Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту наб. Гімназійної (від просп. Московського до наб. Нетіченської). Коригування (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
553 977,60 UAH
UA-2020-10-21-003091-a 9e6be2b76bb54646a431ded888e51c76
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Овчарова

+380577252080 ovcharova_m@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Марина Овчарова
+380577252080
ovcharova_m@citynet.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 553 977,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 539,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту наб. Гімназійної (від просп. Московського до наб. Нетіченської). Коригування (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61050, Україна, Харківська область, місто Харків, наб. Гімназійна (від просп. Московського до наб. Нетіченської)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 09:18
Електронний підпис
28 жовтня 2020 09:16
якіснті характ.pdf
28 жовтня 2020 09:16
форма загальна.pdf
28 жовтня 2020 09:16
уповн.особа.pdf
28 жовтня 2020 09:16
Сертифікат Нашивочнік.pdf
28 жовтня 2020 09:16
Розпорядження.PDF
28 жовтня 2020 09:16
Положення.PDF
28 жовтня 2020 09:16
Наказ Управлння №12.pdf
28 жовтня 2020 09:16
лист гаантія.pdf
28 жовтня 2020 09:16
довідка тех.сер..pdf
28 жовтня 2020 09:16
довідка єдрпоу.pdf
28 жовтня 2020 09:16
Виписка.PDF
28 жовтня 2020 09:16
аналог.догово.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
Переможець 400 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 13:45

Документи

06 листопада 2020 13:45
Електронний підпис
06 листопада 2020 13:43
Протокол 156.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 13:45
Електронний підпис
06 листопада 2020 13:43
Протокол 156.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 15:16
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 19:46
ДУ № 3 до договору № 974.PDF зміни до договору
26 грудня 2022 19:44
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 14:22
ДОГ 974 ДУ 2 від 08.12.2021.PDF зміни до договору
08 грудня 2021 14:21
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 14:25
Договір № 974.pdf укладений
24 листопада 2020 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 974
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №974
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 974
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до договору № 974
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: В зв'язку з закінченням строку дії договору про закупівлю та завершенням строку дії відповідного договору про закупівлю робіт з капітального ремонту за об’єктом будівництва