Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту б-ру Івана Каркача, 77 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
57 746,40 UAH
UA-2020-10-21-002253-a 8b4fcbc2398b436e862f0ab720292822
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Овчарова

+380577252080 ovcharova_m@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Марина Овчарова
+380577252080
ovcharova_m@citynet.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 57 746,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 577,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту б-ру Івана Каркача, 77 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61106, Україна, Харківська область, місто Харків, б-р Івана Каркача, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 38 000,00
UAH з ПДВ
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 10:10
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:06
якістні характ..pdf
28 жовтня 2020 10:06
уповноважен.особа.pdf
28 жовтня 2020 10:06
Сертифікат Нашивочнік.pdf
28 жовтня 2020 10:06
серт.тех.над..pdf
28 жовтня 2020 10:06
Розпорядження.PDF
28 жовтня 2020 10:06
Положення.PDF
28 жовтня 2020 10:06
Наказ Управлння №12.pdf
28 жовтня 2020 10:06
лист гарантія.pdf
28 жовтня 2020 10:06
загальна форма.pdf
28 жовтня 2020 10:06
довыдка про наявність.pdf
28 жовтня 2020 10:06
довідка єдрпоу.pdf
28 жовтня 2020 10:06
Виписка.PDF
28 жовтня 2020 10:06
аналогічний договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
Переможець 38 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:03

Документи

05 листопада 2020 16:03
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:02
протокол 150.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2020 16:03
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:02
протокол 150.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 15:01
ДУ № 3 до договору № 971.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 14:11
ДУ № 2 до договору № 971.pdf зміни до договору
21 травня 2021 14:10
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 14:07
Договір № 971.pdf укладений
24 листопада 2020 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 971
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 2 до договору про закупівлю № 971
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 971
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до договору № 971
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 312,56
UAH