Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01986397 |
Місцезнаходження: | 50056, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ковальчук Вікторія +380983234999 economist_1000@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2020 22:51 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 листопада 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється після виконання робіт на підставі підписаних Сторонами актів здачі-приймання робіт протягом 30 днів після їх підписання. Але у будь-якому випадку термін оплати залежить від реального фінансуваня замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
21 жовтня 2020 22:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2020 22:44 |
Протокол наміру укласти договір.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-01-000020 ● 44b014e6476942ed9bf7169f8a4ad1d0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2021 16:56 |
30.06.2021 № 334
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.06.2021 № 334
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2020-10-21-004028-b 21.10.2020 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 01986397) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-13 10:45:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції приміщень на 3 поверсі будівлі опрераційного блоку КЗ “Криворізька міська клінічна лікарня №2» ДОР», розташованого за адресою : майдан 30-річчя Перемоги, 2, м. кривий Ріг, під розміщення агіографічної системи Коригування за кодом ДК 021:2015: 4530000-0 – Будівельно-монтажні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2020-10-21-004028-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, Замовником в обґрунтуванні щодо вибору переговорної процедури закупівлі зазначено п.п5, п.2, ст40 Закону, а саме: виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
Поясніть, який саме договір є основним (вказати дата та номер договору), а також за яким проведеним тендером укладено основний договір з ТОВ «МІТАЛЛ ІНКОМ» на виконання аналогічних робіт (вказати номер закупівлі).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-14 14:24:59
Відповідь на запит (протокол засідання тендерного комітету від 13.07.2021 р. додається)
Відповідь на запит (протокол засідання тендерного комітету від 13.07.2021 р. додається)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 23.07.2021 р. (додається) звертаємося до Східного офісу Держаудитслужби з проханням переглянути рішення щодо встановлення порушень викладених у Висновку. Надаємо до розгляду аргементовані доводи щодо можливості застосування переговорної процедури закупівель UA-2020-10-21-004028-b як виняток, згідно п.п.5, п.2, ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі" зі змінами. Також інформуєм Вас, що взяті обома сторонами (Замовником і Підрядником) зобов'язання за договір №435 від 05.11.2020 р., який укладений за результатами переговорів з ТОВ "Міталл Інком", наразі виконані. Що унеможливлює виконання вимог Східного офісу Держаудитслужби.
2021-07-23 18:59:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 04/0039/2021пр |
Дата публікації: | 27 серпня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
27 серпня 2021 11:39
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" #39718264 |
Переможець |
2 977 159,42
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2020 22:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2021 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 13:44
|
ДУ2 30.03 (1).PDF | зміни до договору |
02 квітня 2021 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2021 14:52
|
ДУ2 від 17.03.21р. (1).PDF | зміни до договору |
19 березня 2021 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2021 12:12
|
ДУ2 від 02.03.21 (1).PDF | зміни до договору |
05 березня 2021 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:55
|
ДУ1Договор435 (1).PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 14:58
|
435 від 05.11.2020.PDF | укладений |
06 листопада 2020 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.п.4, п.5, ст.41 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель. Згідно п.п.5, п.5, ст.41 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель. |
Номер договору про закупівлю: | 435 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно рішення міської ради від 24.02.21 №238 та згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 435 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно рішення міської ради від 24.02.21р. №238 та згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 435 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно рішення міської ради від 24.02.21р. №238 та згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 435 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2, |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |