Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста білокачанна(03221410-3), морква (03221112-4), буряк столовий (03221111-7), цибуля (03221113-1), яблука (03222321-9)
Очікувана вартість
211 100,00 UAH
UA-2020-10-21-004543-c 9905a12c5f464f7496d2100ac10552c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вигорницька Світлана Вікторівна

+380574733716 zmievgp@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Зміївський геріатричний пансіонат
Код ЄДРПОУ: 03190641
Місцезнаходження: 63403, Україна , Харківська обл., Зміїв, Пролетарське шосе,27
Контактна особа: Вигорницька Світлана Вікторівна
+380574733716
zmievgp@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 13:46
Очікувана вартість: 211 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 055,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6333 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені (створені), безпосередньо, учасником процедури закупівлі, повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником - резидентом України будь-яких документів, інформації іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально. Пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в сертифікованому центрі перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 кг
Капуста білокачанна (03221410-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63403, Україна, Харківська область, м.Зміїв, Пролетарське шосе,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кг
Морква (03221112-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63403, Україна, Харківська область, м.Зміїв, Пролетарське шосе,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4500 кг
Буряк столовий (03221111-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63403, Україна, Харківська область, м.Зміїв, Пролетарське шосе,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4000 кг
Цибуля (03221113-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63403, Україна, Харківська область, м.Зміїв, Пролетарське шосе,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
Яблука (03222321-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63403, Україна, Харківська область, м.Зміїв, Пролетарське шосе,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 14:43
ТД _овочі_свіжі.doc
21 жовтня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 14:43
ТД _овочі_свіжі.doc
21 жовтня 2020 14:33
ТД _овочі_свіжі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-004543-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:37283725
Дата подання: 23 жовтня 2020 10:17
щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовник!
1)В пункті 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатка 1 тендерної документації викладено наступне: Допускається залучення трьох рефрижераторів або трьох спеціалізованих транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, з яких не менше ніж два транспортних засоби – рефрижератори, що забезпечить якісне постачання харчових продуктів при перевезенні наступних товарів: овочі, фрукти, картоплю, соки, вироби консервовані з овочів та фруктів.
В пункті 2.1 тендерної документації зазначено, що Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. У разі якщо учасник залучає декілька Перевізників для постачання предмету закупівлі, кожний з них повинен мати необхідну кількість працівників, з розрахунку: на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника.
Дані пункти тендерної документації свідчить про дискримінацію учасників та недотримання принципів здійснення публічних закупівель - добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них і порушують права учасників.
Дискримінаційні вимоги щодо кількості рефрижераторів та працівників на кількість одиниць транспорту така вимога не тільки суперечить принципу Закону України «Про публічні закупівлі» але також порушує норми Закону України «Про захист економічної конкуренції.
Довести необхідність встановлення такої вимоги, а отже взяти участь у закупівлі можуть лише учасники, які мають в наявності три рефрижератори, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, які можуть та спроможні здійснювати постачання овочей в необмеженій кількості транспортних засобів – рефрижераторів.
Враховуючи вимоги тендерної документації прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише т учасники, які мають в наявності три рефрижератори, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Виникає підстава вважати що вимоги даної тендерної документації розробляється замовником і оголошується процедура закупівлі завідомо у змові з якимось конкретним учасником з порушенням прав інших спроможних до постачання товару учасників.
Враховуючи вищевикладене просимо Вас надати роз'яснення, правові обґрунтування даних вимог тендерної документації.

2) В пункті 1.4 тендерної документації викладено, що відомості з ЄДРПОУ у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), за 2020 рік, щодо суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку транспортних засобів.
В зв'язку з тим що дезінфекційну обробку транспортних засобів можуть здійснювати і державні установи в яких обмежений бюджет на отримання цих довідок, замовлення цих довідок платне. Просимо Вас доповнити можливість надання витягу з ЄДР.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 жовтня 2020 13:44
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу про усунення порушення UA-2020-10-21-004543-с від 23.10.2020 (далі – Вимога), оприлюднену в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Комунальна установа Зміївський геріатричний пансіонат (далі – Замовник) вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, замовник установлює один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв.
