Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 566 м. Києва на вул. Всеволода Нестайка, 5 а в Дніпровському районі» (Коригування)» (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 853 000,00 UAH
UA-2020-10-20-010849-c bd3c98bb1f08458e81d59860824c93b0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 13:04
Очікувана вартість: 5 853 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 265,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 566 м. Києва на вул. Всеволода Нестайка, 5 а в Дніпровському районі» (Коригування)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 566 м. Києва на вул. Всеволода Нестайка, 5 а в Дніпровському районі» (Коригування)» (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Всеволода Нестайка, 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 17:53
скан_ТД_капрем днз 566_відкр торги 20.10.20.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 21 жовтня 2020 21:08
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 12:35
Велике прохання викласти тенедерну документацію у вигляді, який можна легко читати!!! а не втрачати зір.
Відповідь: Розділом 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема тендерну документацію. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Законом України «Про публічні закупівлі» » не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу в електронній системі закупівель тендерну документацію та додатки до неї. Управлінням будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації була розміщена тендерна документація у форматі «.pdf.», оскільки затверджена підписом та печаткою. Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».
тендерна документація
Дата подання: 22 жовтня 2020 10:30
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 12:34
взагалі не читабельна тендерна документація, для оформлення тендерної пропозиції потрібно перенабирати її всю ( додатки, та проект договору) будь ласко виставте читабельну тендерну документацію.
Відповідь: Розділом 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема тендерну документацію. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Законом України «Про публічні закупівлі» » не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу в електронній системі закупівель тендерну документацію та додатки до неї. Управлінням будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації була розміщена тендерна документація у форматі «.pdf.», оскільки затверджена підписом та печаткою. Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОНТ 5 309 638,38
UAH з ПДВ
5 280 373,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 5 785 590,53
UAH з ПДВ
5 309 638,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 5 850 771,88
UAH з ПДВ
5 850 771,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 20:48
Електронний підпис
04 листопада 2020 20:38
IMD
04 листопада 2020 20:35
оригінали договорів оренди.rar
04 листопада 2020 20:35
85 кошторис 2.pdf
04 листопада 2020 20:35
84 кошторис 1.pdf
04 листопада 2020 20:35
83 довідка про забезпечення.pdf
04 листопада 2020 20:35
82 сертифікати 4.pdf
04 листопада 2020 20:35
81 сертифікати 3.pdf
04 листопада 2020 20:35
80 сертифікати 2.pdf
04 листопада 2020 20:35
79 сертифікати 1.pdf
04 листопада 2020 20:35
78 проект договору.pdf
04 листопада 2020 20:35
77 тех завдання.pdf
04 листопада 2020 20:35
76 цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2020 20:34
75 витяг ПДВ.pdf
04 листопада 2020 20:34
16 довідка про підприємство.pdf
04 листопада 2020 20:00
65 договора оренди техніки.pdf
04 листопада 2020 20:00
64 договір оренди складу.pdf
04 листопада 2020 20:00
62 дод угода оренда офісу.pdf
04 листопада 2020 20:00
74 витяг ПДВ.pdf
04 листопада 2020 20:00
61 договір оренди офісу.pdf
04 листопада 2020 20:00
73 копія ан договору 3.pdf
04 листопада 2020 20:00
72 копія ан договору 2.pdf
04 листопада 2020 20:00
71 копія ан договору 1.pdf
04 листопада 2020 20:00
70 штатний розпис.pdf
04 листопада 2020 20:00
57 довідка про обладнання.pdf
04 листопада 2020 20:00
66 довідка про працівників.pdf
04 листопада 2020 20:00
65.1 акти оренда техніки.pdf
04 листопада 2020 20:00
53 доручення на відгук.pdf
04 листопада 2020 20:00
52 відгук.pdf
04 листопада 2020 20:00
46 календарний графік.pdf
04 листопада 2020 20:00
45 довідка дозволи.pdf
04 листопада 2020 20:00
41 Сертифікат - ISO 9001-2015.pdf
04 листопада 2020 20:00
40 копія сертифікату ISO.pdf
04 листопада 2020 20:00
37.4 довідки з банку.pdf
04 листопада 2020 20:00
37.3 довідки з банку.pdf
04 листопада 2020 20:00
37.2 довідки з банку.pdf
04 листопада 2020 20:00
37.1 довідки з банку.pdf
04 листопада 2020 20:00
35 довідка з описом помилок.pdf
04 листопада 2020 20:00
28 лист гарантія переможець.pdf
04 листопада 2020 20:00
27 довідки ст 17.pdf
04 листопада 2020 20:00
34 довідка про ціну.pdf
04 листопада 2020 20:00
24 довідка про печатку.pdf
04 листопада 2020 20:00
31 довідка тех показники.pdf
04 листопада 2020 20:00
20 Ліцензія.pdf
04 листопада 2020 20:00
23 Витяг оригінал.pdf
04 листопада 2020 20:00
22 декларація.pdf
04 листопада 2020 20:00
19 Ліцензія 2.pdf
04 листопада 2020 20:00
21 декларація.pdf
04 листопада 2020 20:00
18 Ліцензія 1.pdf
04 листопада 2020 19:59
16 довідка про підприємство.pdf
04 листопада 2020 19:59
15 довідка без субпідряду.pdf
04 листопада 2020 19:59
14 звіт та довідка пояснення.pdf
04 листопада 2020 19:59
13 копія статуту.pdf
04 листопада 2020 19:59
12 опис та рішення статут.pdf
04 листопада 2020 19:59
11 довідка про статут.pdf
04 листопада 2020 19:59
10 витяг з ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2020 19:59
7 протокол та наказ.pdf
04 листопада 2020 19:59
6 рішення статут 2.pdf
04 листопада 2020 19:59
5 рішення статут 1.pdf
04 листопада 2020 19:59
4 протокол повноваження.pdf
04 листопада 2020 19:59
3 документи на підписанта.pdf
04 листопада 2020 19:59
1 довідка про оплату.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 14:45
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:45
6. Інші документи.rar.p7s
04 листопада 2020 14:45
6. Інші документи.rar
04 листопада 2020 14:45
5. Повноваження.rar.p7s
04 листопада 2020 14:45
5. Повноваження.rar
04 листопада 2020 14:45
4. Технічні вимоги.rar.p7s
04 листопада 2020 14:45
4. Технічні вимоги.rar
04 листопада 2020 14:45
3. Довідка ст. 17 ЗУ.pdf.p7s
04 листопада 2020 14:45
3. Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
04 листопада 2020 14:45
2. Кваліфікаційні критерії.rar
04 листопада 2020 14:45
1. Пропозиція 566.pdf.p7s
04 листопада 2020 14:45
1. Пропозиція 566.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕМКОНТ

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
Очікує рішення 5 280 373,37
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 13:31

Документи

06 листопада 2020 13:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 16:12
Кінець періоду оскарження: 22 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 22 листопада 2020 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: п.1 частини 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв`язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, на таких умовах, що викладені в тендерній документації