Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з будівництва каналізаційної насосної станції з напірними трубопроводами по вул. Київська, в с. Зазим’є, Броварського району Київської області
Очікувана вартість
13 602 677,60 UAH
UA-2020-10-21-003830-c ● e971d741a42546229135ed9b632a6ea5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34695981 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Кончаківська Ірина Михайлівна +380442067481 2067481@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2020 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2020 14:18 |
Очікувана вартість: | 13 602 677,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 014,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 68013 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська, Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - строк дії – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з будівництва каналізаційної насосної станції з напірними трубопроводами по вул. Київська, в с. Зазим’є, Броварського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07415, Україна, Київська область, Броварський район, с.Зазим’є
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата перераховується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором | Аванс | 20 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2020 09:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2020 08:17 |
Підсумкова відомість ресурсів Зазим_є.rtf | |
21 жовтня 2020 13:40 |
Додаток 3 Договір.docx | |
21 жовтня 2020 13:40 |
Додаток 2 Технічне завдання.pdf | |
21 жовтня 2020 13:40 |
Додаток 1 ТП.docx | |
21 жовтня 2020 13:40 |
ТД Зазим_є КНС.docx | |
21 жовтня 2020 13:40 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf |
28 жовтня 2020 09:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 жовтня 2020 08:17 |
Підсумкова відомість ресурсів Зазим_є.rtf
|
|||
21 жовтня 2020 13:40 |
Додаток 3 Договір.docx
|
|||
21 жовтня 2020 13:40 |
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
|
|||
21 жовтня 2020 13:40 |
Додаток 1 ТП.docx
|
|||
21 жовтня 2020 13:40 |
ТД Зазим_є КНС.docx
|
|||
21 жовтня 2020 13:40 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договоріву
Дата подання: 22 жовтня 2020 10:10
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 16:11
Доброго дня !
В роздлі 3.5. Кваліфікаційні критерії до учасників є вимога, що Учасник повинен надати інформацію з посиланням на спеціалізований сайт про готовність об’єкта до експлуатації (відповідно до інформаційної довідки про виконання аналогічного (них) договору (рів), не менше ніж за одним договором). Просимо надати пояснення, щодо дискримінаційної вимоги на підтвердження виконання аналогічного договору ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником розглянуто запитання та інформуємо. Встановлена Замовником вимога щодо надання інформації про готовність об’єкта до експлуатації не є дискримінаційною, оскільки Замовник не вимагає підтверджуючих документів, а просить надати інформацію з посиланням на спеціалізований сайт, а така інформація знаходиться у вільному доступі. Крім того, інформація про готовність об’єкта до експлуатації підтверджує досвід повного виконання аналогічних робіт. Разом з тим, відповідно до вимог тендерної документації передбачено, у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації).
Розширення
Дата подання: 23 жовтня 2020 20:26
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 08:11
Добрий день! Пунктом 116 Технічного завдання передбачено розширення свердловини 110мм-200мм. В той же час, п. 117 передбачене розширення 300мм-400мм. Проте відсутнє розширення свердловини 200мм-300мм, що є технологічно невірним. Роз'ясніть, будь ласка, чи може учасник врахувати у вартість пропозиції роботи з розширення свердловини 200мм-300мм, оскільки виключення цих робіт порушує технологічний процес виконання вказаних робіт? Або внесіть, будь ласка, зміни до технічного завдання щодо включення до нього цього виду робіт. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго ранку! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що учасник може врахувати у вартість пропозиції роботи з розширення свердловини 200мм-300мм.
Матеріали
Дата подання: 23 жовтня 2020 20:29
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 08:19
Добрий день! Технічне завдання до даної закупівлі враховує лише роботи і взагалі не містить інформації про матеріали та обладнання, які необхідно використовувати/монтувати під час виконання робіт (не зазначені види труб, їх SDR, ЗБВ, асфальт, обладнання тощо). Для правильного розрахунку вартості пропозиції, уточніть, будь ласка, інформацію про матеріали. Або матеріали будуть надаватися Замовником? Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго ранку! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що Замовником долучено до предмету закупівлі підсумкову відомість робіт без цін
Документи переможця
Дата подання: 26 жовтня 2020 10:35
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 08:24
Добрий день! Уточніть, будь ласка, чи може учасник, враховуючи ситуацію з посиленням карантину на території країни, надати документи переможця (довідка МВС про відсутність судимості) в електронному вигляді з накладенням ЕЦП/КЕП? Дякуємо!
