Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку офісний формату А4 (30197630-1 - папір для друку); Папір для друку формату A4, 100% вторинна сировина (30197630-1 - папір для друку)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-10-21-002336-a e52e83c59f05415abc2c709dfad218d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копач Людмила Валеріївна

380487319857 Lkopach@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА
Код ЄДРПОУ: 03528552
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Копач Людмила Валеріївна
380487319857
Lkopach@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 11:50
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12030 пач.
Папір для друку офісний формату А4 (30197630-1 - папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 пач.
Папір для друку формату A4, 100% вторинна сировина (30197630-1 - папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару До ціни товару входить навантаження, розвантаження, транспортування, зберіганн товару тощо. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 10:21
Додаток № 4 (ст.17).docx
21 жовтня 2020 10:21
Додаток № 3 (характеристики).docx
21 жовтня 2020 10:21
Додаток № 2 (проект договору).docx
21 жовтня 2020 10:21
Додаток № 1 (цінова пропозиція).docx
21 жовтня 2020 10:21
Тендерна документація ПАПІР 2020.doc
21 жовтня 2020 10:21
ТД.pdf
21 жовтня 2020 10:21
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-002336-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 жовтня 2020 11:27
Технічні документи
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-10-21-002336-a на закупівлю «Папір для друку офісний формату А4 (30197630-1 - папір для друку); Папір для друку формату A4, 100% вторинна сировина (30197630-1 - папір для друку)» де Замовником виступає ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-10-21-002336-a нами було встановлено, що вимоги до надання документів, які підтверджують якість товару були встановлені для конкретної марки. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2020 16:40
«Шановний учаснику! Ретельно проведений моніторинг ринку паперу офісного та проаналізувавши документи якості виробників паперу встановлено, що відповідно до технічних вимог предмету закупівлі зазначених у таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації, на ринку України існує папір більш аніж двох виробників, папір яких відповідає технічному завданню (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) Замовника торгів.
Щодо внесення усіх інших змін у Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно п.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник, як кінцевий споживач паперу, має право відповідно до частини першій статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару. Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), визначеним відповідними нормативно-правовими актами, у тому числі технічними регламентами, або, прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування.
У Додатку 3 до тендерної документації (п. 2, п. 3, п. 5, п.6, п. 7) Замовник не вбачає дискримінаційних та антиконкурентних вимог, оскільки довідки або лист необхідні Замовнику, для підтвердження достовірності та легітимності документів та інформації, яка зазначена у документах, що надаються відповідно до вимог Додатку 3, а саме копії сертифікатів є підтвердженням що предмет закупівлі є належної якості та відповідає міжнародним (в т.ч. європейським) і українським стандартам закупівлі. Слід зазначити, що державних реєстрів або інших державних інформаційних джерел, в яких Замовник мав би можливість перевірити документи, а саме сертифікатів якості, або паспортів якості, або декларації якості, або посвідчення якості, та сертифікатів ISO – 9001, ISO 14001, ISO 9706, а також інформацію яка зазначена у вище визначених документах відсутні, тому Замовник вжив саме таку вимогу , як гарант, що документи, які надає Учасник у складі документації є чинними і достовірними та не є фальсифікованими.
Також, попередній досвід закупівлі паперу та практика винесення рішень АМКУ (наприклад: рішення АМКУ № 2482-р/пк-пз від 10.02.2020 (тендер № UA-2019-12-24-000523-c), рішення АМКУ № 15442-р/пк-пз від 25.10.2019 (тендер № UA-2019-09-23-000635-a) тощо) щодо скарг у аналогічних закупівлях показує, що Замовником не включено у Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційних та антиконкурентних вимог закупівлі.
Таким чином, технічні характеристики у Додатку 3 до тендерної документації не обмежують конкуренцію, не є дискримінаційними та не порушують вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а отже вимога щодо їх виправлення/зміни не підлягає задоволенню.»

Документи подані скаржником

26 жовтня 2020 11:27
Вкладення.docx

Документи

26 жовтня 2020 16:40
протокол № 97 від 26.10.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 999 496,20
UAH з ПДВ
999 496,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парус Плюс" 999 984,00
UAH з ПДВ
999 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 999 997,20
UAH з ПДВ
999 997,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 14:13
Електронний підпис
10 листопада 2020 14:12
документи 10.11.2020.rar
04 листопада 2020 11:22
Електронний підпис
04 листопада 2020 11:21
якість (позиція 2).rar
04 листопада 2020 11:21
Якість (позиція 1).rar
04 листопада 2020 11:21
технічні вимоги.rar
04 листопада 2020 11:21
кваліфікаційні документи.rar
04 листопада 2020 11:21
документи щодо підпису ч.2.rar
04 листопада 2020 11:21
документи щодо підпису ч.1.rar

Публічні документи

02 листопада 2020 11:58
цінова_пропоз.pdf
02 листопада 2020 11:58
Статут.pdf
02 листопада 2020 11:58
Сертифікат.pdf
02 листопада 2020 11:58
Протокол_правочину.pdf
02 листопада 2020 11:58
Протокол_гранич_сума.pdf
02 листопада 2020 11:58
Повноваження щодо підпису.pdf
02 листопада 2020 11:58
обробка даних.pdf
02 листопада 2020 11:58
Інформація про учасника.pdf
02 листопада 2020 11:58
інфо про керівника.pdf
02 листопада 2020 11:58
довідка_ст.17.pdf
02 листопада 2020 11:58
Довідка МТБ.pdf
02 листопада 2020 11:58
Гарантійний лист-3.pdf
02 листопада 2020 11:58
Гарантійний лист-2.pdf
02 листопада 2020 11:58
Гарантійний лист-1.pdf
02 листопада 2020 11:58
Відсутність ліцензії.pdf
02 листопада 2020 11:58
витяг ЄДРПОУ.pdf
02 листопада 2020 11:58
виписка ЄДР.jpeg.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 13:56
Захист довкілля.pdf
02 листопада 2020 13:56
Відомості про учасника.pdf
02 листопада 2020 13:56
Витяг ПДВ (к).pdf
02 листопада 2020 13:56
Випіска (к).pdf
02 листопада 2020 13:56
Кваліфікаційні документи.pdf
02 листопада 2020 13:56
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

ТОВ "Парус Плюс"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
999 496,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 15:52
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 15:40
ду 4 (1).pdf зміни до договору
09 березня 2021 15:40
1_ду 4.pdf укладений
09 березня 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 09:45
ду 3 (1) (1).pdf зміни до договору
22 січня 2021 09:45
1_ду 3.pdf укладений
22 січня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:42
ду 2 (2) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:42
1_ду 2.pdf укладений
28 грудня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 12:44
д.у. 1 (1) (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 12:44
1_д.у. 1.pdf укладений
14 грудня 2020 12:44
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 11:37
договір № 3019В від 23.11.2020.pdf укладений
23 листопада 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Внести зміни до договору та викласти п. 10.1. розділу 10. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» у наступній редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2020, а щодо проведення розрахунків – до їх повного здійснення та до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: 3019В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3019В
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення загальної суми договору, відповідно до п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3019В
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору від 23.11.2020 № 3019В на 77,90 грн. (сімдесят сім гривень 90 копійок) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 3019В
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 199 313,30
UAH (в тому числі ПДВ 199 885,55 UAH)