Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання канцелярських товарів (Папір сірий,папір для нотаток, скотч широкий, скотч вузький, файл А-4, двосторонній скотч, скрепки, коректор, скоби на степлер, ручка синя, дирокол, текстовиделітелі, степлер)
Очікувана вартість
768,00 UAH
UA-2020-10-21-001710-c 1ab307f4b7d54382bd75441b812a59e8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархоменко Наталія Миколаївна

+380660830491 IZUM-KULTENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Ізюмської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33490989
Вебсайт: http://kultura-izyum.gov.ua
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., Ізюм, пл. Центральна,2
Контактна особа: Пархоменко Наталія Миколаївна
+380660830491
IZUM-KULTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інформація про технічні та якісні характеристики знаходиться в специфікації до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 упак.
Придбання канцелярських товарів (Папір сірий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт.
Придбання канцелярських товарів (папір для нотаток)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт.
Придбання канцелярських товарів (скотч широкий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 шт.
Придбання канцелярських товарів (скотч вузький)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упак.
Придбання канцелярських товарів (файл А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт.
Придбання канцелярських товарів (двосторонній скотч)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упак.
Придбання канцелярських товарів (скрепки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт.
Придбання канцелярських товарів (коректор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упак.
Придбання канцелярських товарів (скоби на степлер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Придбання канцелярських товарів (ручка синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт.
Придбання канцелярських товарів (дирокол)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Придбання канцелярських товарів (текстовиделітелі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт.
Придбання канцелярських товарів (степлер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

21 жовтня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іспанюк Зоя Миколаївна
#2565200909
Переможець 768,00
UAH
21 жовтня 2020 11:05

Документи

21 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 11:15
Договір № 206 від 21.10.2020.pdf укладений
21 жовтня 2020 11:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання канцелярських товарів (Папір сірий) 2 упак. 20,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (папір для нотаток) 5 шт. 20,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (скотч широкий) 2 шт. 17,50
UAH
Придбання канцелярських товарів (скотч вузький) 6 шт. 6,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (файл А-4) 2 упак. 75,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (двосторонній скотч) 1 шт. 20,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (скрепки) 3 упак. 18,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (коректор) 5 шт. 13,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (скоби на степлер) 3 упак. 8,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (ручка синя) 10 шт. 4,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (дирокол) 1 шт. 44,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (текстовиделітелі) 10 шт. 10,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (степлер) 1 шт. 60,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 26 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 768,00
UAH