Відповідь: Доброго ранку! Вимогами тендерної документації передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Локальний кошторис
Дата подання: 26 жовтня 2020 11:45
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 08:31
Доброго дня! В технічному завданні в наявності локальні кошториси № 2-1-2 та 2-1-4, проте відсутній локальний кошторис № 2-1-3. Уточніть, будь ласка, цю інформацію. Дякуємо!
Відповідь: Доброго ранку! Локальний кошторис № 2-1-3, це кошторис на придбання технологічного устаткування, яке зазначене у підсумковій відомості ресурсів, яка долучена Замовником до предмету закупівлі
проект договору
Дата подання: 26 жовтня 2020 13:27
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 08:36
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, чи повинен учасник на виконання вимог ТД щодо надання проекту договору надавати також додатки до цього договору, або тільки сам текст договору, завірений підписом уповноваженої особи учасника? Дякуємо!
Відповідь: Доброго ранку! Проект договору містить додатки, які є його невід'ємною частиною, а отже Учаснику необхідно подати проект договору із заповненими реквізитами завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі використання)
Дозвільна документація
Дата подання: 26 жовтня 2020 15:14
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 09:19
Добрий день! Роз'ясніть, будь ласка, якщо учасник має намір залучати для виконання робіт техніку за договорами про надання послуг, чи може він надати дозволи/декларації на експлуатацію такої техніки/виконання робіт підвищеної небезпеки цією технікою, що видані організаціям, які будуть надавати послуги технікою? Дякуємо!
Відповідь: Доброго ранку! Замовником розглянуто запитання та інформуємо, що надання дозвільних документів передбачено виключно тільки для Переможця закупівлі. Крім того, Переможець повинен оприлюднити їх в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Слід зазначити, що саме Переможець повинен надати всі необхідні ліцензії для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них (якщо отримання ліцензій на виконання таких робіт передбачено законодавством), копію діючого дозволу та/або декларації на виконання робіт відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки»). Якщо ліцензії та/або дозволи видані переможцю (субпідрядній організації), як електронні документи і знаходяться у вільному доступі, то такий переможець повен надати довідку в довільній формі із посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет. У разі, якщо виконання робіт передбачених у Технічному завданні до тендерної документації не потребує наявності дозвільних документів, такий переможець надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Разом з тим, вимогами тендерної документації передбачено, що Учасник може для підтвердження відповідності критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. У випадку використання матеріально-технічної бази субпідрядників для виконання робіт, на підтвердження цього критерію, учасник додатково надає довідку в довільній формі із зазначенням будівельних машин та механізмів.
Крім того, у разі, якщо Учасник планує залучити до виконання робіт субпідрядника, такий Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі залучення субпідрядних організацій учасник повинен надати довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ субпідрядника, види робіт, які доручатимуться йому на виконання та орієнтовну вартість робіт субпідрядної організації сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції. Разом з довідкою учасник має надати копiї лiцензiй субпідрядників на виконання робіт (якщо необхідність наявності таких ліцензій передбачене законодавством), які передбачається доручити субпідрядникам та оригінал листа від субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені.
Разом з тим, вимогами тендерної документації передбачено, що Учасник може для підтвердження відповідності критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. У випадку використання матеріально-технічної бази субпідрядників для виконання робіт, на підтвердження цього критерію, учасник додатково надає довідку в довільній формі із зазначенням будівельних машин та механізмів.
Крім того, у разі, якщо Учасник планує залучити до виконання робіт субпідрядника, такий Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі залучення субпідрядних організацій учасник повинен надати довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ субпідрядника, види робіт, які доручатимуться йому на виконання та орієнтовну вартість робіт субпідрядної організації сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції. Разом з довідкою учасник має надати копiї лiцензiй субпідрядників на виконання робіт (якщо необхідність наявності таких ліцензій передбачене законодавством), які передбачається доручити субпідрядникам та оригінал листа від субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені.
