Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для закладів громадського харчування для Криворізької гімназії №91 Криворізької міської ради Дніпропетровської області
Очікувана вартість
486 293,88 UAH
UA-2020-10-20-010961-c be4382e0d5934819aec51c1a2a8a5960
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломка Сергій Іванович

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Соломка Сергій Іванович
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 18:24
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 11:49
Початок аукціону: 05 листопада 2020 11:49
Очікувана вартість: 486 293,88 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 431,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Тунельна посудомийна машина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Генерала Радієвського, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
3 штуки
Плита електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Генерала Радієвського, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Електрокотел
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Генерала Радієвського, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Тістоміс габаритний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Генерала Радієвського, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Слайдер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Генерала Радієвського, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Блендер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Генерала Радієвського, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання кожної окремої партії товару та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 18:24
ТД обладнання для харчоблоку КГ 91 20.10.2020 повтор.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" 485 600,00
UAH з ПДВ
485 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 486 000,00
UAH з ПДВ
486 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 11:23
Електронний підпис
04 листопада 2020 11:18
Технічна частина.pdf
04 листопада 2020 11:18
Лист-згода.pdf
04 листопада 2020 11:18
Лист щодо ліцензування.pdf
04 листопада 2020 11:18
Кваліф_Працівники.pdf
04 листопада 2020 11:18
Згода з умовами договору.pdf
04 листопада 2020 11:18
Довідка санкції.pdf
04 листопада 2020 11:18
Довідка захист довкілля.pdf
04 листопада 2020 11:18
Гарантія інструктаж.pdf
04 листопада 2020 11:18
Гарантія висновки СЕС.pdf
04 листопада 2020 11:18
Гарантія виїзд фахівця.pdf
04 листопада 2020 11:18
Відповідність_Ст 17.pdf
04 листопада 2020 11:18
Відповідність_Ст 17 п.5. ч.1.pdf
04 листопада 2020 11:18
Відомості учасника.pdf
04 листопада 2020 11:18
БМД2.0_Статут.pdf
04 листопада 2020 11:18
БМД2.0_Паспорт директора.pdf
04 листопада 2020 11:18
БМД2.0_Наказ на директора.pdf
04 листопада 2020 11:18
БМД2.0_Витяг ПДВ.pdf
04 листопада 2020 11:18
БМД2.0_Витяг з ЄДР.pdf
04 листопада 2020 11:18
БМД2.0_Виписка з ЄДР.pdf
04 листопада 2020 11:18
Баланс+Фин рез БМД 2.0 1 кв.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 10:33
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:30
Довідка дитяча праця.pdf
12 листопада 2020 10:30
МВС 2310.pdf
12 листопада 2020 10:30
Довідка ст 17 повна НОВ.pdf
12 листопада 2020 10:30
public_doc (68).pdf
12 листопада 2020 10:30
Довідка банкрутство УПП 20.10.pdf
12 листопада 2020 10:30
Довідка коррупція УПП 20.10.pdf
12 листопада 2020 10:30
public_doc (68).p7s
04 листопада 2020 20:37
Електронний підпис
04 листопада 2020 20:34
28. Лист дилера СД.pdf
04 листопада 2020 20:34
11. Лист Арм Еко.pdf
04 листопада 2020 20:34
19. Довідка захист довкілля.pdf
04 листопада 2020 20:34
9. Довідка ст 17.pdf
04 листопада 2020 20:34
10. Лист-гарантія санкції.pdf
04 листопада 2020 20:34
22. Лист доставка.pdf
04 листопада 2020 20:34
документи якості.rar
04 листопада 2020 20:34
12. Лист Ефес.pdf
04 листопада 2020 20:34
24. Лист легальний товар.pdf
04 листопада 2020 20:34
27. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 листопада 2020 20:34
3. Цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2020 20:34
21. Лист безпечний товар.pdf
04 листопада 2020 20:34
2. Технічна специфікація.pdf
04 листопада 2020 20:34
1. Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"
#42346980
Відхилено 485 600,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 16:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 486 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
486 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 10:45
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 12:21
ДУ №2 до Договору №83ВТ.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 15:41
Протокол №382.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 09:54
ДУ №1 до Договору №83ВТ.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 09:53
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 09:40
Договір №83ВТ від 23.11.2020.pdf укладений
23 листопада 2020 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 10.5 Розділу 10 до Договору, Сторони домовились покращити якість предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме Учасник зобов’язується поставити покращений та більш сучасний аналог - Тістоміс габаритний LT-60 RAUDER, та відповідно Додаток №1 до Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 83ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 83ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 382
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 69 000,00 грн. (Шiстдесят дев`ять тисяч грн., 00 коп.,) у тому числі ПДВ – 11 500,00 грн. Специфікацію (Додаток №1 до Договору) викласти у новій редакції. 2. Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 417 000,00 грн. (Чотириста сiмнадцять тисяч грн., 00 коп.,) у т. ч. ПДВ 69 500,00 грн. Згідно з специфікацією (Додаток №1 до договору)».
Номер договору про закупівлю: 83ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 417 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 69 500,00 UAH)