Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт шляхопроводу з підходами на км 228+703 автомобільної дороги М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь )
Очікувана вартість
64 347 392,00 UAH
UA-2020-10-20-010844-c 351dc1d7d23041f0abc6a795e3e37dbf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свізінська Ганна Анатоліївна

380567445263
svyzynskaia@sad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Свізінська Ганна Анатоліївна
380567445263,
svyzynskaia@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 12:19
Очікувана вартість: 64 347 392,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 321 736,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 321000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 321 000,00 (триста двадцять одна тисяча гривень 00 коп.) гривень.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт шляхопроводу з підходами на км 228+703 автомобільної дороги М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Дніпропетровська область, , шляхопровід з підходами на км 228+703 автомобільної дороги М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта, -----
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно Ф № КБ-2в та ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 71
Виконання робіт Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Використаний аванс погашається на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт, по формі КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню зазначеного терміну непогашені суми авансу повертаються Замовнику з подальшим перерахуванням до відповідного бюджету, з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. Аванс 90 Календарні 29

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 17:53
Проект договору.docx
20 жовтня 2020 17:53
ТД Кап ремонт М-18 228+703 шляхопровід – зі змінами від 08.10.2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" 63 942 500,00
UAH з ПДВ
63 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 64 001 000,00
UAH з ПДВ
63 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 17:27
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:26
копія гарантії.pdf
23 листопада 2020 17:26
Довіреність_Довгаль Р.В..pdf
23 листопада 2020 17:26
Банківська ліцензія.pdf
13 листопада 2020 11:54
Довідка абзац 1 ч.2 ст.17.pdf
13 листопада 2020 11:54
Dovidka_20303462860600929256.pdf.p7s
13 листопада 2020 11:54
Dovidka_20303462860600929256.pdf
11 листопада 2020 16:39
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:39
Інвентарна картка АБЗ.pdf
11 листопада 2020 16:39
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:28
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:28
Лицензия.pdf.p7s.p7s
04 листопада 2020 15:28
Лицензия.pdf
04 листопада 2020 15:28
ДОВІДКА (1).pdf
04 листопада 2020 15:28
Гайдун14(гарантії).pdf.p7s.p7s
04 листопада 2020 15:28
Гайдун14(гарантії).pdf
04 листопада 2020 15:28
ВИПИСКА.pdf
04 листопада 2020 15:28
Щодо АБЗ.pdf
04 листопада 2020 15:28
Фінансова звітність.pdf
04 листопада 2020 15:28
Транспортна схема.pdf
04 листопада 2020 15:28
ТЗ.pdf
04 листопада 2020 15:28
Техніка.pdf
04 листопада 2020 15:28
Субпідрядники.pdf
04 листопада 2020 15:28
Проект договору.pdf
04 листопада 2020 15:28
Працівники.pdf
04 листопада 2020 15:28
механізатори_трудові_ч.2.pdf
04 листопада 2020 15:28
механізатори_трудові_ч.1.pdf
04 листопада 2020 15:28
механізатори_накази_цпд.pdf
04 листопада 2020 15:28
Листи не заперечення.pdf
04 листопада 2020 15:28
Лист-згода директор.pdf
04 листопада 2020 15:28
Копія Статуту та довідка.pdf
04 листопада 2020 15:28
Копія Ліцензії.pdf
04 листопада 2020 15:28
Дорожні робітники (трудові).pdf
04 листопада 2020 15:28
Дорожні робітники (накази).pdf
04 листопада 2020 15:28
Довідка досвід.pdf
04 листопада 2020 15:28
Довідка виконання зобов..pdf
04 листопада 2020 15:28
Гарантійний лист санкції.pdf
04 листопада 2020 15:28
Відсутність підстав ст. 17.pdf
04 листопада 2020 15:28
Відгуки.pdf
04 листопада 2020 15:28
Витяг НДС від 11.04.2017.PDF
04 листопада 2020 15:28
Антикорупційна програма.pdf
04 листопада 2020 15:28
Ан. договори ч.2.pdf
04 листопада 2020 15:28
Ан. Договір ПС-У-5.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 15:10
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:03
2.2.11. Машиністи ММ, ДБМ.pdf
05 листопада 2020 15:03
7. Банківська гарантія.rar
05 листопада 2020 15:03
4. Проект договору.pdf
05 листопада 2020 15:03
2.4. Фінансова спроможність.7z
05 листопада 2020 15:03
2.3.2. № 405-19 від 15.05.2019.pdf
05 листопада 2020 15:03
2.3.1. № Б-А-2 від 23.10.2017.pdf
05 листопада 2020 15:03
2.2.16. Дорожні робітники.pdf
05 листопада 2020 15:03
2.2.15. Машиністи фрези.pdf
05 листопада 2020 15:03
2.2.14. Електрогазозварник.pdf
05 листопада 2020 15:03
2.2.12. Машиністи ДТМ.pdf
05 листопада 2020 15:03
2.2.10. Машиністи котка.pdf
05 листопада 2020 15:03
2.2.9. Машиністи автогрейдера.pdf
05 листопада 2020 15:03
2.2.7. Машиністи бульдозера.pdf
05 листопада 2020 15:03
2.2.6. Машиністи екскаватора.pdf
05 листопада 2020 15:03
2.2.4. Машиністи крана.pdf
05 листопада 2020 15:03
2.2.3. Трактористи.pdf
05 листопада 2020 15:03
2.2.2. Водії.pdf
05 листопада 2020 15:03
2.2.1. ІТР.pdf
05 листопада 2020 15:03
2.2. Наявність працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС"
#24427542
Переможець 63 249 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 16:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 15:45

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" виявлені наступні недоліки та невідповідності щодо кваліфікаційної відповідності вимогам згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" - не долучив до тендерної пропозиції сканкопію інвентарної картки обліку основних засобів ОЗ-6,до договору оренди 03/02-20О від 03.02.2020р. 2) Згідно додатку 2.3 до тендерної пропозиції для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС"
#24427542
63 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 18:27
ДУ4 КР-228-703.pdf зміни до договору
22 березня 2021 18:26
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 14:05
ДУ4 КР-228-703.pdf зміни до договору
18 березня 2021 14:05
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 09:42
КР-228-703.pdf укладений
01 грудня 2020 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через затримку фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: КР-228-703
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через затримку фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: КР-228-703
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 63 249 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 541 500,00 UAH)
Причини розірвання договору: Невиконання зобов'язань за договором