Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) км 19+100 - км 79+717)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use M-07 Kyiv - Kovel - Yahodyn (on Lyublin) km 19+100 - km 79+717)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use M-07 Kyiv - Kovel - Yahodyn (on Lyublin) km 19+100 - km 79+717)
Очікувана вартість
98 348 970,00 UAH
UA-2020-10-21-002141-b ● eb55b48dfc3f4649928ea8adcce9d8d1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Контактна особа: |
Кошель Олег Миколайович +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Koshel Oleg Mykolayovych +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2020 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 98 348 970,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 491 744,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 491744.85 UAH |
Publication date: | 21 жовтня 2020 14:01 |
Enquiries until: | 16 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 листопада 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 98 348 970 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 491 745 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації
The language (languages) in which tender offer should be prepared is Ukrainian.
Conditions for granting security for tender proposals: according to Tender documentation.
Conditions for granting security for tender proposals: according to Tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60.6 км
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) км 19+100 - км 79+717)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use M-07 Kyiv - Kovel - Yahodyn (on Lyublin) km 19+100 - km 79+717)
CPV: 50230000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору в межах 30% від суми зареєстрованих Державною казначейською службою України бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. N 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного року. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-івта інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2020 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2020 14:32 |
Перелік змін,що вносяться до ТД2.pdf | |
18 листопада 2020 14:32 |
Перелік змін, що вносяться до ТД2.doc | |
18 листопада 2020 14:32 |
Додаток № 1 до Проекту договору.xls | |
18 листопада 2020 14:32 |
Додаток № 11 Проект договору.docx | |
18 листопада 2020 14:32 |
Додаток № 10 Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
18 листопада 2020 14:32 |
Додаток № 8 Технічне завдання.xls | |
18 листопада 2020 14:32 |
58В-20 Тендерна документація_ЕУ 2021-2023_нова редакція2.doc | |
18 листопада 2020 10:33 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf | |
18 листопада 2020 10:33 |
Перелік змін що вносяться до ТД1 .doc | |
18 листопада 2020 10:33 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Досвід
Дата подання: 22 жовтня 2020 11:50
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 10:37
Доброго дня!
Чи буде вважатися належним підтвердженням відповідності кваліфікаційному критерію, а саме наявності досвіду виконання аналогічного договору, у разі надання в якості документального підтвердження договору який є діючими, а не завершеним (виконаним) на дату розкриття тендерних пропозицій?
Відповідь: Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів), підпунктом 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання Учасниками аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2018-2020 років.
Таким чином надання Учасниками діючого (не завершеного) договору (договорів) буде вважатись належним підтвердженням вказаного кваліфікаційного критерію, за умовами дотримання Учасниками інших вимог зазначених у підпункті 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Таким чином надання Учасниками діючого (не завершеного) договору (договорів) буде вважатись належним підтвердженням вказаного кваліфікаційного критерію, за умовами дотримання Учасниками інших вимог зазначених у підпункті 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Строки подання документів
Дата подання: 23 жовтня 2020 11:38
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 17:05
Доброго дня! Підпунктом 1.9.5 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено надання документів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Водночас, абз.2 п.1.9 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагає надання документів, що стосуються в т.ч. п.п. 1.9.5 ч.1 розділу ІІІ тендерної документації в строк до укладання договору, який складає до 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, що порушує вимоги ч.6 ст.17 ЗУ «Про публічні закупвлі». Також абз.2 п.1.9 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації регламентує строки надання документів, що стосуються пп.1.9.7-1.9.8 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, які взагалі відсутні в тендерної документації. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
Дата подання: 23 жовтня 2020 12:11
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 12:54
Доброго дня! Відповідно до ч.3 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро. Для приведення Оприлюднення інформації про закупівлю у відповідність до Закону, просимо додати Оголошення англійською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що оголошення про проведення закупівлі створюється шляхом заповнення окремих електронних полів через автоматизований електронний майданчик. При публікації оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою дублюються англійською мовою такі поля: назва замовника, контактна інформація, інформація про предмет закупівлі та інформація про гарантійне забезпечення. Вся вищенаведена інформація була заповнена Замовником при публікації оголошення про проведення закупівлі.
Додаткове оприлюднення оголошення про проведення закупівлі у окремому документі було виконано Замовником так як не вся інформація, яка вимагається ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) може бути внесена через авторизований електронний майданчик (відсутня технічна можливість).
З огляду на вищенаведене, повідомляємо, що інформація про закупівлю оприлюднена відповідно до Закону і додаткове оприлюднення документу оголошення про проведення закупівлі англійською мовою Законом не передбачене.
Додаткове оприлюднення оголошення про проведення закупівлі у окремому документі було виконано Замовником так як не вся інформація, яка вимагається ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) може бути внесена через авторизований електронний майданчик (відсутня технічна можливість).
З огляду на вищенаведене, повідомляємо, що інформація про закупівлю оприлюднена відповідно до Закону і додаткове оприлюднення документу оголошення про проведення закупівлі англійською мовою Законом не передбачене.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-21-002141-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 30 грудня 2020 16:21
Дата подання: 30 грудня 2020 16:21
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 січня 2021 11:35
рішення від 31.12.2020 № 24231 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 січня 2021 11:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.01.2021 № 622.pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 17:05
рішення від 15.01.2021 № 622 .pdf
Дата публікації: 19 січня 2021 19:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами розгляду Скарги, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення щодо зобов’язання Замовника скасувати рішення про допуск до електронного аукціону тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СТ «Галактика» за даною процедурою закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-21-002141-b та розмістила його в електронній системі закупівель (Рішення Колегії від 15.01.2021 № 622-р/пк-пз).
Керуючись абз. 1 п. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання Замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи вищенаведене, Замовник скасував рішення про допуск до електронного аукціону тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СТ «Галактика» у зв’язку з рішенням Колегії від 15.01.2021 № 622-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 21 січня 2021 09:14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 січня 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 16:14
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 12:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 15:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 січня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій