Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об’єкт «Реконструкція очисних споруд КП ПСР «П’ятигірське», що розташовані за адресою: Харківська область, Балаклійський район, П’ятигірська сільська рада, Комплекс будівель та споруд № 20»
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-10-21-003221-c ● 916af259d33a4c5ea327003774537dc2
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП П'ятигірської сільської ради«П'ятигірське» |
Код ЄДРПОУ: | 41615585 |
Місцезнаходження: | 64252, Україна , Харківська обл., П'ятигірське, вулиця Шкільна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Лещенко Ірина Вікторівна +380574961186 kppsr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2020 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об’єкт «Реконструкція очисних споруд КП ПСР «П’ятигірське», що розташовані за адресою: Харківська область, Балаклійський район, П’ятигірська сільська рада, Комплекс будівель та споруд № 20»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64252, Україна, Харківська область, с. П'ятигірське, Харківська обл., Балаклійський район, П’ятигірська сільська рада, Комплекс будівель та споруд № 20»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2020 12:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2020 12:43 |
Оголошення спрощеноі_ закупівлі.doc | |
21 жовтня 2020 12:43 |
Вимоги спрощена закупівля.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк виконання робіт не достатній для дотримання законної процедури по розробці документації
Дата подання: 23 жовтня 2020 18:22
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:51
Ознайомившись з тендерною документацією просимо надати роз’яснення: в п. 5 «Строк виконання робіт» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначається: «до 31.12.2020 р.». Тобто близько 60 календарних днів з моменту проведення аукціону по закупівлі відведено на проведення всіх необхідних робіт по виготовленню всієї проектно-кошторисної документації.
1. Відповідно до Закону України Про оцінку впливу на довкілля п.7 статті 5. Протягом 20 робочих днів з дня офіційного оприлюднення повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, громадськість може надати уповноваженому територіальному органу, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою цієї статті, - уповноваженому центральному органу зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. У разі отримання зауважень і пропозицій громадськості відповідний уповноважений орган повідомляє про них суб’єкту господарювання та надає йому копії зауважень і пропозицій протягом трьох робочих днів з дня їх отримання.
2. Відповідно до Закону України Про оцінку впливу на довкілля п.6 статті 7. Громадське обговорення планованої діяльності після подання звіту з оцінки впливу на довкілля починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та надання громадськості доступу до звіту з оцінки впливу на довкілля для ознайомлення в порядку, визначеному статтею 4 цього Закону, і триває не менше 25 робочих днів і не більше 35 робочих днів.
3. Відповідно до Закону України Про оцінку впливу на довкілля п.6 статті 9. Висновок з оцінки впливу на довкілля надається суб’єкту господарювання безоплатно протягом 25 робочих днів з дня завершення громадського обговорення, а в разі здійснення процедури оцінки транскордонного впливу - з дня завершення цієї процедури та затвердження рішення про врахування результатів оцінки транскордонного впливу на довкілля. До висновку з оцінки впливу на довкілля додається звіт про громадське обговорення.
Виходячи з вищевказаного терміни виконання одного тільки розділу - оцінка впливу на довкілля (частини проектної документації) складають 70-80 днів.
Враховуючи вищезазначене просимо внести зміни до тендерної документації в частині кінцевого строку виконання робіт або надати законне роз’яснення яким чином можливе виконання повного проекту протягом 60 календарних днів (до 31.12.2020), якщо тільки розділ оцінка впливу на довкілля згідно законної процедури можливо виконати не раніше ніж за 70-80 днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що згідно частини 1 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (надалі – Закон) та технічного завдання на проведення робіт, об’єкт – «Реконструкція очисних споруд КП ПСР «П’ятигірське», що розташовані за адресою: Харківська область, Балаклійський район, П’ятигірська сільська рада, Комплекс будівель та споруд № 20», не відноситься до жодної з категорій об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до переліку з Закону. Відповідно до цього, дія Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» не поширюється на даний об’єкт.
