Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації» за кодом ДК 021-2015: 42910000-8 (Скимер).
"Apparatus for distillation, filtration or rectification" the code DK 021-2015: 42910000-8 (Skimmer).
Очікувана вартість
372 750,05 UAH
UA-2020-10-20-011171-c 2ee1728aa2ee4124a9ffaf78b9a4a5b6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Глемязний Микола Іванович
(048) 729-47-69
gni@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kolesnik Viktoriia
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Additional contacts: Glemyazny Mykola Ivanovich
(048) 729-47-69
gni@ods.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 19:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 372 750,05 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 727,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 20 жовтня 2020 19:32
Enquiries until: 10 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 16 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 372 750 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 3 728 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42910000-8: Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації


Scope of the procurement
«Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації» за кодом ДК 021-2015: 42910000-8 (Скимер).
"Apparatus for distillation, filtration or rectification" the code DK 021-2015: 42910000-8 (Skimmer).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Скимер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1
ДК 021:2015: 42910000-8 — Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації

Skimmer
CPV: 42910000-8
Період постачання: по 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника .Власні кошти підприємства Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 19:29
4.2. Тендерна документація (Скимер).docx
20 жовтня 2020 19:29
Проєкт договору.docx
20 жовтня 2020 19:29
4.2. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
20 жовтня 2020 19:29
4.2. Announcement of procurement.docx
21 жовтня 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 19:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 19:29
4.2. Тендерна документація (Скимер).docx
20 жовтня 2020 19:29
Проєкт договору.docx
20 жовтня 2020 19:29
4.2. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
20 жовтня 2020 19:29
4.2. Announcement of procurement.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 грудня 2020
UA-2020-10-20-011171-c2ee1728aa2ee4124a9ffaf78b9a4a5b6
Найменування закупівельника: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КОМПЛЕКТ ЕКОЛОГІЇ ДНІПРО" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 16:14
ТОВ "ЕКОНАД СИСТЕМС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 16:15

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення пп.1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано документ №01_30_20 від 13.11.2020 року та Договір поставки №05/10_20 від 05.10.2020 р., предмети договорів в яких не збігаються. 1.2. В порушення пп.3.4. п.3. Додатку 1 до тендерної документації Учасником наданий документ «Особа, яка уповноважена на підписання договору» від 13.11.2020 р. № 09_30_20 без зазначень обмежень наявних в Статуті, без зразка підпису. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) продаж (поставку) товару за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору.» 2.2. Пп.3.4. п.3. Додатку 1 до тендерної документації «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису.» 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копію договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копію документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) продаж (поставку) товару за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копію позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. 3.2. Надати інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції.

Документи

20 листопада 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 листопада 2020 11:53
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:52
Відсутн_підстав_ст17.pdf
19 листопада 2020 11:52
Рішення_про_повноваження.pdf
19 листопада 2020 11:52
Рішення_засновників.pdf
19 листопада 2020 11:52
Наказ_о_директоре.pdf
19 листопада 2020 11:52
Згода_на_обробку.pdf
19 листопада 2020 11:52
Захист_довкілля.pdf
19 листопада 2020 11:52
Статут Комплект Екології.pdf
19 листопада 2020 11:52
Код_доступу.pdf
19 листопада 2020 11:52
Інф_довідка_Дніпро.pdf
19 листопада 2020 11:52
Витяг_ПДВ.PDF
19 листопада 2020 11:52
Письмова_згода.pdf
19 листопада 2020 11:52
Уповноваж_особа.pdf
19 листопада 2020 11:52
Лист_відгук.pdf
19 листопада 2020 11:52
Договор_аналог.pdf
19 листопада 2020 11:52
Технічні_та_якісні.pdf
19 листопада 2020 11:52
Інф_дог_аналог.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення пп.1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано документ «Довідка про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 11.11.2020 р. 01/26_20 та Договір-поставки №07/2606 від 10.11.2019 р., предмети договорів в яких не збігаються. Також Договір не повно і не чітко відображає інформацію та відомості, внесені до відповідного документа (замальовані відомості зазначені в Специфікації №1 до договору). Також, звертаємо увагу, що Учасником надані скановані копії аналогічного договору від 10.11.2019 р. №07/2606 з ТОВ НІЦ «ПОТЕНЦІАЛ-4», видаткової накладної від 27.11.2019 р. №РН-0000025 та відгуку від 15.01.2019 р. №296. При цьому прізвище директора ТОВ НІЦ «ПОТЕНЦІАЛ-4», що наведена у відгуку – Подзерей С.О. не відповідає прізвищу, що наведене у договорі та Специфікації №1 – Подзерій С.О. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) продаж (поставку) товару за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору.» 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копію договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копію документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) продаж (поставку) товару за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копію позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції.

Документи

20 листопада 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПЛЕКТ ЕКОЛОГІЇ ДНІПРО"

ТОВ "ЕКОНАД СИСТЕМС"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 грудня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій