Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

встановлення блискавкозахисту будівель
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-10-21-004689-c 32404ee0466143b8b401aad1be661993
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страдна Інна Володимирівна

+380459572233 Proflicey_Borysp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДПТНЗ "Бориспільський професійний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 05536633
Вебсайт: http://proflicey-borys.at.ua
Місцезнаходження: 08304, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Ушакова, 17
Контактна особа: Страдна Інна Володимирівна
+380459572233
Proflicey_Borysp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2020 14:46
Початок аукціону: 26 листопада 2020 12:02
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
встановлення блискавкозахисту будівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, вул Ушакова 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 18:41
ПРОТОКОЛ.doc
30 жовтня 2020 18:41
Додаток 3 блискавкозахист -.docx
23 жовтня 2020 17:15
246_ДЦ_ДФ_2-1-1 .rtf
21 жовтня 2020 14:43
Додаток 2 .docx
21 жовтня 2020 14:43
Тендерна документація.docx
21 жовтня 2020 14:43
спеціфікація гуртожитка.pdf
21 жовтня 2020 14:43
спеціфікація (Навчально виробничого корпусу(блок теоретичних знань _ блок суспільно _ побутовий_ блок виробничих майстерень).pdf
21 жовтня 2020 14:43
Лист гарантия .docx
21 жовтня 2020 14:43
Додаток 1.doc
21 жовтня 2020 14:43
Додаток 7.docx
21 жовтня 2020 14:43
Додаток 6 .docx
21 жовтня 2020 14:43
Додаток 5.docx
21 жовтня 2020 14:43
Додаток 4.docx
30 жовтня 2020 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 18:41
ПРОТОКОЛ.doc
30 жовтня 2020 18:41
Додаток 3 блискавкозахист -.docx
21 жовтня 2020 14:43
Додаток 3 -.docx
23 жовтня 2020 17:15
246_ДЦ_ДФ_2-1-1 .rtf
21 жовтня 2020 14:43
Додаток 2 .docx
21 жовтня 2020 14:43
Тендерна документація.docx
21 жовтня 2020 14:43
спеціфікація гуртожитка.pdf
21 жовтня 2020 14:43
спеціфікація (Навчально виробничого корпусу(блок теоретичних знань _ блок суспільно _ побутовий_ блок виробничих майстерень).pdf
21 жовтня 2020 14:43
Лист гарантия .docx
21 жовтня 2020 14:43
Додаток 1.doc
21 жовтня 2020 14:43
Додаток 7.docx
21 жовтня 2020 14:43
Додаток 6 .docx
21 жовтня 2020 14:43
Додаток 5.docx
21 жовтня 2020 14:43
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-004689-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ", Код ЄДРПОУ:42142359
Дата подання: 04 грудня 2020 18:18
Вимога
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.12.2020 р. № 5 було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Мельниченко О.В.
ТОВ «ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» не погоджується з даним рішенням Замовника.
1. Відповідно до п. 1.1 Додатку № 2 до тендерної документації ФО-П Мельниченко О.В. в довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази не зазначив інформацію про офіс, комп’ютерне обладнання та склад, а також не надав підтверджуючі документи щодо наявності офісу та складу.
Таким чином, учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону і повинен бути відхилений на підставі абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
2. Відповідно до п. 3.1 Додатку № 2 до тендерної документації ФО-П Мельниченко О.В. не надав акти здачі – приймання робіт (надання послуг). Також, у складі пропозиції містяться: договір № 04-19 від 19.02.2019 року з Головним навчальним центром "Зелена Буча" АТ "Укрпошта", який надано не в повному обсязі, відсутні пункти 3-12 Договору та додаток № 1 - технічна специфікація та вартість, який є невід'ємною частиною Договору відповідно до п. 13.1 Договору; договір № 02/09-19 від 02.09.2019 року з Рибальченком Юрієм Анатолійовичем, який надано не в повному обсязі, відсутній кошторис-специфікація № 286, який є невід'ємною частиною Договору відповідно до п. 9.3 Договору; договір № 15/10-19 від 15.10.2019 року з ПП "Кампа" не в повному обсязі, відсутній акт виконаних робіт, який є невід'ємною частиною Договору відповідно до п. 1.2 Договору.
Таким чином, учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону і повинен бути відхилений на підставі абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
3. В складі тендерної пропозиції ФО-П Мельниченко відсутня відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, як це вимагалося п. 2.3 Додатку № 3 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФО-П Мельниченка О.В. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
4. ФО-П Мельниченко не надав інформацію про залучення або не залучення субпідрядника відповідно до п. 8 розділу ІІІ тендерної документації.
Таким чином, учасник процедури закупівлі ФО-П Мельниченко О.В. не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства і повинен бути відхилений на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
5. Пунктом 8 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати всі сторінки паспорту. ФО-П Мельниченко надав тільки 1, 2-3 та 12-13 сторінки паспорту, чим не виконав вимогу тендерної документації.
Таким чином, учасник процедури закупівлі ФО-П Мельниченко О.В. не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства і повинен бути відхилений на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Просимо Вас відхилити рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФО-П Мельниченко О.В.
У разі ігнорування вимоги, ТОВ «ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» змушений буде звернутися до Антимонопольного комітету України для відстоювання своїх прав згідно чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2020 15:52
Роз’яснення, щодо законності прийнятого рішення уповноваженою особою від 03.12.2020 р. №5 про намір укласти договір про закупівлю з ФО-П Мельниченко О.В. відповідно до змісту «Вимоги (Скарги) поданої ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ПО-ЖЕЖНИХ ПОСЛУГ», щодо непогодження з даним рішенням Замовника, в рамках оголошення «Встановлення блискавкозахисту будівель» ми, як Замовники проведення процедури закупівель, вважаємо формальними (несуттєвими) помилками , та такими, що не впливають на виконання Учасником робіт, згідно предмету закупівлі, та не вбачаємо жодних законних підстав, щодо невідповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Детальне пояснення додається .