У Тендерній документації (далі – ТД), відповідно ч.2 ст.16 Закону, Замовником встановлено, зокрема, такі кваліфікаційні критерії як: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
1.Відповідно до Додатку №1 ТД «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (перелік документів та інформації), Замовник визначив необхідність залучення учасниками процедури закупівлі трьох рефрижераторів або трьох спеціалізованих транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, з яких не менше ніж два транспортних засоби – рефрижератори, що забезпечить якісне постачання харчових продуктів при перевезенні наступних товарів: овочі, фрукти, картоплю, соки, вироби консервовані з овочів та фруктів.
Дана вимога не є дискримінаційною, адже Замовник вважає необхідним залучення трьох рефрижераторів або трьох спеціалізованих транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, з яких не менше ніж два транспортних засоби – рефрижератори, що забезпечить якісне постачання харчових продуктів при перевезенні наступних товарів: овочі, фрукти, картоплю, виходячи, по-перше, з досвіду організації процесу харчування в підпорядкованому закладі, та, по-друге, з досвіду здійснення заходів, направлених на недопущення порушень під час поставок товарів Замовнику.
Встановлення вимоги щодо залучення не менше 2-х рефрижераторів обумовлене тим, що в рефрижераторі наявні холодильно-опалювальні установки, що здатні підтримувати всередині кузова транспортного засобу температурний режим, необхідний для збереження якості та корисних властивостей овочів, фруктів та картоплі. Основне завдання експлуатації рефрижераторів полягає в створенні і підтримці заданих температурно-вологісних режимів під час транспортування вантажу за умови безпечної роботи обладнання. Рухомий склад для перевезень картоплі та овочів вибирається з урахуванням температури зовнішнього повітря і тривалості перевезення. Оскільки постачання предмету закупівлі здійснюється протягом листопада-грудня, тобто перевезення товару здійснюється при низьких показниках температури навколишнього середовища, Замовник вимагає у тендерній документації підтвердження наявності саме рефрижераторів.
Що стосується кількості залучених транспортних засобів, то вона обумовлюється необхідністю впевнитись, що учасник має матеріально-технічну базу, достатню для систематичного, безперебійного та якісного постачання харчових продуктів. Замовник повинен бути впевнений, що у випадку форс-мажорних обставин, технічної несправності транспортного засобу, у учасника є можливість забезпечити швидку заміну транспортного засобу, в тому числі такого, що направлений за маршрутом постачання харчових продуктів до закладу Замовника, та унеможливить зміну якості чи придатності товару, що, в свою чергу, унеможливить зрив процесу харчування у підпорядкованому закладі.
Відповідно до Додатку №1 ТД «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (перелік документів та інформації), Замовником встановлено необхідність підтвердження наявності працівників (водіїв, експедиторів транспортних та вантажників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі.
Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки її встановлено Замовником, виходячи, по-перше, з досвіду організації процесу харчування в підпорядкованому закладі, та, по-друге, з досвіду здійснення заходів, направлених на недопущення порушень під час поставок товарів Замовнику.
Відповідно до класифікатору професій:
1) До обов’язків експедиторів транспортних відносяться: супроводження товарів (вантажів) під час перевезень, забезпечення їх збереження, видачу у встановленому порядку, забезпечення нагляду за ходом виконання навантажувально-розвантажувальних, перевантажувальних, перевалочних, пакувальних робіт, контроль експедиторського (відправницького) маркування вантажів і пломбування засобів перевезення, контейнерів, холодокамер, контролює наявність пристосувань для перевезення вантажів і санітарний стан відповідного виду автомобільного транспортного засобу, призначеного для перевезення, супроводжує вантажі до місця призначення, забезпечує необхідний режим зберігання вантажів під час їх перевезення, забезпечує здавання вантажу після перевезення, оформлює претензійні акти згідно із встановленими формами у випадку надходження вантажів (порча та (або) нестача вантажів) тощо.
2) До обов’язків вантажника відноситься - навантажувати, перевозити, переносити і розвантажувати вантаж (харчові продукти).
