Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
151 200,00 UAH
UA-2020-10-21-000361-c ● dd1667c86ebe4cd9a5ab7a17ec461360
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36290160 |
Місцезнаходження: | 65017, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Косовська, 2-Д |
Контактна особа: |
Можаровська Тетяна Володимирывна 380978070615 zakupki@dpsp.omr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2020 09:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2020 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2020 12:44 |
Очікувана вартість: | 151 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,66% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65017, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця Косовська, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% післяоплата протягом 7 (семи) робочих днів з дати поставки товару на підставі підписаної накладної (видаткової накладної) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2020 09:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2020 09:03 |
Документація .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-21-000361-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Яцюк Євген Петрович, Код ЄДРПОУ:2944501713
Дата подання: 02 листопада 2020 16:36
Протокол рішення
Прошу Вас, переглянути протокол рішення №6/2 від 02 листопада 2020р. Так як довідка що до наявності сервістного центру по обслуговуванню Xerox, що виконують гарантійний ремонт Є в тендерній документації ФОП Яцюк Є.П. А саме в файлі Довідкі сторінка 4.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2020 11:54
Рішенням уповноваженої особи Ваша пропозиція була відхилена на підставі ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Додатком № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника спрощеної закупівлі» п.7 зазначено, що Учасник має надати Довідку в довільній формі з інформацією про наявність в Учасника в м. Одесі сервісного центру, що виконує гарантійний ремонт запропонованого обладнання. Ви в своїй тендерній пропозиції надаєте довідку, в якій зазначені сервісні центри по обслуговуванню Xerox.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів», п.1 зазначено, що взаємовідносини виробника, продавця, виконавця визначаються відповідними договорами. Оскільки Вами не було підтверджено представницькі відносини (не надано авторизаційний лист/підтвердження співпраці з сервісним центром) укладання договору про закупівлю буде суперечити нормам цивільного законодавства та вважатиметься нікчемним. Відповідно, якщо такий сервісний центр відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку.
Додатком № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника спрощеної закупівлі» п.7 зазначено, що Учасник має надати Довідку в довільній формі з інформацією про наявність в Учасника в м. Одесі сервісного центру, що виконує гарантійний ремонт запропонованого обладнання. Ви в своїй тендерній пропозиції надаєте довідку, в якій зазначені сервісні центри по обслуговуванню Xerox.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів», п.1 зазначено, що взаємовідносини виробника, продавця, виконавця визначаються відповідними договорами. Оскільки Вами не було підтверджено представницькі відносини (не надано авторизаційний лист/підтвердження співпраці з сервісним центром) укладання договору про закупівлю буде суперечити нормам цивільного законодавства та вважатиметься нікчемним. Відповідно, якщо такий сервісний центр відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Яцюк Євген Петрович #2944501713 |
Відхилено |
136 500,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2020 16:05
|
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Переможець |
150 066,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2020 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 14:32
|
Договір.pdf | укладений |
23 листопада 2020 14:31
|