Дилер
Дата подання: 26 жовтня 2020 15:26
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 09:37
Доброго дня! Згідно вимог ТД учасник має надати документ, що підтверджує статус Учасника як виробника товару або офіційного представника (дилера, дистриб’ютора та інше) заводу – виробника або його офіційного представника в Україні (лист від заводу-виробника або його офіційного представника в Україні, що підтверджує статус Учасника та його відповідальність за обладнання, що поставляється). Проте, виконуючи роботи, що є предметом вказаної закупівлі, учасник може просто придбати для цих робіт обладнання у відповідного заводу-виробника або дилера чи представника, не маючи при цьому особисто статусу такого виробника товару або офіційного представника (дилера, дистриб’ютора та інше). У зв'язку з вищевикладеним, просимо усунути цю вимогу, як дискримінаційну, яка обмежує коло учасників. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго ранку! Замовником розглянуто запитання та інформуємо, що вимога встановлена тендерною документацією щодо надання документу, що підтверджує статус Учасника як виробника товару або офіційного представника (дилера, дистриб’ютора та інше) заводу – виробника або його офіційного представника в Україні (лист від заводу-виробника або його офіційного представника в Україні, що підтверджує статус Учасника та його відповідальність за обладнання, що поставляється) не є дискримінаційною, оскільки вимагається Замовником у зв’язку з можливою майбутньою необхідністю в заміні, ремонті, налаштуванні, встановленні, монтажу обладнання, що передбачене предметом закупівлі. Крім того, слід зазначити, що дилерський договір, як форма змішаного правочину, передбачає безоплатне надання послуг післягарантійного обслуговування, тощо, в той час як договір купівлі-продажу після закінчення гарантійного терміну на обладнання таких послуг не передбачає.
Плити
Дата подання: 26 жовтня 2020 15:50
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 08:40
Добрий день! У п. 20 локальному кошторисі № 2-1-2 п. 20-передбачена плита днища, проте не зазначені тип плити монолитна (яка марка бетона) або збірна (який тип плити). Уточніть, будь ласка, вказану інформацію. Дякуємо!
Відповідь: Доброго ранку! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що Замовником долучено до предмету закупівлі підсумкову відомість ресурсів без цін, де зазначена запитувана інформація
Фундаментні плити
Дата подання: 26 жовтня 2020 15:53
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 08:44
Добрий день! У п. 46 та 61 локального кошторису № 2-1-2 передбачено улаштування фундаментних плит у розмірі 0,0065 м3 та 0,0024м3 відповідно. Зазначений об'єм є замалим для фундаментних плит. Уточніть, будь ласк, можливо виникла помилка у кількості м3? Дякуємо!
Відповідь: Доброго ранку! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що Замовником долучено до предмету закупівлі підсумкову відомість ресурсів без цін, де зазначена запитувана інформація
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ" |
13 514 756,19
UAH з ПДВ
|
13 514 756,19
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
13 602 221,78
UAH з ПДВ
|
13 534 207,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 101" |
13 535 800,00
UAH з ПДВ
|
13 535 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ" #39954243 |
Відхилено |
13 514 756,19
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 16:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" #31862999 |
Переможець |
13 534 207,74
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 14:39
|
Додаткова угода _9 Зазимє підряд.pdf | зміни до договору |
16 березня 2023 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 14:29
|
Додаткова угода _8 Зазимє _211-11.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:07
|
Додаткова 7.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 08:22
|
Додаткова угода _6 Зазимє.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 08:18
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 15:24
|
Додаткова угода _5 Зазимє.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 10:05
|
Додаткова угода _4 Зазимє.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2021 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 10:59
|
Додаткова угода _3 Зазимє.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 11:34
|
Додаткова угода _2 Зазимє.pdf | зміни до договору |
11 червня 2021 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 08:44
|
Додаткова угода Зазимє.pdf | зміни до договору |
08 червня 2021 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 09:58
|
Договір | укладений |
25 листопада 2020 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 211-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 211-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 211-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 211-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 211-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 211-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 211-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 211-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 211-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |