Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-10-21-001205-c 2d3714f3a1d548c7bb374fd10b861a4d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черноус Микола Миколайович

380522321741 hoz_bud@kocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 02771569
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вулиця Леоніда Куценка,12
Контактна особа: Черноус Микола Миколайович
380522321741
hoz_bud@kocz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 11:48
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Закупівля картриджів в кількості 60 штук.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Картридж Canon 052 (для принтерів Canon i-SENSYS LBP212dw, Canon i–Sensys MF–418x, Canon MF 421dw)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вулиця Леоніда Куценка, буд. 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
25 штуки
Картридж HP 05A (для принтерів Canon LBP251dw, Canon LBP252dw, НР Lj 2055d, HP LJ P2035, Canon iR 1133)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вулиця Леоніда Куценка, буд. 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
5 штуки
Картридж HP 53A (для принтера НРLj 2015d)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вулиця Леоніда Куценка, буд. 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
2 штуки
Тонер-картридж Canon C-EXV18 (для Canon IR1020)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вулиця Леоніда Куценка, буд. 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
10 штуки
Картридж HP 78A (для принтера НРLj 1606d)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вулиця Леоніда Куценка, буд. 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: в безготівковій формі, згідно рахунку, який надається після поставки Товару, протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання видаткових накладних. У випадку затримки оплати за Товар через відсутність фінансування, оплата зазначеного у договорі Товару проводиться протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. Здійснення попередньої оплати не передбачається. Перебіг строків розрахунків може зупинятися на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Зобов’язання щодо розрахунків виникають з урахуванням фінансових можливостей. Джерело фінансування закупівлі: кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 10:21
Проект договору.docx
21 жовтня 2020 10:19
ОГОЛОШЕННЯ КАРТРИДЖІ.doc
21 жовтня 2020 10:17
Протокол від 21.10.2020р. №9.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-001205-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1672003619
Дата подання: 06 листопада 2020 20:21
Вимога відхилити тендерну пропозицію ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ закупівлі Ідентифікатор UA-2020-10-21-001205-c 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі
1. на підтвердження відповідності запропонованих картриджів вимогам п. 1. Додаток №1 ТД «ОГОЛОШЕННЯ КАРТРИДЖІ»., що товар має бути новим, якісним, мати гарантію якості та надійності, учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ, що визнаний переможцем не надав жодного документу виданого органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, Стосовно картриджів такими документами є висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідні картриджі, виданої Міністерством охорони здоров'я України (Інститут медицини праці НАМН України), який також містить інформацію про відповідність вимогам діючих стандартів та технічних умов до товарів даної категорії (тендерна документація учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ не містить Висновок ДСЕЕ на картриджі відповідних виробників);
2. на картриджі, що закуповуються за бюджетні кошти постачальник зобов’язаний надавати гарантію на термін, який передбачено технічними умовами та стандартами на дану продукцію. Така вимога міститься п. 8 Додатку 2 Вашої тендерної документації. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ у даній закупівлі не надає зобов’язань Замовнику по гарантійному обслуговуванню на поставлені товари з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування та не надав жодної довідки, яка б підтверджувала наявність законодавчих підстав для відсутності таких документів.
Відсутність документів, що підтверджують відповідність технічним умовам, вимогам діючих стандартів суперечить вимогам Статті 23. Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX, що діє від 19.04.2020 р.). та згідно п.1 ст 13. Замовник зобовязаний відхилити пропозицію учасника, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Кваліфікаційна не відповідність вимогам ТД
У п. 4 Додатку 2 вимагається для визначення повноважень щодо представництва інтересів учасника процедури закупівлі та/або підписання договору за результатами проведення процедури закупівлі надати: протокол (копію протоколу (або виписку з протоколу)) засновників, копію наказу про призначення, або довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження Учасника/посадової (посадових) особи (осіб) Учасника, або уповноваженої особи або представника учасника на підписання документів пропозиції та/або договору; ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ такого документу не надав. У якості документу для визначення повноважень щодо представництва інтересів учасника процедури закупівлі ФОП ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ надав довідку із зазначенням паспортних даних та податкового індикаційного номеру (але не зазначено прізвища цієї особи), що не відповідає Вашим вимогам.
Необхідно наголосити, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується на підставі положень установчих документів. Для підприємців організаційно економічної форми ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ документи що підтверджують статус та повноваження підприємця та дають право займатися підприємницькою діяльністю у тому числі приймати участь у публічних закупівлях є Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а не паспорт та податковий індикаційний номер.

