Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи газопостачання навчального закладу по вул. Центральна, 12 в с. Вірля Баранівського району Житомирської області (реконструкція вузла обліку газу)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-10-21-003667-b dc6ceb0862374029b95999d330a0b55e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старушко Олена Броніславівна

+380414442302 baranivkaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Баранівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41067449
Місцезнаходження: 12701, Україна , Житомирська обл., місто Баранівка, вулиця Соборна будинок 20
Контактна особа: Старушко Олена Броніславівна
+380414442302
baranivkaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 18:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 18:32
Початок аукціону: 05 листопада 2020 13:54
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження: 12701, м. Баранівка, вул. Соборна, 20, Баранівського району, Житомирської області; Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Реконструкція системи газопостачання навчального закладу по вул. Центральна, 12 в с. Вірля Баранівського району Житомирської області (реконструкція вузла обліку газу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, Баранівка, Соборна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця, на підставі актів виконаних робіт протягом 10 банківських днів з дня їх підписання. Джерело фінансування – місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 18:27
Додаток 4.docx
21 жовтня 2020 18:27
Додаток 3.docx
21 жовтня 2020 18:27
Додаток 2.docx
21 жовтня 2020 18:27
ВІРЛЯ ЗОШ.PDF
21 жовтня 2020 18:27
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Вірля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документів
Дата подання: 26 жовтня 2020 16:13
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 08:56
Відсутній додаток 1, на який є посилання у Додатку №2 п.1.2. Підтвердні документи згідно Додатку №1 (технічні вимоги).
Відповідь: Доброго дня! Додатком 1 являється технічний опис предмету закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР" 79 672,80
UAH з ПДВ
79 672,80
UAH з ПДВ
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ" 79 861,20
UAH з ПДВ
79 861,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:17
Цінова пропозиція Вірля.pdf
04 листопада 2020 14:17
Статут 2019 (з описом).pdf
04 листопада 2020 14:17
Проект договору.pdf
04 листопада 2020 14:17
Повноваження.pdf
04 листопада 2020 14:17
Кошторис Вірля.pdf
04 листопада 2020 14:17
Досвід.zip
04 листопада 2020 14:17
Довідка про санкції.pdf
04 листопада 2020 14:17
Відомості про Учасника.pdf
04 листопада 2020 14:17
Витяг з реєстру 2020-10-06.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 13:40
Електронний підпис
28 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис
28 жовтня 2020 13:21
Пропозиція.PDF.PDF
28 жовтня 2020 12:53
Лист гарантія ст 17.PDF
28 жовтня 2020 12:53
Довіреність Степанець.pdf
28 жовтня 2020 12:53
Контактна інформація.PDF
28 жовтня 2020 12:53
Виписка з ЄДР.pdf
28 жовтня 2020 12:53
Банківські реквізити.PDF
28 жовтня 2020 12:53
Додаток 3 Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР"
#34649956
Переможець 79 672,80
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 13:40

Документи

10 листопада 2020 13:40
Електронний підпис
10 листопада 2020 08:41
прот172.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР"
#34649956
79 672,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2020 13:40
Електронний підпис
10 листопада 2020 08:41
прот172.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 11:37
ду 5 до 295.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 11:35
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 10:00
ду 4 до 295.pdf зміни до договору
12 березня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 10:09
ду 3 до 295.pdf зміни до договору
11 березня 2021 10:08
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:00
ду 2 до 295.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 16:44
ду 1 до 295.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 14:27
дог295.pdf укладений
18 листопада 2020 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із тривалими термінами виготовлення обладнання, встановленими заводом виробником, продовжується термін виконання робіт по Договору до 31.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 30.04.2021 року
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна вартість всіх доручених Підряднику по даному Договору робіт, матеріалів та обладнання, що ним використовуються, визначається на підставі Договірної ціни у сумі 66296.40. грн.
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю приймання вузла обліку в комерційну експлуатацію, на підставі п. 12.2.3. Розділу 12 Договору.
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML