Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44420000-0 - Будівельні товари (вініловий скоч для розмітки)
Очікувана вартість
5 215,92 UAH
UA-2020-10-21-003797-a 1377c45b7a3a44249c588f8216a6f80d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрієнко Юрій Георгійович

+380512373279 zakupivlia.vikonkom@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056612
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Адміральська,20
Контактна особа: Андрієнко Юрій Георгійович
+380512373279
zakupivlia.vikonkom@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


ПРОДАВЕЦЬ гарантує якісне та належне надання товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
422 шт
Вініловий скоч для розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений ПРОДАВЦЕМ товар здійснюється шляхом попередньої оплати у розмірі 30 %, відповідно до Додатку 1 Договору на підставі виставленого ПРОДАВЦЕМ рахунку, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту виставлення рахунку, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПРОДАВЦЯ відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070, наказу міського голови від 06.02.2020 № 25 вгс. Аванс 5 Календарні 30
Поставка товару Остаточна оплата наданого товару проводиться ПОКУПЦЕМ після підписання сторонами видаткової накладної, протягом 10-и (десяти) банківських днів з моменту пред’явлення ПРОДАВЦЕМ відповідного рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

21 жовтня 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «СВІКОМ»
#37167117
Переможець 5 215,92
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 12:04

Документи

21 жовтня 2020 11:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 14:17