Вимагаємо згідно п.1 ст. 13. Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 114-IX, що діє від 19.04.2020 р.) відхилити тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ як таку, що не відповідає вимогам до учасника відповідно до законодавства та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 листопада 2020 17:03
Причина: При вивченні документів тендерної пропозиції переможця було пропущено частину наявної інформації пропозиції, що надає пояснення по даним зауваженням

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 110 940,00
UAH з ПДВ
110 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Горбова Наталія Валеріївна" 137 400,00
UAH з ПДВ
137 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ 162 400,00
UAH з ПДВ
162 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІДУЛЯ СЕРГІЙ ЛЬВОВИЧ 165 700,00
UAH з ПДВ
165 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коваленко Юрій Володимирович 176 927,00
UAH з ПДВ
172 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 176 258,20
UAH з ПДВ
173 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 20:10
Електронний підпис
29 жовтня 2020 20:09
Протокол _6.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Витяг платника ПДВ.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Виписка.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Довідка про досвід.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Витяг.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Сертифікат НР.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Кваліфікація.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Протокол _3.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Відгук ТМО Фтизіатрія.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Договір аудитори.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Накладна і договір НБ.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Довідка МВД Жак.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Договір Комел.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Договір Суми ОЦЗ.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Сертифікація 3.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Сертифікація 2.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Фінансовий звіт 2019.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Гарантійний лист.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Сертифікація 1.pdf
29 жовтня 2020 20:09
Статут.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 20:48
Електронний підпис
29 жовтня 2020 20:44
vytag z reestru 01.pdf
29 жовтня 2020 20:44
vipiska 04.pdf
29 жовтня 2020 20:44
vipiska 03.pdf
29 жовтня 2020 20:44
vipiska 02.pdf
29 жовтня 2020 20:44
vipiska 01.pdf
29 жовтня 2020 20:44
vidomost pro uchastnika zaku[pivli.pdf
29 жовтня 2020 20:44
povnovajennya.pdf
29 жовтня 2020 20:44
pasp05.pdf
29 жовтня 2020 20:44
pasp04.pdf
29 жовтня 2020 20:44
pasp03.pdf
29 жовтня 2020 20:44
pasp02.pdf
29 жовтня 2020 20:44
pasp01.pdf
29 жовтня 2020 20:44
kartka platnyka podatkiv.pdf
29 жовтня 2020 20:44
bez pechati.pdf
29 жовтня 2020 20:44
tsinova02.pdf
29 жовтня 2020 20:44
tsinova01.pdf
29 жовтня 2020 20:44
garant02.pdf
29 жовтня 2020 20:44
garant01.pdf
29 жовтня 2020 20:44
garant.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 09:37
Електронний підпис
29 жовтня 2020 09:37
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
29 жовтня 2020 09:37
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 17:18
Електронний підпис
27 жовтня 2020 17:16
Цінова пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 17:16
Паспорт .pdf
27 жовтня 2020 17:16
Код ІНН.pdf
27 жовтня 2020 17:16
Довідки pdf.pdf
27 жовтня 2020 17:16
Витяг з ЕДР .pdf
27 жовтня 2020 17:16
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 23:36
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ФОП "Горбова Наталія Валеріївна"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІДУЛЯ СЕРГІЙ ЛЬВОВИЧ

ФОП Коваленко Юрій Володимирович

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Рішення скасоване 110 940,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 09:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Відхилено 110 940,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 10:07
ФОП "Горбова Наталія Валеріївна"
#2010525140
Відхилено 137 400,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 11:49
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ
#3080817036
Переможець 162 400,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 13:31

Документи

03 листопада 2020 10:19
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:18
Протокол від 03.11.2020р. №13.pdf

Документи

04 листопада 2020 10:06
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:05
Протокол від 04.11.2020р. №14.pdf

Документи

04 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
04 листопада 2020 11:43
Протокол від 04.11.2020р. №15.pdf

Документи

04 листопада 2020 13:30
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:30
Протокол від 04.11.2020р. №16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ
#3080817036
162 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 13:30
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:30
Протокол від 04.11.2020р. №16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 15:31
Договір від 17.11.2020р..pdf укладений
17 листопада 2020 15:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 162 400,00
UAH