3) Водій, відповідно, знає схему маршруту, що обслуговується, пункти зупинок і призначення, правила дорожнього руху і технічної експлуатації автомобілів.
Працівники зазначених професій є обов’язковим при постачанні продуктів харчування, та їх кількість, встановлена умовами ТД, обумовлена необхідною кількістю транспортних засобів.
Враховуючи вищезазначене, Замовник вважає Вимогу безпідставною. Замовник проводить закупівлю в порядку та на умовах, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» з суворим додержанням принципів здійснення закупівель.
2. Відповідно до Додатку №1 ТД «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (перелік документів та інформації), Замовник вимагає надати Відомості з ЄДРПОУ у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), за 2020 рік, щодо суб’єкта господарювання, що здійснює.
У відповідності до вимог діючого законодавства України, в частині отримання Відомостей з ЄДРПОУ, для установ державної форми власності не встановлено жодних обмежень та/або заборон. Разом з цим, умови Тендерної документації не містять вимог щодо здійснення дезінфекційної обробки транспортних засобів виключно установами державної форми власності, тобто учасники процедури закупівлі мають право самостійного визначення суб’єкту надання зазначених послуг.
Враховуючи зазначене вище, умови Тендерної документації ґрунтуються на нормах діючого законодавства, та не містять дискримінаційних вимог, у зв’язку з чим Замовник не має підстав для внесення змін до ТД.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС" 147 000,00
UAH з ПДВ
147 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мамедов Тахір Мазаір огли 195 475,00
UAH з ПДВ
195 475,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна 211 080,00
UAH з ПДВ
211 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 15:26
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:25
свідоцтво фінустанови.pdf.p7s.p7s
04 листопада 2020 15:25
свідоцтво фінустанови.pdf
04 листопада 2020 15:25
ліцензія 293794.pdf.p7s.p7s
04 листопада 2020 15:25
ліцензія 293794.pdf
04 листопада 2020 15:25
20_892_GarantKAG_UA-2020-10-21-004543-c.pdf.p7s.p7s
04 листопада 2020 15:25
20_892_GarantKAG_UA-2020-10-21-004543-c.pdf
04 листопада 2020 15:25
Свідоцтво (1).rar
04 листопада 2020 15:25
Правила (1).rar
04 листопада 2020 15:25
Ліцензія (1).rar
04 листопада 2020 15:25
Гарантія_892.rar
04 листопада 2020 15:25
сертифікати.pdf
04 листопада 2020 15:25
протоколи випробув цибуля.pdf
04 листопада 2020 15:25
протоколи випробув морква.pdf
04 листопада 2020 15:25
трудові книжки.pdf
04 листопада 2020 15:25
медичні книжки.pdf
04 листопада 2020 15:25
мед дов водії.pdf
04 листопада 2020 15:25
кваліфікаційні2.pdf
04 листопада 2020 15:25
кваліфікаційні.pdf
04 листопада 2020 15:25
кваліфікаційні транспорт.pdf
04 листопада 2020 15:25
документи сес.pdf
04 листопада 2020 15:25
дов працівники.pdf
04 листопада 2020 15:25
гігієна персоналу.pdf
04 листопада 2020 15:25
вивіз ТПВ.pdf
04 листопада 2020 15:25
інші документи3.pdf
04 листопада 2020 15:25
інші документи2.pdf
04 листопада 2020 15:25
інші документи.pdf
04 листопада 2020 15:25
інші док стат, директ, витяг.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 19:47
ліцензія СК.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_011.pdf
28 жовтня 2020 19:47
свідоцтво СК.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_017.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_018.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_016.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_015.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_014.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_013.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_012.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_009.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_010.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_008.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_005.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_007.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_006.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_004.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_003.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_002.pdf
28 жовтня 2020 19:47
scan_0018082_001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС"

ФОП Мамедов Тахір Мазаір огли

Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС"
#37283725
Відхилено 147 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 13:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2020 17:53
ФОП Мамедов Тахір Мазаір огли
#3300705534
Переможець 195 475,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 14:29

