Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонту ганку з улаштуванням металевого пандусу навчального корпусу №1 ЦНТУ)
Очікувана вартість
196 155,80 UAH
UA-2020-10-20-011413-c f0fa5060bdac4e7c9c8acc2db2ba1e8b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журило Ірина

380504575438 zhuriloiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральноукраїнський національний технічний університет
Код ЄДРПОУ: 02070950
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, проспект Університетський,8
Контактна особа: Журило Ірина
380504575438
zhuriloiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 21:15
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 196 155,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ганку з улаштуванням металевого пандусу навчального корпусу №1 ЦНТУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Для забезпечення початку підрядних робіт Замовник перераховує аванс у розмірі не більше як 30% від суми договору протягом 7 банківських днів з моменту підписання договору. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Післяплата решти суми договору протягом 7 банківських днів з моменту підписання акту приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 21:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 21:17
Додаток_4_Проект договору.docx
20 жовтня 2020 21:17
Оголошення з додатками.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІНГ" 188 000,00
UAH з ПДВ
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 16:00
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:58
Договірна+графік.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛІНГ"
#39089971
Переможець 188 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 11:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІНГ"
#39089971
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 12:38
Додаткова_угода.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 12:37
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 11:26
Договір 223.pdf укладений
19 листопада 2020 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору від 19.11.2020 року №223, яка становила 188000,00 без ПДВ, зменшилася на суму 40514, 89 грн. без ПДВ на підставі Акту №1 приймання виконаних робіт за грудень 2020 року (форма №КБ-2в) в сумі 147485,11 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 223
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 147 485,11
UAH