Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. «Будівництво Болгарського культурного центру у м. Болград Одеської області» за адресою: м. Болград, пр-т Соборний, 162-164» (ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
50 392 820,40 UAH
UA-2020-10-21-002361-a 88bf26394fc04b36956c8072c4b0b424
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данильченко Ольга

+380487189267 UORZMV@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН
Код ЄДРПОУ: 23212638
Вебсайт: http://property.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4
Контактна особа: Данильченко Ольга
+380487189267
UORZMV@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 15:55
Очікувана вартість: 50 392 820,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 251 964,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1.Категорія замовника Управління обласної ради з майнових відносин – пункт 1 частини 1 статті 2 Закону – орган місцевого самоврядування. 2. Ідентифікаційний код юридичної особи – 23212638. 3. Місцезнаходження юридичної особи - 65032, Одеська обл., місто Одеса, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 4. 4. Джерело фінансування – місцевий бюджет. 5. Мова пропозицій – українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. «Будівництво Болгарського культурного центру у м. Болград Одеської області» за адресою: м. Болград, пр-т Соборний, 162-164»
(ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68700, Україна, Одеська область, Болград, проспект Соборний 162-164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) повинні бути розраховані в програмному комплексі АВК-5 та підписані представниками Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 23 жовтня 2020 16:05
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:51
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, до якого класу наслідків (відповідальності) згідно ДСТУ 8855:2019 відноситься даний об`єкт будівництва?
Відповідь: Шановний Учаснику! Об’єкт відноситься до класу наслідків СС2.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС" 46 773 762,00
UAH з ПДВ
46 773 762,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Роднік 49 139 513,49
UAH з ПДВ
47 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" 50 370 730,66
UAH з ПДВ
47 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 14:11
Електронний підпис
18 листопада 2020 14:10
4-2-1 Додатки аналог дог випр..pdf
18 листопада 2020 14:10
1 Довідка мат.тех.база (1).pdf
18 листопада 2020 14:09
10-1 Наказ та прот дир (1).pdf
18 листопада 2020 14:09
3-2 Довідка прац вик.роб 2.2 (1).pdf
11 листопада 2020 11:48
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:46
22 Ліцензії та дозволи.pdf
11 листопада 2020 11:46
16-3 Дов виробники облад.pdf
11 листопада 2020 11:46
3-8 Штатний розпис Ника Лифт.pdf
11 листопада 2020 11:46
9Технічний опис предм зак.pdf
11 листопада 2020 11:46
10-2 Прот уповн.підп дир.pdf
11 листопада 2020 11:46
16-2 Підтв щодо мін ціни.pdf
11 листопада 2020 11:46
3-15-1 Ника-лифт серт переклад.pdf
11 листопада 2020 11:46
18-1 Договір намір ДБІ.pdf
11 листопада 2020 11:46
18-2 Дог про намір Ника Ліфт.pdf
11 листопада 2020 11:46
4-3 відгук аналог д-р ориг.pdf
11 листопада 2020 11:46
3-6 Штатний розпис Кингс .pdf
11 листопада 2020 11:46
13 Довідка відсут обмежень.pdf
11 листопада 2020 11:46
1 Довідка мат.тех.база.pdf
11 листопада 2020 11:46
4-2 Аналог дог + вик.pdf
11 листопада 2020 11:46
8 Дов про ПБП Кингс.pdf
11 листопада 2020 11:46
2-2 Дов переб баланс ДБІ.PDF
11 листопада 2020 11:46
15 Св-во і серт кошт Ужиніна.pdf
11 листопада 2020 11:46
5 Фінансова звітність.pdf
11 листопада 2020 11:46
7 Статут Кингс.pdf
11 листопада 2020 11:46
12 Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 11:46
17 Довідка захист довк.pdf
11 листопада 2020 11:46
2-5 Дог техніка + док + гарант.pdf
11 листопада 2020 11:46
2-4 Мат тех база Кингс.pdf
11 листопада 2020 11:46
21 Лист антикорупц прогр.pdf
11 листопада 2020 11:46
3-5 Працевлашт Ника Лифт.pdf
11 листопада 2020 11:46
3-3-1 Прац Кингс.pdf
11 листопада 2020 11:46
10-1 Наказ та прот дир.pdf
11 листопада 2020 11:46
3-2 Довідка прац вик.роб 2.2.pdf
11 листопада 2020 11:46
0 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 14:23
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:22
Працівники додатки уточнення
25 листопада 2020 14:22
Пояснення заміни обладнання
25 листопада 2020 14:21
Обгрунтування заміни техніки
25 листопада 2020 14:21
МТБ1 додатки
25 листопада 2020 14:21
МТБ додатки
10 листопада 2020 16:14
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:13
20.4. ЦПД 3.rar
10 листопада 2020 16:13
20.3. ЦПД 2.rar
10 листопада 2020 16:13
20.2. ЦПД 1.rar
10 листопада 2020 16:13
20.1. Накази.rar
10 листопада 2020 16:13
19. Штатний розклад.pdf
10 листопада 2020 16:13
18. Довідка про працівників 2.pdf
10 листопада 2020 16:13
16.11. Паспорт Кран Монтажний.pdf
10 листопада 2020 16:13
16.7. ФБГ лист-підтвердження.pdf
10 листопада 2020 16:13
16.6. Калькуляція Бульдозер.pdf
10 листопада 2020 16:13
16.3. СПМК лист-підтвердження.pdf
10 листопада 2020 16:13
16.2. Калькуляції СМПК-17.pdf
10 листопада 2020 16:13
15.22. Перфоратор PLRH 32-16 RV.pdf
10 листопада 2020 16:13
15.21. Перфоратор STANLEY STHP323.pdf
10 листопада 2020 16:13
15.16. Пила дискова Makita HS7601.pdf
10 листопада 2020 16:13
16.13. Копер навісний.pdf
10 листопада 2020 16:13
16.12. Молот дизельний.pdf
10 листопада 2020 16:13
15.13. Цебер для бетону.pdf
10 листопада 2020 16:13
15.12. Термопістолет.pdf
10 листопада 2020 16:13
15.10. Дриль ударний ID 700.pdf
10 листопада 2020 16:13
29. Лист-згода ПП Роднік.pdf
10 листопада 2020 16:13
15.7. Пневмо-трамбівка.pdf
10 листопада 2020 16:12
27. Форма пропозиція.pdf
10 листопада 2020 16:12
25. Відомості про ПП Роднік.pdf
10 листопада 2020 16:12
24. Статут. Копія.pdf
10 листопада 2020 16:12
15.3. Зварювальний інвертор.pdf
10 листопада 2020 16:12
23.10. Відгук.pdf
10 листопада 2020 16:12
15.1. Св-во реєстрації ЗИЛ.pdf
10 листопада 2020 16:12
23.8. Акт 19.12.15-3.pdf
10 листопада 2020 16:12
23.7. Акт 19.12.15-2.pdf
10 листопада 2020 16:12
12. Лист формальні помилки.pdf
10 листопада 2020 16:12
23.6. Акт 19.12.15.pdf
10 листопада 2020 16:12
11.3. ЛИСТ ЗГОДА онікс к.PDF
10 листопада 2020 16:12
23.5. Акт 9-10-15.pdf
10 листопада 2020 16:12
11.1. згода Роднік від СМУ ППА.pdf
10 листопада 2020 16:12
23.4. Додаткова угода 19.12.15.pdf
10 листопада 2020 16:12
23.3. Договір підряду 19.12.15.pdf
10 листопада 2020 16:12
23.2. Договір підряду 09.10.15.pdf
10 листопада 2020 16:12
23.1. Готовність Ерідон.pdf
10 листопада 2020 16:12
22. Довідка про досвід.pdf
10 листопада 2020 16:12
21. Листи-згоди.rar
10 листопада 2020 16:12
8. Кошторисні документи.rar
10 листопада 2020 16:12
20.5. ЦПД 4.rar
10 листопада 2020 16:12
6._98.imd
10 листопада 2020 16:11
5.2. Пояснювальна записка.pdf
10 листопада 2020 16:11
5.1. Договірна ціна.pdf
10 листопада 2020 16:11
4.6. Довідка ч.2ст.17.pdf
10 листопада 2020 16:11
4.5. Довідка п.13ч.1ст.17.pdf
10 листопада 2020 16:11
4.4. Довідка п.12ч.1ст.17.pdf
10 листопада 2020 16:11
4.3. Довідка п.10ч.1ст.17.pdf
10 листопада 2020 16:11
4.2. Довідка п.6ч.1ст.17.pdf
10 листопада 2020 16:11
1. Проект договору.pdf
10 листопада 2020 16:11
0 Реєстр.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 10:58
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:53
1.Реєстр наданих документів.pdf
11 листопада 2020 10:53
ЄДР .pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-20.rtf
11 листопада 2020 10:53
2.2. Подання фін звітності.pdf
11 листопада 2020 10:53
2.1. Фін звітність.pdf
11 листопада 2020 10:53
Договір оренди.pdf
11 листопада 2020 10:53
3.1. Довідка МТБ (2).pdf
11 листопада 2020 10:53
4.5. Сертифікат.pdf
11 листопада 2020 10:53
4.3. Штатний розклад.pdf
11 листопада 2020 10:53
4.2. ІТР.pdf
11 листопада 2020 10:53
4.1. Працівники.pdf
11 листопада 2020 10:53
Відгук.pdf
11 листопада 2020 10:53
6.3. Антикорупційна програма.pdf
11 листопада 2020 10:53
6.2. Довідка ст 17 часткова.pdf
11 листопада 2020 10:53
6.1. Довідка ст 17 повна.pdf
11 листопада 2020 10:53
Сертифікат затверджений.pdf
11 листопада 2020 10:53
7.5. Сертифікат.pdf
11 листопада 2020 10:53
7.4. Довідка.pdf
11 листопада 2020 10:53
7.2. Розрах заробіт плати.pdf
11 листопада 2020 10:53
7.1. Розрах адмін витрати.pdf
11 листопада 2020 10:53
8. Про обладнання.pdf
11 листопада 2020 10:53
9.3. Паспорт.pdf
11 листопада 2020 10:53
9.1. Наказ директор.pdf
11 листопада 2020 10:53
10. Проект договору.pdf
11 листопада 2020 10:53
11. Про субпідрядників.pdf
11 листопада 2020 10:53
12. Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 10:53
13. Лист персональні дані.pdf
11 листопада 2020 10:53
14.2. Про захист довкілля-2.pdf
11 листопада 2020 10:53
14.1. Про захист довкілля-1.pdf
11 листопада 2020 10:53
15. Про формальні помилки.pdf
11 листопада 2020 10:53
16.2. Опис до статуту.pdf
11 листопада 2020 10:53
16.1. Статут 04.08.2020.pdf
11 листопада 2020 10:53
16.1. Статут 04.08.2020 завірений.pdf
11 листопада 2020 10:53
17. Довідка за формою.pdf
11 листопада 2020 10:53
18 Паспорт завірений.pdf
11 листопада 2020 10:53
19. Про санкції.pdf
11 листопада 2020 10:53
20.3. Ліцензія з додатком.pdf
11 листопада 2020 10:53
20.2. Витяг з ЕДР.pdf
11 листопада 2020 10:53
20.1. Витяг ПДВ.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_Т3-10.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_Т3-10.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_Т2.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_Т2.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ССР_9.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ССР_9.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ССР_8.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ССР_8.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ССР_7.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ССР_7.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ССР_4.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ССР_4.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОС_7-1_1.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОС_7-1_1.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОС_6-1_1.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОС_6-1_1.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОС_4-1_1.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОС_4-1_1.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОС_2-1_1.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОС_2-1_1.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОС_1-1_1.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОС_1-1_1.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОПРОС_7-1.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОПРОС_7-1.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОПРОС_6-1.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОПРОС_6-1.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОПРОС_4-1.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОПРОС_4-1.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОПРОС_2-1.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОПРОС_2-1.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОПРОС_1-1.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОПРОС_1-1.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОПР.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ОПР.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС2_2-1-23.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС2_2-1-23.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_7-1-2.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_6-1-3.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_6-1-3.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_6-1-2.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_6-1-2.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-24.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-24.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-22.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-22.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-21.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-21.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-20.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-19.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-19.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-18.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-18.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-17.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-17.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-16.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-16.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-15.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-15.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-14.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-13.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-13.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-12.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-11.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-10.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-9.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_1-1-1.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ИВР.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ИВР.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЕНРСМЗ.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ДЦ_3.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ДЦ_3.pdf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ВОБ.rtf
11 листопада 2020 10:53
241_ДЦ_ВОБ.pdf
11 листопада 2020 10:53
241.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС"

ПП Роднік

ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС"
#20970338
Відхилено 46 773 762,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 16:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 16:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП Роднік
#30323216
Відхилено 47 899 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 15:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2020 15:19
ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ"
#40318291
Відхилено 47 900 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 10:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 14:18

Вимога про усунення невідповідностей

Під час аналізу документів ПБП «КИНГС», а саме: «Довідка про наявність матеріально-технічної бази вих. №9-2 від 09.11.2020 року» Замовником встановлено наступні невідповідності: - У пункті 2 Довідки зазначено про наявність двох екскаваторів навантажувачів JCB 3-CX 2008 року випуску, але згідно з даними свідоцтв про реєстрацію зазначених транспортних засобів, один з них має дату випуску 2009 рік. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно відкоригувати інформацію, зазначену у довідці і привести її у відповідність до свідоцтв про реєстрацію. - У пункті 6 зазначено про наявність Апарату для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм AL 315, але зазначена назва не відповідає жодному з наданих паспортів обладнання. Для усунення зазначеної невідповідності просимо виправити назву обладнання у довідці і додатково надати копію паспорта зазначеного апарату. - У пункті 12 Довідки необхідно зазначити код ЄДРПОУ контрагента КП «Ізмаїльське ВУ ВКГ» , а також зазначити назву даного транспортного засобу відповідно до його свідоцтва про реєстрацію, при цьому назву відповідно до шифру ресурсу можна залишити в дужках. - У пункті 14 зазначено про наявність Агрегату фарбувального високого тиску для фарбування поверхонь потужність 1 кВт, а також надано копію паспорту на пістолет для фарбування ES-1. Учаснику необхідно привести назву агрегату у відповідність до паспорту обладнання. - У пункті 19 зазначено про наявність шліфмашини кутової TE-AG 125/750 Kit TE-AG 230. У паспорті обладнання на даний механізм зазначено модель TE-AG 230. Просимо Учасника привести у відповідність інформацію у довідці до даних паспорта обладнання. - У пункті 20 модель бетонного вібратора не відповідає інформації у паспорті обладнання. Так у довідці зазначено VR-1400 замість VRN-1400. Необхідно виправити інформацію зазначену у довідці відповідно до даних паспорту обладнання. - У пункті 26 не вказано кількість обладнання. Необхідно зазначити дану інформацію. - У пункті 29 зазначено про наявність бетонозмішувача Intertool DT 140 , а згідно з даними паспорту обладнання модель зазначається як Intertool DT 9140. Необхідно привести довідку у відповідність до паспорту обладнання. З метою усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно звантажити довідку про наявність матеріально-технічної бази, в якій слід вказати інформацію з урахуванням зазначених вище зауважень. 2. Відповідно до пункту 3.1. Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасниками у складі пропозиції надається довідка про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується копією зазначеного договору, оригіналом відгуку від замовника про його виконання (відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень) та копією документа, що підтверджує виконання робіт (акт приймання-передачі виконаних робіт та/або довідка про вартість виконаних будівельних робіт). Так, у складі пропозиції ПБП «КИНГС» надало копію договору, що підтверджує виконання робіт з будівництва комплексу тимчасових споруд за адресою: Одеська обл, м. Ізмаїл, вул. Нахімова, -А, укладеного з Обслуговуючим кооперативом «Південний-Ізмаїл», відповідно до пункту 10.8. якого, невід’ємними частинами цього договору є Додаток № 1 – Договірна ціна та Додаток № 2 – Кошторис. Також у складі пропозиції надані копії договірної ціни та кошторисів, але зазначені документи не містять жодного посилання, що вони є додатками до цього договору. З метою усунення зазначених порушень ПБП «КИНГС» повинно надати належним чином оформлені додатки до Договору. 3. Відповідно до пункту 7.2. розділу І тендерної документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Натомість у складі тендерної пропозиції Учасника надано низку документів на російській мові: - Копія рішення засновника від 14 квітня 1994 року про виконання обов’язків директором підприємства. Для усунення цієї невідповідності Учасник повинен надати переклад зазначених документів українською мовою, при цьому, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований. 4. Відповідно до пунктів 2.1. та 2.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасники надають довідку підприємства про наявність працівників* відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів - таблиця № 2.1. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація та довідку про наявність основних професій робітників Учасника необхідних для виконання робіт – таблиця № 2.2. У наданих ПБП «КИНГС» довідках є невідповідність, що полягає у неправильному зазначенні посади у довідці за формою 2.2 (вих. № 10-4 від 10 листопада 2020 року), так у пункті 11 цієї довідки вказано, що Нєнов Геннадій Іванович має спеціальність «Слюсар-сантехнік», в той час як згідно з пунктом 3 цієї ж довідки та пунктом 9 довідки за формою 2.1 він займає посаду «виконавець робіт», що підтверджується даними трудової книжки зазначеного працівника. З метою усунення зазначеної невідповідності необхідно завантажити оновлену довідку за формою 2.1.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС" #20970338

№ рішення у справі

65/33-р/к

Дата рішення у справі

31.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до пунтку 1.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції надає довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, на всі види робіт відповідно до технічного завдання які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. Під час аналізу документів ПП «РОДНІК», а саме: «Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази вих. №01-32/20 від 05.11.2020 року» Замовником встановлено наступні невідповідності: - не надано інформацію щодо наявності обладнання (або його аналогів чи замін), зазначеного у технічному завданні до предмета закупівлі (відомостях ресурсів) по позиціям 10-13, 15-18, 20-22, 26,27, 29-40, 42, 44-52, 54-56, 58-66, 67-73, 75, 78,79, 82-85, 87-95, 98-101, 105-107, 109-111. З метою усунення зазначеної невідповідності просимо Учасника надати оновлену довідку про наявність матеріально-технічної бази разом з копіями документів, що підтверджують її наявність. 2. Відповідно до пункту 2.5. Додатку 1 до тендерної документації необхідно надати Копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури. Відповідно до пункту 2 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554, відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури (далі - виконавці), - архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, виконавець робіт, головний державний інспектор, головний інспектор будівельного нагляду та інші посадові особи, які виконують функції із здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації № 03-32/20 від 29.10.2020 р. ПП «РОДНІК» зазначає про наявність виконавця робіт Чумаченка Євгена Олександровича, але у складі пропозиції Учасника не надано копію сертифіката зазначеного працівника (відповідального виконавця). Для усунення зазначеного порушення Учасник повинен надати копію кваліфікаційного сертифіката відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури – Чумаченка Євгена Олександровича. 3. Відповідно до пункту 2.4. Додатку 1 у складі пропозиції Учасники надають документи, що підтверджують працевлаштування усіх працівників, вказаних у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (копії наказів про прийняття на роботу або призначення на посаду з підписом працівника про ознайомлення з наказом, або копії сторінок трудових книжок із записом про прийом на роботу, або копії документів, що підтверджують наявність цивільно-правових відносин між учасником та будь-яким спеціалістом, тощо); Проаналізувавши зміст цивільно-правових договорів наданих для підтвердження наявності працівників у складі пропозиції ПП «РОДНІК» у деяких з них не відповідають один одному пункти 2.1 та 4.1 – зокрема, щодо працівників Коваленко О.В., Бабаян В.Ю., Мазур О.О., Морозова А.П., Щербина М.Г., Ангельчев І.П., Коліогло В.Д., Яковлєв Ф.М., Заболотний О.М., Фуга Т.В., Владичко Т. А., Ковальов В.І., Рашков С.С., Стоянов П.П., Коваль З.М.. У кожному із зазначених договорів згідно пункту 4.1. зазначені працівники виконують роботу сантехніка, в той час як згідно з довідкою про наявність працівників та пунктами 2.1 договору вони виконують іншу роботу, а відтак, Замовник, не може однозначно встановити відповідність зазначених угод довідці. З метою усунення зазначених неточностей, просимо Вас привести пункту 2.1. та 4.1. цих угод у відповідність один одному.

Документи

26 листопада 2020 15:25
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції надає довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, на всі види робіт відповідно до технічного завдання які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. Під час аналізу документів ПП «БЕССАРАБІЯСТРОЙ», а саме: «Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази вих. №27-01/11 від 10.11.2020 року» Замовником встановлено наступні невідповідності: не надано інформацію щодо наявності обладнання (або його аналогів чи замін), зазначеного у технічному завданні до предмета закупівлі (відомостях ресурсів) по позиціям 10-12, 14, 15, 18, 20, 26-33, 35-37, 39-42, 44-52, 54-66, 70-74, 76-114. Крім того, в підсумковій відомості ресурсів, наданій ТОВ «БЕССАРАБІЯСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції, враховане обладнання (позиції 27-51), яке не зазначене у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази З метою усунення зазначеної невідповідності просимо Учасника надати оновлену довідку про наявність матеріально-технічної бази разом з копіями документів, що підтверджують її наявність. 2. Відповідно до пункту 1.3. Додатку 1 до Тендерної документації У разі залучення матеріально-технічної бази Учасники надають копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, іншого користування) з усіма додатками та актами приймання-передачі, у яких повинно бути визначено повний перелік технічної бази, яка залучається на всі види робіт відповідно до технічного завдання, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та копії паспортів щодо іншого обладнання. В обов’язковому порядку учасник надає оригінал листа - підтвердження від орендодавця (контрагента за договором) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки за предметом закупівлі. На виконання зазначеної вимоги Тендерної документації Учасником у складі пропозиції надано копію договору оренди № 3/16 від 16 липня 2020 року укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДЖАКСТРОЙСЕРВІС». Відповідно до пункту 1.2. зазначеного договору Орендодавець передає в оренду техніку відповідно до Протоколу 1, який невід’ємною частиною даного Договору. Згідно зазначеного Протоколу ТОВ «БЕССАРАБІЯСТРОЙ» передано в оренду лише три одиниці техніки, в той час як в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник, що вся техніка орендується у ТОВ «БУДЖАКСТРОЙСЕРВІС». З метою усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію договору оренди, який включає повний перелік обладнання та механізмів, що надаються в оренду. 3. Також в порушення вимог 1.3. Додатку 1 не надані всі копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та копії паспортів щодо іншого обладнання, а лише на спеціалізований вантажний-спеціалізований самоскид ГАЗ 5312, екскаватор БОРЕКС-2106 та КАМАЗ 5511. Втім, у наданих свідоцтвах власником зазначені треті особи, а не орендодавець. Так, у свідоцтві про реєстрацію спеціалізованого вантажного-спеціалізованого самоскиду ГАЗ 5312 власником зазначений Сисов Василь Петрович, КАМАЗ 5511 – Балан Дмитро Іванович, а екскаватору БОРЕКС -2106 – Чербаджи Сергій Вікторович, і, відповідно, саме з цими особами і повинні бути укладені договори оренди. Для усунення цієї невідповідності Учасник повинен надати копії договорів оренди укладених з власниками транспортних засобів разом із іншими документами згідно пункту 1.3. Додатку 1 до Тендерної документації. 4. Крім того, в порушення вимог 1.3. Додатку 1 Учасником не надано акти приймання-передачі орендованої техніки та лист-підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки за предметом закупівлі. З метою усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. 5. Відповідно до пункту 2.1. Довідка підприємства про наявність працівників* відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів - таблиця № 2.1. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. ПРИ ЦЬОМУ * обов’язкова наявність виконавця робіт, головного інженера та інженера з проектно-кошторисної роботи. В порушення зазначеної вимоги в складі пропозиції ТОВ «БЕССАРАБІЯ СТРОЙ» не надано документи, що підтверджують наявність інженера з проектно-кошторисної роботи. З метою усунення зазначеного порушення Учаснику необхідно зазначити інформацію про наявність інженера з проектно-кошторисної роботи у довідці про наявність працівників і надати документи, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин із зазначеним працівником, а також копію кваліфікаційного сертифіката.

Інформація про відміну

Дата відміни
03 грудня 2020 10:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі