Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту електромереж в СШ № 210 за адресою: місто Київ, вул. Йорданська, 22-А)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2020-10-21-003697-c ● fa411569b7de4b26a90b7d54ce125fcd
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2020 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 35 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Кількість: 1 послуга.
Місце поставки: м. Київ, вул. Йорданська, 22-А
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 10 грудня 2020 року.
Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки: м. Київ, вул. Йорданська, 22-А
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 10 грудня 2020 року.
Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту електромереж в СШ № 210 за адресою: місто Київ, вул. Йорданська, 22-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить розрахунки з Підрядником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через УДКСУ у Оболонському районі УДКСУ у м. Києві. Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2020 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2020 13:30 |
оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимоги
Дата подання: 22 жовтня 2020 12:30
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 15:52
Замовник: - листи-відгуки по наданим копіям договорів з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) послуг по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору (не менше одного).
Запитання: Чи правильно ми розуміємо, що можна надати 2 аналогічні договори та 1 відгук?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання . Необхідно надати не менше двох аналогічних договорів та до кожного з них лист-відгук, тобто не менше двох відгуків.
вимоги
Дата подання: 23 жовтня 2020 16:02
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 16:17
вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Замовник: - листи-відгуки по наданим копіям договорів з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) послуг по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору (не менше одного).
Запитання: Чи правильно ми розуміємо, що можна надати 2 аналогічні договори та 1 відгук?
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 23.10.2020, 15:52)
Доброго дня. Дякуємо за запитання . Необхідно надати не менше двох аналогічних договорів та до кожного з них лист-відгук, тобто не менше двох відгуків.
У зв'язку з такою відповіддю, Замовник повинен внести уточнюючі зміни в умови оголошення про закупівлю6 два аналогічні договори + 2 відгуки (а не "не менше одного", що трактується двояко).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До кожного аналогічного договору має бути наданий один лист-відгук.
вимоги
Дата подання: 23 жовтня 2020 16:28
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 17:16
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 23.10.2020, 16:17)
До кожного аналогічного договору має бути наданий один лист-відгук.
Так напишіть це в умовах закупівлі.
Відповідь: Доброго дня, стосовно вашого запитання, повідомляємо, оголошенням передбачено надання окремого листа-відгука до кожного з аналогічних договорів: "листи-відгуки по наданим копіям договорів з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) послуг по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору (не менше одного)".
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія" #32346759 |
Переможець |
34 734,88
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 14:55
|
1911-4ПР.pdf | укладений |
19 листопада 2020 14:40
|
1911-4ПР.pdf | укладений |
19 листопада 2020 14:38
|
19.11 - 4 ПР договір .pdf | укладений |
19 листопада 2020 13:27
|