Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні дивани, крісла та стільці для відвідувачів
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-10-21-002989-b a4de2e3046c34cc08481b6e8f8085c86
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бугай Дарина Володимирівна

+380961089927 darynabugai@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20453063
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4
Контактна особа: Бугай Дарина Володимирівна
+380961089927
darynabugai@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 15:58
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


в межах кошторисних призначень на відповідний період
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Стілець чорний Аскона шкірзам або еквівалент (номенклатурна позиція код ДК 021:2015 - 39112000-0 - Стільці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
20 шт
Стілець Призма або еквівалент (номенклатурна позиція код ДК 021:2015 - 39112000-0 - Стільці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
15 шт
Крісло Біт Color/АМФ або еквівалент (номенклатурна позиція код ДК 021:2015 - 39111100-4 - Поворотні сидіння)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
3 шт
Диван офісний з підлокітниками (номенклатурна позиція код ДК 021:2015 - 39113200-9 - Дивани-канапе)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
30 шт
Крісло Біт Color/АМФ або еквівалент (номенклатурна позиція код ДК 021:2015 - 39111100-4 - Поворотні сидіння)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 16:03
Додаток 4 договір.doc
21 жовтня 2020 16:03
Додаток 3 ЦП.doc
21 жовтня 2020 16:02
Додаток 2 КВ .doc
21 жовтня 2020 16:02
Додаток 1 ТВ.doc
21 жовтня 2020 16:02
Оголошення про проведення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ" 83 568,24
UAH з ПДВ
83 568,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТМ "БРІК" 89 793,00
UAH з ПДВ
89 793,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 22:36
Електронний підпис
29 жовтня 2020 22:35
Лист гарантія АРТ-ПРОМ.pdf
29 жовтня 2020 22:35
Витяг з реестру ПДВ.pdf
29 жовтня 2020 22:35
Статут АРТ-ПРОМ 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТ - ПРОМ"

ТОВ "ТМ "БРІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРТ - ПРОМ"
#36989671
Переможець 83 568,24
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 11:47

Документи

03 листопада 2020 11:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ"
#36989671
83 568,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 11:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 10:38
звіт про виконання укладений
15 грудня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 16:05
Договір укладений
23 листопада 2020 16:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 83 568,24
UAH (в тому числі ПДВ 13 928,04 UAH)