Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт фасаду адмінбудівлі Пустомитівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області за адресою: Пустомитівський р-н, с. Наварія, вул. Львівська, 139»
Очікувана вартість
838 095,60 UAH
UA-2020-10-21-003042-b b7712eb54c834c4eb6363cb34aa1386c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бубела Ірина Зиновіївна

+380962765630 zap.bux2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби у Львівській
Код ЄДРПОУ: 40349068
Місцезнаходження: 79011, Україна , Львівська обл., місто ЛЬвів, вулиця Д.Вітовського ,18
Контактна особа: Бубела Ірина Зиновіївна
+380962765630
zap.bux2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 21:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 15:43
Очікувана вартість: 838 095,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 190,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт фасаду адмінбудівлі Пустомитівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області за адресою: Пустомитівський р-н, с. Наварія, вул. Львівська, 139»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81105, Україна, Львівська область, с. Наварія, вул. Львівська, 139
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 16:11
Оголошення.docx
21 жовтня 2020 16:11
Додаток 4 Проект договору.docx
21 жовтня 2020 16:11
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
21 жовтня 2020 16:11
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
21 жовтня 2020 16:11
Додаток 1 Пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЩОДО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 22 жовтня 2020 10:02
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 14:46
п. 2.16 р.1 тендерної документації «Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників» передбачено, що замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 Закону. Просимо конкретизувати, чи має учасник надати банківську гарантію на забезпечення тендерної пропозиції, чи ні. У п.2.17 р.1 тендерної документації «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» встановлено, що забезпечення виконання договору не вимагається замовником. Проте, п.6.5 р. 6 тендерної документації зазначено, що керуючись ст.27 Закону Замовник має право вимагати від переможця спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору, у розмірі, що відповідає 5 відсоткам вартості договору, що буде укладено з учасником у формі банківської гарантії, про згоду з чим у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист. Просимо узгодити розбіжності, що викладені у тендерній документації та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником відповідно до умов оголошення не вимагається надання забезпечення пропозиції та забезпечення виконання договору.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції
Дата подання: 27 жовтня 2020 13:03
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 16:52
1) В п.п. 5.2. Розділу 5 ОГОЛОШЕННЯ на закупівлю робіт «Капітальний ремонт фасаду адмінбудівлі Пустомитівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області за адресою: Пустомитівський р-н, с. Наварія, вул. Львівська, 139» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), Замовник у складі пропозиції учасника вимагає надання довідки з відповідного органу про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень станом на дату подання документа( доступ до вказаної вище інформації є вільним). Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 2)Також беручи до уваги Вашу відповідь, яку ЗАРЕЄСТРОВАНО 23.10.2020, 14:46, у розділі «Обговорення» до закупівлі UA-2020-10-21-003042-b, просимо Вас у п.п. 6.5 розділу 6 видалити вимогу про надання гарантійного листа у пропозиції учасника на згоду надання забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 5% вартості договору. 3) Звертаємо вашу увагу, що в п.3 розділу 3, тендерної документації помилково вказано строки, а саме: Строк виконання робіт: по 30.04.2020 року. Просимо внести зміни та привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 14 ЗУ "Про Публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатись інша інформація. Замовник самостійно встановлює вимоги до учасників . Дані вимоги жодним чином не носять дискримінаційного характеру та не обмежують коло потенційних учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-003042-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Західатомбудсервіс", Код ЄДРПОУ:36090447
Дата подання: 27 жовтня 2020 16:56
Щодо невідповідності тендерної пропозиції
1) В п.п. 5.2. Розділу 5 ОГОЛОШЕННЯ на закупівлю робіт «Капітальний ремонт фасаду адмінбудівлі Пустомитівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області за адресою: Пустомитівський р-н, с. Наварія, вул. Львівська, 139» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), Замовник у складі пропозиції учасника вимагає надання довідки з відповідного органу про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень станом на дату подання документа( доступ до вказаної вище інформації є вільним).
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
2)Також беручи до уваги Вашу відповідь, яку ЗАРЕЄСТРОВАНО 23.10.2020, 14:46, у розділі «Обговорення» до закупівлі UA-2020-10-21-003042-b, просимо Вас у п.п. 6.5 розділу 6 видалити вимогу про надання гарантійного листа у пропозиції учасника на згоду надання забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 5% вартості договору.
3) Звертаємо вашу увагу, що в п.3 розділу 3, тендерної документації помилково вказано строки, а саме: Строк виконання робіт: по 30.04.2020 року.
Просимо внести зміни та привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 жовтня 2020 16:58
Відповідно до ч. 3 ст. 14 ЗУ "Про Публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатись інша інформація. Замовник самостійно встановлює вимоги до учасників . Дані вимоги жодним чином не носять дискримінаційного характеру та не обмежують коло потенційних учасників.
Номер вимоги: UA-2020-10-21-003042-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Західатомбудсервіс", Код ЄДРПОУ:36090447
Дата подання: 09 листопада 2020 13:57
Невідповідність документації вимогам замовника
Вимога
Товариством з обмеженою відповідальністю «Західатомбудсервіс» (далі – ТОВ «Західатомбудсервіс») подано пропозицію на спрощену процедуру закупівлі «Капітальний ремонт фасаду адмінбудівлі Пустомитівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області за адресою: Пустомитівський р-н, с. Наварія, вул. Львівська, 139» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі:UA-2020-10-21-003042-b),що проводилась Головним управлінням Держпродспоживслужби у Львівській області (далі – Замовник).
За результатами проведеного 03.11.2020 року аукціону найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «Західатомбудсервіс».
05.11.2020 року після відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Західатомбудсервіс» Замовником прийнято рішення про визнання Учасника ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" переможцем, що підтверджується Протоколом № 21 щодо прийняття рішення уповноважено особою про намір укласти договір від 05.11.2020року .
Проведеним Нами аналізом документів пропозиції ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" встановлено порушення Замовником ст. 3, ст. 30 та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось з вимогою переглянути рішення про визнання переможцем аукціону та відхилити тендерну пропозицію Учасника в процедурі закупівлі UA-2020-10-21-003042-b у зв’язку з неповною відповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, а саме:

1) Додатком №3 технічна специфікація, ОГОЛОШЕННЯ на закупівлю робіт «Капітальний ремонт фасаду адмінбудівлі Пустомитівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області за адресою: Пустомитівський р-н, с. Наварія, вул. Львівська, 139»(ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) передбачені роботи по Улаштуванню жолобів підвісних з оцинкованої сталі 3,5 м.
У Локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1, який подав Учасник ТОВ «ВІФА "ПРОЕКТ-БУД» у складі своєї пропозиції ВІДСУТНІЙ вище вказаний вид робіт , що є грубим порушенням умов тендерної документації та технічних вимог замовника.

2) Відповідно до п/п 8 Додатку №3 технічна специфікація ОГОЛОШЕННЯ на закупівлю робіт «Капітальний ремонт фасаду адмінбудівлі Пустомитівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області за адресою: Пустомитівський р-н, с. Наварія, вул. Львівська, 139»(ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), щільність теплоізоляційних плит, що вимагаються замовником, повинна становити 165 кг/м3.
У складі тендерної пропозиції в документі Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1, який подав Учасник ТОВ «ВІФА "ПРОЕКТ-БУД» відсутня характеристика теплоізоляційних плит, а саме не вказана їх щільність, що не відповідає вимогам додатку №3 «Технічна специфікація» тендерної документації замовника.

3) У додатку №2 ОГОЛОШЕННЯ на закупівлю робіт «Капітальний ремонт фасаду адмінбудівлі Пустомитівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області за адресою: Пустомитівський р-н, с. Наварія, вул. Львівська, 139»(ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), замовник Головне управління Держпродспоживслужби у Львівській області, наголошує, що Документи, які подає учасник у складі пропозиції, повинні бути завантажені у вигляді документів сканованих з оригіналів та/або їхніх копій та містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій документів виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо)

У розділі Дипломи_ Наказ_ штатний.pdf, тендерної пропозиції ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД", завантажені копії документів, які не містять підлис уповноваженої особи учасника та печатки, а саме: Диплом № ИТ-1 №023982 та свідоцтво про укладання шлюбу, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.

Відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України про публічні закупівлі Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Статтею 5 Закону України про публічні закупівлі визначено принципи за якими Замовники повинні проводити закупівлі, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зважаючи на вищенаведене, вимагаємо відмінити рішення тендерного комітету про намір класти договір від 05.11.2020 року щодо визначення переможця ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД"у процедурі Спрощена закупівля «Капітальний ремонт фасаду адмінбудівлі Пустомитівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області за адресою: Пустомитівський р-н, с. Наварія, вул. Львівська, 139» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), та відхилити пропозицію ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД"
З метою надання правової оцінки діям тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області та вжиття відповідних заходів буде проінформовано Західний офіс Державної аудиторської служби України.
Відповідно до статті 164-14 КУпАП невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Також, не відхилення тендерним комітетом пропозиції ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД", може мати корупційне походження, про що залишаємо за собою право повідомити Антимонопольний Комітет України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2020 10:32
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо:
Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати: розрахунок договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013. Договірна ціна має бути розрахована та додатково надана у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для замовника. Пропозиція, що не відповідає технічній специфікації, викладеній у додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та локальний(-і) кошторис(-и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу).
У складі пропозиції учасника подані всі необхідні документи на підтвердження вимог встановлених в умовах оголошення.
Відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції відносить до формальної помилки, що не впливає на зміст пропозиції учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Західатомбудсервіс" 795 752,40
UAH з ПДВ
789 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" 829 977,00
UAH з ПДВ
790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 18:14
Електронний підпис
02 листопада 2020 18:04
ТехоглядАтокран.jpg
02 листопада 2020 18:04
ТехоглядАвтопричеп.jpg
02 листопада 2020 18:04
статут.rar
02 листопада 2020 18:04
посвідчення з пит.ох.праці.pdf
02 листопада 2020 18:04
НаказОхПраці.pdf
02 листопада 2020 18:04
договори ЦПХ.pdf
02 листопада 2020 18:04
дипломи.pdf
02 листопада 2020 18:04
протокол _2 ст2.pdf
02 листопада 2020 18:04
протокол _2 ст1.pdf
02 листопада 2020 18:04
15-Наказ_на_директора.pdf
02 листопада 2020 18:04
пас6.jpg
02 листопада 2020 18:04
пас5.jpg
02 листопада 2020 18:04
пас.4.jpg
02 листопада 2020 18:04
пас.3.jpg
02 листопада 2020 18:04
пас.2.jpg
02 листопада 2020 18:04
пас.1.jpg
02 листопада 2020 18:04
ідент. директора.jpg
02 листопада 2020 18:04
Протокол з ох.праці.pdf
02 листопада 2020 18:04
посвідчення з пит.ох.праці.pdf
02 листопада 2020 18:04
Ліцензія 2.jpg
02 листопада 2020 18:04
Ліцензія 1.jpg
02 листопада 2020 18:04
Дозвіл.jpg
02 листопада 2020 18:04
Декларація мат-тех бази.pdf
02 листопада 2020 18:04
сертифікати.pdf
02 листопада 2020 18:04
гарантійний лист виробник.pdf
02 листопада 2020 18:04
штатний розпис.pdf
02 листопада 2020 18:04
таскомбанк 2.pdf
02 листопада 2020 18:04
таскомбанк 1.pdf
02 листопада 2020 18:04
рух грош. коштів.pdf
02 листопада 2020 18:04
райффайзен.pdf
02 листопада 2020 18:04
ДовідкаСтатистика.pdf
02 листопада 2020 18:04
Витяг ПДВ.jpg
02 листопада 2020 18:04
баланс 3 кв. квитанція.pdf
02 листопада 2020 18:04
баланс 3 кв. 2ст..pdf
02 листопада 2020 18:04
баланс 3 кв. 1ст..pdf
02 листопада 2020 18:04
1 ДФ 3кв.3ст.pdf
02 листопада 2020 18:04
1 ДФ 3 кв.2ст..pdf
02 листопада 2020 18:04
1 ДФ 3 кв. квитанція.pdf
02 листопада 2020 18:04
1 ДФ 3 кв. 1ст..pdf
02 листопада 2020 18:04
Лист відгук Соколівка.pdf
02 листопада 2020 18:04
Аналогічний договір.pdf
02 листопада 2020 18:04
техн..pdf
02 листопада 2020 18:04
Проект договору.pdf
02 листопада 2020 18:04
Договір механізми.pdf
02 листопада 2020 18:04
ДовідкаЗАБСзалишок.pdf
02 листопада 2020 18:04
Кваліф. критерії.pdf
02 листопада 2020 18:04
пропозиція.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 12:49
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:46
Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Фін.звіт та баланс.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Установчі документи.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Транспорт.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Технічна специфікація.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Статистика.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Сетрифікат Вікна.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Протокол.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Ощадбанк.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Оренда офіс та склад.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Оборотна по рахунках.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Ліцензія.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Лист ст. 17.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Лист обробки.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Лист Веснянка.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Кошторис.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Довідки.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Довідки Приватбанк.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Довідки 2.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Довідка виконавча.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Довідка 3.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Графік виконання.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Відгук.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Витяг.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Аналогічний договір.pdf
30 жовтня 2020 12:46
113.imd
30 жовтня 2020 12:46
1ДФ 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Західатомбудсервіс"

ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Західатомбудсервіс"
#36090447
Відхилено 789 950,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 15:38
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД"
#32638853
Переможець 790 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 15:45

Документи

05 листопада 2020 15:37
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:34
протокол відхилення

Документи

05 листопада 2020 15:44
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:41
повідомлення про намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД"
#32638853
790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2020 15:44
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:41
повідомлення про намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 11:01
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 11:44
дод.уг..pdf зміни до договору
28 квітня 2021 11:42
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 14:47
підписаний контракт укладений
13 листопада 2020 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 790 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 131 666,67 UAH)