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації/документах І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС" у складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого автотранспорту вих. №0311/560 від 03.11.20 р., в якій не надано інформацію про залучення трьох рефрижераторів або трьох спеціалізованих транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, з яких не менше ніж два транспортних засоби – рефрижератори, що є невідповідністю кваліфікаційним критеріям, установленим відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». 2.Учасником ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС" у складі тендерної пропозиції надано Договір про надання послуг № Р-29/19.1 від 06.02.20 р., що підтверджує здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання. Але Відомості з ЄДРПОУ щодо суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку транспортних засобів, у складі тендерної пропозиції надані за 2019 рік, що є невідповідністю кваліфікаційним критеріям, установленим відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Учасником ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС" у складі тендерної пропозиції надано медичні книжки працівників: Кушнарьова Сергія Анатолійовича, Пархоменко Романа Володимировича, які зазначені в Інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для обігу предмета закупівлі №0311/552 від 03.11.2020 року. Відносно вказаних працівників учасником ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» були надані трудові книжки, які не підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками. ІІ. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. У відповідності до п. 1.1. ч. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 2 до Тендерної документації, вимагалось надати наступний документ: 1.1. Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого автотранспорту відповідно до нижчезазначених вимог та за нижчезазначеною формою. Залучення не менше ніж трьох рефрижераторів для перевезення харчових продуктів тваринного походження (молоко, м’ясо, риба, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, їх похідні та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною). Допускається залучення трьох рефрижераторів або трьох спеціалізованих транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, з яких не менше ніж два транспортних засоби – рефрижератори, що забезпечить якісне постачання харчових продуктів при перевезенні наступних товарів: овочі, фрукти, картоплю, соки, вироби консервовані з овочів та фруктів. Допускається залучення трьох спеціалізованих транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, що забезпечить якісне постачання харчових продуктів при перевезенні наступних товарів: крупи, рис, манка, макаронні вироби, цукор, борошно, спеції, горіхи, печиво та цукерки, інші харчових продуктів, що не потребують особливих умов зберігання: № з/п Марка, модель, тип (вид) кузову ТЗ Реєстраційний номер ТЗ Особистий реєстраційний номер потужності, що використовуються в обігу харчових продуктів ТЗ при перевезенні та зазначені у даній таблиці Підстава користування ТЗ Оператор ринку, який здійснює транспортування товару 2. У відповідності до п. 1.4. ч. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до Тендерної документації, у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання, вимагалось надати Відомості з ЄДРПОУ у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), за 2020 рік, щодо суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку транспортних засобів. 3. У відповідності до п.2.5 ч.2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації: У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації); - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) (Для керівників юридичних осіб (генеральний директор, директор, керуючий) надається трудова книжка або трудовий договір (контракт тощо). - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: - для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) (Для керівників юридичних осіб (генеральний директор, директор, керуючий тощо) надається трудова книжка або трудовий договір (контракт тощо). - для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого автотранспорту відповідно до вимог та за формою (п. 1.1. ч. 1 Додатку 2 до Тендерної документації). Залучення трьох рефрижераторів або трьох спеціалізованих транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, з яких не менше ніж два транспортних засоби – рефрижератори, що забезпечить якісне постачання харчових продуктів при перевезенні наступних товарів: овочі, фрукти, картоплю, соки, вироби консервовані з овочів та фруктів. 2. Відомості з ЄДРПОУ у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), за 2020 рік, щодо суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку транспортних засобів. 3. Трудові книжки працівників: Кушнарьова Сергія Анатолійовича, Пархоменко Романа Володимировича, які підтверджують трудові відносини між зазначеними працівниками та учасником ТОВ «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС». На підставі п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу. В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВ «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» (код ЄДРПОУ 37283725) буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

10 листопада 2020 13:25
Електронний підпис
10 листопада 2020 13:22
Протокол відхиленння
06 листопада 2020 14:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мамедов Тахір Мазаір огли
#3300705534
195 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 13:36
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 11:39
Договір укладений
23 листопада 2020 11:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 195 475,00
UAH