Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці км 811+030 – км 821+512, Закарпатська область
Overhaul of the road of state importance M-06 Kiev-Chop on the section km 811+030 - km 821+512, Transcarpathian region
Очікувана вартість
512 211 000,00 UAH
UA-2020-10-21-001486-c 01af9c437df948769e4cf9b265f6d9db
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 16:00
Початок аукціону: 01 лютого 2021 14:36
Очікувана вартість: 512 211 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 561 055,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 21 жовтня 2020 10:36
Enquiries until: 10 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 16 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 січня 2021 16:00

Information

Estimated total value: 512 211 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 561 055 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2.6. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта та виписку з такого рахунку завірену належним чином. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, довідка про покриття та виписка з рахунку, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 100 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Motor Road Service of Zakarpatska region, IBAN UA898201720355199001000018420 in DKSU in the Kyiv, USREOU - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці км 811+030 – км 821+512, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Overhaul of the road of state importance M-06 Kiev-Chop on the section km 811+030 - km 821+512, Transcarpathian region
CPV: 45453000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - державний бюджет України. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Календарного плану робіт перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 17:18
Електронний підпис
04 січня 2021 11:56
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:55
Електронний підпис
15 грудня 2020 19:00
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:00
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:19
Електронний підпис
24 листопада 2020 16:54
Електронний підпис
17 листопада 2020 16:33
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:59
Електронний підпис
12 січня 2021 17:16
Перелік змін М-06 капітальний 8.doc
04 січня 2021 11:55
Перелік змін М-06 капітальний 7.doc
23 грудня 2020 16:52
Перелік змін М-06 Київ-Чоп капітальний.doc
15 грудня 2020 17:56
Перелік змін М-06 капітальний 5.doc
08 грудня 2020 15:59
Перелік змін М-06 капітальний 4.doc
08 грудня 2020 15:57
ТД М-06 Капітальний Нова Редакція 4.doc
01 грудня 2020 17:18
Перелік змін М-06 капітальний 3.doc
24 листопада 2020 16:54
Перелік змін М-06 капітальний 2.doc
17 листопада 2020 16:32
Перелік змін М-06 капітальний.doc
12 січня 2021 17:16
ТД М-06 Капітальний Нова Редакція 8.doc
04 січня 2021 11:54
ТД М-06 Капітальний Нова Редакція 7.doc
23 грудня 2020 16:47
ТД М-06 Капітальний Нова Редакція 6.doc
15 грудня 2020 17:56
ТД М-06 Капітальний Нова Редакція 5.doc
08 грудня 2020 15:59
ТД М-06 Капітальний Нова Редакція 4.doc
08 грудня 2020 15:56
ТД М-06 Капітальний Нова Редакція 4.doc
01 грудня 2020 17:17
ТД М-06 Капітальний Нова Редакція 3.doc
24 листопада 2020 16:52
ТД М-06 Капітальний Нова Редакція 2.doc
17 листопада 2020 16:31
ТД М-06 Капітальний Нова Редакція.doc
21 жовтня 2020 10:58
ТД М-06 Капітальний.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-11-000023 ● 95db5b02e9024dfbb5fd30fc4a2edf59
  • Статус: завершено ● Дата: 19 березня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.02.2021 № 45

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 11.02.2021 № 45



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-10-21-001486-c 21.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 січня 2021
UA-2020-10-21-001486-c01af9c437df948769e4cf9b265f6d9db
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

16 січня 2021 08:26
Електронний підпис
16 січня 2021 08:26
Електронний підпис
16 січня 2021 08:25
Чергові зміни до БГ.zip
13 січня 2021 15:34
Електронний підпис
13 січня 2021 15:34
Електронний підпис
13 січня 2021 15:31
Договір Hofman.pdf
13 січня 2021 15:31
Листи зобовязання.pdf
13 січня 2021 15:31
Сертифікат 14001.pdf
12 січня 2021 14:09
Електронний підпис
11 січня 2021 17:38
Електронний підпис
11 січня 2021 17:38
Електронний підпис
11 січня 2021 17:36
НОВА БГ - 102011_01_2021.zip
29 грудня 2020 09:07
Електронний підпис
29 грудня 2020 09:07
Електронний підпис
29 грудня 2020 09:05
МЕХАНІЗАТОРИ9.pdf
29 грудня 2020 09:04
дор.роб6.pdf
29 грудня 2020 09:04
Накази.pdf
29 грудня 2020 09:04
МЕХАНІЗАТОРИ9 (1).pdf
29 грудня 2020 09:04
МЕХАНІЗАТОРИ10.pdf
29 грудня 2020 09:04
Працівники зі змінами.pdf
29 грудня 2020 09:04
МЕХАНІЗАТОРИ7.pdf
29 грудня 2020 09:04
МЕХАНІЗАТОРИ6.pdf
29 грудня 2020 09:04
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
29 грудня 2020 09:04
ІТП 3.pdf
29 грудня 2020 09:04
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
29 грудня 2020 09:04
ІТП 4 (.pdf
29 грудня 2020 09:04
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
29 грудня 2020 09:04
дор.роб9.pdf
29 грудня 2020 09:04
ІТП 2.pdf
29 грудня 2020 09:03
дор.роб8.pdf
29 грудня 2020 09:03
дор.роб7_.pdf
29 грудня 2020 09:03
дор.роб5.pdf
29 грудня 2020 09:03
МЕХАНІЗАТОРИ8.pdf
29 грудня 2020 09:03
дор.роб4..pdf
29 грудня 2020 09:03
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
29 грудня 2020 09:03
дор.роб1.pdf
29 грудня 2020 09:03
ВОДІЇ7.pdf
29 грудня 2020 09:03
ВОДІЇ1.pdf
29 грудня 2020 09:03
ВОДІЇ3_.pdf
29 грудня 2020 09:03
Дипломи.pdf
29 грудня 2020 09:03
ВОДІЇ2.pdf
29 грудня 2020 09:03
ІТП 1.pdf
29 грудня 2020 09:03
ВОДІЇ4.pdf
29 грудня 2020 09:02
дор.роб3.pdf
29 грудня 2020 09:02
ВОДІЇ5_.pdf
29 грудня 2020 09:02
БГ зі змінами.zip
24 грудня 2020 16:59
Технічне завдання.pdf
24 грудня 2020 16:59
Відгук 39 від 21.10.20.pdf
24 грудня 2020 16:59
Техпаспорти 114 (1).pdf
24 грудня 2020 16:59
Проект договору.pdf
24 грудня 2020 16:59
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
24 грудня 2020 16:59
Накази.pdf
24 грудня 2020 16:59
Сертифікат 14001.pdf
24 грудня 2020 16:59
МЕХАНІЗАТОРИ6.pdf
24 грудня 2020 16:58
ІТП 3.pdf
24 грудня 2020 16:58
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
24 грудня 2020 16:58
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
24 грудня 2020 16:58
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
24 грудня 2020 16:58
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
24 грудня 2020 16:58
ІТП 2.pdf
24 грудня 2020 16:58
ІТП 4 (.pdf
24 грудня 2020 16:58
ІТП 1.pdf
24 грудня 2020 16:58
дор.роб10.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб8.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб9.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб7_.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб6.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб5.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб4..pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб1.pdf
24 грудня 2020 16:57
ВОДІЇ6.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб2.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб3.pdf
24 грудня 2020 16:56
ВОДІЇ1.pdf
24 грудня 2020 16:56
ВОДІЇ3_.pdf
24 грудня 2020 16:56
Гудронатор Skania R410.zip
24 грудня 2020 16:56
Гудронатор Skania R400.zip
24 грудня 2020 16:56
ВОДІЇ2.pdf
24 грудня 2020 16:56
7.2. Договір № 39 копія.pdf
24 грудня 2020 16:56
Банківська гарантія.zip
24 грудня 2020 16:56
Банківська гарантія 1.zip
24 грудня 2020 16:56
1020 нова.zip
24 грудня 2020 16:56
Автогрейдер ТОВ ПБС.pdf
24 грудня 2020 16:55
гар 1020 н.р.1.zip
24 грудня 2020 16:55
3 Паспорт АБЗ Хуст.pdf
24 грудня 2020 16:55
39 від 19.11.20.pdf
24 грудня 2020 16:55
Відгук №39 28.09.2020.pdf
24 грудня 2020 16:55
Бітумовоз 2.zip
24 грудня 2020 16:55
Цементорозподілювач.pdf
24 грудня 2020 16:55
гар 1020 н.р..zip
24 грудня 2020 16:55
Дипломи.pdf
24 грудня 2020 16:55
ВОДІЇ5_.pdf
24 грудня 2020 16:54
ВОДІЇ4.pdf
24 грудня 2020 16:54
Hamm dv70tv.pdf

Документи

Публічні документи

09 лютого 2021 16:15
Електронний підпис
09 лютого 2021 16:13
ст. 17.PDF
09 лютого 2021 16:13
Соловйов Скан.pdf
20 січня 2021 15:28
Електронний підпис
20 січня 2021 15:28
Електронний підпис
20 січня 2021 15:05
52 КБ2в і КБ3 ч.2 (дог.26).pdf
20 січня 2021 15:05
52 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
20 січня 2021 15:05
73. Копія атестату .PDF
20 січня 2021 15:05
71. Лист пояснення.PDF
20 січня 2021 15:05
65. Технічне завдання.PDF
20 січня 2021 15:05
60 Транспортна_схема.PDF
20 січня 2021 15:05
59 Технічний паспорт.zip
20 січня 2021 15:05
56. Гарантійний лист.PDF
20 січня 2021 15:05
55 Витяг Мужієво.pdf
20 січня 2021 15:05
62. Проект договору .PDF
20 січня 2021 15:05
52 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
20 січня 2021 15:05
51 Копія дог._26 з ДУ.pdf
20 січня 2021 15:05
47. Листи пояснення .zip
20 січня 2021 15:05
40. Гарантійний лист .PDF
20 січня 2021 15:05
31.PDF
20 січня 2021 15:05
31 Інвентарна картка.PDF
20 січня 2021 15:05
27.PDF
20 січня 2021 15:05
22.PDF
20 січня 2021 15:05
14. Гарантійний лист .PDF
20 січня 2021 15:05
7. Доручення.PDF
20 січня 2021 15:05
6. Копія Статуту.PDF

Документи

Публічні документи

20 січня 2021 15:59
4.90 Джафаров Алі.pdf
20 січня 2021 15:59
4.122 Воробчук А.Г..pdf
20 січня 2021 15:59
4.123 Зубков В.В..pdf
20 січня 2021 15:59
4.76 Сари Сарпер т.pdf
20 січня 2021 15:59
4.64 Хергюнер Корай.pdf
20 січня 2021 15:58
2.44 Гьочер Алі.pdf
20 січня 2021 15:58
2.24 Саглам Ефраім.pdf
20 січня 2021 15:58
2.22 Кьоксал Мехмет.pdf
20 січня 2021 15:58
2.20 Солмаз Ерхан.pdf
20 січня 2021 15:58
Виписка 2 500 000,00 грн.pdf
20 січня 2021 15:57
2_додаток 1.pdf
20 січня 2021 15:57
2.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
20 січня 2021 15:57
2.47 Аккир Алі.pdf
20 січня 2021 15:56
4.59 Кючюк Бекташ.pdf
20 січня 2021 15:56
2.31 Фідан Хакан.pdf
20 січня 2021 15:56
2.39 Календер Хасан.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ШБУ-77"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 510 100 000,00
UAH з ПДВ
504 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 511 500 000,00
UAH з ПДВ
506 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2021 16:15
Електронний підпис
09 лютого 2021 16:13
ст. 17.PDF
09 лютого 2021 16:13
Соловйов Скан.pdf
20 січня 2021 15:28
Електронний підпис
20 січня 2021 15:28
Електронний підпис
20 січня 2021 15:05
52 КБ2в і КБ3 ч.2 (дог.26).pdf
20 січня 2021 15:05
52 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
20 січня 2021 15:05
73. Копія атестату .PDF
20 січня 2021 15:05
71. Лист пояснення.PDF
20 січня 2021 15:05
65. Технічне завдання.PDF
20 січня 2021 15:05
60 Транспортна_схема.PDF
20 січня 2021 15:05
59 Технічний паспорт.zip
20 січня 2021 15:05
56. Гарантійний лист.PDF
20 січня 2021 15:05
55 Витяг Мужієво.pdf
20 січня 2021 15:05
62. Проект договору .PDF
20 січня 2021 15:05
52 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
20 січня 2021 15:05
51 Копія дог._26 з ДУ.pdf
20 січня 2021 15:05
47. Листи пояснення .zip
20 січня 2021 15:05
40. Гарантійний лист .PDF
20 січня 2021 15:05
31.PDF
20 січня 2021 15:05
31 Інвентарна картка.PDF
20 січня 2021 15:05
27.PDF
20 січня 2021 15:05
22.PDF
20 січня 2021 15:05
14. Гарантійний лист .PDF
20 січня 2021 15:05
7. Доручення.PDF
20 січня 2021 15:05
6. Копія Статуту.PDF

