Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відеокарта
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-10-21-001434-c b3df776af52f448c999c8ee6a3f8c799
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Власюк Олена Василівна

380412241948 elenavlassuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний університет "Житомирська політехніка "
Код ЄДРПОУ: 05407870
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Чуднівська, 103
Контактна особа: Власюк Олена Василівна
380412241948
elenavlassuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 12:32
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Відповідно до п. 18 статті 14 спрощена закупівля (UA-2020-10-07-004536-c) була автоматично відмінена електронною системою закупівель через відсутність пропозицій для участі в ній. Зважаючи на вищезазначене та враховуючи подальшу наявну потребу на даний предмет закупівлі, необхідно оголосити спрощену закупівлю повторно.
Закупівля проводиться за рахунок коштів гранту (Грантова угода № 2017-2893 /001-001, реєстраційний номер програми №585832-EPP-1-2017-1-IT-EPPKA2-CBHE-JP ) Згідно з реєстраційною карткою проекту ( програми ) № 3932 закупівля проводиться в межах Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (ратифікована із заявою Української сторони Законом України від 03.09.2008 №360 VI. ) Відповідно до статі 3 вище зазначеної Рамкової угоди: «Заходи що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру». Ціна пропозиції кожного учасника має зазначатися без ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Відеокарта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником в національній валюті в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів на підставі видаткової накладної, яка засвідчує факт поставки Товару за наявності бюджетного фінансування. Закупівля проводиться за рахунок коштів гранту (Грантова угода № 2017-2893 /001-001, реєстраційний номер програми №585832-EPP-1-2017-1-IT-EPPKA2-CBHE-JP ) Згідно з реєстраційною карткою проекту ( програми ) № 3932 закупівля проводиться в межах Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (ратифікована із заявою Української сторони Законом України від 03.09.2008 №360 VI. ) Відповідно до статі 3 вище зазначеної Рамкової угоди: «Заходи що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру». Ціна пропозиції кожного учасника має зазначатися без ПДВ. Місцезнаходження замовника: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, вул. Чуднівська, 103 Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 2 до Оголошення. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 10:36
Договір_Поставки Додаток 3.docx
21 жовтня 2020 10:36
Технічна специфікація Додаток 2.docx
21 жовтня 2020 10:36
Оголошення (спрощена закупівля).doc
21 жовтня 2020 10:36
Пропозиція Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 13 456,00
UAH
13 456,00
UAH
Документи
ФОП ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ 14 500,00
UAH
14 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 22:28
ДОКУМЕНТИ та довідки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"

ФОП ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"
#43268102
Відхилено 13 456,00
UAH
30 жовтня 2020 14:57
ФОП ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ
#2992010518
Відхилено 14 500,00
UAH
30 жовтня 2020 15:02

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій