Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крейда шкільна біла
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2020-10-20-011541-c 04033abfeb854ada8a9ff09542e0d2fa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегiвна

+380973680431 T0973680431@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегiвна
+380973680431
T0973680431@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 22:25
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 22:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 22:30
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 11:04
Очікувана вартість: 72 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44920000-5: Вапняк, гіпс і крейда


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 уп
Крейда шкільна біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020
ДК 021:2015: 44920000-5 — Вапняк, гіпс і крейда

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 50 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 23:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 22:59
проект договору крейда.docx
20 жовтня 2020 22:59
Протокольне рішення 83 крейда оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Транспортний засіб
Дата подання: 22 жовтня 2020 11:36
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 13:38
Добро дня. Виходячи с ТД п.1 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного... Який саме спеціалізований автотранспортний засіб мається на увазі? Крейда це не швидкопсувна продукція та не має якихось обмежень по траспортуванню.
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України та Фонду державного майна України «Про затвердження методики товарознавчої експертизи та оцінки дорожніх транспортних засобів» від 24.11.2003 № 142/5/2092 спеціалізований автомобіль - автомобіль, який за своєю конструкцією і обладнанням призначений для перевезення пасажирів або вантажів певних категорій. Інформацію про спеціалізований транспортний засіб в тендерній документації Замовника не деталізовано, отже учасник має виходити із загальновстановленого поняття щодо автомобільного транспортного засобу, відповідно до вищезазначеного наказу, що включає автобус, вантажний та легковий автомобілі, причіп, напівпричіп, які можуть використовуватися для перевезення пасажирів, вантажів або виконання спеціальних робочих функцій.
Поставка зразків продукції
Дата подання: 22 жовтня 2020 11:45
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 13:57
Гарантійний лист від Учасника (у довільній формі) щодо надання зразків. Переможець зобов’язаний до дати укладання Договору надати до відділу освіти за адресою: вул. Соборності, 20 зразки товару, що планується до поставки. В який термін треба надати зразки та з якого часу від буде обчислюватися ? Можливо надати новою поштою адресно чи потрібно особисто?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
У разі визнання Уччасником переможця, останній зобов’язаний до дати укладання Договору надати до відділу освіти за адресою: вул. Соборності, 20 зразки товару, що планується до поставки протягом 2 днів наручно до відділу.
Додаток 2 Технічні вимоги
Дата подання: 22 жовтня 2020 12:55
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 14:12
Не зрозуміло куди постачати товар та в який термін "Товар має постачатися і розвантажуватись транспортом та силами Учасника за заявками Замовника на адресу управління освіти Печерського району м. Києва з наданням копії документів для підтвердження якості товару." Термін постачання: протягом 15 календарних днів з дня укладання договору, але у будь-якому разі до 30.08.2020 року. в проекті договору 5.2. Строк поставки – протягом 15 календарних днів з дня укладання договору, але у будь-якому разі до 05.11.2020 року. Термін подачі пропозицій до 29.10.2020 року. Акціон допустимо 30.10.2020 якщо в цей день ви визначите переможця то 10 днів це вже буде 09.11.2020 можливо буде заключити договір на поставку. Просимо внести зміни. Щодо поставки товару строки та адреси.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Товар має бути . 20поставлено за адресою: вул. Соборності, 20 м. Кривий Ріг - відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради. Термін постачання не може бути змінено - термін до 05.11.2020 року.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧЕСНОКОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 45 600,00
UAH з ПДВ
44 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 54 000,00
UAH з ПДВ
44 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАНДРИКА ВІКТОР СЕРГІЙОВИЧ" 55 872,00
UAH з ПДВ
55 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 11:35
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:48
Цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 14:48
Проект договору.pdf
28 жовтня 2020 14:48
Паспорт.pdf
28 жовтня 2020 14:48
Довідка щодо підпису.pdf
28 жовтня 2020 14:48
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:28
дек 4.pdf
29 жовтня 2020 16:28
витяг 21.10.20.pdf
29 жовтня 2020 16:28
Копія паспорту та ІПН.pdf
29 жовтня 2020 16:28
Завірені установчі.pdf
29 жовтня 2020 16:28
Додаток2.jpg
29 жовтня 2020 16:28
договір з превізником.pdf
29 жовтня 2020 16:28
Висновок ДСЕЕ крейда 2.jpg
29 жовтня 2020 16:28
Висновок ДСЕЕ крейда 1.jpg
29 жовтня 2020 16:28
1855-1861.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 11:59
Електронний підпис
28 жовтня 2020 11:57
Цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 11:57
характеристика товару.pdf
28 жовтня 2020 11:57
Річна декларація.pdf
28 жовтня 2020 11:57
Надання зразків.pdf
28 жовтня 2020 11:57
ІПН ФОП Мандрика В.С..PDF
28 жовтня 2020 11:57
Договір позички ТЗ.pdf
28 жовтня 2020 11:57
Довкілля.pdf
28 жовтня 2020 11:57
ВИТЯГ 15.10.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧЕСНОКОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

ФОП "МАНДРИКА ВІКТОР СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧЕСНОКОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2109306276
Переможець 44 520,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 12:34

Документи

03 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:32
протокольне рішення 86

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧЕСНОКОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2109306276
44 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:32
протокольне рішення 86

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 14:21
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 13:36
ду 3 дог 256.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 13:35
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:21
ду 2 дог 256.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 10:51
ду 1 дог 256.PDF зміни до договору
06 листопада 2020 10:48
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 10:21
договір 256 укладений
06 листопада 2020 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік згідно п.п.4 п.5 ст 41 ЗУ
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 44 520,00
UAH