Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аудіовізуальні засоби навчання (документ-камера) ДК 021:2015- 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-10-21-000940-a ● ac6060cd0658445fa8cfd3b0bec1995a
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЧАТКОВА ШКОЛА №36 - ШКОЛА ПОВНОГО ДНЯ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 23031635 |
Місцезнаходження: | 87549, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Куїнджи, буд.140 |
Контактна особа: |
Руслана Карнаушенко +380965666342 shkola36mariup@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2020 09:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Аудіовізуальні засоби навчання (документ-камера) ДК 021:2015- 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87549, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Куїнджі, 140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2020 09:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2020 09:16 |
договор.docx | |
21 жовтня 2020 09:16 |
ТЗ.docx | |
21 жовтня 2020 09:16 |
оголошення та ТЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендер
Дата подання: 26 жовтня 2020 09:04
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 09:42
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на документ-камеру.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на документ-камеру.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку документ-камер), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за пропозицію. Але, в технічному завданні та оголошенні все прописано, що цікавить нас, як замовника. Ми закупаємо документ-камери, а не інтерактивні дошки (ви прописуєте ці вимоги саме для дошрок)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович |
14 100,00
UAH з ПДВ
|
14 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ |
16 647,00
UAH з ПДВ
|
16 647,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" |
18 930,00
UAH з ПДВ
|
18 268,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" |
19 339,20
UAH з ПДВ
|
18 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
19 985,00
UAH з ПДВ
|
19 985,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович #3045018815 |
Очікує рішення |
14 100,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2020 12:39
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 02 листопада 2020 14:20 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність фінансування |
Документи:
02 листопада 2020 14:20
|
Електронний підпис |
02 листопада 2020 14:17
|
протокол відміни торгів.pdf |