Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна Панель
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-10-21-001878-b 895db260912040a98e6be390a9dc8e4e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Місько Євгеній Дмитрович

+380412414614 zosh8_zt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 м. Житомира
Код ЄДРПОУ: 22059011
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, Майдан Згоди, 5
Контактна особа: Місько Євгеній Дмитрович
+380412414614
zosh8_zt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 13:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 13:26
Початок аукціону: 02 листопада 2020 11:44
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Спеціфікація товару в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інтерактивна Панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, М.Житомир, Майдан Згоди 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 11:34
Тендерна_Специфікація_панель.docx
22 жовтня 2020 10:41
Оголошення закупівлі.doc
21 жовтня 2020 13:22
Проект договору.doc
27 жовтня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 11:34
Тендерна_Специфікація_панель.docx
27 жовтня 2020 11:31
Тендерна_Специфікація_панель.docx
21 жовтня 2020 13:22
Тендерна_Специфікація_панель.docx
22 жовтня 2020 10:41
Оголошення закупівлі.doc
21 жовтня 2020 13:22
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 22 жовтня 2020 23:13
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 14:16
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня.
Ми розглядаємо всі варіанти як єквіваленти та аналоги, головні вимоги на які ми звертаємо увагу це діагональ але не менше 75дюймів та технічні характеристики цих панелів без урахування окремого компьютера, це пам'ять, дачики що встановлені на панелі, прочитающи специфікацію ви сможете побачити всі характеристики та робота google додатками. Ціль данного лоту придбати в школу максимально кращу інтерактивну панель на ті кошти що ми розраховуємо!
уточнення
Дата подання: 26 жовтня 2020 16:05
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 20:19
скажіть будь-ласка чи потрібен вам монтаж та встановлення?
Відповідь: Так потрібен, а також інструктаж по використанню данної панелі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-001878-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 26 жовтня 2020 10:33
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!Щодо прогрманого забезпечення технічної специфікації.
До відома замовника, інших учасників та контролюючих органів — багато виробників інтерактивного обладнання в обов'язковому порядку забезпечують своє обладнання відповідним програмним забезпеченням (ПЗ), зокрема і наша компанія, яка надає абсолютно безкоштовне ПЗ з подальшою можливістю безлімітного використання сервісів для перегляду інтерактивного навчального контенту, хоча і не має режиму демонстрації в мережі Інтернет. Тобто цілком можливе використання інших безкоштовних постійно оновлюваних сторонніх сервісів, які значно розширюють можливості програмного забезпечення інтерактивної дошки.
Окрім того, Замовник ніким чином не обґрунтовує необхідність постановки такої умови.
Відтак робимо висновок, що в цій процедурі закупівлі тільки ПЗ одного конкретного виробника (ТМ “Smart”) може відповідати всім вказаним технічним вимогам тендерної документації, а отже всі пропозиції Учасників, що представляють інших виробників, будуть відхилені, навіть якщо запропонована ціна буде нижчою, що відповідно суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників).
Тому вимагаємо виключити вищезазначену умову з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2020 00:21
Шановний Учаснику!
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання та програмного забезпечення, яке буде зрозумілим у використанні, кращим в своїй ціновій категорії, де виробник несе відповідальність за безпечність, якість та сервісну підтримку. Деталізація технічних характеристик Замовником має на меті спростити потенційним Учасникам підбір товарних категорій, а також провести закупівлю навчальних засобів, які повністю задовольняють сучасні вимоги до методології викладання та забезпечать гармонійний розвиток школярів, підвищіть якість викладання педагогічного персоналу. Зазначені технічні параметри є універсальними та уніфікованими і зазначаються багатьма відомими виробниками, зокрема і доступ до безкоштовної демонстрації можливостей обладнання через мережу Інтернет, де кожен потенційний користувач може ознайомитись в будь який час з можливостями, засвоїти нові навички з користування обладнання та програмного забезпечення. Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам Замовника або еквівалент, технічні характеристики якого є кращими та з додатковою можливістю користуватися сторонніми сервісами. Отже, враховуючи все вищевикладене вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-10-21-001878-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 27 жовтня 2020 11:02
Свідоцтво МОН
Шановний Замовнику, згідно з Технічною специфікацією Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане уповноваженим органом Міністерства освіти і науки України. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та коміся, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане уповноваженим органом Міністерства освіти і науки України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2020 11:23
Шановний Учаснику!
Дякую за звернення дану вимогу ми задовольняємо, зміни внесемо в документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Дорофеєв Олександр Миколайович 149 500,00
UAH з ПДВ
131 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БОНДАР М. В. 148 000,00
UAH з ПДВ
137 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 147 000,00
UAH з ПДВ
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:28
Тендерна Пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 12:28
СертификатСЕС.jpg
30 жовтня 2020 12:28
Житомир ЗОШ3.pdf
30 жовтня 2020 12:28
ВисновокСЕС2.jpg
30 жовтня 2020 12:28
Висновок.jpg

Публічні документи

29 жовтня 2020 15:39
Уставні документи.pdf
29 жовтня 2020 15:39
Технічні специфікації.pdf
29 жовтня 2020 15:39
Тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 15:39
Стаття 17.pdf
29 жовтня 2020 15:39
Договір, специфікація.pdf
29 жовтня 2020 15:39
Гарантійні листи.pdf
29 жовтня 2020 15:39
Авторизація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дорофеєв Олександр Миколайович

ФОП БОНДАР М. В.

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Дорофеєв Олександр Миколайович
#1996014635
Відхилено 131 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 14:28
ФОП БОНДАР М. В.
#3494703974
Відхилено 137 900,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 14:58
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
Переможець 144 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 10:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

04 листопада 2020 14:28
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:26
Повідомлення про рішення

Документи

04 листопада 2020 14:57
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:56
Повідомлення про рішення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822

№ рішення у справі

65/41-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

05 листопада 2020 10:17
Електронний підпис
05 листопада 2020 10:16
Повідомлення про рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2020 10:17
Електронний підпис
05 листопада 2020 10:16
Повідомлення про рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 10:35
Додадкова угода про розірвання договору укладений
16 листопада 2020 10:32
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 10:45
Договір укладений
10 листопада 2020 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з допущеннямм помилок у проведенні державних закупівель, які не можливо усунути.