Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивна Панель
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-10-21-001878-b ● 895db260912040a98e6be390a9dc8e4e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 м. Житомира |
Код ЄДРПОУ: | 22059011 |
Місцезнаходження: | 10001, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, Майдан Згоди, 5 |
Контактна особа: |
Місько Євгеній Дмитрович +380412414614 zosh8_zt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2020 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2020 13:26 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2020 13:26 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 11:44 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Спеціфікація товару в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інтерактивна Панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, М.Житомир, Майдан Згоди 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2020 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2020 11:34 |
Тендерна_Специфікація_панель.docx | |
22 жовтня 2020 10:41 |
Оголошення закупівлі.doc | |
21 жовтня 2020 13:22 |
Проект договору.doc |
27 жовтня 2020 11:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 жовтня 2020 11:34 |
Тендерна_Специфікація_панель.docx
|
||||||
22 жовтня 2020 10:41 |
Оголошення закупівлі.doc
|
||||||
21 жовтня 2020 13:22 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 22 жовтня 2020 23:13
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 14:16
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня.
Ми розглядаємо всі варіанти як єквіваленти та аналоги, головні вимоги на які ми звертаємо увагу це діагональ але не менше 75дюймів та технічні характеристики цих панелів без урахування окремого компьютера, це пам'ять, дачики що встановлені на панелі, прочитающи специфікацію ви сможете побачити всі характеристики та робота google додатками. Ціль данного лоту придбати в школу максимально кращу інтерактивну панель на ті кошти що ми розраховуємо!
Ми розглядаємо всі варіанти як єквіваленти та аналоги, головні вимоги на які ми звертаємо увагу це діагональ але не менше 75дюймів та технічні характеристики цих панелів без урахування окремого компьютера, це пам'ять, дачики що встановлені на панелі, прочитающи специфікацію ви сможете побачити всі характеристики та робота google додатками. Ціль данного лоту придбати в школу максимально кращу інтерактивну панель на ті кошти що ми розраховуємо!
уточнення
Дата подання: 26 жовтня 2020 16:05
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 20:19
скажіть будь-ласка чи потрібен вам монтаж та встановлення?
Відповідь: Так потрібен, а також інструктаж по використанню данної панелі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-21-001878-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 26 жовтня 2020 10:33
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!Щодо прогрманого забезпечення технічної специфікації.
До відома замовника, інших учасників та контролюючих органів — багато виробників інтерактивного обладнання в обов'язковому порядку забезпечують своє обладнання відповідним програмним забезпеченням (ПЗ), зокрема і наша компанія, яка надає абсолютно безкоштовне ПЗ з подальшою можливістю безлімітного використання сервісів для перегляду інтерактивного навчального контенту, хоча і не має режиму демонстрації в мережі Інтернет. Тобто цілком можливе використання інших безкоштовних постійно оновлюваних сторонніх сервісів, які значно розширюють можливості програмного забезпечення інтерактивної дошки.
Окрім того, Замовник ніким чином не обґрунтовує необхідність постановки такої умови.
Відтак робимо висновок, що в цій процедурі закупівлі тільки ПЗ одного конкретного виробника (ТМ “Smart”) може відповідати всім вказаним технічним вимогам тендерної документації, а отже всі пропозиції Учасників, що представляють інших виробників, будуть відхилені, навіть якщо запропонована ціна буде нижчою, що відповідно суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників).
Тому вимагаємо виключити вищезазначену умову з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
До відома замовника, інших учасників та контролюючих органів — багато виробників інтерактивного обладнання в обов'язковому порядку забезпечують своє обладнання відповідним програмним забезпеченням (ПЗ), зокрема і наша компанія, яка надає абсолютно безкоштовне ПЗ з подальшою можливістю безлімітного використання сервісів для перегляду інтерактивного навчального контенту, хоча і не має режиму демонстрації в мережі Інтернет. Тобто цілком можливе використання інших безкоштовних постійно оновлюваних сторонніх сервісів, які значно розширюють можливості програмного забезпечення інтерактивної дошки.
