Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправки та відновлення картриджів до принтерів, до офісної техніки та заміна запасних частин до них
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2020-10-21-001424-b d977954b83044c949b537aedad6b2426
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшук Наталія Михайлівна

+380632620906 zakupivli2020@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 39767861
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Винниченка, 67
Контактна особа: Ляшук Наталія Михайлівна
+380632620906
zakupivli2020@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 10:00
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50310000-1 «технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»; Обсяг надання послуг із заправки картриджів - 398 шт., надання послуг із відновлення картриджів – 199 шт., (більш детально у вимогах до предмету закупівлі). Місце поставки надання послуг: вулиця Винниченка, будинок 67, місто Луцьк, Волинської області, 43021. Приймання-передача наданих послуг буде здійснюватися за адресою замовника. Безпосереднє місце надання послуг – за адресою учасника. Вимоги до предмета закупівлі зазначаються шляхом завантаження в електронну систему закупівель окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Проект договору про закупівлю завантажується в електронну систему закупівель окремим файлом до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
398 шт
Заправки картриджів до принтерів, до офісної техніки та заміна запасних частин до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Винниченка, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
199 шт
Відновлення картриджів до принтерів, до офісної техніки та заміна запасних частин до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Винниченка, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата вартості наданих послуг здійснюється замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту наданих послуг. Розрахунковим періодом за договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця). Акт наданих послуг складається Виконавцем за розрахунковий період та надається Замовнику в кількості двох оригінальних примірників. У разі затримки фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання замовником призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до надходження бюджетних коштів. Замовник бере бюджетні зобов’язання за договором та проводить видатки тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій