Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об’єкт «Реконструкція очисних споруд КП ПСР «П’ятигірське», що розташовані за адресою: Харківська область, Балаклійський район, П’ятигірська сільська рада, Комплекс будівель та споруд № 20»
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-10-21-003221-c 916af259d33a4c5ea327003774537dc2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лещенко Ірина Вікторівна

+380574961186 kppsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП П'ятигірської сільської ради«П'ятигірське»
Код ЄДРПОУ: 41615585
Місцезнаходження: 64252, Україна , Харківська обл., П'ятигірське, вулиця Шкільна, будинок 3
Контактна особа: Лещенко Ірина Вікторівна
+380574961186
kppsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об’єкт «Реконструкція очисних споруд КП ПСР «П’ятигірське», що розташовані за адресою: Харківська область, Балаклійський район, П’ятигірська сільська рада, Комплекс будівель та споруд № 20»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64252, Україна, Харківська область, с. П'ятигірське, Харківська обл., Балаклійський район, П’ятигірська сільська рада, Комплекс будівель та споруд № 20»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 12:43
Оголошення спрощеноі_ закупівлі.doc
21 жовтня 2020 12:43
Вимоги спрощена закупівля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк виконання робіт не достатній для дотримання законної процедури по розробці документації
Дата подання: 23 жовтня 2020 18:22
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:51
Ознайомившись з тендерною документацією просимо надати роз’яснення: в п. 5 «Строк виконання робіт» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначається: «до 31.12.2020 р.». Тобто близько 60 календарних днів з моменту проведення аукціону по закупівлі відведено на проведення всіх необхідних робіт по виготовленню всієї проектно-кошторисної документації. 1. Відповідно до Закону України Про оцінку впливу на довкілля п.7 статті 5. Протягом 20 робочих днів з дня офіційного оприлюднення повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, громадськість може надати уповноваженому територіальному органу, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою цієї статті, - уповноваженому центральному органу зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. У разі отримання зауважень і пропозицій громадськості відповідний уповноважений орган повідомляє про них суб’єкту господарювання та надає йому копії зауважень і пропозицій протягом трьох робочих днів з дня їх отримання. 2. Відповідно до Закону України Про оцінку впливу на довкілля п.6 статті 7. Громадське обговорення планованої діяльності після подання звіту з оцінки впливу на довкілля починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та надання громадськості доступу до звіту з оцінки впливу на довкілля для ознайомлення в порядку, визначеному статтею 4 цього Закону, і триває не менше 25 робочих днів і не більше 35 робочих днів. 3. Відповідно до Закону України Про оцінку впливу на довкілля п.6 статті 9. Висновок з оцінки впливу на довкілля надається суб’єкту господарювання безоплатно протягом 25 робочих днів з дня завершення громадського обговорення, а в разі здійснення процедури оцінки транскордонного впливу - з дня завершення цієї процедури та затвердження рішення про врахування результатів оцінки транскордонного впливу на довкілля. До висновку з оцінки впливу на довкілля додається звіт про громадське обговорення. Виходячи з вищевказаного терміни виконання одного тільки розділу - оцінка впливу на довкілля (частини проектної документації) складають 70-80 днів. Враховуючи вищезазначене просимо внести зміни до тендерної документації в частині кінцевого строку виконання робіт або надати законне роз’яснення яким чином можливе виконання повного проекту протягом 60 календарних днів (до 31.12.2020), якщо тільки розділ оцінка впливу на довкілля згідно законної процедури можливо виконати не раніше ніж за 70-80 днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що згідно частини 1 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (надалі – Закон) та технічного завдання на проведення робіт, об’єкт – «Реконструкція очисних споруд КП ПСР «П’ятигірське», що розташовані за адресою: Харківська область, Балаклійський район, П’ятигірська сільська рада, Комплекс будівель та споруд № 20», не відноситься до жодної з категорій об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до переліку з Закону. Відповідно до цього, дія Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» не поширюється на даний об’єкт.
Також, в умовах оголошення та вимог до предмета закупівлі відсутня вимога про отримання висновку з оцінки впливу на довкілля. Стислі строки обґрунтовані нагальною потребою вирішити цілий ряд найважливіших практичних питань каналізаційних очисних споруд. Зауважу, що чинним законодавством не встановлені правила із визначення строків виконання робіт з розроблення проектів, в зв'язку з чим Замовник не порушує законодавство щодо вимог Учасника визначених в документації до спрощеної документації.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 26 жовтня 2020 12:53
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 21:23
Відповідно до розділу 4 Вимог до предмету закупівлі для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати не менше 2 (двох) договорів на виконання проектно-вишукувальних робіт на об’єктах будівництва або реконструкції каналізаційних очисних споруд з використанням біологічної очистки на базі біодискових реакторів. Договори мають бути виконані протягом останніх 2-х років (від дати укладання до завершення виконання робіт). Згідно з п. 9 Завдання на проектування (Додаток № 2) топографо-геодезичні вишукування надає Замовник. Інженерно-геологічні вишукування надає Замовник. Прошу надати роз’яснення, чому аналогічними договорами до «виготовлення проєктно-КОШТОРИСНОЇ документації» є договори на «виконання проектно-ВИШУКУВАЛЬНИХ робіт», або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
На Ваше запитання стосовно надання в якості підтвердження достовірності досвіду договорів на виконання саме проєктно-вишукувальних робіт надаємо наступне роз'яснення:
Відповідно до Завдання на проєктування, Виконавець окрім проєктних робіт (п. 8 Додаток 2 до вимог до предмета закупівлі) виконує інженерні вишукування в обсязі, зазначеному у п. 9. Додатку 2 до вимог до предмета закупівлі, а саме: обстеження будівельних конструкцій та споруд, що підлягають реконструкції. Оскільки завдання на проєктування вимагає виконання проєктних та вишукувальних робіт, в якості аналогічних договорів Виконавець повинен надати підтвердження досвіду у виконанні як проєктних, так і вишукувальних робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІПРОКОМУНБУД" 981 609,86
UAH з ПДВ
981 609,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 22:16
Електронний підпис
29 жовтня 2020 21:39
Електронний підпис
29 жовтня 2020 20:12
Електронний підпис
29 жовтня 2020 20:01
Електронний підпис
29 жовтня 2020 19:58
Електронний підпис
29 жовтня 2020 19:50
Довідка про досвід.pdf
29 жовтня 2020 19:13
Договора.pdf
29 жовтня 2020 19:12
Звіт_Бірки_30.04.2020.pdf
29 жовтня 2020 19:12
Звіт_Часів_Яр 06.10.2020.PDF
29 жовтня 2020 19:10
лист згода.pdf
29 жовтня 2020 19:05
Працівники.pdf
29 жовтня 2020 18:31
МТБ.pdf
29 жовтня 2020 18:04
довідка МВС.pdf
29 жовтня 2020 17:28
док4.pdf
29 жовтня 2020 17:28
док2.pdf
29 жовтня 2020 17:28
док3.pdf
29 жовтня 2020 17:28
док.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІПРОКОМУНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІПРОКОМУНБУД"
#22692926
Переможець 981 609,86
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 10:32

Документи

04 листопада 2020 10:32
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:30
Протокол 3

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІПРОКОМУНБУД"
#22692926
981 609,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 10:32
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:30
Протокол 3

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:03
Акт укладений
15 січня 2021 09:00
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 16:14
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 15:04
додаткова угода.PDF зміни до договору
16 листопада 2020 13:03
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 15:49
Додаткова угода зміни до договору
11 листопада 2020 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 09/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено загальну суму фінансування договору за рахунок бюджетних коштів: а саме з 261 014,00 грн на 661 014,00 грн
Номер договору про закупівлю: 09/11
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено обсяги фінансування договору за рахунок бюджетних коштів, а саме: з 261 014,00 грн на 661 014,00 грн
Номер договору про закупівлю: 09/11
Договір:
Номер додаткової угоди: №2 до Договорк № 09/11 від 09.11.2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 900 609,86
UAH