Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери у комплекті (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-10-21-003024-c 902395e5df6c4f02b6b06a3627a4fea4
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Масинець Галина Іванівна

+380553222946 v_aleksandrovskaya_crb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02003942
Місцезнаходження: 74100, Україна , Херсонська обл., селище міського типу Велика Олександрівка, вулиця Свободи, 204
Контактна особа: Масинець Галина Іванівна
+380553222946
v_aleksandrovskaya_crb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 14:22
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі зазначені у Додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Комп’ютери у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, Великоолександрівський район смт Велика Олександрівка, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, 204
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Інша інформація щодо закупівлі: Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника:74100, Херсонська обл., Великоолександрівський район, смт Велика Олександрівка, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, 204. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі зазначені у Додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - згідно форми "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ". Вид закупівлі: спрощена процедура - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки – ціна (питома вага критерію - 100%). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 12:25
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
21 жовтня 2020 12:25
Оголошення про проведення СЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 23 жовтня 2020 00:04
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 листопада 2020 15:48
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: З метою усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме: не надання вчасно відповіді на звернення учасника за роз’ясненнями через електронну систему закупівель, уповноваженою особою прийнято рішення про відміну спрощеної закупівлі
Документи:
03 листопада 2020 15:48
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:35
Протокол від 03.11.2020