Окрім того, Замовник ніким чином не обґрунтовує необхідність постановки такої умови.
Відтак робимо висновок, що в цій процедурі закупівлі тільки ПЗ одного конкретного виробника (ТМ “Smart”) може відповідати всім вказаним технічним вимогам тендерної документації, а отже всі пропозиції Учасників, що представляють інших виробників, будуть відхилені, навіть якщо запропонована ціна буде нижчою, що відповідно суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників).
Тому вимагаємо виключити вищезазначену умову з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2020 00:21
Шановний Учаснику!
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання та програмного забезпечення, яке буде зрозумілим у використанні, кращим в своїй ціновій категорії, де виробник несе відповідальність за безпечність, якість та сервісну підтримку. Деталізація технічних характеристик Замовником має на меті спростити потенційним Учасникам підбір товарних категорій, а також провести закупівлю навчальних засобів, які повністю задовольняють сучасні вимоги до методології викладання та забезпечать гармонійний розвиток школярів, підвищіть якість викладання педагогічного персоналу. Зазначені технічні параметри є універсальними та уніфікованими і зазначаються багатьма відомими виробниками, зокрема і доступ до безкоштовної демонстрації можливостей обладнання через мережу Інтернет, де кожен потенційний користувач може ознайомитись в будь який час з можливостями, засвоїти нові навички з користування обладнання та програмного забезпечення. Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам Замовника або еквівалент, технічні характеристики якого є кращими та з додатковою можливістю користуватися сторонніми сервісами. Отже, враховуючи все вищевикладене вимога не підлягає задоволенню.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання та програмного забезпечення, яке буде зрозумілим у використанні, кращим в своїй ціновій категорії, де виробник несе відповідальність за безпечність, якість та сервісну підтримку. Деталізація технічних характеристик Замовником має на меті спростити потенційним Учасникам підбір товарних категорій, а також провести закупівлю навчальних засобів, які повністю задовольняють сучасні вимоги до методології викладання та забезпечать гармонійний розвиток школярів, підвищіть якість викладання педагогічного персоналу. Зазначені технічні параметри є універсальними та уніфікованими і зазначаються багатьма відомими виробниками, зокрема і доступ до безкоштовної демонстрації можливостей обладнання через мережу Інтернет, де кожен потенційний користувач може ознайомитись в будь який час з можливостями, засвоїти нові навички з користування обладнання та програмного забезпечення. Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам Замовника або еквівалент, технічні характеристики якого є кращими та з додатковою можливістю користуватися сторонніми сервісами. Отже, враховуючи все вищевикладене вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-10-21-001878-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 27 жовтня 2020 11:02
Свідоцтво МОН
Шановний Замовнику, згідно з Технічною специфікацією Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане уповноваженим органом Міністерства освіти і науки України. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та коміся, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане уповноваженим органом Міністерства освіти і науки України
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2020 11:23
Шановний Учаснику!
Дякую за звернення дану вимогу ми задовольняємо, зміни внесемо в документацію.
Дякую за звернення дану вимогу ми задовольняємо, зміни внесемо в документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Дорофеєв Олександр Миколайович |
149 500,00
UAH з ПДВ
|
131 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БОНДАР М. В. |
148 000,00
UAH з ПДВ
|
137 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" |
147 000,00
UAH з ПДВ
|
144 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Дорофеєв Олександр Миколайович #1996014635 |
Відхилено |
131 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2020 14:28
|
|
ФОП БОНДАР М. В. #3494703974 |
Відхилено |
137 900,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2020 14:58
|
|
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822 |
Переможець |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 10:17
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 10:35
|
Додадкова угода про розірвання договору | укладений |
16 листопада 2020 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 10:45
|
Договір | укладений |
10 листопада 2020 10:44
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з допущеннямм помилок у проведенні державних закупівель, які не можливо усунути. |