Документи

09 грудня 2020 15:48
Пояснення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-21-004689-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ", Код ЄДРПОУ:42142359
Дата подання: 30 жовтня 2020 14:14
Скарга в АМКУ
Текст скарги викладений в додатку
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2020 00:28
Рішення від 03.11.2020 № 20389 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 00:28
Рішення від 18.11.2020 № 21481.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2020 21:26

Документи подані скаржником

30 жовтня 2020 13:07
Скарга UA-2020-10-21-004689-c.pdf

Документи подані замовником

05 листопада 2020 09:10
Пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мельниченко О.В. 527 485,22
UAH
489 950,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" 540 214,52
UAH
490 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 14:45
Електронний підпис
02 грудня 2020 09:24
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:58
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:54
лист-згода.PDF
06 листопада 2020 17:54
Лист-відгук.PDF
06 листопада 2020 17:54
Кошторисна документація.rar
06 листопада 2020 17:54
додаток до серт. стор.1.PDF
06 листопада 2020 17:54
додаток до серт стор.1.PDF
06 листопада 2020 17:54
сертифікат лабораторії.PDF
06 листопада 2020 17:54
Проект договору.rar
06 листопада 2020 17:54
Гарантійні листи.pdf
06 листопада 2020 17:54
гарантійний лист.PDF

Публічні документи

07 листопада 2020 14:15
Електронний підпис
07 листопада 2020 14:14
Медичні книжки працівників.pdf
07 листопада 2020 14:14
Кваліфікація працівників.pdf
07 листопада 2020 14:14
Документи повноваження.pdf
07 листопада 2020 14:14
Диплом Миколюка.pdf
07 листопада 2020 14:14
Кваліфікаційні обладнання.pdf
07 листопада 2020 14:14
Навчання у виробників.pdf
07 листопада 2020 14:14
Установчі документи.pdf
07 листопада 2020 14:14
Проект договору.pdf
07 листопада 2020 14:14
Реєстр наданих документів.pdf
07 листопада 2020 14:14
Накази на працівників.pdf
07 листопада 2020 14:14
Лист - гарантія за ст. 17.pdf
07 листопада 2020 14:14
Лист - згода.pdf
07 листопада 2020 14:14
Довідка МТБ.pdf
07 листопада 2020 14:14
Довідка за ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мельниченко О.В.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Мельниченко О.В.
#2981105119
Переможець 489 950,00
UAH
03 грудня 2020 11:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 11:43

Вимога про усунення невідповідностей

Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою «1» грудня 2020 року м. Бориспіль Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням тендерного комітету, згідно протоколу № 47-к від «01» липня 2020 року за результатами розгляду пропозиції учасника фізичної особи підприємця Мельниченка Олек-сандра Володимировича, процедури проведення відкритих торгів по предмету закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 (СPV) 45300000-0 Будівельно-мон-тажні роботи ДК 021:2015:-45310000-3 – Електромонтажні роботи «Послуги зі встановлення системи зовнішнього блискавкозахисту на об’єкті ДПТНЗ «Бориспільський професійний ліцей» Навчально-виробничого корпусу (блок теоретичних знань, блок суспільно-побутовий, блок виробничих майс-терень та Гуртожиток за адресою: Київська область, місто Бориспіль вули-ця Ушакова 17) ВИРІШИЛА: 1. В зв’язку з наявністю незначних недоліків в копіях поданих документів тендерної пропозиції просимо вас, як потенційному переможцю проведення від-критих торгів по предмету закупівлі долучити наступні документи, які підтверджують кваліфікаційні вимоги, згідно вимог тендерної документації: - надати копії підтверджуючих документів персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується до залучення для виконання робіт відпо-відно до предмета закупівлі, для верхолазу (верхолазів), які передбачені згідно вимог п.2.1. додатку 2 до тендерної документації. - надати копію Свідоцтва технічної компетентності вимірювальної електролабораторії, щодо процесів вимірювань (в тому числі свідоцтво про повір-ку законодавчо-регульованого засобу вимірювальної техніки). Після вико-нання робіт Підрядник повинен видати Замовнику акти вимірів заземле-ння та ізоляції, згідно п.1.3. додатку №2 до тендерної документації. - копію дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази (МТБ) вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрованих або виданих відповідним органом Держпраці згідно вимог ПКМУ від 26.10.2011 № 1107 (із змінами від 03.03.2020 №207) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» для виконання робіт підвищеної небезпеки: роботи, що вико-нуються на висоті понад 1,3 метра відповідно п.1.4. додатку №2 до тендерної документації, згідно наданого вами гарантійного листа №02/11-20/6 від 2 листопада 2020 року. - до поданої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі додати обігово-сальдову відомість. - в копіях наданих посвідчень відсутня копія посвідчення та відповідний витяг з протоколу щодо проходження навчання та перевірку знань з питань ОП керівника робіт Бабенка Леоніда Петровича – робота на висоті - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». Керівник робіт готує робоче місце для виконавців робіт, тому дане посвідчення є обов’язковим для керівника робіт. - в копіях наданих посвідчень відсутня копія посвідчення та відповідний витяг з протоколу щодо проходження навчання та перевірку знань з питань ОП на групу допуску з електробезпеки, одного з електромонтерів охоро-нно-пожежної сигналізації, а саме Слюсаря Олексія Петровича. - в копіях наданих посвідчень відсутня копія посвідчення та відповідний витяг з протоколу щодо проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки, електрогазозварника Задворного Михайла Васильо-вича. Також просимо надати письмові роз’яснення, з якою метою надані копії певних документів, які визначають кваліфікаційні критерії працівника, а саме: (кваліфікаційне посвідчення за професією, посвідчення та від-повідний витяг з протоколу щодо проходження навчання та перевірку знань з питань ОП на групу допуску з електробезпеки, копію особистої тру-дової книжки) електрогазозварника, адже в тендерній документації обов’язкова наявність у штаті Учасника виконавця з даних видів робіт не вимагалася. - долучити гарантійний лист про можливість виконання робіт на умовах та у відповідності до технічних вимог визначених у тендерній документації та додатках до неї, згідно вимог п.2.4. додатку №3 до тендерної документації. - документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника укладати договір (виписка з протоколу засновників про призначення, наказ, довіреність та інше) завірені належним чином. Доводимо до вашого відома, що згідно розділу V. Оцінка тендерної пропо-зиції частини 4, якщо потенційний переможець не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник має повне право відхилити вашу тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом 1 (одного) дня з дня ухвалення даного рішення відповідну інформацію, згідно зі ст.10, п.1.6 та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Уповноважена особа тендерного комітету / _____________ / Страдна І.В.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мельниченко О.В.
#2981105119
489 950,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:31
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 16:26
Договір укладений
14 грудня 2020 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 489 950,00
UAH