Також, в умовах оголошення та вимог до предмета закупівлі відсутня вимога про отримання висновку з оцінки впливу на довкілля. Стислі строки обґрунтовані нагальною потребою вирішити цілий ряд найважливіших практичних питань каналізаційних очисних споруд. Зауважу, що чинним законодавством не встановлені правила із визначення строків виконання робіт з розроблення проектів, в зв'язку з чим Замовник не порушує законодавство щодо вимог Учасника визначених в документації до спрощеної документації.
Також, в умовах оголошення та вимог до предмета закупівлі відсутня вимога про отримання висновку з оцінки впливу на довкілля. Стислі строки обґрунтовані нагальною потребою вирішити цілий ряд найважливіших практичних питань каналізаційних очисних споруд. Зауважу, що чинним законодавством не встановлені правила із визначення строків виконання робіт з розроблення проектів, в зв'язку з чим Замовник не порушує законодавство щодо вимог Учасника визначених в документації до спрощеної документації.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 26 жовтня 2020 12:53
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 21:23
Відповідно до розділу 4 Вимог до предмету закупівлі для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати не менше 2 (двох) договорів на виконання проектно-вишукувальних робіт на об’єктах будівництва або реконструкції каналізаційних очисних споруд з використанням біологічної очистки на базі біодискових реакторів. Договори мають бути виконані протягом останніх 2-х років (від дати укладання до завершення виконання робіт).
Згідно з п. 9 Завдання на проектування (Додаток № 2) топографо-геодезичні вишукування надає Замовник. Інженерно-геологічні вишукування надає Замовник.
Прошу надати роз’яснення, чому аналогічними договорами до «виготовлення проєктно-КОШТОРИСНОЇ документації» є договори на «виконання проектно-ВИШУКУВАЛЬНИХ робіт», або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
На Ваше запитання стосовно надання в якості підтвердження достовірності досвіду договорів на виконання саме проєктно-вишукувальних робіт надаємо наступне роз'яснення:
Відповідно до Завдання на проєктування, Виконавець окрім проєктних робіт (п. 8 Додаток 2 до вимог до предмета закупівлі) виконує інженерні вишукування в обсязі, зазначеному у п. 9. Додатку 2 до вимог до предмета закупівлі, а саме: обстеження будівельних конструкцій та споруд, що підлягають реконструкції. Оскільки завдання на проєктування вимагає виконання проєктних та вишукувальних робіт, в якості аналогічних договорів Виконавець повинен надати підтвердження досвіду у виконанні як проєктних, так і вишукувальних робіт.
На Ваше запитання стосовно надання в якості підтвердження достовірності досвіду договорів на виконання саме проєктно-вишукувальних робіт надаємо наступне роз'яснення:
Відповідно до Завдання на проєктування, Виконавець окрім проєктних робіт (п. 8 Додаток 2 до вимог до предмета закупівлі) виконує інженерні вишукування в обсязі, зазначеному у п. 9. Додатку 2 до вимог до предмета закупівлі, а саме: обстеження будівельних конструкцій та споруд, що підлягають реконструкції. Оскільки завдання на проєктування вимагає виконання проєктних та вишукувальних робіт, в якості аналогічних договорів Виконавець повинен надати підтвердження досвіду у виконанні як проєктних, так і вишукувальних робіт.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІПРОКОМУНБУД" #22692926 |
Переможець |
981 609,86
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2020 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 09:03
|
Акт | укладений |
15 січня 2021 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 16:14
|
додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
16 грудня 2020 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 15:04
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
16 листопада 2020 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2020 15:49
|
Додаткова угода | зміни до договору |
11 листопада 2020 15:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 09/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено загальну суму фінансування договору за рахунок бюджетних коштів: а саме з 261 014,00 грн на 661 014,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 09/11 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено обсяги фінансування договору за рахунок бюджетних коштів, а саме: з 261 014,00 грн на 661 014,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 09/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 до Договорк № 09/11 від 09.11.2020 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |