00
UAH з ПДВ
88 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАСТЕР-КОМ" 108 796,08
UAH з ПДВ
108 796,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТБУД СЕРВІС" 109 294,34
UAH з ПДВ
109 294,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 14:48
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:38
19. Стаття 17.pdf.p7s
06 листопада 2020 14:38
19. Стаття 17.pdf
06 листопада 2020 14:38
11. Довідка про санкції.pdf.p7s
06 листопада 2020 14:38
11. Довідка про санкції.pdf
06 листопада 2020 14:38
9. Статут.pdf.p7s
06 листопада 2020 14:38
9. Статут.pdf
06 листопада 2020 14:38
7. Цінова пропозиція.pdf.p7s
06 листопада 2020 14:38
7. Цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2020 14:38
6. Протокол ТОВ.jpg.p7s
06 листопада 2020 14:38
6. Протокол ТОВ.jpg
06 листопада 2020 14:38
3. Довідка з банку.jpg.p7s
06 листопада 2020 14:38
3. Довідка з банку.jpg
06 листопада 2020 14:38
2. Довідка чисті активи ТОВ.pdf
06 листопада 2020 14:38
1. Технічне завдання.pdf.p7s
06 листопада 2020 14:38
1. Технічне завдання.pdf
06 листопада 2020 14:38
1. Кошторисна документація.pdf
06 листопада 2020 14:38
0. Довідка про печатку.pdf.p7s
06 листопада 2020 14:38
0. Довідка про печатку.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 14:51
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:49
Кошторисна_документація.pdf
06 листопада 2020 14:49
Працівники_охорона праці.pdf
06 листопада 2020 14:49
Установчі_документи.pdf
06 листопада 2020 14:49
Довідки_та_інше.pdf
06 листопада 2020 14:49
Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

18 листопада 2020 07:47
Електронний підпис
18 листопада 2020 07:46
цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2020 07:46
Справка МВС.pdf
18 листопада 2020 07:46
Рішення+труд.договір.pdf
18 листопада 2020 07:46
Наказ на директора.pdf
18 листопада 2020 07:46
договірна ціна.pdf
18 листопада 2020 07:46
08230043266299J1400305100000000211120200823.pdf
06 листопада 2020 11:03
Електронний підпис
06 листопада 2020 11:01
Відгук.pdf
06 листопада 2020 11:01
Справка МВС.pdf
06 листопада 2020 11:01
Рішення+труд.договір.pdf
06 листопада 2020 11:01
Рішення власника № 5.pdf
06 листопада 2020 11:01
Підтверджуючи документи.pdf
06 листопада 2020 11:01
Перевірка знань.pdf
06 листопада 2020 11:01
Наказ на директора.pdf
06 листопада 2020 11:01
Завірена копія Статуту.pdf
06 листопада 2020 11:01
Завірена копія витягу.pdf
06 листопада 2020 11:01
Завірена копія виписки.pdf
06 листопада 2020 11:01
Договір 290 форма КБ3 КБ-2В.pdf
06 листопада 2020 11:01
Договір 290 з ДЦ.pdf
06 листопада 2020 11:01
08230043266299J1400305100000000111120200823.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОБРОБУД-КОМФОРТ"

ТОВ "МАСТЕР-КОМ"

ТОВ "ПРОЕКТБУД СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОБРОБУД-КОМФОРТ"
#43367692
Відхилено 88 700,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 14:22
ТОВ "МАСТЕР-КОМ"
#40974451
Рішення скасоване 108 796,08
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 15:41
ТОВ "МАСТЕР-КОМ"
#40974451
Відхилено 108 796,08
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 15:49
ТОВ "ПРОЕКТБУД СЕРВІС"
#43266299
Переможець 109 294,34
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 15:58

Документи

12 листопада 2020 14:22
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:21
Протокол розгляду
09 листопада 2020 16:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 листопада 2020 15:49
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:45
Протокол розгляду
16 листопада 2020 15:45
Протокол 221
16 листопада 2020 15:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТБУД СЕРВІС"
#43266299
109 294,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 16:05
Додаткова угода 1 до 453-20.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 11:49
Договір 453-20 зміни до договору
01 грудня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розглянувши лист ТОВ «ПРОЕКТБУД СЕРВІС» від 18.12.2020 вих. №02/12 про внесення змін до договору №453-20 від 30.11.2020, керуючись п.5 ч.4 ст.41 Закону «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, п.2.3, пп.4 п.11.1 договору, рішенням тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради, у зв’язку зі зменшенням ринкової ціни на матеріал ПРОФНАСТІЛ, Сторони домовились зменшити суму договору на 40 891,94 грн. (сорок тисяч вісімсот дев’яносто одну гривню 94 копійок), без зміни обсягу та якості послуг, у зв’язку з чим: п. 1.2. договору викласти в наступній редакції: «Склад та обсяги робіт, що є предметом Договору, визначаються на підставі дефектного акту та Договірної ціни (Додаток №2, №3, №4); п. 2.1. договору викласти в наступній редакції: «Договірна ціна зазначена у відповідності до чинних Державних стандартів України (ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013) та визначена в Додатку №3, №4 до Договору»; п. 2.2. договору викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає 68 402,40 грн. (шістдесят вісім тисяч чотириста дві гривні 40 копійок) без ПДВ». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 18.12.2020.
Номер договору про закупівлю: 453-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 25 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 402,40
UAH