Публічні документи

16 січня 2021 08:26
Електронний підпис
16 січня 2021 08:26
Електронний підпис
16 січня 2021 08:25
Чергові зміни до БГ.zip
13 січня 2021 15:34
Електронний підпис
13 січня 2021 15:34
Електронний підпис
13 січня 2021 15:31
Договір Hofman.pdf
13 січня 2021 15:31
Листи зобовязання.pdf
13 січня 2021 15:31
Сертифікат 14001.pdf
12 січня 2021 14:09
Електронний підпис
11 січня 2021 17:38
Електронний підпис
11 січня 2021 17:38
Електронний підпис
11 січня 2021 17:36
НОВА БГ - 102011_01_2021.zip
29 грудня 2020 09:07
Електронний підпис
29 грудня 2020 09:07
Електронний підпис
29 грудня 2020 09:05
МЕХАНІЗАТОРИ9.pdf
29 грудня 2020 09:04
дор.роб6.pdf
29 грудня 2020 09:04
Накази.pdf
29 грудня 2020 09:04
МЕХАНІЗАТОРИ9 (1).pdf
29 грудня 2020 09:04
МЕХАНІЗАТОРИ10.pdf
29 грудня 2020 09:04
Працівники зі змінами.pdf
29 грудня 2020 09:04
МЕХАНІЗАТОРИ7.pdf
29 грудня 2020 09:04
МЕХАНІЗАТОРИ6.pdf
29 грудня 2020 09:04
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
29 грудня 2020 09:04
ІТП 3.pdf
29 грудня 2020 09:04
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
29 грудня 2020 09:04
ІТП 4 (.pdf
29 грудня 2020 09:04
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
29 грудня 2020 09:04
дор.роб9.pdf
29 грудня 2020 09:04
ІТП 2.pdf
29 грудня 2020 09:03
дор.роб8.pdf
29 грудня 2020 09:03
дор.роб7_.pdf
29 грудня 2020 09:03
дор.роб5.pdf
29 грудня 2020 09:03
МЕХАНІЗАТОРИ8.pdf
29 грудня 2020 09:03
дор.роб4..pdf
29 грудня 2020 09:03
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
29 грудня 2020 09:03
дор.роб1.pdf
29 грудня 2020 09:03
ВОДІЇ7.pdf
29 грудня 2020 09:03
ВОДІЇ1.pdf
29 грудня 2020 09:03
ВОДІЇ3_.pdf
29 грудня 2020 09:03
Дипломи.pdf
29 грудня 2020 09:03
ВОДІЇ2.pdf
29 грудня 2020 09:03
ІТП 1.pdf
29 грудня 2020 09:03
ВОДІЇ4.pdf
29 грудня 2020 09:02
дор.роб3.pdf
29 грудня 2020 09:02
ВОДІЇ5_.pdf
29 грудня 2020 09:02
БГ зі змінами.zip
24 грудня 2020 16:59
Технічне завдання.pdf
24 грудня 2020 16:59
Відгук 39 від 21.10.20.pdf
24 грудня 2020 16:59
Техпаспорти 114 (1).pdf
24 грудня 2020 16:59
Проект договору.pdf
24 грудня 2020 16:59
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
24 грудня 2020 16:59
Накази.pdf
24 грудня 2020 16:59
Сертифікат 14001.pdf
24 грудня 2020 16:59
МЕХАНІЗАТОРИ6.pdf
24 грудня 2020 16:58
ІТП 3.pdf
24 грудня 2020 16:58
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
24 грудня 2020 16:58
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
24 грудня 2020 16:58
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
24 грудня 2020 16:58
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
24 грудня 2020 16:58
ІТП 2.pdf
24 грудня 2020 16:58
ІТП 4 (.pdf
24 грудня 2020 16:58
ІТП 1.pdf
24 грудня 2020 16:58
дор.роб10.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб8.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб9.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб7_.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб6.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб5.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб4..pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб1.pdf
24 грудня 2020 16:57
ВОДІЇ6.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб2.pdf
24 грудня 2020 16:57
дор.роб3.pdf
24 грудня 2020 16:56
ВОДІЇ1.pdf
24 грудня 2020 16:56
ВОДІЇ3_.pdf
24 грудня 2020 16:56
Гудронатор Skania R410.zip
24 грудня 2020 16:56
Гудронатор Skania R400.zip
24 грудня 2020 16:56
ВОДІЇ2.pdf
24 грудня 2020 16:56
7.2. Договір № 39 копія.pdf
24 грудня 2020 16:56
Банківська гарантія.zip
24 грудня 2020 16:56
Банківська гарантія 1.zip
24 грудня 2020 16:56
1020 нова.zip
24 грудня 2020 16:56
Автогрейдер ТОВ ПБС.pdf
24 грудня 2020 16:55
гар 1020 н.р.1.zip
24 грудня 2020 16:55
3 Паспорт АБЗ Хуст.pdf
24 грудня 2020 16:55
39 від 19.11.20.pdf
24 грудня 2020 16:55
Відгук №39 28.09.2020.pdf
24 грудня 2020 16:55
Бітумовоз 2.zip
24 грудня 2020 16:55
Цементорозподілювач.pdf
24 грудня 2020 16:55
гар 1020 н.р..zip
24 грудня 2020 16:55
Дипломи.pdf
24 грудня 2020 16:55
ВОДІЇ5_.pdf
24 грудня 2020 16:54
ВОДІЇ4.pdf
24 грудня 2020 16:54
Hamm dv70tv.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 504 900 000,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
504 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 16:14
Договір №4.pdf укладений
19 лютого 2021 16:09
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 09:43
Дод.угода №4-2.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 09:43
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 12:28
4-1.pdf зміни до договору
19 березня 2021 12:28
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 12:25
4-1.pdf зміни до договору
19 березня 2021 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання. Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML