Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
151 200,00 UAH
UA-2020-10-21-000361-c dd1667c86ebe4cd9a5ab7a17ec461360
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Можаровська Тетяна Володимирывна

380978070615 zakupki@dpsp.omr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36290160
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Косовська, 2-Д
Контактна особа: Можаровська Тетяна Володимирывна
380978070615
zakupki@dpsp.omr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 09:01
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 23:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 12:44
Очікувана вартість: 151 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,66%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця Косовська, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата протягом 7 (семи) робочих днів з дати поставки товару на підставі підписаної накладної (видаткової накладної) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 09:03
Документація .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-000361-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Яцюк Євген Петрович, Код ЄДРПОУ:2944501713
Дата подання: 02 листопада 2020 16:36
Протокол рішення
Прошу Вас, переглянути протокол рішення №6/2 від 02 листопада 2020р. Так як довідка що до наявності сервістного центру по обслуговуванню Xerox, що виконують гарантійний ремонт Є в тендерній документації ФОП Яцюк Є.П. А саме в файлі Довідкі сторінка 4.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2020 11:54
Рішенням уповноваженої особи Ваша пропозиція була відхилена на підставі ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Додатком № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника спрощеної закупівлі» п.7 зазначено, що Учасник має надати Довідку в довільній формі з інформацією про наявність в Учасника в м. Одесі сервісного центру, що виконує гарантійний ремонт запропонованого обладнання. Ви в своїй тендерній пропозиції надаєте довідку, в якій зазначені сервісні центри по обслуговуванню Xerox.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів», п.1 зазначено, що взаємовідносини виробника, продавця, виконавця визначаються відповідними договорами. Оскільки Вами не було підтверджено представницькі відносини (не надано авторизаційний лист/підтвердження співпраці з сервісним центром) укладання договору про закупівлю буде суперечити нормам цивільного законодавства та вважатиметься нікчемним. Відповідно, якщо такий сервісний центр відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Яцюк Євген Петрович 136 500,00
UAH з ПДВ
136 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 150 066,00
UAH з ПДВ
150 066,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис
28 жовтня 2020 11:15
Додаток 4 договор.PDF
28 жовтня 2020 11:15
Довідкі.PDF
28 жовтня 2020 11:15
Додаток 3 цінова.PDF
28 жовтня 2020 11:14
Додаток 5.PDF
28 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис
28 жовтня 2020 09:48
Кваліфікація Яцюк.rar
28 жовтня 2020 09:47
Сертіфікати.PDF
28 жовтня 2020 09:47
Додаток 4 договор.PDF
28 жовтня 2020 09:47
Довідки.PDF
28 жовтня 2020 09:47
інформаційний лист.rar
28 жовтня 2020 09:47
Додаток 3 цінова.PDF
28 жовтня 2020 09:47
Додаток 5 Лист згода.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Яцюк Євген Петрович

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Яцюк Євген Петрович
#2944501713
Відхилено 136 500,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 16:05
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 150 066,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 16:09

Документи

02 листопада 2020 16:04
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:02
Протокол відхилення.pdf

Документи

02 листопада 2020 16:09
Протокол переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
150 066,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 16:09
Протокол переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 14:32
Договір.pdf укладений
23 листопада 2020 14:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 150 066,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 011,00 UAH)