Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крейда шкільна біла
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2020-10-20-011541-c ● 04033abfeb854ada8a9ff09542e0d2fa
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142313 |
Місцезнаходження: | 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20 |
Контактна особа: |
Дирда Тетяна Олегiвна +380973680431 T0973680431@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 22:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2020 22:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2020 22:30 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2020 11:04 |
Очікувана вартість: | 72 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44920000-5: Вапняк, гіпс і крейда
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 уп
Крейда шкільна біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2020
ДК 021:2015: 44920000-5 — Вапняк, гіпс і крейда
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 50 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2020 23:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2020 22:59 |
проект договору крейда.docx | |
20 жовтня 2020 22:59 |
Протокольне рішення 83 крейда оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Транспортний засіб
Дата подання: 22 жовтня 2020 11:36
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 13:38
Добро дня. Виходячи с ТД п.1 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного... Який саме спеціалізований автотранспортний засіб мається на увазі? Крейда це не швидкопсувна продукція та не має якихось обмежень по траспортуванню.
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України та Фонду державного майна України «Про затвердження методики товарознавчої експертизи та оцінки дорожніх транспортних засобів» від 24.11.2003 № 142/5/2092 спеціалізований автомобіль - автомобіль, який за своєю конструкцією і обладнанням призначений для перевезення пасажирів або вантажів певних категорій. Інформацію про спеціалізований транспортний засіб в тендерній документації Замовника не деталізовано, отже учасник має виходити із загальновстановленого поняття щодо автомобільного транспортного засобу, відповідно до вищезазначеного наказу, що включає автобус, вантажний та легковий автомобілі, причіп, напівпричіп, які можуть використовуватися для перевезення пасажирів, вантажів або виконання спеціальних робочих функцій.
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України та Фонду державного майна України «Про затвердження методики товарознавчої експертизи та оцінки дорожніх транспортних засобів» від 24.11.2003 № 142/5/2092 спеціалізований автомобіль - автомобіль, який за своєю конструкцією і обладнанням призначений для перевезення пасажирів або вантажів певних категорій. Інформацію про спеціалізований транспортний засіб в тендерній документації Замовника не деталізовано, отже учасник має виходити із загальновстановленого поняття щодо автомобільного транспортного засобу, відповідно до вищезазначеного наказу, що включає автобус, вантажний та легковий автомобілі, причіп, напівпричіп, які можуть використовуватися для перевезення пасажирів, вантажів або виконання спеціальних робочих функцій.
Поставка зразків продукції
Дата подання: 22 жовтня 2020 11:45
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 13:57
Гарантійний лист від Учасника (у довільній формі) щодо надання зразків. Переможець зобов’язаний до дати укладання Договору надати до відділу освіти за адресою: вул. Соборності, 20 зразки товару, що планується до поставки. В який термін треба надати зразки та з якого часу від буде обчислюватися ? Можливо надати новою поштою адресно чи потрібно особисто?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
У разі визнання Уччасником переможця, останній зобов’язаний до дати укладання Договору надати до відділу освіти за адресою: вул. Соборності, 20 зразки товару, що планується до поставки протягом 2 днів наручно до відділу.
У разі визнання Уччасником переможця, останній зобов’язаний до дати укладання Договору надати до відділу освіти за адресою: вул. Соборності, 20 зразки товару, що планується до поставки протягом 2 днів наручно до відділу.
Додаток 2 Технічні вимоги
Дата подання: 22 жовтня 2020 12:55
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 14:12
Не зрозуміло куди постачати товар та в який термін
"Товар має постачатися і розвантажуватись транспортом та силами Учасника за заявками Замовника на адресу управління освіти Печерського району м. Києва з наданням копії документів для підтвердження якості товару."
Термін постачання: протягом 15 календарних днів з дня укладання договору, але у будь-якому разі до 30.08.2020 року.
в проекті договору 5.2. Строк поставки – протягом 15 календарних днів з дня укладання договору, але у будь-якому разі до 05.11.2020 року.
Термін подачі пропозицій до 29.10.2020 року. Акціон допустимо 30.10.2020 якщо в цей день ви визначите переможця то 10 днів це вже буде 09.11.2020 можливо буде заключити договір на поставку. Просимо внести зміни. Щодо поставки товару строки та адреси.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Товар має бути . 20поставлено за адресою: вул. Соборності, 20 м. Кривий Ріг - відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради. Термін постачання не може бути змінено - термін до 05.11.2020 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЧЕСНОКОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
45 600,00
UAH з ПДВ
|
44 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" |
54 000,00
UAH з ПДВ
|
44 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАНДРИКА ВІКТОР СЕРГІЙОВИЧ" |
55 872,00
UAH з ПДВ
|
55 872,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЧЕСНОКОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2109306276 |
Переможець |
44 520,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 13:36
|
ду 3 дог 256.PDF | зміни до договору |
01 лютого 2021 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:21
|
ду 2 дог 256.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 10:51
|
ду 1 дог 256.PDF | зміни до договору |
06 листопада 2020 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 10:21
|
договір 256 | укладений |
06 листопада 2020 10:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік згідно п.п.4 п.5 ст 41 ЗУ |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |